Zekers een mooie meid zoooooo lief met dat knuffeltje,die heb ik ook,uitgekozen bij de vk op me eerste afspraak En ja , ze zijn ineens groot,Rick s al 7
Pinkster wat goed van je zoontje dat hij alleen naar huis is gekomen Benieuwd wat de VK zegt als ze bij je komt! Zwangernr2 wat een lieve foto En wat goed dat ze is aangekomen!
Nou ik heb gebeld en ze komt niet:x Mijn klachten zijn het zelfde als de vorige keer dat ze geweest is,zolang de vliezen niet gebroken zijn, er is geen bloed verlies en de pijn is niet constant en regelmatig dan is het gewoon voorweeen en zal een keer echt door zetten , woensdag heb ik toch een afspraak staan,dan zal ze naar kijken, dus ik moet gewoon een bad nemen of douche ( nog ff heb ik geen vel meer van al at douche per dag) , een stuk lopen,of de trap op en neer lopen zal het helpen om door te zetten.de2 cm heb ik al binnen... Dus...word gek van de onzekerheid van Rick was het een keer weeën gelijk naar ziekenhuis gegaan en 6 uur later had ik Rick in me armen,ik weet het een zwangerschap is de andere niet maar toch had ik bij deze ook zo verwacht...nou ik ga ff me huis stofzuigen en dweilen,Miss ook ff op de trampoline springen ...
meiden hier goed nieuws : Elize is met ons mee naar huis. afgelopen weekend ging het ineens super goed met drinken en vandaag ook weer en ze mag lekker mee. zijn nu bij mijn ouders maar straks lekker naar huis toe met haar! over 2 weken hebben we een controle afspraak op de poli. maar het gaat super goed en ik ben blij dat mijn meisje weer mee naar huis mag.
balen dat de vk niet komt hoop voor je dat het snel doorzet.. grappig dat jij dit knuffeltje ook hebt haha.. weet jij toevallig of je van deze een reserve ergens kan krijgen? wensdroom: supernieuws!!! wat fijn meid nu lekker met zijn drietjes gaan genieten
Pinkster doe je wel voorzichtig op de trampoline? ik ben je al even aan het visualiseren.. wel vervelend dat ze niet langs wil komen, hopelijk kun je ergens nog wat geduld vinden of anders hoop ik dat het doorzet. Zwangernr2 wat heb je toch een lieve meid in het bedje liggen daar! En fijn dat ze lekker groeit! Wees er maar trots op meid! Linie heel logisch hoor dat jij je wil laten strippen. Maar volgens mij zit ik hier nog potdicht. Ik heb zo het idee dat het strippen hier weinig effect zal hebben. Morgen hoor ik het wel van de verloskundige. Hier net geluncht, straks alvast koken zodat het eten optijd klaar is voor mijn papa die eigenlijk geen tijd heeft om te eten ivm vergaderingen etc. Ondertussen maar mijn kraamcadeau-lijstje aan het aanvullen. Als iemand nog een geweldige tip heeft.... X
Wat fijn wensdroom dat elize met jullie mee mag! @Joho hier precies tzelfde met pds, denk bij alles dat t mn darmen zijn, maar of dat echt zo is geen idee. Ojee las dat er een beeb en mama langer moesten blijven maar ben vergeten wie, sorry! Wel heel sneu en sterkte!
Ik heb hem ook gekregen van mijn verloskundige volgens mij. Mocht ik hem hier niet gaan gebruiken stuur ik hem jouw kant op. Ik twijfel alleen of ik dezelfde kleur heb of iets met groen/blauw. Ik zal straks eens kijken als ik boven ben.
Ja hoor snoeppie Miss helpt wel ff op de trampo springen,Tjaa dat ze niet komt snap ik nu wel een beetje...afwachten dan maar Ik had altijd iets van: laat de natuur haar werk doen,maar ik wil ook weer niet de42 ste week halen.. Heeel gek eigenlijks in het begint , hoop je dat het blijft,elke pijn , gelijk gaan liggen bang zijn dat iets mis zal gaan, en nu hoop ik gauw eruit te komen,elke pijn blij en lopen,renen haha..stom hè Ik ga nu echt wat doen,als ik ga lopen of wat doet voel ik meer,als lig voel ik niks ..tjaaaa jullie snap het toch
Wat fijn Wensdroom dat Elize mee naar huis is! Mooie foto Zwangernr2! Ik heb die knuffel ook, heb er 2 (had er al 1 gehad bij intake in mei wat een mk werd, vandaar 2) wel 2 verschillende kleuren, je mag ze van me hebben hoor Hier weer goedgekeurd, alles netjes! Erg fijn, elke keer toch weer vind ik. En ze vond dat ik zo soepel vd tafel kwam Nu lekker met een boek in m'n binnenplaatsje
Succes op de trampoline Pinkster en knap van je zoontje! Word een grote vent dan hè! Oh en voor de lijst: controle vk 24/6 en 1/7
Balen Pinkster. Hoop voor je dat er meer beweging in komt of dat je wat afleiding vindt de komende dagen. Stress helpt niet... Sterkte daarmee... Wensdroom, super dat Elize mee mag! Dappere kleine meid! Snoeppie, als de bmm onrijp is heeft strippen ook geen zin cq kan het niet eens. Merk dat we ons toch kunnen verkijken op die 42 wk. Maar weinigen houden hier serieus rekening mee. Incl mezelf, ik ga ook uit van tussen 40 en 41 wk. Zwangernr2, wat is ze prachtig!!! Grumpy, super dat alles goed was! Meiden lekker relaxen vanmiddag! Bij ons is de oppas er, ik ga een uurtje op bed. X
Wensdroom wat een supernieuws! Hopelijk blijf het zo goed gaan met haar, lijkt me heerlijk dat je haar eindelijk weer mee naar huis kan nemen, lekker weer genieten! Pinkster hopelijk gaat het een beetje doorzetten bij je! Kan me voorstellen dat je het zat wordt elke keer dat wel/niet gebeuren hihi.. Hier btje lamlendig gevoel.. Ga denk zo maar ff buiten zitten met een boekje ofzo.. Wilde eigenlijk opruimen *zucht* Heb wel wat dingetjes gedaan maar tis nog steeds een t*ringzooi hier Ach ja, heb geen nesteldrang, kan ik ook niet helpen
Wensdroom wat super dat je Elize mee naar huis hebt mogen nemen!! Geniet ervan! Pinkster: wat lastig zeg al die klachten die niet doorzetten, hoop voor je dat het snel wel gaat doorzetten! Jeszss: opzich wel een voordeel dat we alles op de PDS gooien; hebben we minder snel valse hoop dat de bevalling is begonnen Grumpy; was alles goed bij de controle bij de vk? Hier is het nu niet meer alleen bewolkt maar gaat het zelfs een beetje regenen Zwangernr2: wat een schatje is je meisje toch! Echt heel lief zoals ze zo ligt met haar knuffel! Snoeppie: heb helaas niet echt ideeën voor wat je kan vragen voor de kraam-cadeaulijst maar wat dingen die ik zelf zou kunnen vragen/nog niet heb en jij dus misschien ook niet: muziekmobiel voor boven de box, speelkleed voor op de grond(voor als ze een paar maanden oud zijn, met van die spiegeltjes en geluidjes ed erin), kleertjes voor de herfst/winter in maatje 68, van die zonneschermpjes voor in de auto, ik hoop dat je er wat aan hebt, en anders succes met bedenken! Hier op controle geweest bij de VK, alles was goed met de kleine maar hij is nog steeds NIET ingedaald, denk eigenlijk dat hij dat ook gewoon niet meer gaat doen tot aan de bevalling. Verder groeit er een klein reusje in me want de vk schat hem bij de bevalling op 8 pond! Ook direct even gevraagd hoe het beleid is na de 40wkn. Bij 40+2 heb ik nog gewone controle, dan bij 40+6 controle en evt strippen indien mogelijk en dan wordt er een afspraak gemaakt in ZH voor 41+3 voor een echo om te zien of er nog voldoende vruchtwater is en een ctg voor hartslag, indien alles oke weer naar huis en terug bij 41+5 dan herhaling van 41+3 en dan uiterlijk bij 42wkn inleiden. Dit is als alles goed gaat en de kleine niet zou komen uit zichzelf, indien de kleine niet uit zich zelf komt mag je er bij ons tegenwoordig ook voor kiezen om ingeleid te worden bij 41wkn omdat er weinig duidelijk is over wat beter is. Maar omdat ik graag thuis wil bevallen hoop ik dat de kleine toch echt uit zichzelf komt!!
Hihi heb dit gevoel ook vaak, soms werkt het bij mij om toch iets te gaan doen en dan krijg ik ineens nesteldrang voor een paar uurtjes Maar ik denk dat ik er nu lekker voor kies om even in bed te liggen met een boek voor een paar uurtjes! Fijne middag!