Qua voeding zou ik als bv niet lukt gaan voor de nutrilon! Laatst een college zuigelingen voeding gevolgd (ben in opl tot verpleegkundige) en de diëtiste gaf aan dat in principe alle voeding aan bepaalde richtlijnen moet voldoen, maar bij nutrilon zijn er nog extra dingen aan toe gevoegd zodat baby mindrr kans heeft op allergieën. Ik zelf had vroeger koe melk allergie dus mijn baby ook meer kans. Dus liever voor komen dan genezen!
Beertje, daar spring ik dan toch even op in... Helaas is dat niet zo. Ze werven met versterken van het immuunsysteem maar dat is helaas niet hard gemaakt. de kinderafdelingen in de ziekenhuizen hier werken met Friso, ook gezien de prijs. Er is veel commercie, dat leidt alleen tot meer verwarring. Als je redenen hebt, moet je hypo allergeen geven. Het merk maakt dan niet uit. Los daarvan staat het natuurlijk iedereen vrij om te kiezen waar hij/zij zich het beste bij voelt.
Ja en uiteindelijk moet je altijd maar afwachten of hetgeen jij uitkiest voor se kleine ook daadwerkelijk aanslaat, je hoort ook vaak dat kinderen toch al een eigen willetje hebben. En qua commercie, ja dat gekoof ik ook gerust maar ben er helaas wel gevoelig voor haha
Jojo rot dat je ook verkouden bent maar gefeliciteerd met de 20weken ik mag maandag om 10:00 ook redelijk vroeg gelukkig mn broertje komt hier dan op mn zoontje oppassen heel lief van hem! Flesvoeding: mijn moeder beweerde dat mn zoontje antikrampjes van nutricia moest hebben omdat dat beter zou zijn.. Tot het cb bij me thuis kwam en ze was heel verbaast dat ik met mijn budget nutricia kocht.. Het blijkt dat al die huismerken in de zelfde fabriek worden gemaakt en echt niet slechter zijn.. En voor die krampjes.. Je merkt zelf aan je kind wat het nodig heeft. Al denk ik dat deze kleine de voeding voor hongerige baby's nodig heeft.. Ik vreet zoveel sinds ik zwanger ben voel me net een vuilnisbak haha
Heb alles bijgelezen, maar 't ging even snel hier... Leuk hoor! Gister drukke maar leuke dag gehad met familie, beetje geklust in huis: nieuwe vouwgordijntjes in de woonkamer en rolgordijn in de slaapkamer. Helemaal blij mee. Gister met m'n moeder de stad in geweest, ze komen niet zo vaak (wonen 90km bij elkaar vandaan). Was erg gezellig, daarna had m'n lieve broer voor ons gekookt, dus konden we daar zo aanschuiven, heel fijn! Vandaag lekker niks, heerlijk even! En: ik voel IETS!!! Sinds de echo beetje plopjes en sinds gister steeds meer, soort getik heel laag onder in m'n buik, yeah! Echoscopiste had al gezegd dat ik wrs minder bovenin zou voelen vanwege placenta, dat klopt dus helemaal! Helemaal blij hier
Wat heerlijk Grumpy! Klinkt alsof het jongste familielid ook even wilde laten weten een gezellig dagje te hebben gehad! Hier word ik ook al volop wakker geknuffeld van de binnenkant
Echt Supergevoel! Ben je weer wat fitter Zwangernr 2? Kaatje: idd net alsof die kleine het ook fijn had gister Fijn wakker worden voor jou ook hè
Ja alleen beetje verkouden nog maar dat is bijna iedereen volgens mij En heerlijk gevoel he ik begin altijd automatisch te lachen als ik de kleine voel gaha ben ook echt benieuwd hoe onze kleine eruit ziet op de echo.. stiekem hoop ik dat hij/zij op papa gaat lijken qua uiterlijk Morgen krijgen trouwens een hoop de 20weken echo.. Hoelaat heeft iedereen hem die morgen aan de beurt is?
Goedemorgen allemaal, Wat zijn jullie allemaal vroeg wakker! Toen ik net met de hond buiten liep had ik het idee dat de hele wereld nog sliep maar blijkbaar dus niet Vanmorgen nog steeds erg benauwd wakker geworden maar zo heerlijk naar de sauna met een vriendin, wel rustig aan voor de beeb natuurlijk maar misschien trekken alle holtes wel open... Kaatje: bedankt voor je lieve berichtje, zal het zeker rustig aan doen. Wat heerlijk dat je iedere ochtend jullie kleine voelt! Grumpy: waaaaahhhh eindelijk gevoeld heerlijk zeg, geniet ervan! Ik blijf ook gewoon moed houden komt vanzelf een dag dat we allemaal onze kleine voelen! Zwangernr2: Ik heb denk ik dezelfde voeding nodig heb geloof ik nog nooit zoveel trek gehad en gegeten, helaas vliegen de kilo's er ook wel echt aan... Fijn dat jij je echo morgen ook vroeg hebt, hoef je niet de hele dag te wachten. Fijne dag allemaal!
Goedemorgen! Eten, ik wil ook overal mijn tanden in zetten. Daarna wordt ik afgestraft met maagzuur en krampen. Want ik heb natuurlijk vooral zin in chocolade en andere slechte dingen Gisteren met mijn vriendinnetjes uit eten geweest. Dit was een hilarische avond! Eerst meldt de eerste dat ze in verwachting is, nog maar 8 weken. Dus sssst mondjes dicht. Wij helemaal hyper. Half uur later zegt de tweede, "ik ben ook zwanger!!!". Nog maar 7 weken, dus ssssst mondjes dicht. Whaha, zaten we ineens met 3 zwangere dames aan tafel. Ik geloof dat we ook een aardig volume hadden. Hoe vaak zit je nu met vier dames te eten terwijl er drie zwanger zijn. Kan het nog steeds niet geloven. En ook weer allemaal leuke kanootjes gekregen! Fijne dag allemaal!
Goedemorgen allemaal! Hier houd de baby zich erg rustig... Ik heb haar pas 2 of 3x gevoeld en nu een paar dagen niks. Echoscopiste van de pretecho zei dat ook mijn placenta aan de voorkant ligt dus probeer daar maar aan vast te houden. Zwangernr2: Hier mag ik morgen ook voor de 20 weken echo. Ik mag om 8.30 uur! Lekker vroeg. Jij hoeft gelukkig ook niet de hele dag in spanning te zitten! Kan aan de ene kant niet wachten tot het zover is maar aan de andere kant vind ik het ook wel heeeeel spannend! Als ze maar niks raars vinden.... Ach het is zoals vele van jullie al zeiden: Je kan er nu toch niks meer aan doen als het zo is, dus probeer maar positief te blijven denken! Vanmiddag housewarming van een nichtje van VL, Vanavond VL werken dus ik home-alone met de afstandbediening in mijn bezit haha. Fijne dag iedereen enne... degene met de echo morgen.... Hoop dat deze dag niet al te spannend is en je lekker van de zondag kan genieten!
Zo ik ben ook weer in het land der levenden. Dat ik vanmorgen reageerde was ik echt klaar wakker, maar na toiletbezoek weer in een soort comateuze toestand geraakt n nu net weer wakker. Maar ach daar is het zondag voor toch? Ik hoop dat deze dag heel snel gaat, ik ben morgen om half 10 's ochtends aan de beurt. Gelukkig lekker op tijd zenuwen beginnen wel weer op te spelen maar ga er maar gewoon van uit dat alles goed is. Lekker hoor naar de sauna! Im wou dat ik xaar wat meer van kon genieten. Wordt erg benauwd van die warme hokken, maar als ik er uit ben is het wel lekker. . Wij gaan vandaag weer even verder mdt schilderen zodat ik morgen kan decoreren als de meubeltjes er zijn!
Goedemorgen! Kaatje, Jojo en andere zieken, hopelijk zijn jullie gauw weer fit! Beterschap! En jeeej, Grumpy, de kleine gevoeld! Wat bijzonder hè?! Voor de meiden die het nog niet gevoeld hebben, geen zorgen maken, het komt heus gauw ook voor jullie! En wat een spannende dag morgen met al die echo's! We duimen weer voor allemaal gezonde baby's!! Succes en kijkplezier meiden! Tiempje, dat is inderdaad leuk, samen met je vriendinnen zwanger zijn! Jojo, ik had dat gevoel ook hoor, van wij lopen achter met ons kamertje. Moet eerst nog helemaal leeg getrokken de komende weekenden en eind februari komt dan gelukkig het kamertje, die we dus pas vrijdag besteld hebben. We hoeven verder gelukkig niet zoveel meer doen aan het kamertje, heel misschien nog een wandje in een andere kleur. En dan kunnen we echt beginnen met aankleden. En Maggi, weer zo ongerust geweest dus, vervelend zeg Gelukkig heeft de kleine even goed van zich laten horen, en hoe!! Je buik gewoon al zien bewegen, jeetje! Maar mijn baarmoeder komt ook al boven de navel, voel de kleine ook steeds hoger. En oja, je vroeg wat voor auto. We hebben een Toyota Verso gekocht, best groot en degelijk dus hihi.. Ook wel ivm mijn rug, een hoge auto en makkelijker straks met een kindje achterin zitten enzo. En mijn ouders wonen ver weg, dus meestal een heel weekend er naar toe en kunnen we gewoon lekker alles goed kwijt in de auto. We kunnen er als het goed is heel wat jaartjes mee vooruit Gezellige feestjes gehad gisteren, maar wel pittig. Mijn rug krijgt het ook zwaarder en pijntjes vanuit bekken en hoge rug Ik hoop maar dat het tijdelijk is en niet vanaf nu blijft... Ik ben me eens aan het verdiepen in matrasjes voor de baby, iemand nog tips? Waar hebben jullie voor gekozen? Een fijne zondag! Hier geen plannen buiten de deur, dus een beetje rustig aan.
hoi Dames weer veel gelezen.. wat last van draaiingen in mijn hoofd en niet zo vele opgenomen dit keer ik las iets over de flessoort en de voeding wij gaan difrax S flessen gebruiken goed bevallen bij mijn zusje dus vandaar.. en ik den of Friso of Nurtilon. ging ook bij mijn zusje prima maar ligt ook aan je kindje enz.. verder vandaag en wat rustigere dag.. gister 2x flauw gevallen dus alleen mijn man en vriendin hebben geklust boven ik heb niet echt veel gedaan. vandaag ook nog maar niet te vel doen.. nog even dan is het dinsdag avond pff wachten duurt lang..