Fijn dat alles goed was Jojo!Toch op een matras bij Ikea dus! Ook prettig dat ze zo duidelijk communiceren wat het beleid is na 40 weken. Al bevalt het merendeel natuurlijk tussen 40 en 41 wk... Rust ze!
Jojo: fijn dat het beleid iig duidelijk is. En idd een klein reusje in je buik Hier was ook alles goed, hier ook beetje regen, dus ben naar binnen verkast. Zo echt niet vooruit te branden vandaag... Maar herken wat Jojo zegt: als ik dan wel iets ga doen in het huishouden, krijg ik toch vaak wat energie Dus wie weet ga ik zo nog even iets actiefs doen...
Ik heb toch nog maar even gezogen en gedweild. Gewoon omdat het dan weer lekker extra schoon is en ik dan toch iets gedaan heb vandaag. Alleen maar zitten schiet ook niet op voor mijn gevoel. Ben echt benieuwd wie hier allemaal de 40+ en 41+ gaan halen. Ik word toch stiekem wel zenuwachtig hoor als ik eraan denk!
Zo ik heb wel ff gesprongen hoor,is best lekker hahha , voel wel veel beweging daar beneden..ik spoor ook nie hoor Heb ook gezogen van boven naar beneden,straks ff dweilen nog nu even wat eten halen en ga koken straks.. Strijkertje Siem al 2 weken joh....gaat snel hè
Hi meiden, Fijn dat jullie controles goed waren Grumpy en Jojo Wel jammer van het nog steeds niet indalen Jojo.. Kaatje, ben jij al eens eerder gestript? En heeft het iets gedaan denk je? Ik weet wel van wat vriendinnen dat ze toen binnen 24 uur zijn bevallen. En weet je misschien ook of je nog gewoon prima zelf naar huis kunt rijden? Ik zou daarna nog een kwartier moeten autorijden namelijk en twijfel of het nodig is dat Vl ervoor vrij neemt. Lees wisselende verhalen als ik het google, sommigen hebben meteen veel buikkrampen Was eigenlijk van plan om alleen te gaan. Wensdroom, fijn dat Elize mee naar huis mag! Geniet ervan! Pinkster, balen al die klachten. Misschien helpt een warme douche? Was zo moe, net maar even een uurtje geslapen, fijn! Vanochtend nog even een wandelingetje gemaakt om verse aardbeien te halen bij een boertje hier vlakbij, maar iedere stap doet pijn in mijn bil en rug pff.. Maar net wel een heerlijke eierkoek met verse aardbeien op Nu is de zon hier ook weg trouwens! Ik ga nog maar even een wasje ophangen en wat strijken..
Pff balen hoor!! Ik snap precies wat je bedoeld Ik zit hier nu ook weer met constante harde samentrekkende buiken. Hopen dat t doorzet... Zit er in mn hoofd aardig doorheen! En dit reageer ik af op vriend en zoontje Vind ik echt niet leuk Zit ook constant te janken.....
Helaas weinig begrip van vriend hier! Dat maakt t helemaal moeilijk... Hij zit alleen maar te zeiken om sex!!! Want ja, dat is alweer bijna 1 week geleden grr Sorry moest t ff kwijt!!!!
@ Linie: ja ben eerder gestript en heeft niets gedaan. Het gevoel is niet tof maar ik kon wel zelf naar huis. In jouw geval met al zoveel voorwerk weet ik het niet. Is er iemand anders die evt mee wil om te rijden?
Och meid, wat rot om te horen! Dat zou ik ook echt niet kunnen waarderen. Hij kan zichzelf ook best ff een keer helpen of niet dan. Kan hij zich niet voorstellen wat er straks down-under gaat gebeuren? Mijn mannetje is dan wel HEUL zielig, seks hebben wij al in geen weken/ maanden meer gehad Beide geen behoefte aan. Manlief vindt het sowieso eng of zielig nu. Na de bevalling pakken we het wel weer op! Nog eventjes volhouden meid. En geef hem gerust een keer de wind van voren. Dat mag best vind ik xx
Ja dat heb ik gelezen... Maar op dit moment heb ik er écht geen zin in Misschien maar eens proberen als t nu weer niet doorzet
Ow jammer hè dat ze niet begrijpen,soms kan het gewoon niet,zeg anders dat hij op de baby's hoofd zal rakken .. Mannen... Hier is andersom die van mij wil helemaal niet en het is al bijna 4 weken geleden:x en ik wil wel...
@fb: tjemig snapt hij niet dat het voor jou wel erg pijnlijk is dan?! Zeg het net tegen mijn vriend hier over jou vriend zegt ie' pff wat een balletje' hier vanacht seks gehad na dus vier weken droog te hebben gestaan..misschien daarom wel die krampen/lage rugpijn gehad?? @kaatje: ja raar eigenlijk he haha...ach als het anoniem is praten mensen wel..terwijl het toch een onderwerp is waar je, vind ik, vrij over kan praten. Ga ook zeker vertelken aan mijn dochter hoe het gaat hoor en dat er geen ooievaar aan te pas komt hihi