goedemorgen kaatje: lekker die tranen laten komen hoor.. heel veel sterkte voor jou maar wel fijn dat alles goed was bij de vk kleinmonster: fijn dat je vader met je om de tafel wilt.. snap wel je teleurstelling dat zijn vrouw dat niet wilt.. maar wie weet komt dat in de toekomst nog? mooie kamer trouwens! vind hem echt heel gaaf! pooh: leuk dat de spullen gelevert zijn weet je dat je me eraan herinnert dat morgen mijn duowagen komt! zou het zo vergeten.. straks even gauw plek gaan maken ervoor want ze komen hem rond 7uur al brengen morgenochtend.. mooie foto's heb je geplaatst liesjuh: lekker dat je de woensdagen nu vrij bent! lekker van gaan genieten! beertje: logisch dat je je hond nog mist.. ze zeggen dat een hond ook een kind is.. mijn vriend zegt in iedere geval van wel.. hij heeft ook gezegt dat als we een woonplek krijgen zijn hond ook mee MOET.. weet niet wat ik heb maar ik heb zo een zin in de lente gewoon weer het lekkere weer en weer heerlijk buiten dingen doen en straks als de kleine meid er is lekker naar buiten gaan om te gaan wandelen met haar en mijn zoontje wat dat betreft hebben we wel een goeie tijd van het jaar gekozen
Ik ga zo naar de negenmaandenbeurs en heb een paars tuniek aan met een ketting als hanger een roze kat. Dus voor degenen die vandaag gaan daar kan je me aan herkennen.
Goedemorgen meiden! Voor de dames die vandaag naar de beurs gaan, veel plezier!! En voor de dames die er een paar dagen tussenuit zijn ook lekker genieten!!! Kaatje, wat rot zeg dat je je zo voelt, maar hartstikke logisch natuurlijk. Sterkte nog! En fijn dat alles goed was bij de VK! Zeker een mooi compliment gehad Pooh, leuk zeg dat de spullen er zijn! En een mooie echo gehad dus, mooie foto's! Kleinmonster, knuffel voor de situatie met je vader. Weet nog dat je dit inderdaad eens hebt verteld hier. En wat zijn jullie lekker crea geweest, ziet er leuk uit die boom!! Ingeltje, hopelijk voel jij je al wat beter? Ik heb ook de lente in mijn bol hoor zwangernr 2! Heerlijk zou dat zijn! Het zonnetje schijnt nu ook zo lekker en de vogeltjes fluiten, je zou het bijna denken Maar ik hoor de buren buiten alleen maar autoruiten krabben haha, brrr.. Gisteren nog naar mijn chirurg geweest en wat hem betreft mag ik de bevalling gewoon 'natuurlijk' proberen. In tegenstelling tot wat de gynaecologen dachten mag ik zelfs ook gewoon een ruggeprik mocht dit nodig zijn als pijnstilling of bij een keizersnede. Dit zou vanwege littekenweefsel door de operaties niet kunnen, maar hij gaat exact aangeven waar ze wel kunnen prikken. Fijn Ik kan dus als alles goed gaat gewoon in het geboortecentrum bevallen (thuis raden ze dan wel weer af hoor) en als het nodig kan ik zo met de lift mee het ziekenhuis in. Morgenochtend komen hier ook de babykamermeubeltjes Maar moet wel al om 7.00 uur klaar zitten, we zijn het eerste adres op de route, pfff
Dames bij de beurs vandaag veel plezier! Dames die een paar daagjes weg zijn lekker genieten! heerlijk Kaatje logisch dat je je rot voelt. wel fijn dat alles goed was bij de vk en een mooi compliment gehad. knuffel Pooh leuk dat de spullen er zijn en mooi echo foto's Kleinmonster wat mooi en creatief hoor die boom en knuffel voor de situatie met je vader. Liesjuh lekker hoor de woensdagen nu vrij. Beertje logisch dat je je hond nog mist , had ik bij onze oude hond ook heel lang hoor, en weet zeker als de hond bij mijn ouders er straks niet meer is (is nu een oudje bijna 15) dan mis ik die ook ( eigenlijk mijn hond gekregen na mijn diploma , maar toen ik ging samen wonen bij mijn ouders gelaten omdat hij al zo oud is) Zwangernr2 en Linie ik heb ook wel zin in de lente.. ik heb genoeg van dit vriesweer en zin in de zon die gelukkig nu al af en toe lekker schijnt zeker lekker straks heerlijk wandelen ja de tijd dat de kleine komt is daarvoor perfect.. Linie ook goed nieuws dat je toch een natuurlijke bevalling met evt ruggenprik mag proberen.. fijn lekker ook dat mogen de spulletjes komen ja, de eerste in de route dat is wel vroeg ja Ben gister met mijn moeder en zusje op gordijnen pad geweest.. pff wat is dat lastig zeg.. mijn zusje moet gordijnen voor op de nieuwe kamer van haar dochtertje voor in het nieuwe huis. 1 maart krijgen ze de sleutel en ik dus voor de kamer voor ons meisje. heb wel leuke gezien (zie afbeelding) maar ga ook nog even verder kijken. Bekijk bijlage 307364 Morgen met mijn moeder en zusje naar de 9 maanden beurs. heb er zin in ! Nog meer dames hier die morgen gaan??
Goedemorgen allen! Beursgangers, veel plezier vandaag! Ik ga niet, het is te ver weg voor mij. Wel jammer, lijkt me erg leuk. Kaatje, fijn dat het goed was bij de vk. En logisch dat je tranen hoog zitten, laat ze maar gaan, het moet er toch uit. Dikke knuffel voor jou! Kleinmonster, wat teleurstellend van je vader. Lastig om je verwachtingen weer bij te moeten stellen. En wat een ontzettend leuke muur. Tranen, zitten hier ook meer dan hoog. Ik huil echt om niets. Word er echt af en toe gek van. Lente, ik wil ook lekker lente. Ik krijg mijn jas nog maar met moeite dicht en kan niet wachten om een jas aan te trekken die lekker open kan hangen, of gewoon lekker geen jas. Lienie, goed ik je dat schrijft over die ruggenprik. Ik heb ook twee herniaoperaties gehad en ik moet nog eens navragen hoe het zit met zelf mogen bevallen of een keizersnede en ruggenprikken. Hier zijn ze al meer dan een week de badkamer aan het verbouwen. Vanmiddag gaan we dus naar mijn schoonouders om lekker te badderen, dat gaat hier thuis nu niet. We kamperen een beetje in eigen huis. Ik heb trouwens afgelopen nacht zo ellendig gedroomd, dat ik moest huilen toen ik wakker was. Ik droomde dat de baby in mijn buik was doodgegaan en die zou met een operatie weggehaald worden. Ik was echt helemaal van slag toen ik wakker werd. Bah! Dromen jullie ook wel eens zo naar over de baby? Fijne dag allemaal.
Beursgangers veel plezier vandaag! Mooie echofoto's gezien! En een hele mooie boom. Ook de roze gordijntjes zijn super schattig. Goed nieuws dus Linie! Wat fijn. Heerlijk weer hier vandaag. Net lekker met mijn paardjes in het zonnetje geknuffeld. Daarna mijn katjes vermaakt met een lange rietstengel. Zo douchen en met paardje naar manege. Zusje gaat rijden, want mijn motivatie is tot het nulpunt gedaald. Gisteren buik gefilmd met golvende bewegingen, ha ha. Helaas op de telefoon niet zo duidelijk als in het echt. Maar miss is het op groter scherm beter te zien. Heb sinds gisteren erg pijn in mijn schaambeen. Ook daarnet boven een hele harde strakke rand. Weet niet of het nou een harde buik of iets anders is. Als het vandaag niet beter wordt toch maar even met de VK bellen.
ohja beursgangers: veel plezier vandaag.. zie allemaal foto's op facebook verschijnen en vind het jammer dat ik niet kan gaan tiempje: zou zeker de verloskundige bellen als je het niet vertrouwd.. ik heb ook weleens harde buiken maar dan is mijn buik ook echt een harde bol malaika: wat een nare droom.. ik heb pas over mijn zoontje gedroomd dat hij dood was.. heb me kapot gehuild toen ik wakker werd over zwangerschap droom ik gelukkig niet al te vaak.. maar ze zeggen dat je in dromen juist dingen verwerkt en je hebt een hefrige periode gehad dus misschien was dit een angst die je in je droom hebt verwerkt wensdroom: wat een superlief gordijn linie: mogen we samen vroeg opstaan haha heb er zin in dat morgen mijn wagen komt en het idee dat er misschien over 15weken al een baby in kan liggen hoop dat ik toch wel rond 37weken ga bevallen haha weten jullie dit? ik vind het lastig omdat juni meestal wel warm is.. wat doe je een pasgeborene dan aan? heb al wel wat kleertjes maar niet nog niet genoeg.. wat hebben jullie allemaal aangeschaft en hoeveel?
Ik had dezelfde vraag en mijn beste vriendin is vorig jaar op 2 juli bevallen van haar zoontje en die vertelde mij dat baby'tjes hun temperatuur nog niet goed kunnen regelen in het begin en dat zij haar zoontje voornamelijk kruippakjes of pyjamaatjes aan heeft gedaan in het begin. Als het goed is doe je ook een paar keer per dag temperatuur opmeten bij de kleine, dus kan je het gaandeweg nog aanpassen. Ze heeft mij aangeraden om het merendeel lange mouwen rompers te nemen in de kleinste maten en een paar korte mouwen just in case voor de eerste paar weken. Ben even vergeten wie het is, maar een van de dames hier is toch kraamverzorgster? Misschien heeft die nog handige tips?
Wat een toestand! Een kat plast bloed, de andere heeft gevochten. Zit onder de wonden en een hapje uit zijn oor! Met de een morgenochtend gelijk naar de da en de andere maar binnenhouden vandaag zodat de wonden kunnen helen. Lente in de lucht en de katers misdragen zich, pfff. Gelukkig heb ik maar een vechtersbaas en zijn de andere twee wat rustiger. Kon je maar met ze praten, dat zou toch heel wat prettiger zijn....
Jee Tiempje wat een gedoe met de katten..de mijne komt niet buiten is een binnenkat gelukkig soms maar.. geen gevecht enz.. tja t is wel en kater maar deze slaapt vooral , soms idd handig las je met ze kon praten.. betreft kleertjes ik heb heel wat gekregen en paar dingen zelf gekocht.. maar denk dat ik genoeg heb van van alles lange mouw, korte mouw.. dikke kleding, dunne kleding heb van alles.. Nare droom Malaika ..en zwangernr2 ook nare dromen..
Hee allemaal! Laatste tijd wat stiller van mijn kant; mijn computer doet namelijk heel raar en langzaam, duurt echt heel lang om de pagina's te laden! Hopelijk heb ik het snel opgelost, dan kost het weer wat minder moeite om op het forum te komen! Kaatje dikke knuffel voor jou! Inderdaad een heel mooi compliment gehad, dat doet een mens altijd goed Kleinmonster pff wat een nare situatie met je vader zeg.. Hoop dat ze uiteindelijk toch nog bijtrekken en toch nog om de tafel willen. En je boom is superleuk! Wat vrolijk zeg! Pooh wat een prachtige foto's! Wat een prachtig kleintje Leuk dat je spullen er zijn Linie wat een goed nieuws!! Dat is heel fijn om te horen; als alles goed gaat zul je zo misschien toch weer een beetje vertrouwen in je lichaam terug krijgen. Echt heel goed nieuws! Tiempje poe wat een zorg om de katjes Hopelijk komt het met beide helemaal goed. 9 maanden beursgangers; heel veel plezier! Ik ga niet, heb al meer dan genoeg geld uitgegeven de laatste tijd. Nu maar even sparen tot de kleine man er is! Leuk dat jullie elkaar misschien wel herkennen, ben benieuwd naar de ontmoetingsverhalen! Hier ook al volop lente (in de bol ) maar wanneer ik buiten stap is het toch wel even brrr... Maargoed de temperaturen gaan weer stijgen dus in maart ergens zal het wel weer lekker worden. En ik kan niet wachten zeg, die winters lijken altijd zo lang! Kleertjes voor onze juni baby's; Ik heb van alles wat gekocht. Juist wel veel korte mouw rompers zodat er een lang truitje overheen kan. Bij die kleintjes is het nogal een gepriel lange mouw over lange mouw heen trekken. Maar bijv een lange mouw romper met een tshirtje erover is dan wel weer goed te doen. Dus heb van alles wat zodat ik elke gewenste combinatie kan maken! Maar inderdaad; graag tips van de kraamverzorgers onder ons Misschien ook over de andere spulletjes van de babyuitzet; wat is onmisbaar en wat kunnen we overslaan?
Ow ik heb de namen nog niet, maar degenen weten vast wel over wie het gaat Supergave boom! Is dat geschilderd? Heel kunstig en leuk. Zelf doen we hier niet veel aan de babykamer. Het is echt een heel klein kamertje en alle muren zijn wit. Heb een grenen commode en babybedje overgenomen van mijn broer en wil het leuk maken door de aankleding in het grijs/wit/turquois te doen. Maar stiekem soms wel een beetje jaloers hoor op alle superleuke kamers die ik zie. Tranen praat me er niet van, de laastste 2 weken ben ik daar ook heel goed in. Maar moet wel zeggen dat het ook enorm op kan luchten als je het gewoon lekker de vrije loop laat gaan. Nou ja,niet direct, maar de dag erna ofzo Ik kan ook niet wachten op de lente. Je wordt zo voor de gek gehouden met dat zonnetje wat nu af en toe schijnt, maar t is nog vies koud zeg! Maar moet wel zeggen dames, we hebben toch de mooiste periode voor het verlof Vandaag goed gesprek gehad met de werkgever, mijn bekkenklachten nemen dusdanig toe dat ik ook de 6 uur werken per dag niet meer red. Ik zag er heel erg tegenop maar ze reageerden heel begripvol en dat het nu toch echt tijd gaat worden om naar mijn lichaam te luisteren. Dus ik ga morgen weer met de vk overleggen naar hoeveel uur ik nu terug ga. Hopelijk zal dit de klachten dan ook echt een beetje stabiliseren anders zie ik een zeer vroeg verlof aankomen. Hebben jullie ook dat als er onverwacht begrip komt van de juiste partij je ook in een keer meer vrede kunnen voelen met je lijf? Het geeft mij wel weer een stuk rust wat ik de afgelopen weken gemist heb. btw Wie van de dames gaan hier wel eens zwemmen? Ik wil binnenkort graag naar het zwembad, maar er zijn niet echt zwangeruurtjes. En voel me nog wat vreemd om zwanger naar een gewoon zwembad te gaan, hoe denken jullie hierover? oja ook wel handig voor de lijst: ik ben 29
Jeszss op zich zou het geen punt moeten zijn om zwanger te zwemmen maar kan het me wel voorstellen dat het vreemd voelt. ik heb je ge pb' t misschien vind je het wat..
Zwemmen is nu juist heerlijk door de gewichtloosheid. Ik heb vorige week gezwommen en vond het niet vreemd ofzo. Gewoon lekker doen.
een vriendin zwom nog toen ze 8maanden zwanger was.. zelf zou ik dat niet doen.. maar het kon blijkbaar niet veel kwaad
Ik wil ook gaan zwemmen, heerlijk lijkt me dat. Helaas kan ik steeds niet op vrijdag. Hoop dat ik volgende week kan beginnen. Gelukkig was Timo weer thuis, dus kon ik vanmiddag naar de da. Alles wijst naar een blaasontsteking. Kuurtje en pijnstilling gekregen. Vrijdag mag hij weer naar buiten. Zonnetje hier weer weg en dan is het ineens vies koud. Waar is die lente nou toch....
Het is mijn eigen ding dat zwemmen hoor, het lijkt me heerlijk alleen voel me denk ik wat vreemd om zwanger in een zwembad rond te lopen. Op het strand zou het me dan weer helemaal niet uitmaken. Ik ga eerst maar eens op zoek naar een badpak, dat maakt t al beter
ik zocht laatst nog naar mn bikini maar kon alleen het onderstuk nog vinden.. en om helemaal topless te gaan en heb nu geen geld voor een zwangerschapsbikini dus ik zwem na de bevalling wel weer