Of zoiets: Bekijk bijlage 326967 en deze kun je natuurlijk ook met muisjes dip doen: Bekijk bijlage 326968
Ik heb vanacht gedroomd dat ook mijn vliezen gebroken waren. Komt vast door alle consternatie van kimmey en kleinmonster. Pinda waarschijnlijk mag bv wel als je na een aantal uur na de gift morfine gaat kolven. Lief die Nijntjes! Hier nog even bedenken wat wij gaan doen met geboorte hapjes. Ik ben heerlijk ouderwets dus misschien worden het wel gewoon beschuit met muisjes haha. Ik heb vandaag gruwelijk uitgeslapen tot half 11 en lig nu alweer op de bank tv te kijken. Weinig zin in activiteiten vandaag. Vanavond uit eteh met m'n zisje en swager. Dus moet goed m energie besparen hahaha
Ik moet eerlijk bekennen dat ik bij die bananen een andere associatie krijg ingeltje... misschien ligt dat aan mijn perverse hersenspinsels hoor... Ik moet nog 2 weken en dan mag van mij deze spruit er ook wel uit...
Ja ok Ingeltje: vanaf 37 weken, maar hoe dichterbij de 40 weken hoe beter toch?? Dus als we nou allemaal tot juni wachten is het in iedergeval na 37 weken! Leuke traktaties zag ik voorbij komen!
Leuk ideen hey!!! Thnx!!! Hij zit in groep 3 dus ze zijn 7 jaartjes,het moet niet kinderachtig zijn hahaha maar vind die beken erg leuk !!!
Hoop dat alle baby's zich nu netjes aan ingeltjes woorden gaan houden want het wordt nu wel erg spannend zo! Zwangernr2 wat een klote situatie! Neem even de rust en kijk dan gewoon hoe het gaat lopen. Mijn moeder heeft gisteren de gordijnen voor de babykamer gebracht die ze korter heeft gemaakt dus dat ziet er nu weer mooi uit! En mijn vader en broertje hebben gisteravond samen met ml het bed op bierkratten gezet dus die is nu ook omhoog! Vanmorgen bij de vk geweest voor liggingsecho en hij ligt niet meer in stuit! Hij is alleen nog totaal niet aan het indalen en heeft nog voldoende vruchtwater dus hij zou nog kunnen draaien. Daarnaast advies gekregen om bij breken vd vliezen direct te gaan liggen omdat hij dus echt nog helemaal niet ingedaald is. Nu even reactie via telefoon maar zal vanmiddag op mijn laptop even op iedereenreageren!
Welkom minimonster! Al klinkt Wessel veeeeeel mooier! Gefeliciteerd papa en mama! Mooi gewicht ook, goed gedaan kleinmonster! Geniet van deze speciale tijd! Kimmey, wat een ontzettend verdrietig berichtje vannacht. Het is natuurlijk overweldigend allemaal, zo snel en onverwacht gegaan! Ik kan me voorstellen dat het even duurt voordat je dat echt een plekje kunt geven, al zal het jullie goed doen dat Roan het prima doet! Natuurlijk mis je de mannen waar je van houdt als je daar alleen ligt na zo'n dag! Knuffel voor jou! Lukt het met kolven? Ben er zelf nooit zo dol op. Maar alles voor het beste doel dat er is! Morfine mag trouwens gewoon met borstvoeding: Apotheek.nl - Medische informatie - Medicijnen - Morfine Zorg er maar voor dat je zo min mogelijk pijn hebt. Dat scheelt weer bij het herstel. Bizar trouwens dat de mannen de helft schelen in gewicht bij ongeveer dezelfde termijn... Zoveel gebeurt er dus nog in ons lijf. Zwangernr2: vind het heel knap hoe je ermee om gaat. Groot gelijk dat je je belly laat painten!! En genieten meid! Leuke crea ideeën hier voor de traktaties! Denk dat het bij ons cakepops gedoopt in muisjes worden. Al zien die bananen er ook erg leuk uit! Vind nl eigenlijk dat er veel te veel zoetigheid wordt uitgedeeld op school. Onze oudste had woensdag ochtend juffendag en vertelde dat hij 3 (!) ijsjes op had én een cakeje! Te zot! 'S middags buikpijn natuurlijk... Volgend week is er ook een schoolfeest en ouders mogen iets te eten maken. Staat er weer allemaal ongezond lekkers op de lijst! Overgewicht wordt een steeds groter probleem, bij kinderen en volwassenen. Ik zou graag het goede voorbeeld willen geven en ze een gezonde lifestyle mee willen geven. Zo moeilijk om dat later aan te moeten passen! Goede gezondheid is goud waard. Hier wordt een fruitegel gemaakt voor volgende week, over de kraamtijd denk ik nog even na...
Jojo, fijn dat de kleine er goed voor is gaan liggen! Om te zakken heeft hij nog even tijd... Bij mij zijn ze nooit ingedaald tot de bevalling zelf. Had idd altijd lig-en-bel instructie, maar begon nooit met breken van de vliezen. 4x scheepsrecht?
Kimmey en Kleinmonster, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontjes! Hopelijk gaat het vanaf nu alleen maar beter en mogen jullie de kleintjes spoedig mee naar huis nemen. Ik weet wat het is om alleen te liggen zonder baby en ook wat het is om naar huis te gaan zonder baby en dat is gewoon ronduit klote. Maar gelukkig zitten de jongens al op een heel mooie termijn en zal de ziekenhuistijd niet al te lang duren (hoop ik). Tip: maak veel foto's en schrijf alles op, je vergeet zo snel alles. En lekker veel buidelen, dat is goed voor jullie beiden.
meiden ff een bericht van mij wat eigenlijk niks met zwanger zijn te maken heeft. vorige week donderdag een trainingshalsband voor onze hond besteld. netjes de dag erop dus vrijdag thuis gekregen, maar heb het verkeerde product ontvangen nl een band geschikt voor een katterwijl ik voor een grote hond had besteld. gebeld maar krijg geen gehoor wel 10 x geprobeerd toen gemaild. men kon een koerier langs sturen die het om zou komen ruilen. gevraagd of dat zaterdag kon , maar helaas eerste mogelijkheid was dinsdag.aangegeven dat dinsdag niet kon. werd er gevraagd bevestigen dat dinsdag goed was.. nee dinsdag ben ik niet thuis, mag het ook woensdag, akkoord en men zou woensdag koerier laten omruilen. hele dag thuis geweest, geen koerier gezien. weer proberen bellen geen gehoor ( men neemt gewoon niet op tel gaat wel over) dus gemaild met de vraag om op donderdag mij te bellen om het juist te regelen omdat er niemand was geweest die woensdag. ipv beleln krijg ik mail ( die ik pas middags zie omdat we dus controle hadden donderdag bij het zh) en dus niet eerder weer thuis waren. mailt de persoon dat zij alleen mail verkeer doet en niet kan bellen maar de koerier vandaag komt.. ik vraag dus om een tijdstip krijg ik terug ja weet ik iet ergens tussen 9 en 18 uur.. moet ik nu dus weer de hele dag thuis blijven.. o ja je kan het ook in de schuur zetten en daar laten omruilen.. nee dat wil ik niet, wil controleren of ik dit keer het juiste krijg. en geef aan na 2 fouten het toch netjes is dat ik iig een exacter tijdstip krijg dat de koerier komt. tot op heden geen reactie meer. alleen een mailtje dat de vorige retour opdracht waarschijnlijk niet goed was doorgegeven. nu zit ik dus thuis te wachten en vooral baal ik want de manier van mailen is ook echt niet netjes.. geen excuses of niks.. en wel tig keer mijn adres vragen terwijl ik in de eerste mail alle gegevens had genoteerd. ( zijn ze zo blind?) benieuwd of er vandaag wel iemand komt en met het juiste product en ik had eigenlijk hele andere plannen vandaag. sorry meiden moest het ff kwijt
Hier ineens zin in roti.... schoonmama al gesmst voor recept maar die is werken. En ben natuurlijk ongeduldig hier nog mensen tips voor het ideale recept?
Roti: nee helaas... Nooit zo lekker als de echte! Wensdroom, irritant en onbeleefd!!! Hoop dat het snel geregeld wordt! Hier poging tot uurtje rust...
Kaatje, ik gebruik voor medicatie checken (ook op werk ) altijd het farmacotherapeutisch kompas app op m'n mobiel en daar staat dat morfine niet mag tijdens de lactatieperiode. Vreemd, vind je niet? Wensdroom wat een onbeschofte actie zeg! Wij hadden dat laatst ook met een onderdeeltje van de box en het wiegje. Zou tussen 11.30 en 13.30 worden geleverd. Nou het werd 18.00 uur. Blijf je daar de hele dag voor thuis! Hopelijk komt het wel goed. Jojo, kijk weer zo'n brave baby die gedraaid is! Hopelijk blijft ie nu zo liggen. Zat net het nieuws te kijken en toen werd ook dit item behandeld: 'Vrouwen nog altijd achtergesteld bij mannen' | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Kan ik zo boos om worden! Stond laatst ook al een heel artikel over in het AD over dat vrouwen worden geacht financieel onafhankelijk te zijn van hun man, maar het wordt je op deze manier niet echt makkelijk gemaakt. Bah...