OMG!!!! wie laat zn kind nou zo achter!?! Schandalig!! @doowspenniej: hier ook nesteldrang hoor hihi. Alle kastjes opgeruimd, magnetron schoongemaakt, senseo apparaat ontkalkt, gezogen....nu ff broodje eten en zo de tuin in om die mega onkruid te wieden...wel met handschoenen uiteraard!! @pinkster: denk aan je....zo spannend..hopelijk ook weer niet teveel pijn op deze warme dag!!
Doowspenniej: hier ander soort nesteldrang, is toch veel te heet om nu in m'n binnenplaatsje te zitten, dus heb de badkamer net maar geschilderd Is maar klein badkamertje hoor en grotendeels betegeld hoor, maar ziet er weer netjes uit, nu drogen en morgen een poetsbeurt geven. En al een start gemaakt met het schuurtje (zocht namelijk verf, kwast en verfbakje) Nu even op de bank en wat gegeten. Zo dadelijk komt er lekker schaduw en dan ga ik wel even naar buiten. Auto heeft ook weer netjes een beurt gehad. Dus er kunnen al weer 2 dingen van m'n lijstje Pinkster: heel veel succes! We hebben al even niets van je gehoord, dus denk dat het nu toch wel even serieus is...
Sex hier sws nog 1x per week. Maar moet dan ook wel zeggen dat het 1e semester weinig tot niet was, 2e semester ook heel weinig ivm bekkenklachten en nu het 3e semester loop ik iedere x te verkondigen dat we het niet meer doen en doen het dan toch weer Ach zolang het nog gaat.... straks na de bevalling sta ik er net zo in als jij zwangernr2. Hier ontzetten vruchtbaar dus als de dood dat het dan fout gaat. En ons huis is niet toereikend voor een 2e, en ook slecht te verkopen. Dus maar even zien hoe en wanneer we daar weer aan toe zijn. Voor nu dus nog maar even van elkaar genieten. Vluchttas staat hier al een tijdje klaar. Zit vna alles in. Voor de kleine iig diverse romperstjes, 3 pakjes, 2 vestjes en omslagdoek. Oja en 3 mutsjes en 4 paar sokjes. Voor het geval er iets smerig wordt Goh we zijn eensgezind vannacht, heb ook een supergoede nacht gehad. Werd pas om 7 uur wakker, tussendoor niet eens om te plassen. Bijzonder! Maar wel heel fijn. En moet zeggen dat de ventilator wel geholpen heeft. Hehe Kaatje over slijm gesproken.... moet vanmiddag naar vk en moest dus vanochtend in potje plassen. TOen ik later keek zag ik een cm aan witte drap onderin zitten. Dus heb mn urine gesplitst, durf met die drap niet naar de vk bijzonder smakelijk allemaal Linie 40 weken alweer, bijzonder hoor! Pinkster klinkt toch wel heel echt nu zeg. Hopelijk zet het snel door, dit is idd slopend zeg! Ik smeer trouw met factor 50 trouwens.... maar dat doe ik ook als ik niet zwanger ben. En nee, ik verbrand nooit wordt juist heel bruin. @Jojo gewicht baby hoeft geen invloed te hebben op de bevalling. Ik ben daar zelf ook heel bang voor aangezien ik zelf 182 ben en vriend 195 dus wel een grote beeb verwacht maar vk zei dat ze laatst een bevalling van een 9 ponder had die heel soepel ging en 1 met 6 pond die uitgescheurd was.... Hier overigens vanochtend denk ik voor t eerst wat oefenwerk gehad. Dit keer kon ik het niet op de darmen afschuiven want was net naar de wc geweest. Maar stond onder de douche en kreeg een golvende kramp in mn rechter onderbuik. Daarna bleef ik golvende pijn in mijn onderrug houden. Ging helaas weg toen ik op de bank ging zitten. @Zeester lekker vanaf morgen verlof! @Grunmpy hahaha leuk verhaal..... soms is het zo simpel. Hiuer ook onhandig, laat vooral heel veel dingen vallen. Dus besluit nu regelmatig om het maar te laten liggen totdat vl thuis is, bukken is niet meer mijn hobby met de buik Doowspenniej, ik heb vandaag gestreken, gezogen en alles gestoft. Het is dat ik gisteren al gedweild heb, anders had ik dat ook nog wel gedaan denk ik. Hier net even een broodje bij de hema gegeten, was lekker koel daar. Had voor de gein al tegen vl gezegd als ik het echt niet trek met de hitte, ga ik met een boek in de Albert HEijn zitten, lekker fris Zit nu wel even te twijfelen, toch buiten in de schaduw, of lekker binnen blijven zitten bij de ventilator. Morgen gaat t natuurlijk regenen en dan is binnen zitten de enige optie.... dilemma... Hoe zou het nu met POinkster gaan? Ben benieuwd!
Even een foto van onze serieuze man ! Het is zo'n lief hummeltje. Hij ligt heerlijk in de box te slapen. Alle clichés over baby's zijn waar ! Pinkster succes! Het is al even stil, dus wie weet ben je nu aan het bevallen !
Jojo, ze dachten dat Pim al een 8 ponder was. Maar hij bleek maar 3310 gram te zijn. Zegt niks, want ben toch uitgescheurd, al voelde ik daar niks van !
Pinkster, hoe gaat het? Vast doorgezet nu, zet 'm op meid! Peetje, wat een heerlijk wijs mannetje al zeg Hoe gaat het eigenlijk met de borstvoeding? Is dat goed op gang gekomen? Jojo, wat rot dat je zorgen maakt. Alles is hier al wel gezegd, het zegt dus niets over de bevalling en het uiteindelijke gewicht.. Kaatje, spannend, het blijft dus onrustig. Misschien toch morgen? Zeester, fijn morgen verlof Grumpy, goed bezig zeg! Vind t ook veel te warm buiten pff. En morgen wordt het nog erger?? Snoeppie, hoe was het bij de vk? Hier net terug. Had 2cm ontsluiting en ben toch gestript. Niet zo prettig en voelde vooral ook pijn door mijn rug gaan. Heb ik steeds ook al met de oefenweeen, dus hoop echt niet dat ik met mijn fijne rug meer kans heb op rugweeen bij de bevalling Baarmoedermond is idd totaal verweekt. Vk was heel positief over de slagingskans omdat ze de vliezen voelde spannen, dus de baby reageerde en ik bloedde flink.. Lig nu op de bank met buikpijn, harde buiken en rugpijn.. Heb zetpillen gekregen die ik zo moet nemen voor de pijn en ontspanning van mijn buik, dat zou de slagingskans ook verbeteren. Ben benieuwd of er iets gaat gebeuren vanavond of vannacht! Als er niets gebeurt mag ik vrijdag weer komen voor een nieuwe poging. En dan wordt ook de afspraak gepland voor het zkh over inleiden volgende week. Best spannend dus allemaal! Fijne dag nog meiden. Hier maar rustig aan de rest van de dag.
Jeszzs: morgen regen? Vlgs mij nog heter hoor! En jij ook lekker onhandig... Zo, je bent lekker bezig geweest in huis! Peetje: wat een droppie! Linie: spannend voor je! Hopelijk gaat het iets opleveren, hoop het voor je! Nu voor jou maar even rustig aan en hopelijk zakt de pijn weg of komt er andere pijn voor in de plaats... Of je wel/geen rugweeën krijgt, dat weet niemand helaas, lijkt mij ook zeker geen pretje...
succes linie !, was hier net ff buiten met de kleine, maar die vond het toch niet zo leuk in de speeltuin nu , beetje te warm wilde weer naar binnen ach ja prima is hier binnen idd heerlijk vertoeven zo straks maar eens bedenken wat ik ga doen met eten heb zelf totaal geen honger ..
Gefeliciteerd Tiempje! Leuke naam, is onze tweede naam vanwege onze Texel voorgeschiedenis, maar dat wist je als het goed is ook al van het prive gedeelte. Vervelend dat het zo tegen zat!
Tiempje gefeliciteerd! Wel een naar verhaal zeg met de val e.d. Hopelijk is je pc snel gemaakt en kan je dit allemaal lezen Hier lekker buiten onder de parasol.. Pff wat een hitte.. Mijn voeten vallen nog mee gelukkig Alleen geen zin om iets te doen verder.. Wachten tot ML thuis komt en dan koken..
Pinkster is al zo lang stil, volgens mij zal het volgende bericht wat we van haar gaan ontvangen gaan over dat de kleine man geboren is... We wachten af! Linie Klinkt goed je bezoekje aan de vk, hopelijk kom ik er morgen middag net zo vandaan, dan neem ik de pijntjes graag op de koop toe. Fijn dat er beeicht is geweest van Tiempje! Ik heb de hele middag lekker relaxed onder de parasol in de tuin gezeten en het opnieuw installeren vd laptop afgemaakt. Is dat ook weer gedaan voor de bevalling! Het is nog steeds niet koud buiten trouwens nu de zon weg is, in tegendeel... Zou mij niets verbazen als we straks nog wat regen gaan krijgen. Zo komt m'n vriend lekker thuis van z'n werk en heeft als het goed is maaltijd salades meegenomen uit de supermarkt. Wij houden het makkelijk met eten vanavond, allebei geen zin om te koken met dit weer.
Tiempje gefeliciteerd wat een verhaal zeg, hopelijk knap je snel op en hebben jullie niks over gehouden aan de val. hier ook heet pff doe met dit weer niet veel.. PS de al mama's wat trekken jullie je baby'tje wel of niet aan met dit weer?
Bekijk bijlage 332411 Idd meiden!!! We zijn zo blij Luuk is net geboren om 16:51 , 50 cm en 3390 Gr. Er ging heeeeel snel,de vk was hier om 14:10 ,15:45 vliezen gebroken en zo ging het, hij is prachtig
Wauw Pinkster, toch nog snel gegaan dan!! Wat een mooi mannetje en stoere naam! Geniet er lekker van!
@pinkster: ohwww hij is echt prachtig!! Gefeliciteerd! ! @tiempje: ook jij nog gefeliciteerd met wessel!! Fijn dat je via via iets van je hebt laten kunnen horen!!