16 juni - 30 juni 2013 Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ingeltje, 1 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jojo12

Jojo12 Actief lid

18 okt 2012
    382
    0
    0
    Hallo allemaal,

Eindelijk weer even achter een laptop dus kan even iets makkelijker reageren dan op mijn telefoon.
    Me eindelijk aangemeld voor het prive-forum! Dus zodra Ingeltje opgeknapt is en me goedkeurt :p kan ik ook daar meelezen. Hoop maar dat jullie nog niet teveel geschreven hebben anders kan ik er wel een dagje voor uit trekken om alles te lezen ;)

Grumpy: ben je lekker aan het genieten van jullie paar daagjes weg? Heerlijk zeg geniet er maar goed van zo met zijn tweetjes!

Zwangernr2: wat ontzettend naar bericht van je vriendin. Voor haar natuurlijk helemaal maar zoiets komt bij iedereen in de omgeving en alle andere zwangere vrouwen die zoiets lezen altijd aan.

Maggi: wat knap dat je zelf morgen probeert je computer sneller te gaan maken. Zou dit echt niet durven (en terecht want bij mij zou ik waarschijnlijk alles kwijt zijn :)) maar succes en hopelijk kun je daarna weer sneller zwp-en

Jossie & Peetje: raar he hoe zo'n navel veranderd. Zelf heb ik een hele diepe navel en staat er alleen nog maar een klein randje omgeklapt maar zie hem ook steeds verder komen. Die dingen hebben echt een eigen leven..

Jossie: lekker aan het genieten in de sneeuw? Lastig al die rokende mensen idd.

Linie: wat onzettend naar dat je zo last blijft houden van die bloedingen en nu ook slijm hebt verloren. Gelukkig heb je morgen weer controle, laat je wel even weten hoe het was. Duim mee dat het allemaal meevalt en dat de bloedingen stoppen zodat je ook gewoon weer even 'zorgeloos' kan genieten. Vind de limegroene klamboe trouwens erg leuk, denk dat het een heel mooi contrast vormt met het grijs!

Ingeltje: wat vervelend dat je zo ziek bent, en zo te lezen nog echt niet aan het opknappen. Doe rustig aan en zorg goed voor jezelf!

Kaatje: wat een rot nieuws hebben jullie gehad zeg, sterkte komende tijd. Knuffel vanaf hier.

Malaika: kan me voorstellen dat je er even doorheen zit, lijkt me ook logisch na alles wat je hebt meegemaakt. Zorg voor voldoende tijd en laat je maar lekker verwennen door je man. Ook voor jou een knuffel vanaf hier.

9-maandenbeurs: leuk dat iedereen het naar zijn zin gehad heeft! Ik ga morgen, helaas waren er geen rolstoelen meer vrij dus het zal wel kort worden (mbv een kruk) maar toch even de sfeer proeven en misschien nog wat leuke dingen aanschaffen.

Iedereen trouwens nog heel erg bedankt voor alle lieve berichtjes, doet me erg goed!
    Nou ga nu weer even snel met ML op de bank hangen en genieten van het feit dat hij weer thuis is.

Ben vast nog een heleboel van jullie vergeten, sorry hiervoor. Even een * zwaai* van hier.

Fijne avond allemaal!

O, wil iemand die handig is voor mij de volgende afspraken op de lijst zetten:
    8 maart: pretecho
    18 maart: controle VK

2. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Zo, daar ben ik weer, heb alles terug gelezen maar niet alles onthouden hoor, ga het vanaf nu weer bijhouden ;)

Zijn lekker weggeweest, ff bijkomen.. En we hebben de knoop doorgehakt wat betreft de namen :D 2e en 3e naam van meisje ook bekend, (vernoemen naar oma's), nu nog de jongensversie (vernoemen naar opa's), die wordt een stuk lastiger om uit te puzzelen hihi.. Maar de voornamen staan vast :D

Kamertje is ook bezorgd vandaag, maar nog niet uitgepakt, dat komt nog wel..

Fijne avond allemaal!

3. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    kort berichtje:
    nog geen duidelijkheid. morgen spoed ct, maandag middag gesprek.
    heel moeilijk dit.

dank voor jullie lieve berichtjes!
    linie, succes morgen!

4. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    wat naar dat er nog geen duidelijkheid is kaatje :(
    wil jou en je familie heel veel sterkte toewensen voor deze donkere dagen en hoop en duim voor goeie uitslagen voor jullie.. *knuff*

5. Peetje2012

Peetje2012 Bekend lid

17 aug 2012
    666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kaatje, wat onzeker en veel stress zeg! Heel veel sterkte!! Ik denk aan je! Xx

6. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    jojo: heel veel plezier morgen en hoop dat je het kunt volhouden :)
    mijn huisgenootje is vandaag naar huishoudbeurs geweest en even over de 9maanden gelopen en heeft ze een kortingsbon van bambix mee genomen voor mij.. toch wel lief dat ze aan me heeft gedacht :)

leo: leuk dat de kamer is bezorgt :) en idd uitpakken komt vanzelf wel.. heb ik ook met mn wagen.. als het goed is blijven onze kleine voorlopige weken nog wel zitten :)

duik nu snel mn bed in.. ben kapot van deze dag terwijl ik weinig heb gedaan.. morgen weer bijslapen en hoef er niet vroeg uit dus als zoonlief zin heeft kan ik miss sowieso tot half 8 uitslapen :) later dan dat slaapt mn zoontje bijna niet haha maar slaap lekker dames!

7. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lief van jullie!

8. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Die klamboe... die is leuk!
    En zeker niet te opvallend, wij willen ook een lime groene klamboe want ons kamertje is wit/zilver/lime dus tja, bij mij kun je niet meer stuk met zo'n kleur. ;)

Ingeltje beterschap!

Kaatje, ontzettend veel sterkte!

Ik heb lekker weekend nu, morgen met m'n zus en moeder naar de 9 maandenbeurs, erg benieuwd en erg veel zin in ook. Zal wel gesloopt zijn achteraf, maar dat heb ik er graag voor over. ;)

Kreeg zojuist een telefoontje van m'n moeder dat m'n (lievelings) tante zeer slecht ligt, heeft uitgezaaide borstkanker en het gaat heel hard, en nu gaan m'n neefjes (17 en 23jr) binnen enkele weken dus wees worden... We hebben nog geen 4mnd geleden m'n oom begraven nadat hij omgekomen is tijdens een bedrijfsongeval. Benieuwd hoe lang we haar nog bij ons gaan houden, maar dat het niet lang gaat zijn is zeker, sta ik daar straks voor de 2e keer tijdens deze zwangerschap op het kerkhof. Nog maar niet teveel aan denken... :(

9. Jojo12

Jojo12 Actief lid

18 okt 2012
    382
    0
    0
    Nogmaals heel veel sterkte kaatje!

Liesjuh, ook naar de beurs morgen, leuk! En wat een heftig verhaal over je familie! Zeker ook voor je neefjes, op die leeftijd allebei je ouders verliezen en ook nog eens in zo'n korte tijd is echt oneerlijk en zou niet moeten mogen. Ook voor jou veel sterkte en een knuffel vanaf hier!

10. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sterkte Liesjuh !
    Wat ontzettend verdrietig!

11. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    Kaatje knuffel en succes

Liesjuh wat een rot bericht, sterkte

Linie hoe gaat het nu hopelijk alles nog oke.. en geen bloedverlies dat de kleine nog even blijft zitten.

Zwangernr2 wat een rot bericht van je vriedin wens je niemand toe..

Ingeltje beterschap

9 maandenbeurs dames die nog gaan veel plezier.

we zijn gister de hele dag op pad geweest was s'avonds om 22 uur weer thuis. was me toch moe.. (ga daarom ook dadelijk weer mijn bedje terug in)
    het was druk maar erg leuk.. veel gekocht, en gescoord op de beurs.. en mijn moeder was mee en het is altijd handig je moeder mee te nemen haha ze koop de halve beurs leeg..
    Ik heb ook de woezel en pip voor 10 euro gekocht vond ze zo leuk. en een boxkleed en een verzorgingstas van woezel en pip.
    verder naamletters voor op de slaapkamer deur en een t shirtje met de naam van ons meisje besteld. en nog veel meer dingen..

Ook nog even over de HHBeurs gelopen maar vond het daar nog veel drukker dan op de 9 maandenbeurs hallen.

We gingen met de pendelbus vanaf de arena op zich goed te doen alleen moesten we de heenweg er lang wachten voor we in een bus konden en was het stilstaan erg koud. terugweg gelukkig meteen een bus kunnen pakken..

kortom leuk dagje uit gehad!

12. zeester

zeester Bekend lid

28 jun 2012
    780
    0
    16
    He ingeltje wat vervelend dat je zo ziek bent. Beterschap.

Zwangere2 oei wat naar voor je vriendin zeg. Lijkt me heel naar een miskraam te krijgen met die termijn. Als het al echt een kindje is.

Kaatje wat een naar nieuws. Het blijft dus nog even spannend. Sterkte

Linie, oei het klinkt inderdaad als een stuk slijmprop. Maar dit kan ook gewoon weer aangroeien hoor. Ik hoop voor je dat het nu hier bij blijft

Alle beursgangers vandaag veel plezier!

Ik ben dus woensdag geweest. Ik heb jammer genoeg pooh en peetje niet gezien. Ik was net te laat voor de friso gratis echo. Er was nog 1 iemand voor me en toen was de echo vol. Tja ach maakt ook niet uit. Ik heb me heel beschaafd goed ingehouden. Ik heb alleen bij difax een starterset met s flesjes (roze!!) gekocht voor 25 euro. Ik vond het een goede deal hoor. 3 flesjes (2 grote en 1 kleine) 2 flessenspenen, 2 gewone speentjes en doekjes om het schoon te maken voor 25 euro. Ook bij de dermocare verzorgingsproducten voor ons kleine meisje en onze grote jongens gekocht. En dat was het eigenlijk dus ik vond het heel knap van mezelf.

Ik vond het wel super druk in hal 9 vooral. In hal 8 was het goed te doen. Ik heb eigenlijk nog wel zin om vanavond ook nog even te gaan hihi. Met mijn gratis kaartje van de kruidvat....
    Maar dat zal mijn man wel niet goed vinden haha!!

Ik ga vandaag met de jongens naar de schatkids (soort indoor speeltuin) lekker de vakantie afsluiten. Heb er zin in!

Fijne dag allemaal

13. kh82

kh82 Bekend lid

15 okt 2012
    569
    0
    16
    Lieve dames, ik vrees dat ik een hele boel ga vergeten. Mijn werkweek van 10,5 p.d. zit er op! Ik voel me nog best ok, wel wat moe, maar ben trots op mijn lichaam, had niet verwacht dat ie dit zo ging volhouden....

Ik heb net wel alles bijgelezen, maar ben bang dat ik een groot deel vergeet. Ik reageer even snel, ga zo met mijn vriend naar het gemeentehuis ons kindje erkennen :) en dan toch maar op zoek naar een postiebroek...

Ik heb nog 1 eigen spijkerbroek die ik aan kan, maar bij het zitten wordt dat ook al minder prettig... Misschien scoor ik nog wat in de sale... Hoe werkt dat eigenlijk :( kan je 1 broek kopen voor de hele zwangerschap? Pak je gewoon je (normale) eigen broekmaat? Help, hahaha

Eerst sterkte en een knuffel aan alle dames die dat hard nodig hebben. Zag de heftige verhalen van Kaatje en Liesjuh, pffff...

Veel plezier aan allen die nog naar de 9 maanden beurs gaan. Ben je al geweest dan veel plezier met het nagenieten van de volle tassen ;)

Ingeltje, beterschap! Veel rusten, vitamientjes nemen en goed drinken. Hoop dat je er snel weer bovenop komt en beter voelt...

@Zeester, veel plezier vandaag bij schatkids..

@ Linie, je wilt niet weten hoevaak ik de afgelopen dagen aan jou gedacht hebt.. Iedere keer als ik je berichtje lees, voel ik gewoon hoe dat voor je moet zijn. Nu ook nog een slijmprop, pffff... heftig hoor. Genieten zit er op dit moment waarschijnlijk niet in... Ik hoop voor je dat het snel stopt of dat er een hele goede/ logische verklaring voor is. Misschien dat je daar dan rust in kan vinden!
    Duim voor je mee.

Zo dus de stad in, heb geen idee waar ze hier zwangerschapskleding verkopen. Weet alleen dat miss Etam dat heeft. Hebben jullie tips voor winkels/ ketens die zw. kleding verkopen?

Het gaat vooral om broeken en het liefst beetje skinnymodel... Maar alle tips zijn welkom..

14. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Lieve meiden,

Bedankt voor al jullie lieve woorden!! Tot nu toe gelukkig niets meer gebeurd, dus wij vertrekken over een uurtje naar het ziekenhuis. Ik meld me vanmiddag wel weer even.

Kh, las met tranen in mijn ogen jouw berichtje, jij weet inderdaad helaas hoe het moet zijn.
    Wat betreft het shoppen voor een positiebroek. Ik ben geslaagd bij de H&M voor een skinny jeans. Normaal heb ik maat 36, maar nu moest ik maat 38, ik ben iets breder geworden op mijn heupen sinds de zwangerschap. Dus je kunt meestal wel ongeveer je eigen maat aanhouden volgens mij of eentje groter.

Klinkt leuk zeg dames die naar de beurs zijn geweest! Goed gehopt dus!

Kaatje, veel sterkte vandaag!!
    Liesjuh, wat heftig zeg!! Ook veel sterkte! Zo erg ook voor je neefjes! We hebben dus wel dezelfde smaak qua kleuren, hier ook grijs met wit en lime groen :)

Sorry voor de meiden die ik nu even vergeten ben :)

15. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Hier inmiddels expert op het gebied van positiebroeken haha.. Ik heb gewoon nog mijn eigen maat, omdat het buik-gebied toch wat ruimer is. Heb 3 spijkerbroeken en 1 gewone broek inmiddels :p Maar ik kan dan ook vanaf week 6/7 mijn broeken al niet meer dicht krijgen :)

Ik heb de meeste met een buikband eraan, dat zit het fijnst, zeker nu buik groter wordt. Sommige hebben alleen elastiek onderaan, dat zat in het begin fijn, maar nu vind ik die minder prettig..

Gister echt mijn buik zien bewegen toen baby aan het schoppen was, echt bizar haha, man heeft het ook nog gezien en voelt het nu ook regelmatig :D

16. kh82

kh82 Bekend lid

15 okt 2012
    569
    0
    16
    @ Linie, succes straks. Helaas heeft de HM hier geen fdeling mama, oftewel positiekleding :(

@ Leo85, bedankt voor de tip... Waar koop je de (hippe/ moderne) broeken? Gewoon bij ketens en zo ja, welke?

17. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Kh82: ik gebruik mijn eigen maat spijkerbroeken. Op internet bijvoorbeeld ikenmijnkind.nl kun je hele leuke positiekleding vinden voor weinig. Zag dat Wehkamp ook weer positiekleding in de aanbieding had, altijd leuk toch ;)

@9 maanden beurs: ik ga morgen, super veel zin in! Voor alle dames die vandaag gaan, veel plezier!!
    @Echo: gisteren de gratis echo gehad. Het was in een presentatie kamer van het hotel en de top van Samsung zat daar, ff je buik ontbloten bij 20 a 25 mensen :) 3D echo was totaal mislukt want mijn placenta zit ervoor. Ik moet over 9 weken terug komen en dan wil ze nieuwe foto's en een filmpje maken in de hoop dat het mooier beeld is. Ze wist me wel te zeggen dat het 100% zeker een meisje is :D maar wat een mooie plaatjes kan dat apparaat maken van je ongeboren kindje in 3D/4D :D

18. Peetje2012

Peetje2012 Bekend lid

17 aug 2012
    666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeester, ik heb ook de difrax flessen gekocht, maar dan de blauwe ;)!

Leuk dat je naar schatkids gaat. Ik ga morgen met een paar kids van m'n werk, haha wat toevallig.

Ik ben niet in de rij bij Friso gaan staan. Stond zo'n giga rij, dat ik bij voorbaat al wist dat ik te laat was voor de echo.

Ik heb 3 zwangerschapsbroeken, maar ze zitten eigenlijk allemaal niet lekker. De mijne komen ook bij h&m vandaan. Heb t liefst m'n trainingsbroek aan, maar dat ziet er niet uit haha.

Liesjuh, pff wat vreselijk zeg! Heel veel sterkte! Dikke knuffel!!

19. Peetje2012

Peetje2012 Bekend lid

17 aug 2012
    666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi pindakoek, ik zie je al liggen met je blote buik voor alle bobo's :)!
    Maar wel leuk dat je een gratis echo hebt gehad. Leuk dat je over 9 weken weer mag!

20. doowspenniej

doowspenniej Actief lid

7 feb 2013
    380
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    zow dames ben ik ook weer ,
    behoorlijke drukke dagen gehad ,

eerst woensdag lekker wezen shoppen voor zwangerschaps broeken,
    maandag een spijkerbroek gescoort in veenendaal met een heel leuk noppies jurkje, maar heb kennelijk erg kleine maat this allebij xs :(
    en woensdag naar hilversum geweest met schoonmams en een hele
    stoere rode broek gekocht met t-shirt ook weer xs
    en bij de h&m ook nog een zwarte skinny gekocht
    waren trouwens allemaal skinny modellen ,
    is nu erg in de mode

was helemaal blij dat ik het aankon passen in de winkels , denk dat ik het online had besteld allemaal s had besteld en dan dus alles te groot zou geweest zijn.

en gisteren lekker naar de 9maanden beurs geweest , vond het erg druk op de hh beurs en daar zijn we ook niet echt overheen gelopen.
    heb net voordat we weggingen nog ff super goedkoop wasmiddel en wasverzachter kunnen scoren.
    vond de aanbiedingen een beetje jammer
    maar heb wel een mobiel , avent flessen en sterilisator gekocht
    en heel goedkoop hoeslaken voor ledikant en 2 wiegen dekens
    had natuurlijk al eea spulletjes
    Een leuke aanbieding voor een wiegje kon ik niet echt vinden, heb er een zien staan maar dat was teveel meisje, en een goedkoop ding voor 100 euro , maar heb online een veel mooiere zien staan voor 180
    dus ff sparen en dan maar bestellen :)

@ kaatje , heel veel sterkte gewenst zeg ! hoop dat de ct snel meer duidelijkheid brengt !

@ ingeltje beterschap ! ( vk was hier als super blij vorige keer dat ik de griep niet had te pakken gehad manlief en zoon wel gehad omdat deze griep zo pittig is en je idd alleen maar paracetamol mag :x )

@ zwanger zwemmen , oh heerlijk gewoon doen hoor is idd een van de weinige dingen die je heel veilig kan doen en super goed voor je spieren :)

@ kh82
    de h&m had wel leuke broeken , verder bij de prenetal hadden ze ook mooie mamalicious spijker skinny's en heb nu ook queen mum gekocht, in een ander onhankelijk winkeltje
    maar zijn allemaal wel lekker modern,
    vind noppies zelf wat meer ouderlijk om zomaar te zeggen , en paste het niet xs was nog zelf beetje te groot :(

ehh verder vergeet ik der volgens mij een hoop , sorry daarvoor !

Deel Deze Pagina