Hey pooh, ben je online? Ondertussen mama geworden? Edit: je was me net voor! Van harte gefeliciteerd met jullie vaderdag cadeau Lieke!! Geniet van elkaar! Ben benieuwd naar ing want het is nu al te lang stil. Vast nog een baby'tje!! Knuffel!
Masami gefeliciteerd!!! Dat is zeker een snelle bevalling zeg, poeh! Lekker bijkomen en genieten! Roodje wat bizar van je borstvoeding dat het zo op gang kwam.. Ach, als het goed gaat, prima toch Wel ontzettend jammer dat je meisje nog in het ziekenhuis moet blijven, hopelijk mag ze snel lekker mee naar huis! Pooh gefeliciteerd!!! Gaat goed met de baby-lijst zo Benieuwd naar Ingeltje inderdaad! Hier alweer wakker, kon niet meer slapen.. 4,5 uur erop zitten hihi.. Ff ontbijten en strx lekker het bed nog ff in.. Fijne dag allemaal!
MasamiGefeliciteerd met de geboorte van Devlin (aparte naam zeg). En wat een snelle bevalling... Hopelijk knap je snel op vd zware bevalling. Geniet lekker van de kleine man en we lezen je snel weer. Pinkster Hopelijk voel je je na een nacht slaap weer beter, ziek worden is wel het laatste waar je nu op zit te wachten... RooDje Wat fijn dat jij weer thuis bent maar wat verschrikkelijk om je kleine hulpeloze meisje achter te moeten laten in het zkhs. En wat geweldig vd bv, zo zie je maar weer hoe moeder natuur je hele plan kan veranderen, Hihi. Hopelijk knapt de kleine meid snel op en mag ze volgende week lekker mee naar huis. Wat goed trouwens dat je al zoveel kilo's kwijt bent, hopelijk doe ik het je na straks, en ook geen kwaaltjes meer. Klinkt als muziek in m'n oren Ingeltje is goed bezig voor een vaderdag cadeau zo te lezen, leuk!!! Bij Bl0empje ook al wat gerommel dus... Spannend! Ohw Pooh, je hebt voor het eerste vaderdagcadeau hier gezorgd, wat leuk! Gefeliciteerd met de geboorte van Lieke! Leuke naam trouwens. Geniet lekker van haar, bevalling goed gegaan? Dat worden dus echt 2 babies op 1 dag vandaag, leuk leuk leuk! Hier weer een nacht goed geslapen en (helaas) nog steeds een rustige buik. Die kleine van ons gaat gewoon nog blijven zitten tot donderdag of langer nog zelfs... Alle andere meiden die donderdag waren uitgerekend zijn al bevallen geloof ik, of bezig nu (Ingeltje), dan zal ik toch voor het 20-06 kindje moeten gaan zorgen Ik hou het hier goed in de gaten, benieuwd hoe snel we wat van Ingeltje horen... Spannend!
Jippie Pooh, gefeliciteerd met jullie dochter!! Leuke naam! En idd een mooi cadeau voor de papa Lekker genieten van elkaar! Ingeltje, hoe gaat ie daar? Nog hard aan het werk of al lekker genieten van jullie derde prinsje?? Roodje, rot zeg dat je je dochter moet achterlaten in het zkh.. Hopelijk gaat het gauw goed genoeg om lekker met jullie mee te mogen! En toch borstvoeding dus, grappig hoe de natuur bepaalt idd!! Hier verlies ik na de slijmprop van vrijdag nu echt bergen slijm.. Echt dikker ook dan ervoor.. En het blijft onrustig. Maar we wachten rustig af.. Fijne zondag!
Pooh gefeliciteerd met Lieke. Is alles goed gegaan? Linie, jij bevalt vast precies op je uitgerekende datum. Haha, vind t zo komisch dan. Heb jij n kindje dat nu al naar je luisrert. Geweldig toch dat t zo heeft mogen zijn? Bloempje, klinkt spannend Ingeltje, go... Hier nog weinig aan t handje. Vandaag ook pas 38 weken. Ik had altijd t idee sat onze meid veeeeel eeeder zou komen. Zo te merken dus niet. Heb wel ontzettende rugpijn maar ben de afgelopen dagen ook niet slim bezig geweest voor mijn rug. Eigen schuld..... Fijne vaderdag allemaal.
Masami : Gefeliciteerd met de geboorte van Devlin! Heel veel geluk! Pooh : Gefeliciteerd met de geboorte van Lieke! Heel veel geluk! Wat gaat het opeens hard met bevallingen. Ingeltje ik wens jou ook veel succes! Je kan geen mooier Vaderdag cadeau wensen.... Dit was ook mijn uitgerekende dag. Ik ben druk bezig met kado's inpakken voor de kersverse papa en opa's. Vanmiddag naar een muziekconcert in de buitenlucht van manlief dan kan Siem zijn slagwerkgroep alvast beluisteren. Ik ga nu nog ff ontbijtje maken voor manlief. Ik wens iedereen een hele fijne Vaderdag!
gefeliciteerd met jullie dochter pooh! mooie dag heeft ze uitgekozen ingeltje hoe is het nu met jou? linie spannend! misschien komt de kleine bij jou nu ook snel
Pooh, gefeliciteerd! Mooie naam! Hoe is het met je? Hoe is je bevalling geweest? We horen het wel... Hele fijne eerste dag en vaderdag samen! Linie, jij bent de volgende... Na Ingeltje dan... Onrust kennen we inmiddels allemaal volgens mij, ook aan de nachtelijke berichtjes te zien... Het is dan ook een spannende tijd! Hier maar eens beginnen aan het vaderdag Ontbijt
Goedemorgen! Ben nog brakjes na gisteravond, toch te laat naar bed voor mijn doen en en pijnlijke benen. Dus houd het kort... Masami: gefeliciteerd met Devlin! Dat is snel gegaan zeg! Zal dan zeker heftig zijn geweest. Genietse met je gezin! Pooh: gefeliciteerd met Lieke! Best een kleintje Leuke naam! En dat op vaderdag, leuk leuk! Geniet van elkaar! RooDje: dikke knuffel voor jou! Fijn dat je kleine meisje het wel goed doet, maar heel rot om haar daar achter te laten Fijn dat je kwaaltjes allemaal verdwijnen! Ingeltje: succes vandaag en ik denk dag de lijst nog een baby rijker word Linie: spannend bij jou... Op de uitgerekende datum zal wat zijn zeg Iedereen die al een kindje heeft: een hele fijne vaderdag! Voor de nog niet-mama's: wij mogen volgende jaar Ik doe d'r hier niets aan... Gaat snel hier zeg met de baby's, terwijl vandaag pas officieel de lijst van start gaat, zijn er al heel vaak baby's geboren! Voor mezelf voelt het nog heeeeeel ver weg... Die van mij komt echt nog niet, zegt m'n gevoel iig... Fijne dag iedereen!
Wie weet ga jij toch wel de volgende worden Linie, het lijkt er iig wel op... Spannend en succes! Hier hetzelfde gevoel hoor, ondanks dat het af en toe al wel een btje rommelt heb ik ook het idee dat die kleine man van ons voorlopig nog wel even op zich laat wachten... Ik zal zo de lijsten vast even bijwerken, het gaat weer even hard met de nieuwe babietjes hier.
Gefeliciteerd Pooh met jullie dochter Lieke! Is het uiteindelijk nog meegevallen in het ziekenhuis? Hier een redelijk goede nacht gehad! Rond 5u weer een x wakker geweest, even gaan plassen en weer terug gekropen. Zo ook maar even een lekker ontbijtje fixen! ML ligt nog lekker langs me te slapen.. wel een beetje jaloers dat hij nog zichtbaar goed slaapt hihi. Maar dat kan ook zo ineens afgelopen zijn Hier nog niet echt zenuwachtig. Komt vast op moment supreme wel! Ben zooo benieuwd ondertussen wanneer ze gaat komen en HOE het start hier. Vliezen die breken, smerige slijmprop vinden of gruwelijke buikpijn haha. Hopelijk gaat alles naar goed bij Ingeltje. Wie is de volgende? Linie? Bloempje? X
Bevallingslijst Mama's 16-30 Juni 2013 Privé voor deze mama's (alleen voor meekletsers) 12 juni ♥ Veetje83(29) - 1e kindje - BV - ZKH - Cvibi - ☺ 16 juni ♥ Marjolein1984(28) - 1e kindje - BV - ZKH -Cvibi - ♥ Snoeppie(26) - 1e kindje - BV - ZKH - Cbibi - ♥ Strijkertje(29) - 1e kindje (★) - BV - ZKH - ☺ ♥ Tiempje - 1e kindje - FV - ZKH (geplande keizersnede) - Cbibi - 17 juni ♥ KaatjesBaby(34) - 4e kindje (JMM) - BV - ZKH - Cbbbi - ♥ Maggi(30) - 1e kindje - ☺ ♥ Peetje2012 - 1e kindje - FV of BV- Thuis - ☺ 18 juni ♥ Linie (30)- 1e kindje (★ - BV - ZKH - Cvibi - 19 juni ♥ Wensdroom(31) - 1e kindje via draagmoeder - FV - ZKH - ☺ 20 juni ♥ Ingeltje(32) - 3e kindje (JJ) - BV - Zkh - Cvibi- ♥ Masami - 3e kindje (MM) - BV - Thuis - Cvibi - ☺ ♥ Liesjuh1977(36)- 1e kindje - BV Thuis - Cvibi - ♥ Zwangernr2 (23) - 2e kindje(J) - BV - ZKH -☺ 21 juni ♥ Leo85(27) - 1e kindje - BV - Geboortecentrum -Cvibi - ♥ Pinkster(26) - 2e kindje (J) - BV - Thuis - Cvibi - 22 juni ♥ Jojo12 (27)- 1e kindje - FV - Thuis/ZKH - Cbbbi - 23 juni ♥ Kleinmonster(26) - 1e kindje - BV - Thuis - ☺ ♥ Jeszss (29) - 1e kindje - BV - ZKH - Cvibi - 24 juni ♥ FB1984 (28)- 2e kindje (J) - FV ZKH 25 juni ♥ Bl0empje(22) - 1e kindje - BV - Thuis -- Cvibi - ♥ Kimmey(25) - 1e kindje - BV - - ZKH -☺ ♥ Madchen30 - 3e kindje (JM)(★★★★★) - BV - ZKH (KS) -☺ ♥ Malaika(37) - 2e kindje (J)(★) - BV - ZKH - Cbibi - ☺ ♥ Pooh85 (28) - 1e kindje - FV- ZKH - Cvibi -☺ 26 juni ♥ Koesterhoop(25)- 1e kindje - BV - ZKH ♥ Beertje1987 (25)- 1e kindje -BV- ZKH - Cbibi - 27 juni ♥ Grumpy(32) - 1e kindje (★ - BV - Thuis - Cvibi - ♥ Jossie81(31) - 1e kindje (★★- BV - ZKH - Cbbbi - 29 juni ♥ Pindakoek(30) - 1e kindje - BV - ZKH - Cbibi ♥ RooDje(31) - 1e kindje (★) - ? - ZKH Cbibi -☺ 30 juni ♥ Kh82 (30) - 1e kindje (★ - BV - ? - ♥ Doowspenniej (25) - 2e kindje (J) - BV - Thuis - Cbibi - 31 juli (illegaal erelid ) ♥ Zeester (30) - 3e kindje (JJ) (★- FV - ZKH- Cbibi (12) Meisjes (16) Jongens (7) Verrassing/Geheim! Afspraken Juni: 17 Jojo12 VK, Grumpy VK 18 Zeester VK, Ingeltje vk 19 Zeester start verlof!, Pinkster VK, Liesjuh1977 VK, Beertje1987 VK, Boempje controle vk 20 Kaatjesbaby VK 24 Jojo12 VK Juli: 3 Zeester groei-/liggingsecho BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling ♥ = goeie echo gehad! ★ = kindje verloren... = verlof begonnen! ☺ = bevallen! Cbbbi = Caput (hoofdje) bewegelijk boven bekken ingang: hoofdje is nog niet ingedaald. Cbibi = Caput bewegelijk in bekken ingang:hoofdje is stukje ingedaald. Cvibi = Caput vast in bekkeningang: hoofdje volledig ingedaald. CIF = Caput in Fundo : het hoofdje ligt boven = stuitligging ★ ★ ★ Sterrenhemel ★ ★ ★ sterretje van Zeester (6 wk) Om de lijst overzichtelijk te houden, schonen we de lijst af en toe op. Na circa 1½ maand afwezigheid (of 1 dag posten en niet meer terugkomen) ga je weer van de lijst. Er weer op? Geef maar een gil! Wil je de lijst aanpassen? Zoek dan de laatste lijst op (zoek in dit onderwerp op 'lijst'), klik op quote en haal in de tekst dan de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft!
Geboren! 23 mei 2013 (35w + 2d) - Roan Tsjalling Leon - 1575 gram - ? cm - Kimmey 24 mei 2013 (35w + 5d) - Wessel - 3000 gram - 50 cm - Kleinmonster 27 mei 2013 (35w + 6d) - F - 2590 gram - 48 cm - Madchen30 01 juni 2013 (37w + 3d) - Elize - 2560 gram - 45 cm - Wensdroom 02 juni 2013 (37w + 6d) - Pim - 3310 gram - ? cm - Peetje2012 03 juni 2013 (38w + 1d) - Siem - 2660 gram - 47 cm - Strijkertje 04 juni 2013 (37w + 2d) - Irisa Nicole - 2510 gram - 50 cm - Zwangernr2 06 juni 2013 (38w + 3d) - Tobias - 4390 gram - 53 cm - Maggi 06 juni 2013 (36w + 5d) - MacKenzie Caitlin - 2750 gram - ? cm - RooDje 12 juni 2013 (39w + 6d) - Xem - 2630 gram - 46 cm - Veetje83 13 juni 2013 (38w + 2d) - Lotte - 3130 gram - ? cm - Malaika 14 juni 2013 (39w + 1d) - Devlin Nevada Janick - 3000 gram - 50 cm - Masami 16 juni 2013 (38w + 5d) - Lieke - 2670 gram - ? cm - Pooh85 7 jongetjes en 6 meisjes Wil je de geboortelijst aanpassen? Zoek dan de laatste geboortelijst op (zoek in dit onderwerp op 'geboren'), klik op quote en haal in de tekst dan de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft!
Dat wordt al een gezellig lijstje zo! Van Marjolein en Tiempje hebben we niks meer vernomen toch? Nouja Kaatje achtervolgt me al met de uitgerekende datum! X
Pooh gefeliciteerd met jullie meisje Lieke!!! Hoop dat alles goed gegaan is en ben benieuwd waar de bevalling uiteindelijk plaats heeft gevonden! Geniet heel veel van jullie dochtertje en laat je goed verwennen!!! Hier is de rust redelijk wedergekeerd. Dacht vannacht echt even dat het begonnen was. Vl heeft vandaag een concert in Duitsland met de harmonie. Normaal een groot feest (gaan met een bus, vertrekken al om 06:45 en komen dan rond 16:00 met de bus terug, allemaal toetie vol geladen, haha! ) Maaaaaar.... Hij is mooi met de auto hoor! Hij wilde niet het risico nemen niet naar huis te kunnen. Al is het maar 20 min. Rijden, vind het fijn dat hij ieder moment naar huis kan komen als het moet. Vanochtend zei 'ie om 06:00 uur; en hoe is het... Nog niks bezig? Dan kan ik namelijk ook nog even lekker blijven liggen. Haha. Ik zie op de lijst dat de meesten op 25 juni uitgerekend waren, (waaronder ikzelf!) en dat iedereen daar al van bevallen is (BEHALVE ikzelf!!!!!) hahahaha. Mijn eigen gevoel ging uit naar 16 juni, gewoon gevoelsmatig en tevens omdat het vandaag de verkaardag van mijn overleden opa is. Maar helaas, het mupke laat nog gewoon even op zich wachten. Ach daar zal vast een reden zijn, zolang ze binnen zitten is het prima! Ingeltje; jij moet nu toch wel aan "het echte werk" bezig zijn toch? Ik ben zooo benieuwd hoe het met je gaat. Zet 'm op!! Alle (bijna) papa's fijne vaderdag!! Wij hebben dit jaar niets gedaan aan vader/moederdag voor elkaar. Vanmiddag wel even stukje vlaai eten bij schoonpap's! Ga op de fiets, gezien vl de auto mee heeft. Ben benieuwd hoe me dat gaat lukken, haha. Is zo'n 10 min. Fietsen en ze wilden me al ophalen, maar heb gezegd dat ik met de fiets kwam!! Fijne dag allemaal!!!!
Ik heb datzelfde met de 20e, waren we ook met z'n 4en op uitgerekend maar nummer 3 daarvan ligt nu al te bevallen... Dus we kunnen elkaar de hand schudden meis
Best "frustrerend" he?! Ach... Ik weet ook dat "ze komen als ze er klaar voor zijn, blablabla" en " er is er nog nooooit één blijven zitten" allemaal die standaard praatjes van iedereen... Tja, we kunnen toch niet meer doen dan wachten helaas...
haha bloempje ik dacht dat ik de 23e zou bevallen of anders de 26e.. maar dat heb ik ook niet gehaald haha