kun je niet zelf van bv plastic flessen of andere plastic potjes wat knutselen dat het daar op lijkt. ga verzamelen en vraag bekenden en buurt om ook te sparen voor dat soort potjes of flesjes. en koop bij bv action en Xenos leuk lint en van die hartjes snoepjes dan heb je ong hetzelfde maar is dit vast minder duur.
Ahhhh lieverd... hier krijg ik de tranen van... zo'n tijd heb ik ook gekend (veel minder heftig dan jij hoor en maar 5 dagen) en het doet mij ook nog steeds verdriet. Knuffel lieverd!!!!
Geboren! 23 mei 2013 (35w + 2d) - Roan Tsjalling Leon - 1575 gram - ? cm - Kimmey 24 mei 2013 (35w + 5d) - Wessel - 3000 gram - ? cm - Kleinmonster Wil je de lijst aanpassen? Zoek dan de laatste lijst op (zoek in dit onderwerp op 'geboren!'), klik op quote en haal in de tekst dan de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft!
Geboortebedankjes: voor de liefhebber! Ik heb van mijn zoontje nog verschillende bedankjes over! Ook oa blauwe flesjes! Je moet wel de snoepjes vervangen die erin zitten... Iemand interesse?? Tegen verzendkosten? Kan straks/vanavond even kijken hoeveel het er zijn? Met foto erbij? Wel echt voor een jongen hoor
"Kimmey gefeliciteerd!!!!! En nu bijkomen van alle gebeurtenissen en ik hoop dat de kleine man snel gaat groeien! Och wat een kleintje op de foto's zeg....maar een prachtig kereltje! Lees net dat je best alleen bent, dat lijkt me heel naar op dit moment. Dikke knuf! Btw.... erg leuke naam, stond ook op ons lijstje @Ingeltje, handig om te weten dat het voor verweking zorgt, dan voelt het direct minder erg @Kleinmonster en van jou ook bericht. Gefeliciteerd met jullie zoon Wessel! Fijn dat alles goed gaat. Nu eerst bijkomen en genieten van elkaar! En verder houden we het nog even rustig toch dames? Is wel heel veel spanning zo in een keer!
Kimmey en Kleinmonster GEFELICITEERD met de geboorte van jullie zonen! hopelijk groeien ze snel en mogen jullie snel bij je hebben! Sterkte voor nu!
Wow Kleinmonster... Gefeliciteerd met je zoontje!! En wat een leuke naam!!! Bevalling goed gegaan? Geniet lekker van jullie mannetje! Kimmey: Wat vervelend dat je je vannacht zo alleen voelde... Hopenlijk is dat snel voorbij en kan je snel je prachtige zoon showen aan de familie! Inderdaad dames, nu is het wel genoeg geweest met fratsen... Nu wachten we allemaal in ieder geval tot juni!! (Strijkertje: Tja 1 juni is ook juni ) Zwangernr2: Groot gelijk dat je de bellypaint door laat gaan! Is ook voor jezelf leuk! Hier een erg goede nacht gehad! Alleen om 06.00 uur eruit om te plassen en daarna doorgeslapen tot 10.15 uur! Zal het nodig gehad hebben haha. Vandaag hebben vl en ik 11 jaar een relatie en dat gaan we vieren door vanavond lekker te gaan uit eten.
Lieve kleinmonster! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine man Wessel! Hopelijk is alles goed gegaan! Iemand zei dat de lijst tot half juli kan lopen....in mijn geval zelfs tot half augustus! Al hoop ik half juli te bevallen hihi Liefs
Kleinmonster, gefeliciteerd met jullie minimonstertje ! Wat een leuke naam!! Benieuwd wie de volgende is ! Ik wil wel hoor, maar dan wel pas vanaf maandag, want dan mag ik thuis bevallen.
@Kleinmonster: Gefeliciteerd!! Hopelijk niet teveel pijn gehad? @Kimmey: vervelend dat je pijn aan je wond hebt ! Mag je wel borstvoeding proberen te geven als je aan de morfine bent? Zh zal dat natuurlijk het beste weten maar klinkt zo raar?! Sterkte en hoop dat jullie snel naar huis mogen @Peetje: hahah ik wil ook als het over twee weken zou komen zal ik blij zijn
Kleinmonster gefeliciteerd met de geboorte van jullie mannetje Wessel!! Dat is toch nog snel gegaan! Ben benieuwd naar het hele verhaal maar neem nu maar lekker eerst de tijd om bij te komen. Knuf!! Kimmey kan me voorstellen dat het eenzaam voelt zo En dan familie ook nog eens zo ver weg. Dikke dikke knuffel voor jou!! Wat een dagen he! Het eerste wat ik vanochtend deed bij wakker worden was gelijk op de telefoon kijken of de kleine van kleinmonster er ook al was Zo mooi dat je via een forum zo begaan met elkaar bent, vind dat echt gaaf! Zo ben nu écht wel benieuwd wie de volgende gaat zijn! Ik gok nu toch op Strijkertje Maar je weet hier maar nooit !
De baby's hoeven niet te wachten tot juni hoor! Ze mochten alleen niet voor de 37 weken komen maar zo te horen doen de ukkies het goed, gelukkig maar! Ik ben nog aan het nadenken over een gepaste straf. Ik denk aan een nachtje slapen zonder sokjes of ehhhh een nachtje zonder favoriete knuffeltje. Stoute baby's! Maarrrrrr.... de eerste 37-wekers zijn er zo'n beetje klaar voor hè! Dus vanaf volgende week is het legaal bevallen jippieeeee!!!
Hahaha Ingeltje Zonder sokken naar bed Vind zonder knuffeltje toch wel heeeel zielig klinken hoor En inderdaad, de eerste 37 wekers komen nu in beeld, inclusief ik! Maandag al. Waaaahh! Pinkster is dit niet wat? En dan ipv blauw bekertje (want lijkt me lastig te vinden) een gewone witte plastic beker en dan op de computer zelf kleine afbeeldinkjes maken met naam en foto van baby en op de beker plakken. En blauw met witte snoepjes erin, blauw wit lint, plastic en klaar? Daar hoef je niet echt crea bea voor te zijn en ziet er leuk uit!
Bij jonge kindjes is dit misschien wat? Bekijk bijlage 326965 Of deze: Bekijk bijlage 326966 Goedkoper en zelf een mooi cellofaanpapiertje erom met een lintje en een leuke uitgeprinten foto of tekst?