16 juni - 30 juni 2013 Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ingeltje, 1 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maggi

Maggi Niet meer actief

Linie, heel veel succes vandaag! Laat je gauw van je horen erna? Denk aan je!

Liesjuh jee wat een enorm heftig verhaal zeg, sterkte!

Kaatje een heel dikke knuffel voor jou!!

Hier bezig de computer aan het herstellen, nu op computer van vriendin. Gaat dat toch nog helemaal goed komen hopelijk! Straks naar de bibliotheek, boodschappen, apotheek en dan helemaal niets meer en genieten van de vrijdagavond.

Iedereen die nog naar de beurs gaat vandaag, veel plezier! Klinkt erg goed alle volle tassen van degenen die al gegaan zijn. Word bijna jaloers :)

2. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Heel veel sterkte Liesjuh! Wat heftig verhaal zeg!
    Kaatje: gatsie nog geen duidelijkheid! Dikke knuffel en veel sterkte!
    Linie: ik moet er ook vaak aan denken, gatsie wat moet dat onzeker zijn. Sterkte bij de gyn!

Positiebroeken: ik heb er 2 van Mama-Licious. 1 spijker en een rozige, zitten zoooo lekker! Gewoon m'n eigen maat. Ik ben amper nog gegroeid in gewicht en in buik. Ik denk dat ik gewoon geen buik ga krijgen. Vind het zelf niet zo erg, al zou ik best willen pronken hoor! Word alleen een beetje moe vd omgeving en het commentaar: 'waar zit het???' 'Nou, je ziet nog weinig hoor...' Grrrrrrrrrr! Stomme mensen! Zo, dat is eruit! Ik trek me het gewoon wel aan als mensen er wat van zeggen... Kan ik niets aan doen... Ik vind het veel belangrijker dat alles daarbinnen goed gaat! En lekker boeien wbt buik! Snap niet dat iedereen er maar iets van moet zeggen, zonder dat ik het vraag...

3. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Iedereen die naar de beurs gaat: VEEL PLEZIER!!!

Ingeltje: beterschap meis!

4. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Hai meiden!

Ahh, jullie zijn super lief dat jullie aan me denken!

Gelukkig weer fijn nieuws, de baarmoedermond is in ieder geval nog lang genoeg en gesloten. Maar de bloedingen en slijmprop zouden kunnen betekenen dat de baarmoedermond aan het verweken is wat dus wel een vroeggeboorte zou kunnen veroorzaken. Daarom moet ik dus én rustig aan blijven doen én heel allert zijn op alle signalen. Ik heb bijvoorbeeld veel last van harde buiken, die mogen dus absoluut niet in een vast ritme gaan komen. En ook bij nieuwe bloedingen moet ik meteen weer aan de bel trekken. Gelukkig blijf ik voorlopig naast de VK ook onder controle bij de gynaecoloog hiervoor, dat vind ik ook wel zo fijn!
    We hebben de kleine ook weer even mogen zien :) Lag lekker op het buikje te slapen en had net flink gedronken!
    En nog even over de adviezen van mijn chirurg gehad dat ik niet in het ziekenhuis hoef te bevallen als alles goed mag blijven gaan.

Wel weer opgelucht dus! Al is het niet heel prettig dat je zo voorzichtig en allert moet zijn, maar ja, dat moet gewoon.

Vanavond dus het feestje voor mijn vriend. Hij heeft wel een klein vermoeden dat zijn ouders komen ofzo, want hij heeft ontdekt dat ik wat snacks etc had verstopt. Maar hij vermoedt zeker niet dat er ook vrienden komen denk ik, wel leuk! Had de koelkast in de schuur aan gezet waar nog vanalles in staat haha, dat ziet hij hopelijk niet meer vantevoren. Heb gelukkig alles goed gespreid over de week, dus kan rustig aan doen. En vriendlief is nu begonnen aan het uitpakken van de dozen van de babykamer meubeltjes en wil alvast wat in elkaar proberen te zetten :)

Hopelijk is je computer straks weer helemaal gefixt Maggi! En lekker genieten van je vrijdag!!

Stom hè die mensen Grumpy!! Niets van proberen aan te trekken! Ik houd er niet van dat mensen opeens aan je buik gaan zitten, dat vind ik ook stom :x

Oja, en bedankt voor jullie meningen over de klamboe!! Leuk hoor, nu nog enthousiaster geworden :)

Voor de meiden die nog naar de beurs gaan, veel plezier!

5. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Wat fijn dat alles oké is Linie! Maar goed dat je strak in de gaten wordt gehouden ook door de gyn, lijkt me toch een veiliger gevoel geven. Hopelijk verweekt je bmm niet... Probeer idd maar zo rustig mogelijk te doen. Veel plezier vanavond, is je vriend nu jarig? (Wist even niet meer...) Klamboe vind ik ook leuk en juist heel fris een kleuraccent!
    Oh ja, en zomaar aan je buik zitten lijkt me heel vervelend, al heb ik daar dan weer geen last van;)

6. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Maggi: succes met je computer fixen!

7. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Dank je wel Grumpy! Nee, vriend is niet jarig. Hij is deze week geslaagd voor zijn studie, dus na al dat zwoegen naast zijn drukke baan wilde ik dat niet zomaar voorbij laten gaan!

8. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Aha, dat was het Linie:) Dat moet idd gevierd worden! Veel plezier!!!
    Mijn man is zondag jarig en heb een taart laten maken bij Hema met een babyfoto van hem erop, ben benieuwd hoe het geworden is:D

9. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    linie rustig aan dus gelukkig wordt je goed in de gaten gehouden.
    veel plezier met het feestje

10. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Dank je! Jij ook alvast dan en gefeliciteerd!
    Leuk die foto op een taart! Ik heb de minitompouces bij de Hema besteld met geslaagd erop en een grappige foto van hem, zijn ook leuk geworden!

11. Jojo12

Jojo12 Actief lid

18 okt 2012
    382
    0
    0
    Linie, wat fijn dat voor nu alles goed is! Natuurlijk niet fijn dat je zo erg moet opletten maar wel goed dat je ook onder controle blijft bij de gyn. Rustig aan dus! En veel plezier met het feestje voor je vriend, en de mensen gewoon zelf alles laten pakken, ze dus niet bedienen hè!

Wensdroom, mooi dat je zo'n leuke dag op de beurs gehad hebt. Nu even rustig aan en lekker bijkomen hè!

Grumpy; heb je genoten van jullie daagjes weg, en nu weer helemaal uitgerust? Jij ook veel plezier dit weekend met het feestje voor je vriend! En bedenk gewoon dat het belangrijkste is dat je kindje goed groeit. Mensen vinden altijd wel iets van je buik, klein of juist groot (kreeg ik eerst veel te horen) niet teveel van aantrekken dus. (Maar weet hoe moeilijk dit is hoor)

Spijkerbroeken, ik heb een hele mooie skinny van mamalicious (bij de prenatal, maar je kan ze ook via Internet bestellen)

Zwemmen; heerlijk omdat je even geen gewicht hebt. Bij mij gaat dit nu helaas niet meer door de bekkenklachten. Volgens mij zag ik ook iemand met bekkenklachten die dit wil gaan doen; pas erg op!! Even advies van jullie persoonlijke fysio :) Zwemmen mag wel maar niet in schoolslag (ivm verhoogde spierspanning van je bovenbeenspieren aan de binnenzijde, en dit wil je juist voorkomen). Vlinderslag kan bv wel! Daarnaast moet je even kijken of het prettig voelt, in het water heb je geen zwaartekracht wat voor je bij fijn is maar dus ook minder druk op je gewrichten en die zijn juist bij BI al veel te soepel, even een kwestie van uitproberen dus. Indien je meer wilt weten pb me maar even.

Net terug van de negen maanden beurs en lig nu helemaal moe even in bed. Denk dat ik komende dagen niet op of neer kan van de pijn maar het was het waard :)
    Heel veel gratis dingen, super mooie (en veel te dure) luiertas gekocht, verder difrax flessenset en nog wat andere kleine dingen. Ben nu helemaal blij!

Nou ga even niks doen en moed verzamelen om te koken. Fijn weekend allemaal!

12. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Linie: leuk dat je tompouchen leuk zijn geworden!
    Jojo: wat fijn dat je een leuke dag hebt gehad! En naast al die gratis producten mag je best een dure luiertas kopen hoor:D Balen hè dat je zoveel last hebt van je bekken:( Waar heb je precies last? Voorzijde of achterzijde? Hopelijk heb je niet al te veel last (al lees ik uit je mailtje van wel wrs...)

13. Maggi

Maggi Niet meer actief

Linie wat een goed nieuws! Fijn dat alles gewoon goed is! En echt goed luisteren naar het advies he, goed je rust pakken. Jij en je kindje zijn nu echt het enige dat telt. Hoeveel een ander ook van je wil :) Zodat ie maar zo lang mogelijk blijft zitten.
    Gezellig de surprise party, heel veel plezier. Leuk zeg die tompouces, vind die zo leuk van hema, laat ze ook vaak maken voor bijzondere gelegenheden.

Grumpy wat maakt het ook uit he hoe groot je buik is. Snap niet dat mensen er altijd maar opmerkingen over moeten maken, groot of klein. Veel plezier met het feestje dit weekend!!

Leuk dat er een aantal weer een fijne dag op de 9 maanden beurs hebben gehad :)

Computer is weer gemaakt, wat een verademing! Helemaal fris en leeg en weer een stuk sneller dan ie was. Jippieee!

Vandaag niet zoals gepland naar de bibliotheek gegaan, ben een beetje bij vriendin blijven plakken na het boodschappen doen en apotheek, dus dan verschuift dat maar naar morgen.
    En nu koken en dan heerlijk op de bank met wat gezellige tvprogramma's
    De kleine is echt enorm druk vandaag, zit er echt van te genieten hoe mijn buik heen en weer gaat wanneer ik mijn hand erop legt. Ik merk echt dat ie daarop reageert. Misschien wel om te zeggen "nouhou mama laat me met rust!!" Haha!

14. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    hello lady's, ik meld me ook weer even.
    ik zag wat mindere berichten voorbij komen, hoop dat het allemaal goed komt.
    9 mnd beurs had er ook graag heen gewild maar is toch voor ons een flink stuk rijden.
    hier woensdag ook vk geweest alles was goed met het kleintje, alleen merk ik nu ook dat m n bekken weer beginnen op te spelen, ik heb het bij mijn 2de kind ook gehad dus herken de klachten.
    Babykamertje is klaar met verven alleen de muurtekening nog maar daar begin ik zondag aan, wil deze graag boven de commode hebben en moet daarom eerst op de plaats staan, want moeten nog een beetje puzzle met het plaatsen van de meubels aangezien het kamertje niet zo heel groot is.
    Nog 3 weekjes en dan mag ik beginnen met zwangerschaps yoga benieuwd wat ik er van vind, heb al eens gewone yoga gedaan en dat vond ik toen heerlijk maar goed dit zal wel weer heel anders zijn.
    Voor de dames met de feestjes geniet van jullie gezellige avond, vind ik ook altijd leuk feestjes.

15. koesterhoop

koesterhoop Actief lid

20 sep 2012
    408
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    huisje
    Wil ook naar een beurs! Straks eens opzoeken waar er 1 in de buurt is

16. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    ik had ook al gezocht of toevallig de 9 maanden beurs nog eens kwam en dichter in de buurt maar ik kan niks vinden
    als jij wat vind hoor ik het ook graag hihih

17. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Thnx meiden voor de knuffels en sterkte wensen. Altijd fijn om het even btje van je af te kunnen schrijven hier.

@kh82, Miss Etam hier verkoopt geen positiekleding meer, de V&D ook niet, wie weet bij jou nog wel. C&A, H&M en natuurlijk de Prenatal zouden het wel moeten verkopen. Ben zelf wel erg gecharmeerd vd spijkerbroeken vd H&M, erg mooie pasvorm, alleen wel een maatje groter kopen als dat je normaal hebt, dan zitten ze het mooiste.

@Linie, we hebben idd dezelfde smaak wbt kleuren voor de babykamer, heb vandaag op de 9mnd beurs een lime groen dekentje gekocht voor in het ledikantje, zo leuk en precies de goede kleur.
    Fijn trouwens dat je weer btje gerustgesteld bent wbt je baarmoedermond. Hopelijk blijft het rustig en blijft de kleine nog lekker zitten totdat het er echt klaar voor is.
    Veel plezier trouwens met het feestje voor je vriend vanavond!

Hier vandaag ook naar de negenmaandenbeurs geweest en best veel gratis dingen gekregen, van lepeltjes en rammelaar tot inbakerdoeken.
    En ik was zelfs nog (net) op tijd voor de gratis echo! :D

Vandaag dus weer even lekker naar ons mannetje mogen spieken, was vooral erg leuk omdat m'n moeder ook mee was en voor het eerst live beelden vd kleine uk zag. Hij was ook lekker actief op dat moment, zat tegen het echo apparaat te duwen met z'n handje, geloof dat hij het er niet zo mee eens was dat ze even aan oma had laten zien dat ze echt een kleinzoon krijgt. ;)

Verder nog een heel leuk pakje gekocht, en een dekentje voor het ledikantje en nog wat kleine dingen. Eigenlijk heb ik me behoorlijk ingehouden met kopen. Veel aanbiedingen die je daar voorbij ziet komen zie je ook regelmatig in de winkel.

Morgen lekker plinten en een lamp halen voor de babykamer en erop zetten en de verwarming schilderen, dan naar een verjaardag en zondag lekker verder met klussen en dan kunnen de meubeltjes erin! Whoehoe!!!

Oja... en zondag middag nog even 'shoppen' bij een collega van m'n vriend op zolder. Schijnt o.a. een maxi-cosi en een kinderstoel voor ons te hebben. Benieuwd wat nog meer...

18. Maggi

Maggi Niet meer actief

Liesjuh wat leuk dat je nog even samen met je moeder naar jullie kleine hebt kunnen spieken! Lekker eigenwijs ook :)

Nog een vraagje betreffende geboortekaartjes;
    Een enkele kaart, kan dat? Dus geen dubbele.. Zit echt even wat goedkopere opties door te nemen en kom zo op kaartje2go wel echt lekker goedkoop uit. Aangezien ik het vooral in mijn eentje moet bekostigen allemaal en een kaartje toch vooral "voor de leuk" is wil ik het zo goedkoop en dan zo leuk mogelijk. Maar wat vinden jullie van een enkele kaart? Ik ben toch niet zo van de gedichtjes en rijmpjes dus de linkerkant van een dubbele kaart zou toch onbenut blijven.

Slaap lekker allemaal! Ga het hier proberen met een druk schoppend mannetje, dus ben benieuwd :)

19. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    liesjuh: wat verdrietig allemaal :( heel veel sterkte

linie: gefeliciteerd met je vriend

kh82: kun je niet bij h&m bestellen en daarna in de winkel komen ophalen?

zeester: zie dat het nu zeker is dat je een meisje krijgt! leuk!! gefeliciteerd :D

maggi: knap dat je je computer kan maken.. ik zou de mijne alleen maar harder slopen denk ik :p

jojo: fijn dat je een leuke dag hebt gehad en ook leuk van alle gratis spullen :)

sorry dat ik een dag niks liet horen :p beleef een heerlijke dag met vriendlief haha :) morgen ga ik samen met mijn zoontje naar de theatershow van bumba in dromenland :) ben heel benieuwd wat hij er van gaat vinden :) beloofd een leuk weekend te worden dus!

20. Bl0empje

Bl0empje Bekend lid

9 mei 2012
    763
    0
    16
    Van mij ook even snel een zwaai. Hele week weer bij een nieuwe wereldburger gewerkt en nu snel in bed, morgen naar de 9MaandenBeurs!!!!

Truste & Fijn Weekend voor iedereen.

Liefs

Deel Deze Pagina