Even een vraagje welke maten van kleren kopen jullie voor jullie juni kleintje? Want je weet toch nooit of je baby al dan niet te groot of klein geboren word , miss wel domme vraag mr ...
50/56 koop ik en 62.. ik weet bijna zeker dat ons kindje niet groot zal zijn.. aangezien ik en mijn vriend beiden klein zijn maar zorg sowieso dat we ook 62 in de kast hebben liggen.. groter dan dat zijn kleintjes niet bij de geboorte..
ik heb ook kleertjes in maatje 50 , 50/56 , 56 en 62 , nu lekker naar bed en morgen naar de 9 maandenbeurs
Hello ladies! Ik skip ook ff sommige namen, ben kapot en ff geen zin om heel erg na te denken haha (sorry, neem het vooral niet persoonlijk haha). Boom: Echt super mooi, moet een behoorlijk werkje zijn geweest? Heel creatief in ieder geval! Ik vind die MDF bomen ook gaaf, alleen wij hebben net alles gestuukt dus gaan geen grote dingen aan de muren bevestigen. Gordijnen: Erg schattig! Wij zijn min of meer verplicht om rol/plisé gordijnen te nemen omdat onze ramen in de dakkapel zitten en allemaal draai-kiep zijn. Lange gordijnen krijgen we niet bevestigd. Nadeel is dat die krengen op maat gemaakt moeten worden en daardoor 250,- per raam kosten (boven alleen al 8 stuks nodig ) Dus wij gaan voor een neutrale kleur, ik denk grijs. Zodat we ze de komende jaren niet hoeven te vervangen als ik de kleur beu ben of nr2 (evt) een boy wordt. 9-maanden beurs: Veel plezier iedereen! Ik vind het ook jammer dat het niet in Utrecht ofzo gehouden wordt, was toch een stuk dichter bij haha. Maar hopelijk veel mooie koopjes voor jullie! Huisdieren: Sterkte voor de zieke en gewonde katten/poezen! Ik heb mijn maatje ook 3 jaar geleden moeten laten inslapen en ondanks dat hij 17 jaar is geworden, mis ik hem ook nog steeds. Vooral nu niet Marley & Me gaan kijken, ik zat te brullen als een klein kind in de vliegtuig toen ik die vorig jaar (of jaar ervoor) zat te kijken. Zo trouwens ook bij My Sisters Keeper, vraag me toch af waarom je die uberhaupt in vliegtuigen kunt kijken haha. Zit je daar met je tranen... Sorry buurman Kleertjes: Met al mijn uitgaven heb ik een systeem, behalve de kleertjes haha. Ik heb geen flauw idee hoeveel setjes ik heb, maar de meeste zijn in 50/56 en zijn zowel broekjes als rokjes met legging, shirtjes met lange mouw, bolerootjes en ik heb 1 dikker vestje. Qua rompers heb ik er met lange mouwen en zonder mouwen. In mijn verlof nog maar eens goed kijken wat ik nog nodig heb (sowieso sokjs) en dan heb ik het zo nog altijd bij gekocht. Bovendien krijg ik nog regelmatig dingen van de aanstaande oma die ze niet kon laten hangen haha. @ Kleinmonster: wat super vervelend voor je meid. Jammer dat je vader zich zo laat kennen en zijn 'nieuwe' vrouw tussen jullie in laat staan. Kijk wat voor jou gevoel de beste keuze is en kies voor jullie zelf. Uiteindelijk is het ook met name zijn gemis om niet betrokken te worden bij de geboorte en groei van jullie kleintje. Knuffel in ieder geval! Huilbuien: valt hier nog redelijk mee. Van de week wel effe toen manlief zo druk bezig was in ons huis en ik wat genegeerd werd. Maar dat lucht dan ook wel weer op en eenmaal samen in bed was het ook zo over. Ben dan gewoon een grote aansteller haha. Verder nog geen huilbuien gehad. Zwemmen: met nieuwjaar paste ik nog in mijn bikini. Geen idee of het nu nog past, ik denk het wel! Boobs zijn wel iets groter, maar billen valt mee. Mijn buik(je) zit toch redelijk hoog. Mij lijkt het heerlijk om te zwemmen, maar liefst wel verwarmd haha. Tijdje terug naar Sanadome geweest in Nijmegen, heerlijk! Jammer dat het toch 45min rijden is voor ons. Zwangernr2; bij de H&M zijn de topjes echt heel goedkoop, 10 euro ofzo. Maar weet niet of jouw boobs er geschikt voor zijn? Ik heb niet zo'n kanonnen haha dus kan daar altijd wel goed slagen. Dromen: Vannacht had ik gedroomd dat ik borstvoeding aan het geven was en dat het heel goed ging. Ergens zie ik tegen de borstvoeding op omdat ik hele gevoelige tepels heb, manlief mep ik er altijd al vanaf en ben echt bang dat hierdoor de borstvoeding niet gaat lukken. Maar diep van binnen wil ik heel graag borstvoeding geven omdat ik weet dat dat het beste is voor onze meid (risico op allergieen omdat ik die zelf heb). Verder droom ik regelmatig dat ons huis in brand staat of er een grote spin over ons bed loopt. Maar goed dat ik bij de lichtknop lig, maar manlief ligt dan ook klaar wakker in bed.. Oeps! Malaika: Pfoe wat een tijd heb je achter der rug. Hopelijk heeft de gyn helemaal gelijk en blijft je kleintje nog lekker bij mama zitten. Kan me heel goed voorstellen dat je teleurgesteld bent in je lijf, maar het is ook niet niks zwanger zijn en straks bevallen. Hopelijk kun je een beetje rust vinden. Sterkte meid! Kaatjesbaby: Morgen een spannende dag voor jullie. Hopelijk valt het allemaal een beetje mee. Misschien een schrale troost maar darmkanker komt tegenwoordig heel veel voor en in de meeste gevallen met een operatie goed te behandelen. Heel veel sterkte en ik duim mee voor positieve berichten! Myself Wij hebben vandaag bij de Babydump de Joolz Day besteld (http://www.babymax.nl/media/catalog/product/j/o/joolz_day_antraciet_black_cot2_lr.jpg), uiteindelijk dus niet de Stokke Crusi. Het scheelde al met al toch 600,- en dat vond ik toch wel te gortig worden. We kregen een maxicosi, voetenzak en luiertas erbij. Omdat ik al een Maxicosi Pebble heb staan thuis kregen we 100,- korting op de Familyfix. En de standaard tas vonden we uiteraard niet mooi en hebben daarvoor een andere gekocht (http://poppiesjop.nl/image/cache/data/products/bebe%20jou/bebe-jou-luiertas-abc-500x500.jpg). 6-8 weken levertijd, dus nog eventjes wachten! Maar ik ben er nu al helemaal gelukkig mee! Good night iedereen!! X
Dank voor alle lieve reacties! Ben nog steeds emotioneel hier. Spannende tijden. En moe! Prachtige boom inderdaad! Een meesterwerkje! Familie... Je kunt niet met ze... Zwemmen: ziet er idd belachelijk uit in bikini met Pamela tieten en dikke buik, maar zoooo ontspannend! Doen! Veel plezier op beurs of met bezorgde spulletjes morgen?, Knuffels terug!
zo ff kort een reactie.. kaatje knuffel en spannend vandaag.. hopelijk valt het mee.. duim voor je. alle andere veel plezier met de spullen die gebracht worden.. ik ga zo naar mijn ouders daar nog een uurtje of 1,5 in bed en dan op naar de beurs we vertrekken rond 10 uur en we zien wel hoelaat we terug zijn. het is inderdaad niet in de buurt maar wel lekker een dagje uit met mijn zusje en moeder.. tot later zal morgen alles terug lezen .. iedereen een fijne dag.
goedemorgen.. kaatje een hele dikke knuffel voor jou! ik duim ook voor je vandaag snoeppie: als je gevoelige tepels hebt kun je ook tepelhoedjes kopen bij de drogist! die ga ik ook halen omdat de bv bij mijn zoontje eerste dagen heel pijnlijk was en er nu ook weer bang voor ben. dus bereid me dit keer er beter op voor haha ik zit te wachten tot het 7uur is.. kan niet wachten tot mn wagen er is
Ja ik denk dat ik die tepelhoedjes zeker nodig ga hebben, maar de VK raadde mij af die nu al te kopen. Terwijl ik zelf liever zo goed mogelijk voorbereid ben. Binnenkort eens kijken naar een BV cursus, vraag ik daar wel advies. Heb je de kinderwagen al Zwangernr2? Veel plezier met bewonderen X
nee nog niet hoop dat hij zo komt haha maar die dingen worden altijd afgeraden.. bij mij werden ze ook afgeraden door de kraamverzorgster.. omdat ze daarna minder goed de tepels willen pakken zei ze.. heb daar verder nooit problemen mee gehad met mijn zoontje.. die pakte alles waar maar melk uit kwam maar borstvoeden als het onwijs zeer doet is ook absoluut geen pretje en dan kun je ze beter wel in huis hebben dan als je ze pas daarna nog moet kopen..
Goedemorgen meiden, Kaatje, veel sterkte voor vandaag! Snoeppie, ik herken het ook helemaal, mep vriendlief ook altijd bij mijn tepels vandaan en zie ook een beetje tegen de borstvoeding op. Had nog niet eens aan de tepelhoedjes gedacht. Ik heb me ook opgegeven voor een borstvoedingscursus, is bij ons vanuit de kraamzorg zelfs 3 avonden. Ik ben benieuwd, half maart start het al. En leuk dat je de Joolz Day hebt besteld. Op het linkje staat de antraciet kleur, heb je die? Dan hebben wij exact dezelfde Wensdroom en anderen die vandaag naar de beurs gaan veel plezier en ook alvast voor de meiden die de komende dagen nog gaan! Zag gisteren een stukje op tv voorbij komen. Jullie krijgen vast een hoop goodie bags als ik dat zo zag, jaloers Zwangernr 2 heb je je duowagen al?? Hier stond de vrachtwagen echt 1 minuut over 7 voor de deur! 9 Grote dozen staan er nu op het kamertje, dus we kunnen dit weekend een beetje gaan beginnen met opbouwen. En ik wacht met smart op de mdf boom, kunnen we die ook mooi gaan maken, maar dat is meer een klusje voor mij nu Maar goed, geen uitslapen dus vanochtend! Straks nog het cadeau halen en wat (lichte) boodschapjes doen voor morgen, de surprise party voor mijn vriend. Mijn schoonfamilie haalt de zware dingen, fijn! Helaas heb ik nog geen rust in mijn hoofd en nog steeds ongerust over de bloedingen. Ik zou blij zijn als we weer een paar weken verder zijn, ik denk nu toch een beetje in levensvatbaarheidskansen voor onze kleine . Een goede dag voor iedereen!
ik druk net op verzenden en daar ging de deurbel al laat hem sowieso tot morgen in de doos zitten.. dan mag vriendlief hem in elkaar gaan zetten hihi
Hallo meiden, Even een kort berichtje van mij. Heb wel alles terug gelezen maar dat was zo veel dat ik even niet meet weet waarop allemaal moet reageren. Dus voor iedereen sterkte die het kan gebruiken en voor alle beurs gangers veel plezier. (wij gaan wss zaterdag) Sorry dat ik zo weinig heb gereageerd maar het loopt niet zo lekker op mijn werk. Gisteren gehoord dat ik van de arbo nog 6 uur per dag mag werken en dat 3 a 4 dagen. Maar op mijn werk zien ze dit als dat ik 24 uur mag werken en ik krijg dus gewoon hele dagen... Verder ook nog druk met de grote verbouwing hier en dat brengt veel moeheid voor vl mee naast zijn gewone werk als zzper. En zorgt er ook voor dat ik soms niet lekker in mijn vel zit en dus af en toe een huilbui krijgt en voel me dan een echte aansteller maar kan er niks aan doen. Gisteren bij vk geweest en alles was netjes. Bloeddruk 105/70 en ze kon de kleine al in de baarmoeder voelen (schoonmoeders heeft het ook gevoeld). Vervolgens wou ze het hartje luisteren maar daar dacht mijn mannetje anders over en dat liet hij weten door er een harde schop tegen aan te geven
Goedemorgen dames, Poeh, ik ben weer redelijk bijgekomen van de negenmaandenbeurs. Was erg leuk, maar wat een drukte. Daarna nog even naar de huishoudbeurs geweest, daar stond een stand van de landmacht en er stonden collega's van m'n man. Hij wilde dus even gaan kijken. Ik wilde daarna naar huis, maar geloof dat manlief het wel leuk vond, want hij wilde alles bekijken haha! Kwamen met tassen vol thuis. Heb al pampers en kruidvat luiers gekocht. En ook difrax flessen. Hebben zelfs al een slinger gekocht met, hoera ........ Is geboren. En dan op de ..... De naam van onze jongen ! Daarna samen uiteten geweest in Utrecht. Was een heerlijke dag samen. Lig nog steeds in bed, heb behoorlijk last ban m'n heupen, bekken, rug. Blijf voorlopig nog maar liggen, al doet liggen ook pijn. Ga zo alles terug lezen, eerst een ontbijtje maken voor mezelf !
Linie de vrachtwagen was dan netjes op tijd leuk.. en zwangernr2 ook al je wagen binnen fijn he.. Kimmey rot van t werk maar fijn dat bij de vk alles goed was.. Peetje dat klinkt alsof het een leuke dag was.. ben benieuwd. Ik ben klaar voor vertrek nog even op mijn zusje wachten die moest eerst haar dochter naar het kdv brengen. iedereen fijne dag..
Wensdroom, het was zeker heel leuk, maar wel heel druk. Wij hadden trouwens de auto onder de arena staan, daar betaal je 8 euro voor t parkeren en krijg je er kaartjes bij voor de metro. Bij de RAI betaal je 20 euro voor t parkeren. Je moet je alleen wel even aanmelden bij t loket in de arena, maar dat is zo gebeurt. Fijne dag op de beurs!!
Goedemorgen dames! Hier ook aan het bijkomen van de beurs gisteren... heeeel leuk maar vermoeiend! Wij hebben ook overal goed geshopt. (lees halve beurs leeggekocht hihi) Alleen wel jammer: Ik las ergens dat je bij de stand van Woezel en Pip een tas kon kopen voor 3 euro met allerlei dingetjes erin. Aangezien ik Woezel en Pip erg leuk vind, dacht ik: goh die ga ik halen! Kom ik bij de stand van Woezel en Pip, vraag ik naar de tas, staat er zo'n medewerkster mij heel dom aan te gapen en weet niet waar ik het over heb. Ik andere medewerkster gevraagd: nee hoor die hebben wij niet grrrrrrrrrr Ach ja achteraf gezien zat onze trolley al zo vol haha.
Pooh, heb je wel de woezel en pip gekocht voor 10 euro? Ooh nee, had jij een trolley mee ? Ik heb wat gezegd, ga aan de kant met je trolley haha!
Peetje, De woezel en pip van 10 euro heb ik niet gekocht. Heb je tegen mij gezegd dat ik aan de kant moest met mijn trolley? haha dat heb ik dan niet gehoord! haha Ach scheelt een hoop sjouwen en ik heb de trolley bijna niet zelf hoeven trekken. Dat deden schoenmoeder en vl. Ik had gisteren een rode buikband om met pas op ik schop erop en 2 voetjes.