Wowww super! Niks ego....! Hallo.... We leven al ZOVEEL maanden toe naar dit moment......... Jij hebt het super gedaan en jullie manneke ook. Dus je verdient de lieve woorden. En dat reageren op de rest is nu écht niet noodzakelijk hoor. Jij moet genieten en in alle rust bijkomen van de afgelopen dag! Dikke knuffel en slaap lekker, de eerstenacht als mama....
K. ort berichtje weer. Vanacht is om 01.25 onze zoon wessel geboren hij weegt bijna 3 kilo. Hij ligt nu op de couveze afdeling en ga zo naar hem toe. We moeten beide nog wel blijven maar maken het goed
Ik kan dus niet slapen.... Ik ben een halve buik slaper en dat gaat dus nu echt niet !! Ik mis mijn vriend echt voel me zo alleen op dit moment... Verder hoor ik allemaal baby'tjes huilen behalve mijn eigen kleine man...en dat helpt ook niet echt
Wow kleinmonster GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON !! Geniet van je mannetje. Hopelijk mogen jullie snel naar huis. Is verder alles goed gegaan met jullie beide? Leuke naam hoor !!
Kleinmonster: VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOONTJE!!!! Heb je een natuurlijke bevalling gehad? Hopelijk is alles verder goed verlopen. Kom lekker tot rust en geniet er van....! Xx
KLEINMONSTER GEFELICITEERD MET WESSEL hoe is de bevalling gegaan? kimmey hoe is het nu met jou? nog een beetje kunnen slapen? hier opzich een goeie nacht gehad.. heb niks meer van hem gehoord.. aan een kant vind ik dat jammer.. kleine meid lijkt nu nog meer actief als anders.. af en toe doet ze me zelfs zeer omdat ze volgens mij probeert te draaien ofzo vanmiddag de bellypaint.. die laat ik gewoon doorgaan... post vanmiddag een foto van he resultaat
Kleinmonster van harte met jullie zoontje Wessel! Is alles goed gegaan en ben je op de natuurlijke manier bevallen? Jeetje meiden we beginnen deel 3 wel erg turbulent hoor! Kimmey wat een prachtig ventje jullie roan! Kan me voorstellen dat je geen oog dicht doet. Dikke knuffel!
Kleinmonster gefeliciteerd met de geboorte van Wessel hoe gaat het met jezelf en is het een natuurlijke bevalling geweest? Kimmey logisch dat je niet op iedereen kan reageren en dat hoeft ook niet, geniet lekker van jullie mannetje fijn dat het goed met hem gaat. en ik hoop dat je toch nog een beetje geslapen hebt? zwangernr2 probeer ondanks alles te genieten van je belly paint dat heb je verdient!
Nog een mama erbij!!!! Kleinmonster, gefeliciteerd met Wessel!!! Hoe is hij geboren? Hoe gaat het met jou? Kimney, wat naar dat je je zo alleen voelde vannacht, je gaat een gekke tijd in nu denk ik. Ik hoop dat je overdag veel liefde en steun krijgt van je mannetje en je omgeving! Deze lijst kan dus van 23 mei tot half juli lopen, gek idee! Nou, ik ga werken, niet meer zulke gekke dingen doen als gisteren he!;/)
Nou heb net een half uurtje geslapen.. En krijg nu ontbijt. Vannacht ben ik om 4 uur nog naar mijn mannetje geweest en dat vond ik super fijn. En om 5 uur heb ik voor de eerste keer gekloft en ga zo weer kolfen en hopen dat er nu 1 ml uitkomt want ze willen kijken wat mijn kleine mannetje ermee doet en hoe hij erop reageert hopelijk komt vriendlief zo.. Nu eerst wachten tot ik weer morfine krijg want mijn wond doet verschrikkelijke pijn... Trouwens had helemaal niet verteld dat mijn schoon ouders in Turkije op vakantie zijn en mijn moeder vandaag aan haar oog geopereerd wordt...dus de steun die we krijgen is voornamelijk via telefoon en van het ziekenhuis personeel en natuurlijk jullie... Al onze vrienden en andere familie leden wonen verder weg..
En daar is Kleinmonster .... Van harte gefeliciteerd!!!! Ik wens jullie heeeel veeel gezondheid en dat jullie gauw naar huis mogen Nou ben benieuwd wat vandaag gaat gebeuren,hoop op een rustig dagje hé dames,het is voor een dag genoeg gebeurt!!! ga de kleine naar school brengen,ff een bakkie doen bij een vriendin en vanmiddag naar vk ... geen rare dingen meer he meiden...tot strakies
Wauw Kleinmonster ook mama!! Van harte gefeliciteerd met jullie Wessel! Hopelijk gaat het goed met jullie! Benieuwd naar het hele verhaal. Maar neem je tijd en geniet van jullie zoontje!
Kleinmonster van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Wessel!! Ik wens jou ook een hele mooi tijd toe.... Goh denk je dat je de eerste bent die gaat bevallen maar dat kan opeens heel anders uitvallen hahah
meiden ineens al 2 baby's op de lijst dat is een hele andere draai dan we verwacht hadden.. euh ingeltje je had alle baby's toch toegesproken te blijven zitten tot 37 weken? er zijn toch een paar enigenwijsjes die niet naar tante ingeltje geluisterd hebben. Maar meiden die net moeder zijn geworden. geniet van jullie kindjes en dat alles maar goed mag blijven gaan!! Benieuwd welke baby zich als volgende aankondigt.
Me vriendin is niet thuis,maar ze gaat met me mee naar de vk.. Dus ik zit hier te kijken voor ideeen ,voor traktaties op school,ik zie zoveel leuker dingen,maar ik ben helemaal geen creabea,ik ben vreselijk in creatief zijn,iemand ideen???
Wat rot meid dat iedereen nu ver weg is.. Jullie willen natuurlijk dolgraag Roan showen. Hopelijk kunnen jullie ouders gauw komen en vrienden natuurlijk ook. Sterkte met de pijn en hopelijk gaat jullie ventje gauw jouw melk drinken!
Kimmey lastig zeg je schoonouders op vakantie en je moeder die wordt geopereerd. hoop dat de operatie van je moeder voorspoedig gaat zodat ze snel haar kleinkind kan bewonderen.en dat ook je schoonouders en vrienden snel kunnen komen om jullie zoontje te bewonderen! Wat rot ook van de pijn, sterkte daarmee en hopelijk gaat je zoontje snel jouw melk drinken. veel liefs
Deze vind ik vet schattig,maar ze kosten 1,10 per stuk,er zijn 36 kinderen in ze klaas ,plus verzende kosten,ben bang dat te duur word,maar ik vind ze wel erg leuk!! Bekijk bijlage 326909