16 juni - 30 juni 2013 Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ingeltje, 1 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Hoi dames,

ik zie dat jullie al heel lang bezig zijn met jullie clubje, maar ms dat er nog ruimte is voor een juni zwangere? Ik zou het leuk vinden om wat ervaringen te delen en te lezen! Ben zelf nu 22 weken zwanger van ons eerste kindje. 23 juni uitgerekend!

2. doowspenniej

doowspenniej Actief lid

7 feb 2013
    380
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @ diep respect voor kaatje hoor !

vind het vreselijk moeilijk als ik het al niet half vergeet , om dat ook nog eens te reageren ! :) lief dat je er aan dacht

@ wintersport rustig aan doen he :)

@ badpakje awwww cute , babyzwemmen zeker aan te raden straks al de kleine er is , kan vaak wel pas vanaf 4 maanden
    ligt er aan wat de temp van het water is

@ zwanger , hopen dat alles goed gaat met je aanvraag

@ tiempje, aan die maxi moest ik ook wennen zijn in begin best zwaar ja,

hier gezellig dagje weg naar v.eenendaal :D naar mams en ff kijken voor wat zwangerschaps dingetjes,
    vergeleken met vorige keer nu toch wel sneller wat nodig.
    vorige keer was het ook behoorlijk warm waardoor ik wel wat jurkjes had die pasten. maar zo met die kou lijkt me een jurkje niks hahahaha

3. Tiempje

Tiempje Actief lid

24 okt 2012
    454
    0
    0
    Paardrijden
    Oost Groningen
    Nu in de wachtkamer bij de vk, het loopt weer eens uit... En nee, ik heb me deze keer niet een uur vergist, haha. Zo zwaaien naar Pinky, nog even geduld dus.

Ooh wat schattig zo'n klein badpakje.

Jeszss, gezellig! Tuurlijk mag je meekletsen.

4. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Haha bij ons loopt dat ook altijd uit hoor Tiempje, ook al ben je de 2e van de dag :p

Welkom Jeszss, gezellig dat je mee komt kletsen!

5. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Sjongejonge heb me gisteravond dus kapot gelachen om Divorce met name om hysterische Joyce na de inbraak in haar huis.
    Het lachen is me echter vergaan toen ik om half 3 's nachts wakker schrok van een harde klap. Ik zat rechtop in bed, flink in paniek, zweten, hartkloppingen enz. Ik tikte m'n vriend aan en zei dat ik iets had gehoord beneden. Hij zei dat ie eigenlijk al een tijdje wakker lag en niks had gehoord. Ik durfde gewoon niet meer te gaan slapen... :(
    Helemaal toen ik dacht dat ik een mannenstem hoorde beneden! :$
    Ik zweerde dat ik iets had gehoord en mijn prins op 't witte paard is vervolgens naar beneden gegaan om te checken...
    Niks!!!
    Hij zei dat ik het had gedroomd, maar dat kon ik me op dat moment niet herinneren. Kan ik echt zo levensecht gedroomd hebben?! :(

Verder ook een heel leuk momentje meegemaakt gelukkig. ;)
    Toen we net in bed lagen gisteravond legde mijn vriend z'n hand op m'n buik en zei hij de naam van ons dochtertje en begon hij tegen haar te praten "hier is papa!" LOL heel schattig en elke keer als hij haar naam zei schopte ze en voelde hij het ook! :D

Pinda ben benieuwd naar het badpakje. Ik heb ook een zwembroekje gehaald voor onze kleine meid. Met cupcakes erop!! :)
    baby meisjes zwembroek - HEMA
    Wij gaan eind Augustus op vakantie, dus vond het wel schattig!

Tiempje veel plezier bij de VK, hopelijk zwaait Pinky ook terug! :D

Jezss welkom! Gezellig dat je mee komt kletsen!

6. zeester

zeester Bekend lid

28 jun 2012
    780
    0
    16
    Ik sta bij jan de konjng voor de deur en ben me een tijdje nerveus!! Ik kom straks verslag doen!! Liefs

7. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Succes Zeester! Ben benieuwd of het een roze wolk blijft of toch stiekem een blauwe! ;)

8. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    zeester succes

en Jeszzs welkom leuk dat je mee komt kletsen t is hier gezellig en gaat er snel.

heel t weekend weer met man en vriendin aan de babykamer geklust en het begint nu ergens op te lijken :)
    nog wat schilderen en de plinten tegen het plafond en dan eindelijk inrichten.. ik hoop dat we t over ong 2 weken klaar hebben
    de meubels in elkaar zetten is ook wel weer een paar uur werk.. maar t begin nu op te schieten..

en dan nog de andere kamer boven want ook daar moet nog het nodige gedaan worden.. maar dat komt goed voordat de kleine er is slapen we zelf ook boven en is ook de 2de slaapkamer boven af.

wat leuk al die badpakjes .. benieuwd hoor.. RooDje wat een lief zwembroekje

kaatje respect zelf ik (niet zwanger) kan niet alles bijbenen en jij denkt gewoon aan iedereen

9. Maggi

Maggi Niet meer actief

Goeiemorgen inmiddels middag :)

Eindelijk weer een uitgebreid kunnen bijlezen, druk maar gezellig weekendje gehad, gisteren lekker met vriendinnen gegeten, film gekeken. Even weer een fijn zorgeloos weekendje. Heb ervan genoten :) En kleintje ook, die heeft zich aan iedereen even laten voelen. Wat was ik trots. Ongelofelijk, nog maar 23 weken oud (precies vandaag) en dan al zulke raken trappen uitdelen. Dit wordt een sterke knul ;) Mag ook wel want hij moet mama straks beschermen he :)

Even kijken wat ik nog weet hoor!

Linie ik zag dat je weer last van bloedingen hebt.. Ik vind het zo verschrikkelijk naar voor je! Hopelijk gaat dit op een gegeven moment echt over.. Maar jouw placenta ligt die dan ook onderaan? Of toevallig alleen het "puntje" zeg maar bij de baarmoedermond? Gelukkig wel telkens geruststelling door ukkie dat ie het nog lekker naar zijn zin heeft. Heel rustig aan doen dus en hopen dat ie nog heel wat weekjes mag blijven zitten. Het is ook zo jammer, dit zouden je lichamelijk beste weken moeten zijn (al is dit in mijn geval ook niet zo met de pijn..) :( Heeeele dikke knufff!
    Ik was trouwens niet bij jou in de buurt, mijn ouders waren bij mij op bezoek. Of was je ook in Rotterdam?

Roodje dankjewel! Het was zeker een goed beginnersproject. Maar moeilijk genoeg hoor :) Vooral omdat ik nog nooit met een naaimachine gewerkt had was het goed om zo hieraan te wennen. En het is allemaal niet even recht, maar wel mijn eerste zelfgemaakte iets, dus ben er allang blij mee!
    De bruiloft klinkt heel erg gezellig! Fijn dat je ervan genoten hebt! Wel jammer van het bed, maar het gebaar was erg lief!

Zwangernr2 wat fijn dat alle tips hebben geholpen en dat Lukas nu weer wat meer eet zeg! Hopelijk houdt ie het vol zo dan is mama ook weer blij :) Goedzo Lukas!!

Jossie leuk dat je tijdens de wintersport ook nog aan ons denkt, zo lief!! Snap dat het toch wel anders is zonder het skiën, maarja alles voor de kleine he! Volgend jaar sta jij weer gewoon op de skies! En een paar jaar later mag je al een paar extra miniskietjes meenemen :)

Zeester ben heeeel benieuwd naar Jan de Koning zijn bevindingen!

Ahh Kaatje dankjewel, wat lief! Ook lief dat je altijd aan iedereen denkt he :) Klinkt als een gezellig maar drukke paar dagen die je achter de rug hebt! En ook weer in het vooruitzicht! Proberen ook af en toe je rust te pakken hoor. Wat leuk dat je je meisje ook al voelt! Overweldigend gevoel is dat he? Genieten!!

Zal zo eens even bijschrijven op het privéforum en kijken of er nog wat nieuwe dingen geschreven zijn. Echt heel leuk om zo meer over iedereen te weten te komen. Zo open en bloot op een forum daar had ik toch wel moeite mee :)

10. Tiempje

Tiempje Actief lid

24 okt 2012
    454
    0
    0
    Paardrijden
    Oost Groningen
    Echo was weer goed! Ze had haar handje natuurlijk weer op haar hoofdje. Heb dit maar geïnterpreteerd als terugzwaaien. De VK was deze keer heel anders. Erg geïnteresseerd en nam de tijd. Jammer dat het maar zo kort was. In vier weken tijd 3 kilo aangekomen! Hoop niet dat dit tot het einde zo doorgaat, ha ha. Maar voor nu kan ik het prima hebben.

11. Maggi

Maggi Niet meer actief

Woohoo tiempje!! Wat fijn! Ja zo zie je maar dat ze nu al echt een voorkeurshouding heeft! Ook heel fijn dat de VK nu zo geïnteresseerd was en dat er echt de tijd voor je genomen werd.
    3 kilo in 4 weken? Alleen maar goed, je buikje is lekker aan het groeien! Geniet ervan!

Roodje wat een lief zwembroekje trouwens! Zie 'm nu pas! Leuke dingen he bij de hema, zo schattig! Ik heb daarvan dit zwembroekje voor de kleine man:

http://www.hema.nl/winkel/baby-en-kind/kleding/babykleding/jongens/zwemkleding/baby-jongens-lange-zwembroek-(33250450)

Vond 'm zo stoer zo'n minizwemshort :)

Jeszss welkom nog! Tuurlijk mag je mee komen kletsen, alleen maar gezellig!

12. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Maggi het linkje doet het niet! :(
    Vind dat de Hema hele leuke dingetjes heeft!
    Wel een domper: Ik had via de website wat dingetjes besteld uit de sale en dat zou naar mijn Hema in de buurt worden verzonden en dan zou ik een email krijgen wanneer ik het kon ophalen. Die email kwam maar niet en toen kreeg ik vorige week een email met het verzoek om mijn aankopen te beoordelen op de site...
    Grrrr :x is vast iets mis gegaan, dus ik heb een mail naar de klantenservice gestuurd. Hopelijk kan ik ze alsnog ophalen...

Tiempje fijn dat alles goed was en dat handje bij het hoofdje was zeker een poging tot zwaaien! ;)

Net ff lekker geluncht
    American pancakes met fruitsalade en een glas optimel framboos :)
    Yummie yummie!

13. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    hier ook ff een update.. ben gebeld door een 'vriendelijke' vrouw van de gemeente.. heel gesprek gevoerd en ze had om het kort te houden veel vooroordelen :( en had volgens haar maar een abortus moeten plegen :x:x:x en zozijn er meer dingen gezegt die ik hier liever niet plaats.. maar serieus ik wens dat mens toch wel aardig wat dingen toe.. ik mag iig van haar urgentieaanvraag doorzetten maar ze wist toch al dat het antwoord nee was. maar goed ik ga voor haar die aanvraag niet beeindigen en ik zet erin door.. mocht ik hem wel krijgen zal ik haar nog eens extra goed bedanken :)

14. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Belachelijk zwangernr2!
    Als je zwangerschap geen geldige reden is voor urgentie, wat dan wel? :(
    En waar haalt ze het lef vandaan om te insinueren dat je abortus had moeten laten plegen? :x
    Bah, hier gaat mijn bloed van koken!

15. Maggi

Maggi Niet meer actief

Zwangernr2 pff ongelofelijk!! Snap dat je woest bent, je zou ze er serieus op kunnen aanklagen. Dit is toch geen stijl?? Jij hebt gewoon recht op die urgentie! Wat kunnen buitenstaanders toch ongelofelijk makkelijk doen over abortus he?? Alsof er nog helemaal geen sprake is van een leventje!!

Roodje inderdaad een domper zeg van de hema. Ik heb dat dus vorig jaar met een agenda gehad die ik had besteld. Nooit een mail gekregen en toen inderdaad een verzoek voor beoordeling! Ik heb ze opgebeld en gezegd dat ik nooit de ophaal mail had gehad. Bleek het dat ze de spullen allang hadden liggen, dus kon ze alsnog ophalen. Kan zijn dat het bij jou ook zo is!
    Ziet er trouwens heerlijk uit zeg je lunch! Hmm!!
    Nog een poging om de link te plaatsen :):

http://www.hema.nl/winkel/baby-en-kind/kleding/babykleding/jongens/zwemkleding/baby-jongens-lange-zwembroek-(33250450)

Ok grr doet t weer niet :) Computer doet raar maar de hema site ook. Helaas! Het is in ieder geval een wijde groene soort camouflageachtige short met allemaal wouddieren erop, heel schattig!

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
  17. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Je hebt in je berichten plaatsen een optie om een link in te voegen (een wereldbolletje met een schakel van een ketting eronder) als je daar de link in plakt, wordt hij niet afgebroken ;)

18. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Knuff voor zwangernr2

Ik ga gauw ff 2 uurtjes slaap pakken, heb koorts en erge keelpijn sinds gisteravond... balen want ik had een vergadering op het werk.
    Jongste is op kdv. Oudste speelt bij vriendje dus gauw even slapen!

19. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    wat belachelijk zeg.. dat iemand zo iets durft te zeggen, wat een stomme reactie hier kan ik heel kwaad van worden..

20. Tiempje

Tiempje Actief lid

24 okt 2012
    454
    0
    0
    Paardrijden
    Oost Groningen
    Ooh wat ziet die lunch er heerrrrrlijk uit! Krijg gelijk zin in de zomer.

Zwanger2, ik moest bij de woningcorporatie waar ik werkte ook altijd de urgenten beoordelen. En idd zwangerschap is geen reden voor urgentie. Erg zuur dat begrijp ik. Tegenwoordig krijg je alleen nog maar urgentie wanneer je door onverwachte medische redenen niet meer in je woning kan wonen. Die regels zijn erg streng, komt omdat tegenwoordig er zoveel mensen urgentie aanvragen dat die wachtlijsten lange zouden zijn dan de reguliere wachtlijsten. Maar dat die dame je zo schaamteloos te woord stond, vind ik echt bij de konijnen af! Wie is zij om dat te mogen zeggen, respectloos....

Deel Deze Pagina