Spannend! Zal t nu echt gaan doorzetten? Hier een hele druk baby girl in buik, dus verwacht helemaal niks!
De eerste begon 's morgens en om 18:30 de eerste echte pijnlijke weeën dus dan tellen ze. Even voor 6 bevallen dus die was 10 uur. De tweede ook weer 's morgens begoinnen. Om 22uur de echte weeën en om 2u bevallen dus 4 uurtjes.
Meiden, ff vlug berichtje van mijn kant. ... bevalling is begonnen en had om half 3 al 4cm ontsluiting. Zometeen komt vk terug. ..
Zet hem op Ingeltje en Pooh! Dat wordt weer aanvulling op de lijst hoor vandaag en/of morgen. Spannend!!!
Jippie pooh!! Jij gaat vast winnen Hahahaha! Ik wacht nog even tot mijn Kids lekker in bed liggen en dan ga ik er voor Hihi (hopelijk)
Wow!! Succes pooh! Zet m op! Enneuh Ing ook nog steeds hihi. Het is jouw derde dus ik ben benieuwd wie er gaat 'winnen' Liefs
zet hem op pooh ! spannend zo met ingeltje en pooh wie is eerst hahaha ben teveel aan het lezen ben nu toch beetje onzeker over de zwangerschap ineens, zal liefste willen dat hij nu komt en we weten waar we aan toe zijn zeg.. als ik zo wat opzoek over laag geboorte gewicht dat kom ik veel dysmatuur tegen, heb totaal geen idee wat het beleid is met dit soort dingen ?
Jaaaaa wie is eerst?! Misschien wel heel iemand anders!? Haha *ikzelf blijf hopen, maar geen tekenen*
Ff update, Vk is alweer een uurtje weg en heeft mijn vliezen gebroken. Had in al die tijd maar 5cm, dus 1cm erbij. Vk vond het te lang duren en daarom dus vliezen gebroken. Om 20.30 uur komt ze terug en dan gaan we naar zh voor poliklinische bevalling of naar zh voor infuus omdat het niet snel genoeg gaat. Ik probeer jullie op de hoogte te houden maar beloof niks haha. Ingeltje: Jij ook kom op! Saampies babies baren haha
oh wauw pooh.. je man krijgt dus zijn beste vaderdagkado ooit succes meid en je kan het!! hoop dat je een niet al te zware bevalling hebt.. succes! ingeltje jij houd het nu ook spannend he heb jij al weeen?
Top pooh! Bij mij kwam het dan vaak goed op gang! Hier Kids op bed dus erg benieuwd wat komen gaat. ...
Okeee ...ik vind al heel dapper en lef dat je even komt vertellen,ga maar eens lopen,trap op en af,het gaat sneller...echt
Wow spannend hier! Succes Pooh en Ingeltje!! Hier is t weer rustig hoor, alleen zeurende buikpijn... Net terug van verjaardag schoonmama, lekker buiten gezeten. En zometeen komt Dj Paul Elstak optreden bijna in onze achtertuin whahaa! Arm babytje.. zoveel herrie hier buiten. Ik was nu toch liever bij Pinkpop eerlijk gezegd, maar ja dat ging dit jaar niet haha!