Haha dat is toevallig, had jouw berichtje nog niet gezien toen ik m'n berichtje naa zeester typte. Leuk dat je dat aandoet. Ik houd m'n ogen open. Ik zal eens kijken of ik iets heb wat een beetje opvalt !
Wat nare berichten allemaal .... Veel sterkte en moed toe..Hele dikke virtuele knuuff <3 Hier niet veel te vertellen..Alleen dat ik gister avond stiekem 1 sigaretje gerookt heb,ben ik nou een vreselijke moeder? Maar ik vind het wel dat ik mijn best doet toch? 1 pakje normaal gesproken per dag,na 0 tot gister toe! Mag eerlijk bekennen dt ik wel lekker vond Hier erg erg druk met alles opruimen..mijn inloopkast word zaterdag geslopt muuuaaaahhh :'( Maar het is voor ons kleine mannetje...EEENNNN we hebben EINDELIJK een naam... Nou mijn pauze moet nu voorbij zijn,heb facebook al gekeken,5 levens opgemaakt met Candy Crush Saga,nu moet ik echt verder Wat staat bij jullie op het menu van vanavond????? Hier ga ik spareribs,aardapples in de oven en sperziebonen maken.. Trululu Xxxxxxx
Hi, fijn weer iets van je te horen Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met je man en een fijne afspraak bij de gyn. Je hebt idd veel voor je kiezen gehad. Probeer echt aan jezelf te denken. Voor de buitenwereld jezelf laten zien is ook moeilijk! Ik hoop dat je het een stukje kan accepteren en loslaten. Sterkte hè en knuffel!
Ingeltje: beterschap!!! 9mnd-bezoekers: veel plezier! Ik ga niet, ben niet zo'n beurstype en houd niet zo van drukke dingen. Hoop dat jullie allemaal leuke dag daar hebben! Hier ook lekker morgen weg! Heerlijk! Dat thuis zitten bevalt me goed Al snap ik, dat dat niet voor iedereen hier is (geen werk/ziektewet e.d.). Maar zo'n weekje vakantie in je zwangerschap is een aanrader! Vanavond samen naar de zw-yoga!
Kaatje wat verschrikkelijk *knuffel* Veel sterkte de komende tijd Malaika wat een narigheid zeg. Wel heel fijn dat je gyn je serieus neemt. Hopelijk slaat je antibiotica aan. *knuffel* Hier waarschijnlijk zondag naar de 9 mndn beurs met m'n vriendinnetjes. Hopelijk is dan de ergste drukte voorbij! VL is vanaaf wat langer op z'n werk dus ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om iets te koken wat hij niet lekker vindt! Mijn diner bestond uit aardappelpuree, met boontjes in spek en een heerlijke gebakken zalmfilet Nu ff laten zakken en dan straks het toetje: Mijn nieuwe verslaving vanille vla met fruit
ow wauw wat gaan jullie snel met reageren zeg, vrees dat ik nog even wat moeite met het tempo ga hebben om alles te lezen en iedereen te leren kennen. Maar goed, komt vanzelf! Eerst maar even wat meer info voor in de lijst: 1e kindje, zwanger van een jongen. Ik hoop op borstvoeding en wil heel graag in het ziekenhuis bevallen. Wil mijn mede appartementbewoners niet afschrikken Zie al veel vervelende dingen hier voorbij komen, sterkte aan iedereen die het nodig heeft! En natuurlijk voor degenen die gaan veel plezier op de 9 maandenbeurs, helaas aan mij niet besteedt ivm bekkenklachten, maar lees graag hoe het was!
Ik heb net heerlijk burito's met een gehaktprutje gemaakt. Eigen variatie, want ik kan niet tegen kruiden. Lekker met paprika, avocado en tomaatjes. Was heerlijk, al zeg ik het zelf
jeszz: welkom hier malaika: goed weer eens wat van je te horen! en echt naar allemaal wat ik lees hoop dat je goed je rust kan pakken! grumphy: wat een geweldig nieuws las ik daar! de rest ben ik alweer bijna vergeten.. 9maandenbeurs: veel plezier morgen voor degene die gaan en zou leuk zijn als jullie elkaar kunnen herkennen ik ga volgend jaar in plaats van dit jaar mijn vriend heeft beloofd op de kinderen dan te passen avondeten: kwamen weer een hoop lekkere dingen voorbij hier heb ik het ff simpel gedaan.. morgen eten we hier weer gezond vanmiddag bij vriendlief geweest nu ff met gtst op de bank en zometeen mijn bed induiken slaap lekker alvast iedereen
Bedankt voor alle lieve knuffels! Tranen zitten een beetje hoog vandaag. Poes doet het ook niet goed... Meiden, veel plezier op de beurs! Ingeltje, beterschap!
Ach kaatje, laat die tranen ook maar lekker gaan hoor. Soms moet je even ontladen met een huilbui. Het zit je allemaal niet mee! Heel sterkte en een knuffel! Jesz welkom bij de club! Ik had gisteravond een huil aanval. Waren het programma proefkonijnen aan het kijken en op gegeven moment was er een item over of je iedereen aan het huilen kon krijgen. Er werd een fragment getoond waar een baasje afscheid moest nemen van zijn hondje en hem moest laten inslapen. Ik vond het een heel confronterend fragment omdat ik 2 jaar geleden mijn eigen hond heb moeten laten inslapen. Ik was er bij dat de dieren arts het spuitje probeerde toe te dienen em heb haar pootje moeten vasthouden. Dit is me niet in de kouwe kleren gaan Itten en heb er de eerste weken zelfs nachtelijke paniekaanvallen van gehad. Dus ik was weer even helemaal terug in die situatie. Dat het nog steeds zoveel invloed heeft vind ik heel apart. Met bepaalde situaties mis ik haar zo. Tranen staan nu weer in m'n ogen als ik er aan terug denk...
Hoi meiden, Nou de spullen zijn geleverd! Mooi op tijd ook. Weet niet meer wie het vroeg, maar wij hebben de mutsy transit. Maandag gaan we alles in elkaar zetten en dan zal ik wt foto's plaatsen. Hier wel een foto van 4 echo foto's van de gratis echo bij Fontys. Was een hele leuke ervaring!
leo: wat een mooi behang!! kaatjesbaby: wat een naar nieuws allemaal. sterkte!! ingeltje: beterschap! malaika: bah wat vervelend, maar je hebt alleen je zelf er mee als je niet naar je lichaam luisterd. hier vertelde een vriendin, dat haar vriendin ook te eigenwijs was en heeft haar laaste weken in een rolstoel door moeten brengen. Ik pinkster: ik vind het heel goed van je dat je van een pakje naar 1 in de 22 weken bent gegaan . ik ben zelf al 4 jaar gestopt met roken, maar rookte heel af en toe nog eens. in december heb ik er in 2 weken tijd 5 gerookt ( om een heel lang verhaal kort te maken vriend was vreemd gegaan en stonde op het punt om uit elkaar te gaan). ik heb me toen ook schuldig gevoeld maar door de stress/ slaap te kort enzz. kon ik toen ook niet echt meer logisch nadenken. jeszss: welkom!! je hier aanmelden en proberen alles bij te houden is een full-time baan hahah pooh85: wat een mooie echo's! 3d/ 4d echo: wij hebben hem 29 maart en krijgen hem van de echoscopiste, omdat we haar zoon kennen. anders hadden wij het misschien ook niet gedaan. Vakantie: wij willen misschien als de kleine er is een week/ weekend naar terschelling ofzo in sept. zaterdagavond een mailtje van mn vader gehad. voor sommige misschien nog wel bekend. ik heb ruim een jaar geleden tegen hem gezegt hem nooit meer te willen zien omdat er te veel is gebeurd ( te vaak dingen beloven en niet na komen, of glashard tegen mn liegen en noem maar op) hij woont in gran canaria en zij deel van de familie in duitsland. Toen ik zwanger bleek te zijn heb ik hem gebeld en verteld dat hij opa gaat worden en toch de band weer wilde herstellen. Hij wilde dit ook heel graag en is super blij dat ie opa wordt, maar dat het ons wel verstandig leek om, als de situatie daar is we eens om de tafel moeten gaan zitten om alles uit te spreken. nou kreeg ik dus een mailtje dat hij en zn vrouw 1 maart voor een week naar duitsland komen omdat ze dan 22 jaar getrouwd zijn. hij wil me wel opzoeken zegt ie maar z'n vrouw niet wat die is het zat. En daar moet ik het dan mee doen. En ondanks dat ik me zelf had voor genomen niet te veel van hem te verwachten zit het me toch dwars. maar vandaag heerlijk druk met de oma's aan de boom gewerkt. ik heb geprobeerd net nog wat foto's te maken maar is niet helemaal gelukt. hij is nog niet helemaal af. schoonmoeder komt morgen/ overmorgen de laaste details aanbrengen. de plankjes moeten nog opgehangen worden en denk dat ik links iets van een hertje wil. rechts komt de commode. wilde alleen iets te fanatiek mee doen en zit nu op met de gevolgen dat wordt de komende dagen heel rustig aan doen.
Alles was prima bij de VK. Dametje liet zich bijna niet vangen om naar het hartje te luisteren. bij 23 wk baarmoeder 22 cm, navel +2cm. Kreeg nog een compliment over mijn "strakke buik". Wie wil dat nou niet! Geloof dat ik zo waar eventjes kon glimlachen...
Sterkte Kaatje en Jojo! Zeester, Pooh en Peetje, veel plezier morgen op de negenmaandenbeurs, ik ga vrijdag en heb er ook errug veel zin in. Ben benieuwd naar jullie verhalen! Grumpy, kleine moeite om de lijst bij te houden, dan kunnen we hem tenminste weer makkelijker terugvinden en blijven we op de hoogte en het is een kleine moeite om af en toe ffies te doen. En ik ga zo gelijk even op het prive forum kijken, ben erg benieuwd naar je mooie nieuws. Tiempje, ja ik krijg mijn kraampakket volledig vergoed, wordt geloof ik rond de 7e maand thuis afgeleverd. Volgens mij zijn die kraampakketten ook overal gewoon te koop hoor, maar is wel balen zeg dat ze die nou juist niet vergoeden... Ingeltje beterschap! Mailaika, klinkt zwaar! Sterkte ermee. Kleinmonster, mooi die boom! Hier vandaag weer een drukke dag gewerkt dus moest even veel bijlezen, maar ben weer up-to-date. Vanaf deze week op de woensdagen vrij dus ben benieuwd hoe ik morgen wakker wordt, zal wel wennen zijn. Kan nu morgen wel lekker plinten en radiatorlak gaan halen voor de babykamer. En ik ga denk ik ook even op zoek in het centrum naar een leuke buikband, ik heb alleen maar 'saaie' te leen gekregen van een vriendinnetje en vind juist die met teksten erop zo leuk. Ach en ik zal zo maar weer even de lijst bijwerken, zag dat er weer wat dingen in verwerkt moesten gaan worden.
Bevallingslijst Mama's 16-30 Juni 2013 Privé voor deze mama's (alleen voor meekletsers) 12 juni ♥ Veetje83(29) - 1e kindje - BV - ZKH 16 juni ♥ Marjolein1984(28) - 1e kindje - BV - ZKH ♥ Snoeppie(26) - 1e kindje - BV - ZKH ♥ Strijkertje(28) - 1e kindje (★ - BV - ZKH ♥ Tiempje - 1e kindje - FV - ZKH ♥ Nath88 (24) - 1e kindje - BV - ZKH 17 juni ♥ KaatjesBaby(34) - 4e kindje (JMM) - BV - ZKH ♥ Maggi(30) - 1e kindje - ♥ Peetje2012 - 1e kindje - FV of BV- Thuis ♥ MaMa (24) - 1e kindje - BV - ZKH 18 juni ♥ Linie (30)- 1e kindje (★ - BV - ZKH ♥ Cookie (43)- 1e kindje - ? -? 19 juni ♥ Wensdroom(31) - 1e kindje via draagmoeder - FV - Thuis 20 juni ♥ Ingeltje(31) - 3e kindje (JJ) - BV - Zkh ♥ Masami - 3e kindje (MM) - BV - Thuis ♥ Liesjuh1977(36)- 1e kindje - BV - Thuis 21 juni ♥ Leo85(27) - 1e kindje - BV - Geboortecentrum ♥ Pinkster(26) - 2e kindje (J) - BV - Thuis ♥ Zwangernr2 (23) - 2e kindje(J) - BV - ZKH 22 juni ♥ Jojo12 (27)- 1e kindje - FV - ZKH ♥ Juliave (28)- 1e kindje - FV - ZKH 23 juni ♥ Kleinmonster(25) - 1e kindje - BV - Thuis ♥ Jeszss (?) - 1e kindje - BV - ZKH 24 juni ♥ Fas30(29) - 1e kindje - ? - ? - ♥ Mama15 - 5e kindje - FV - Thuis - ♥ Mangoo - 3e kindje - ? - ? - 25 juni ♥ Bl0empje(21) - 1e kindje - BV - Thuis ♥ Kimmey(25) - 1e kindje - BV ♥ Madchen30 - 3e kindje (JM)(★★★★★ - BV - ZKH (KS) ♥ Malaika(37) - 2e kindje (J) (★ - BV - ZKH ♥ Pooh85 (28) - 1e kindje - 26 juni ♥ Koesterhoop(25)- 1e kindje - BV - ZKH ♥ Nonma (30)- 1e kindje - ? - ? ♥ Beertje1987 (25)- 1e kindje -BV- ZKH 27 juni ♥ Grumpy(32) - 1e kindje (★ ♥ Jossie81(31) - 1e kindje (★★- BV - ZKH 29 juni ♥ Pindakoek(30) - 1e kindje - BV - Thuis ♥ RooDje(31) - 1e kindje (★ - ? - ZKH 30 juni ♥ Kh82 (30) - 1e kindje (★ - BV - ? ♥ Elfrieda (39) - 3e kindje (J)(★) - BV - ZKH ♥ Doowspenniej (25) - 2e kindje (J) - BV - Thuis 31 juli (illegaal erelid ) ♥ Zeester (30) - 3e kindje (JJ) (★- FV - ZKH (14) Meisjes (19) Jongens (6) Verrassing/Geheim! Afspraken Februari: 19 KaatjesBaby VK 20 Kimmey VK 21 Strijkertje Suikertest ZKH 24 Doowspenniej VK 26 Wensdroom Controle echo ZKH 27 Masami Pretecho 28 Zeester VK, Grumpy VK, Malaika Gyn Maart: 4 Maggi echo (25 weken) 5 Strijkertje VK 7 Pinkster VK 6 Kaatjesbaby 3D echo 7 Wensdroom VK 11 Jossie81 VK, Pooh85 VK12 Koesterhoop pretecho, Snoeppie VK 13 Bl0empje VK, Beertje VK, Masami VK, Leo85 VK, Ingeltje VK 14 Zeester 20w echo, Malaika Gyn 18 Tiempje echo VK 20 Wensdroom 3D echo 21 Liesjuh1977 VK 22 Zwangernr2 Pretecho 28 Malaika Gyn 29 Kleinmonster Pretecho April: 10 Draagmoeder van Wensmoeder start verlof! 27 Ingeltje start verlof! Mei: 6 Strijkertje start verlof! 16 Beertje1987 start verlof! 21 Kaatjesbaby start verlof! 24 Liesjuh1977 start verlof! (onofficieel al op de 20e) BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling ♥ = goeie echo gehad! ★ = kindje verloren ★ ★ ★ Sterrenhemel ★ ★ ★ sterretje van Zeester (6 wk) sterretje van Carientje78 (6 wk) sterretje van Vlinder1309 (8 wk) Om de lijst overzichtelijk te houden, schonen we de lijst af en toe op. Na ca. 2 maanden afwezigheid (of 1 dag posten en niet meer terugkomen) ga je weer van de lijst. Er weer op? Geef maar een gil! Wil je de lijst aanpassen? Zoek dan de laatste lijst op (zoek in dit onderwerp op 'lijst'), klik op quote en haal in de tekst dan de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft