16 juni - 30 juni 2013 Mama's deel 3 !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door doowspenniej, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Aaaah wat schattig! Gefeliciteerd en ik snap je emo hoor!

benieuwd naar de nieuwe baby's!

2. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    kwam ook even spieken,
    benieuwd naar snoeppie en doownspenniej hoe is het bij jou
    hier toch nog en rustige nacht gehad,
    Elize is toch weer in slaap gevallen na een flesje.
    en heeft toen bijna 4,5 uur doorgeslapen, omdat ze een paar keer al om de 2 uur kwam hebben we haar laten slapen en niet na 3 uur wakker gemaakt voor de fles dus toch een rustige nacht gehad.

mama in love..wat lief gefeliciteerd een beetje emo is logisch lijkt me

en idd ingeltje wat een reus is jouw zoon, zeker ten opzichte van mijn kleine mini meisje ;)

3. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    hihi... weetje ik had verwacht dat jij ook wel voor mij zo bevallen. Omdat het toch al je 4e kindje is, en ze zeggen dat 2e, 3e, enz vaak wat eerder komen.
    Ik merk wel dat ik veel rust heb nu ik heb besloten het af te wachten tot de volgende controle en als ze dan niet kunnen strippen, ik ingeleid wil worden. Maakt niet dat ik het leuk vind in de 'overtijd' te lopen, en ik honderd keer liever ons kleintje al in mijn armen had willen hebben. Maar maakt het een stuk dragelijker.

Knuffel voor liesjuh, ik ken het, die emo dips had ik vorige week. Nog 2 weken, maximaal.. Wel lief dat de poes je kwam troosten.. bijzonder hoor.

wow wensdroom, 4,5 uur. Hopelijk hebben jullie die 4,5 uur ook kunnen doorslapen. Zo fijn dat ze weer thuis is!

Alle rommelende dames, succes

Hier een beetje apart nachtje. rond 9 uur naar bed, in slaap gevallen, rond 10 uur kwam ml duidelijk de kamer binnen, waardoor ik dus wakker werd, en niet meer in slaap kon komen. Toch maar begonnen aan de dormiplant die vk had voorgeschreven. Leek niet te werken, was minsten 1,5 uur wakker. Maar daarna heerlijk doorgeslapen.
    Vandaag maar weer een aantal quiltblokjes in elkaar zetten, tenzij ik iets anders 'moet' doen;)

Fijne dag iedereen!!

4. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Nog helemaal geen babynieuws?

Hier ondanks m'n emo dip van gisteren gelukkig wel goed geslapen. Hadden het weer zo warm dat we toch maar besloten hebben ondanks de regen en de herrie op straat met het raam open te gaan slapen en dat was wel ff fijn die verkoeling in huis.

Hier regent het op dit moment echt keihard waardoor de hitte wel uit de lucht is nu. Prima temperatuurtje om te bevallen vandaag!
    Heb het al aan m'n beebje doorgegeven, weet alleen niet of hij gaat luisteren. Veel vrienden en kennissen hebben wel voorspeld dat ik vandaag zou gaan bevallen, nou kom maar op dan! Vooralsnog wederom wakker geworden met een enorm rustige buik...

5. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    liesjuh: vervelend van die dip :( hopelijk gebeurt er vandaag wat :) maar bij mijn zoontje voelde ik ook niks van tevoren.. geen weeen,harde buiken of slijmproppen niks.. ik ben die dag nog stuk wezen fietsen omdat ik een gesprek ergens had en wou nog eigenlijk het centrum in maar dat heb ik uiteindelijk niet gedaan. en thuis braken bij mij plotseling de vliezen.. wie weet is zoiets ook bij jou het geval.. sterkt in ieder geval en hoop voor je dat de kleine zich snel meld :)

snoeppie en doowspenniej hoe is het bij jullie?

mamainlove gefeliciteerd met je zoontje :)

ik ga nu even de dokter bellen.. heb het vermoeden dat irisa spruw heeft :(
    ze geeft ontzettend veel melk terug en heeft een witte tong en mijn tepels voelen niet prettig aan ;)

6. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mama-in-love, wat leuk dat je het even met ons komt delen! Gefeliciteerd met de eerste verjaardag! Wat kan je hart overstromen van moederliefde he! Natuurlijk is het een super speciale dag! Geniet er maar lekker van!
    Liesjuh, je klinkt al iets beter... Fijn! De 40 wk deadline is gewoon mentaal niet fijn. Ook al weet je rationeel dat je dan nog 2 wk hebt voordat je overtijd bent, het voelt anders. Inderdaad fijn dat het nu wat koeler is. Fijne dag voor jou!
    Leuk dat je weer meeschrijft Marjolein! Ze zeggen ook wel dat ze juist langer blijven zitten, die nrs 2, 3 en 4 ;) Het gaat toch om precies deze ene en wanneer zij besluit te komen. Misschien wel morgen tijdens het concert van Bruce Springsteen hier op hoorafstand! Dat zou ook weer een mooi bevallingsverhaal opleveren;). Ach, ik probeer er de humor maar van in te zien. Nog max 6 dagen.
    Zwangernr2, vervelend die spruw. Hoe gaat het verder met Irisa en Lukas?
    Wensdroom, fijn dat Elize dan toch wat uurtjes gepakt heeft. Klinkt als een klein maar pittig ding!
    Hey Ingeltje, hoe is het met de nachten, de tepels en de emoties? Klinkt als een klassiek kraambed ;) Ga ja vandaag weer zo'n prachtige foto spammen?! Ik kijk ernaar uit! Hoe vinden de grote broers het kleine mannetje? Hier stormt het nog aardig wat af, denk ook door de warmte en bijna vakantie. Ze kunnen niet wachten op hun kleine zus (en het feest daar omheen). Ben benieuwd hoe het weer gaat zijn!
    Pinkster, al gelukt met poepen? Jij was niet aan het ijzer toch? Dat moet je in ieder geval stoppen rond de bevalling tot na de eerste mama poep. De kraamhulp weet meestal wel een aantal trucs. Lepeltje slaolie, peperkoek, idd lauwwarm water op nuchtere maag (die kiwi's kende ik nog niet ;) ), veel tijd doorbrengen op het toilet, enz (Bl0empje, DE tip???). Succes daarmee!
    FB, weer in slaap kunnen vallen? Dank voor de kiwi tip!

Hier weer veel buikpijn vannacht. Klinkt wat wonderlijk, maar voelt alsof de baby aan het indalen is :$ Nooit eerder gehad dus... Heel gevoelige baarmoeder, weer veel slijm (ook goedemorgen) en zit het liefst met m'n benen wijd. Zo, weten jullie dat ook weer ;)

Ben super super super nieuwsgierig aar Snoeppie en Doownspenniej!
    Linie, jij ook niet stiekem aan de bak? Hoe laat word je weer gestript?
    Iemand anders die er vandaag voor gaat?

Hier herfstachtig, dus ga maar eens kijken hoe ik me ga vermaken vandaag. Beetje wandelen, stukje naar de bibliotheek ed. Veel ZP schat ik zo in!

Fijne dag!

7. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @mamainlove: gefeliciteerd met de eerste verjaardag van je kindje, en nr 2 komt eraan zie ik :D
    @Kaatje: misschien jij ook vandaag?? ;)
    @Linie, snoeppie en doownspenniej: succes vandaag hoop dat de baby zich snel aandient ;)

Gisteren naar mijn ouders geweest, hoewel vl mij al waarschuwde dat het noodweer zou worden, uiteraard niet luisteren :p Terugweg over de dijk was een hel...veel vliegjes op het raam, mist...kon aan het einde van de dijk bijna niks meer zien!!...vl was de ruitenvloeistof vergeten bij te vullen :x dus de handdoek die onder mijn kont lag gebruikt om het raam mee af te vegen...pfff...vlak voor huis ook nog aangehouden door de politie die een blaascontrole deed..maar toen ze mijn dikke buik zagen mocht ik doorrijden :p Eenmaal thuisgekomen helemaal misselijk, harde buik en meteen richting bed gegaan :( was zo bang dat ik een ongeluk zou maken...pfff voortaan echt nakijken of er wel ruitenvloeistof in zit..dit was niks!!

8. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oei Pinda, dat is wel een heel spannend avontuur zo op het eind! Beetje rustig dagje vandaag?

9. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Ja vandaag lekker rustig dagje..zo eerst aankleden en een beetje stofzuigen, dweilen...eind vd middag naar de vk.

10. Strijkertje

Strijkertje Actief lid

15 okt 2012
    264
    0
    0
    Goedemorgen dames!

Ik zie dat velen van jullie die nog moeten bevallen aan het rommelen zijn. Spannend!! Ik heb gewoon af en toe geen tijd om op de laptop te gaan maar is niet erg de kleine man gaat voor. Hier gaat alles goed , Siem is bijna 3000 gram. Hij groeit mooi. De nachten worden ook beter want hij slaapt wat langer door.

Kaatjesbaby: tijdens de zwangerschap periode mag je met de benen mooi wijd zitten! Kan ook niet anders met een dikke buik:D

Pindakoek: Dat is zeker schrikken! Blij dat je weer thuis bent.

Zwangernr2: Dat is niet leuk als ze spruw heeft... maar witte tong hebben de meeste baby's, dan moeten er ook witte puntjes in het gehemelte zitten toch voor spruw?

11. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Goedemorgen,

Nog geen babynieuws dus! Snoeppie en Doowspenniej, hopelijk zijn jullie al lekker van jullie baby's aan het genieten..

Hier ook niets doorgezet hoor;), nog steeds wel de menstruatie pijn en wat harde buiken. Benieuwd of het strippen deze keer wel wat gaat doen. Ik mag om 12uur. En anders vindt deze baby het binnen gewoon nog even fijner, ook wel een lief idee:)

Kaatje, zou toch fijn zijn als je meisje aan het indalen is! Wandelse vandaag! En leuk, dat je morgen kunt meegenieten met Bruce Springsteen! Weet je meteen waar je meisje van houdt;)

Grumpy, fijn dat jullie gisteren een leuke dag hebben gehad! Gek hè, de volgende keer dat ze je zien heb je een lief baby tje:)

Pinkster, Bloempje gaf mij de tip om een scheutje olijfolie door verse jus te doen! Bij mij gaat het nu weer redelijk, maar ben ook echt wel aan het letten op vezels, eet veel pruimen en ontbijtkoek etc en verse jus dus en idd op lege maag eerst een glas lauw water.

Liesjuh, wat rot zeg dat je het zo zwaar hebt. Hopelijk komt je kleine snel.

Pindakoek, dat was een spannend ritje dan! Doe maar rustig aan vandaag!

Hier ook eindelijk verkoelende buien, wel even heel fijn:) Fijne dag meiden!

12. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Oe nog geen babynieuws zie ik! Wel veel dames bij wie er al wat aan het rommelen is, spannend! :D

Ik hoor vanaf vandaag ook bij de 40+ club :D Hier nog niks geen gerommel. Straks op controle bij de VK.. Ik ben gelukkig niet zo bezig met de 40 weken grens, tenminste, niet zo van het moet nu per se komen.. Ben wel erg nieuwsgierig, maar ach, na die 40 weken wachten kunnen er nog wel 2 bij :p

Vanavond nog een eetafspraak bij vrienden.. Degene bij wie we vanavond eten zijn nogal netjes.. Doen bij verjaardagen lakens over hun kleed voor het geval iemand vieze schoenen heeft enzo.. Dus wij zaten met andere vrienden al te geinen vd week.. Stel dat mijn vliezen daar breken op de suede bank! Zullen ze daar ook plastic over hebben gelegd? :D Of misschien staat er wel een leeg babyzwembadje in de kamer met een eetkamerstoel erin ofzo, mag ik daarop zitten :p

Nou fijne dag allemaal! Tis lekker afgekoeld in ieder geval, tijd om te bevallen! :p

13. Jojo12

Jojo12 Actief lid

18 okt 2012
    382
    0
    0
    Helaas nog geen babynieuws :( Maar ik hoop dat Snoeppie en Doowspenniej gewoon heerlijk aan het genieten zijn van hun kleintje en het even te druk hebben om iets op ZP te zetten!

Hier even een dip, en dan niet omdat ik al wil bevallen of omdat het rommelt maar gewoon omdat ik me zo enorm beroerd voel. Al mijn holtes lijken dicht te zitten, heb hoofdpijn ben waanzinnig moe en daarnaast wil de buikpijn ook maar niet verdwijnen.
    En helaas de buikpijn lijkt (in mijn ogen) geen voorwerk oid te zijn, heb meer het idee dat na mijn bekken nu ook mijn buikspieren het begeven hebben. Vooral heel veel pijn bij bewegen (zoals omdraaien in bed, opstaan, bukken) en dan niet in mijn bekken maar echt in mijn buik en kan daarnaast eigenlijk geen eens meer op mijn zij liggen want zelfs dat doet dan enorme pijn. Kortom zit er eventjes doorheen.
    En helaas werkt ML vaak thuis op vrijdag maar precies vandaag moet hij op kantoor werken waardoor ik niet alleen de boodschappen zo moet doen maar ook nog eens onze hond moet uitlaten.... weet gewoon ff niet meer hoe ik dit voor elkaar moet krijgen :(

* nou klaagmodus maar weer even uit* en even terug lezen hoe het met jullie is!

Strijkertje: kan me voorstellen dat je weinig tijd hebt hoor, en Siem gaat natuurlijk harstikke voor. Fijn dat het zo goed met hem gaat!

Zwangernr2: ow wat zielig als ze spruw heeft! Gaat vaak wel redelijk snel weer over toch? Sterkte!

Pindakoek; jij maakt het nog wel even spannend zo op het eind he! Gelukkig is alles goed afgelopen. Succes vanmiddag bij de controle en geniet verder van het rustig aan doen!

Kaatje: zou wel heel bijzonder zijn zeg als nummer 4 wel gaat indalen, eindelijk eentje die het snapt :p maar ook een slecht nachtje dus gehad daardoor. Vandaag dan maar een beetje rustig aan! Kan me voorstellen dat de andere kleintjes bijna niet meer kunnen wachten op hun zusje, voor ons duurt het wachten al lang dus in hun ogen natuurlijk helemaal!

Liesjuh: heerlijk he die gierende emoties, geloof dat ik de laatste dagen ook iedere avond wel even een jankbui heb ;) Gelukkig heb je wel goed geslapen! En volgens mijn VK hebben sommige vrouwen geen voortekenen maar gaan ze wel ineens bevallen dus ik vind dat je daar bij hoort en je kleintje gewoon vandaag nog komt! *zet hem op beeb van liesjuh*

Marjolein: wat fijn dat je een wat betere nacht gehad hebt! Hopelijk voel je je daardoor ook vandaag overdag wat beter. En helemaal super dat je hier weer meekletst en dat mag ook gewoon lekker zeuren zijn hoor *heb ik tenslotte ook net gedaan :)* lucht altijd heerlijk op!

Wensdroom: wat fijn dat het nu zo goed gaat met Elize! En heerlijk dat ze al die uren achter elkaar heeft geslapen, heb jij daardoor ook een beetje kunnen slapen? Wel voldoende je rust nemen hoor! Dus lekker slapen als zij dat ook doet want je hebt al je energie hard nodig denk ik nu!

Even zwaai & knuffel naar iedereen die ik ben vergeten... Ga nu namelijk eerst maar even mijn boodschappen halen voordat ik echt geen puf meer heb

14. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    Is dat zo kaatje, ik ken het eigenlijk dat ze eerder komen. Zou idd wel iets zijn dat tijdens het concert de weeen beginnen, ofzo. Dan zou je haast nog een extra naam moeten vernoemen ;) ...Fijn he als er een einde in zicht is.

@liesjuh, fijn dat je goed geslapen hebt. Hopelijk luistert jou baby wel, ik heb meerdere malen doorgegeven dat het een mooie dag was om de wereld te verkennen, maar mijn beebje luistert niet. Eigenwijs

@zwangernr2, ai, spruw is niet leuk.. Hoop toch dat het dat niet is. succes bij de dokter.

@pindakoek, wat een avontuur. gelukkig goed afgelopen, geen vruchtwater-autostoel, of ongeluk.

@strijkertje, kan toch ook niet anders dat je nu minder op het forum bent. Geniet maar lekker van je kleine man

*aan de al eerder bevallen mamma's*
    gister was ik op TLC een beval programma aan het kijken. Daar was een vrouw die op punt van bevallen stond, maar nog niet genoeg ontsluiting en weeen. Ze ging lopen om die ontsluiting maar te laten vorderen. Tijdens dat lopen kreeg ze weeen, greep de had van haar man en liet dit voelen. Mijn vraag, hoe voelt een wee aan de buitenkant. Is dit gewoon het harde buik gevoel, of anders. Ben benieuwd

15. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Leo85: haha ik hoop dat jou vliezen vanavond breken. Op hun bank :p
    Zeker bij zulke mensen ;) hihi
    Veel plezier!

Marjolein84: volgens mij voelt t aan de buitenkant gewoon als een harde buik wat ik me kan herinneren

16. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hier: zoontje was half8 wakker, na een redelijk goede nacht!
    We liggen nog steeds op mijn bed hihi
    Wel al pap gegeten allebei op bed

Vriend is werken

Maar voel me niet helemaal erg lekker
    Erg moe, rommelende buik en beetje kramp/misselijk

Heb afgesproken om half1 om ff te gaan shoppen
    Maar twijfel nu.. Hopelijk voel ik me na een douche wat beter

En anders blijf ik lekker thuis

17. doowspenniej

doowspenniej Actief lid

7 feb 2013
    380
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Sorry voor het late berichtje maar gisteren avond zette het dus goed door en ben ik om 23.38 bevallen van L.ucas 3150 gram was een korte maar heftige bevalling
    Probeer later ff alles bij te lezen meiden xxx vanuit hier

18. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Nog geen baby nieuws? :(

Hier ook een onrustige nacht gehad helaas. Omdat het gister zo benauwd was heb ik me lens gedronken aan waterige citroen limonade maar dat moest ik dus vannacht bekopen met toilet bezoekjes a 2 uur....

Liesjuh knuffel voor jou, snap dat het frustrerend is dat je zonder enige voortekenen bij de 40 weken beland bent. Maar dat zegt uiteindelijk niets en kan het als kakken op komen zetten. Maar aangeaangezien zo'n beetje het merendeelvan de dames voor de 40 is bevallen heb ik ook zzoiets van waarom ik dan niet? En net wat linie zegt onze beebjes zitten gewoon nog heerlijk bij moeders. Is ook wel weer wat waard toch?

Marjolein toevallig had ik het gisteren met m'n moeder over hoe weeën aan de buitenkant voelen en het schijnt (zo was het bij haar) dat het voelt als een mega knetter harde buik die zich van boven naar beneden samen knijpt. Ik ben benieuwd!

Jojo wat een ellende meis. Kan je niet bij de ha een middeltje krijgen voor je holtes? Of dat je kortdurend xylometazoline gebruikt om de boel open te zetten? En wat zegt de vk van de buik pijn? Klinkt wel apart eerlijk gezegd. Denk goed om jezelf want je zal alle energie hard nodig hebben voor de bevalling straks!

Kaatje zou wel heel apart zijn als nr 4 wel netjes indaald haha. Veel plezier met het meegenieten van bruce ;)

Ben benieuwd wat de dag van vandaag brengt. Ml had al tijden als voorspelling dat de baby vandaag zou komen maar alhoewel ik dat zelf niet denk sta je er toch ff bij stil haha

19. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Doownspenniej van harte meid! Rust lekker uit wij komen later wel nu lekker genieten van lucas!!

20. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Doowspenniej, van harte gefeliciteerd met je zoontje!! Wat is het snel gegaan idd, heftig! Nog net een lente baby! En helemaal niet zo heel klein wat werd gedacht toch? Geniet ervan!

Deel Deze Pagina