16 juni - 30 juni 2013 Mama's deel 3 !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door doowspenniej, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Gefeliciteerd!!! Jeetje snel gegaan zeg! Pfff, heavy voor je! Heel veel geluk samen en mooi gewicht! (Aangezien ze dachten dat ie heel licht zou zijn...)

2. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Ik werk bij zorg en heb een afgerond opleiding als
    Nijkerk
    Gefeliciteerd met Lucas!!

3. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    gefeliciteerd doowspenniej, lekker genieten nu

4. Jojo12

Jojo12 Actief lid

18 okt 2012
    382
    0
    0
    Doowspenniej; GEFELICITEERD met L.ucas! Nu eerst even tijd voor jullie om rustig bij te komen en te genieten!

5. zeester

zeester Bekend lid

28 jun 2012
    780
    0
    16
    Doowspenniej van harte gefeliciteerd met L.ucas!! Geniet van elkaar!

6. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Ben ook erg benieuwd hoe het met Snoeppie is...

7. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Gefeliciteerd met lucas!

Ff ego: ben zo misselijk en draaierig :( net vk gebeld en die zal vanmiddag, wat toch al het plan is, mn bloeddruk opmeten. ..bij andere klachten moet ik opnieuw bellen...

8. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Zwangernr2 Hoop dan maar dat het bij mij net zo gaat lopen als bij jou met je zoontje destijds, lijkt me wel wat! :)

Benieuwd wat de dokter zegt over je kleine meid, zou niet fijn zijn als ze idd last heeft van spruw. Succes!

Hahaha... dat heb je lekker plastisch verteld, maar ik snap helemaal wat je bedoeld hoor. Ik vind het ook heerlijk om lekker zonder bh, met blote buik en ook wel met m'n benen wijd te zitten. Lekker door laten waaien dat alles... :p

Pindakoek Jeetje... dat jij nog auto rijdt zeg! Ik mag al weken niet meer van vl, hij is veels te bang dat er wat gebeurt en ik merkte zelf ook op het moment dat m'n verlof begon dat m'n concentratie in de auto ver te zoeken was. Dus heb denk ik al bijna 6 weken niet achter het stuur gezeten. Gelukkig is alles goed gegaan en heb je geen brokken gemaakt!

Succes bij de vk vanmiddag!

Strijkertje Helemaal niet erg hoor dat Siem voor gaat op ons. Zo hoort het ook op dit moment. Lekker dat hij het zo goed doet!

Linie Succes straks bij de vk, hopelijk gaat het strippen straks wel wat opleveren.

Leo Ook welkom bij de 40+ groep! En het zou toch wat zijn zeg als uitgerekend bij die vrienden vanavond je vliezen zouden breken. Wat een bijzonder stel zeg... flinke last van smetvrees zeker? Mss hebben ze overal wel plastic hoezen omheen getrokken omdat jij komt voor het geval dat. Of mag je in je eentje buiten gaan zitten op een plastic tuinstoel zonder kussen. ;)

Jojo Wat vervelend dat je nog niet bent opgeknapt en uitgerekend vandaag alleen thuis bent.
    Hoop idd dat ik bij de meiden hoor die geen voorwerk heeft en m'n beebje naar je luistert zodat hij vandaag gewoon gaat komen.

Marjolein Vooralsnog heb ik ook een eigenwijze baby hoor en wordt er niet naar me geluisterd als ik tegen hem zeg dat hij mag komen. Fijn trouwens dat je weer wat actiever meeschrijft, volgens mij doet het je ook wel goed, je klinkt iig weer wat positiever. :)

FB Hopelijk helpt je douche en je je snel weer wat beter

Gefeliciteerd met de geboorte van Lucas!!! Is er iig nog net 1 kindje geboren op mijn uitgerekende datum 20-06 ;) We horen snel weer van je, nu vooral even lekker genieten vd kleine man.

Beertje Je hebt gelijk hoor, wat Linie zegt is ook zeker waar, onze beebjes vinden en hebben het gewoon nog veels te lekker in onze buik, we zorgen te goed voor ze denk ik. ;) Hier heeft m'n halve omgeving bedacht dat ik vandaag ga bevallen, mijn vriend dacht het ook vorige week. We zullen zien of ze gelijk gaan krijgen!

Ik voel me vandaag gelukkig weer wat beter als gisteren, heb goed geslapen ondanks de warmte. Toen vl naar bed kwam toch maar gevraagd of hij het raam open wilde zetten en dat was een goede zet, ik heb het stukken minder warm gehad als verwacht en hoefde vanmorgen vroeg pas naar het toilet dus een lekkere lange nacht kunnen maken. Vandaag hou ik me gewoon weer lekker rustig. Btje rommelen met wat foto's enzo, we zien wel wat de dag me gaat brengen vandaag.

Heb maar besloten me neer te leggen bij het feit dat ik langer doorloop als verwacht, ik kan er toch niets aan doen. En kan het ook positief draaien, doordat hij er nog niet is heb ik toch ook alvast weer 1 extra dag zwangerschapsverlof verdiend. En het worden zomer kindjes vanaf vandaag, en vanaf morgen als sterrenbeeld Kreeft ipv Tweeling.

Ik zal zo even de lijsten naar voren halen en bijwerken met de geboorte van Lucas. Hopelijk mogen we dan snel nog meer namen gaan toevoegen, zou toch moeten lukken aankomende week zou je zeggen ;)

9. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Bevallingslijst Mama's 16-30 Juni 2013
    Privé voor deze mama's (alleen voor meekletsers)

12 juni
    ♥ Veetje83(29) - 1e kindje - BV - ZKH - Cvibi - ☺

16 juni
    ♥ Marjolein1984(28) - 1e kindje - BV - ZKH -Cvibi - :cool:
    ♥ Snoeppie(26) - 1e kindje - BV - ZKH - Cbibi - :cool:
    ♥ Strijkertje(29) - 1e kindje (★) - BV - ZKH - ☺
    ♥ Tiempje - 1e kindje - FV - ZKH (geplande keizersnede) - Cbibi - ☺

17 juni
    ♥ KaatjesBaby(34) - 4e kindje (JMM) - BV - ZKH - Cbbbi - :cool:
    ♥ Maggi(30) - 1e kindje - ☺
    ♥ Peetje2012 - 1e kindje - FV of BV- Thuis - ☺

18 juni
    ♥ Linie (30)- 1e kindje (★) - BV - ZKH - Cvibi - :cool:

19 juni
    ♥ Wensdroom(31) - 1e kindje via draagmoeder - FV - ZKH - ☺

20 juni
    ♥ Ingeltje(32) - 3e kindje (JJ) - BV - Zkh - Cvibi- ☺
    ♥ Masami - 3e kindje (MM) - BV - Thuis - Cvibi - ☺
    ♥ Liesjuh1977(36)- 1e kindje - BV – Thuis - Cvibi - :cool:
    ♥ Zwangernr2 (23) - 2e kindje(J) - BV - ZKH -☺

21 juni
    ♥ Leo85(27) - 1e kindje - BV - Geboortecentrum -Cvibi - :cool:
    ♥ Pinkster(26) - 2e kindje (J) - BV - Thuis - Cvibi - ☺

22 juni
    ♥ Jojo12 (27)- 1e kindje - FV - Thuis - Cbbbi - :cool:

23 juni
    ♥ Kleinmonster(26) - 1e kindje - BV - Thuis - ☺
    ♥ Jeszss (29) - 1e kindje - BV - ZKH - Cvibi - :cool:

24 juni
    ♥ FB1984 (28)- 2e kindje (J) - FV – ZKH

25 juni
    ♥ Bl0empje(22) - 1e kindje - BV - Thuis -- Cvibi - :cool:
    ♥ Kimmey(25) - 1e kindje - BV - - ZKH -☺
    ♥ Madchen30 - 3e kindje (JM)(★★★★★) - BV - ZKH (KS) -☺
    ♥ Malaika(37) - 2e kindje (J)(★) - BV - ZKH - Cbibi - ☺
    ♥ Pooh85 (28) - 1e kindje - FV- ZKH - Cvibi -☺

26 juni
    ♥ Koesterhoop(25)- 1e kindje - BV - ZKH
    ♥ Beertje1987 (25)- 1e kindje -BV- ZKH - Cbibi - :cool:

27 juni
    ♥ Grumpy(32) - 1e kindje (★) - BV - Thuis - Cvibi - :cool:
    ♥ Jossie81(31) - 1e kindje (★★)- BV - ZKH - Cbbbi - :cool:

29 juni
    ♥ Pindakoek(30) - 1e kindje - BV - ZKH - Cvibi
    ♥ RooDje(31) - 1e kindje (★) - ? - ZKH Cbibi -☺

30 juni
    ♥ Kh82 (30) - 1e kindje (★) - BV - ? - :cool:
    ♥ Doowspenniej (25) - 2e kindje (J) - BV - Thuis - Cbibi - ☺

31 juli (illegaal erelid :D )
    ♥ Zeester (30) - 3e kindje (JJ) (★)- FV - ZKH- Cbibi - :cool:

(12) Meisjes (16) Jongens (7) Verrassing/Geheim!

Afspraken

Juni:
    24 Jojo12 VK, Grumpy VK, Liesjuh1977 VK

Juli:
    1 Grumpy VK
    3 Zeester groei-/liggingsecho

BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling ♥ = goeie echo gehad!
    ★ = kindje verloren... :cool: = verlof begonnen! ☺ = bevallen!
    Cbbbi = Caput (hoofdje) bewegelijk boven bekken ingang: hoofdje is nog niet ingedaald.
    Cbibi = Caput bewegelijk in bekken ingang:hoofdje is stukje ingedaald.
    Cvibi = Caput vast in bekkeningang: hoofdje volledig ingedaald.
    CIF = Caput in Fundo : het hoofdje ligt boven = stuitligging

★ ★ ★ Sterrenhemel ★ ★ ★
    sterretje van Zeester (6 wk)

Om de lijst overzichtelijk te houden, schonen we de lijst af en toe op. Na circa 1½ maand afwezigheid (of 1 dag posten en niet meer terugkomen) ga je weer van de lijst. Er weer op? Geef maar een gil!

Wil je de lijst aanpassen? Zoek dan de laatste lijst op (zoek in dit onderwerp op 'lijst'), klik op quote en haal in de tekst dan de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft!

10. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Geboren!

23 mei 2013 (35w + 2d) - Roan Tsjalling Leon - 1575 gram - ? cm - Kimmey
    24 mei 2013 (35w + 5d) - Wessel - 3000 gram - 50 cm - Kleinmonster
    27 mei 2013 (35w + 6d) - F - 2590 gram - 48 cm - Madchen30
    01 juni 2013 (37w + 3d) - Elize - 2560 gram - 45 cm - Wensdroom
    02 juni 2013 (37w + 6d) - Pim - 3310 gram - ? cm - Peetje2012
    03 juni 2013 (38w + 1d) - Siem - 2660 gram - 47 cm - Strijkertje
    04 juni 2013 (37w + 2d) - Irisa Nicole - 2510 gram - 50 cm - Zwangernr2
    06 juni 2013 (38w + 3d) - Tobias - 4390 gram - 53 cm - Maggi
    06 juni 2013 (36w + 5d) - MacKenzie Caitlin - 2750 gram - ? cm - RooDje
    08 juni 2013 (38w + 6d) - Tessel - 3150 gram - ? cm - Tiempje
    12 juni 2013
    (39w + 6d) - Xem - 2630 gram - 46 cm - Veetje83
    13 juni 2013 (38w + 2d) - Lotte - 3130 gram - ? cm - Malaika
    14 juni 2013 (39w + 1d) - Devlin Nevada Janick - 3000 gram - 50 cm - Masami
    16 juni 2013 (38w + 5d) - Lieke - 2670 gram - ? cm - Pooh85
    16 juni 2013 (39w + 3d) - Gijs Bram - 4140 gram - 54 cm - Ingeltje
    18 juni 2013 (39w + 3d) - Luuk - 3390 gram - 50 cm - Pinkster
    20 juni 2013 (38w + 4d) - Lucas - 3150 gram - ? cm - Doowspenniej

10 jongetjes en 7 meisjes

Wil je de geboortelijst aanpassen? Zoek dan de laatste geboortelijst op (zoek in dit onderwerp op 'geboren'), klik op quote en haal in de tekst dan de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft!

11. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd!!!

12. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Auto rijden: ik rijd ook nog bijna elke dag auto hoor...
    Houd er niet van om aan huis gekluisterd te zitten.
    Al ben ik de laatste 2 weken wel veel thuis...

Ga nu toch even shoppen met mn moeder en zoontje
    Kijken hoelang ik t volhoud
    Ach lopen is goed toch? ;)

13. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Goedemorgen dames!

Zo weer even puf om bij te lezen. Slaap ontzettend slecht de afgelopen dagen waardoor ik een beetje achter de feiten aanloop. Maar nu is er koele lucht dus heb goede hoop dat ik met een hoop kussens aankomende nacht doornroosje ga zijn :D

Eindelijk weer babynieuws, gefeliciteerd Doowspenniej!

Lees iets over tips om beter naar de wc te kunnen, ik gebruik sinds een week colon clean vezels )bij de Tuinen). Ontzettend smerig, maar in een glas sinaasappelsap wel te doen en in combi met mn ijzerpillen ga ik toch wel best goed naar t toilet nu. Je mag dit zowel tijdens zwangerschap als borstvoeding gebruiken!

@Pindakoek, hopelijk is je bloeddruk goed vanmiddag!

@Linie wat beschrijf je het toch telkens beeldend, ik zie je in gedachten met emmers slijm lopen :p.

@Fb ik ga iedere avond een stukje wandelen met vl. Gewoon om ff lekker in beweging te zijn. Ik kom niet ver, en ga erg langzaam maar het is zeker goed. Dus gewoon lekker gaan winkelen zou ik zeggen! Zolang je het redt.

Hier ook nog even een buikfoto van gisteren, beeb zit voor mijn gevoel erg laag. Gisteren toch nog maar even aan het stoffen en peotsen gegaan en dat gaat toch echt wel lastig. Voel (naar mijn idee) het hoofdje echt beneden in mn schede zitten. En dan tussendoor telkens het gevoel alsof mn baarmoedermond open gaat? Weet niet zo goed hoe ik het anders uit moet leggen. Verder nog geen gerommel....

Merk wel dat ik het steeds spannender begin te vinden wanneer het gaat beginnen. Nog 2 dagen en ik mag me ook bij de 40+ club melden...

14. jossie81

jossie81 Bekend lid

14 mrt 2012
    676
    0
    0
    gezinsbegeleidster
    rotterdam
    Doow, gefeliciteerd met L.ucas!!!!!!! En fijn dat het nog net op de 21e is :) rust goed uit en heeeeeel veel geluk!!!!

Er moeten weer wat meisjes bij voor het evenwicht :)

Jeszss, wat een mooie buik! Jij ziet er echt nog goed uit! Ik loop al tegen de 90 dus voel me aardig fatsig.. Ach ja, straks gaat het er wel weer af!

Pinda, gevaarlijk ritje zeg.. Gelukkig veilig thuis gekomen! Oppassen nu hoor!
    Liesjuh, fijn dat je je weer beter voelt!

Hier drukke dag, net is mijn vriendin gepromoveerd, hele happening, had nog nooit zoiets meegemaakt met professoren etc. Om 16u komen m'n ouders eten en savonds feest van die vriendin.. Nu maar ff oogjes dicht anders trek ik het niet!

Snoeppie, hoe is die??????

15. Maggi

Maggi Niet meer actief

Hoi!!

Ben ik ook weer eens!

Doowspenniej gefeliciteerd met Lucas!

Hier wat heftige dagen achter de rug. T bleef maar huilen, gewoon elke minuut van de dag en nacht. Ik heb wel 3x het consultatiebureau gebeld over zijn voeding en ben 3 keer naar de dokter geweest met hem.. Hij heeft heel erge spruw en heeft daar ontzettende last van. Daarnaast heeft hij ook nog een ooginfectie gehad waarvoor ik naar het oogziekenhuis ben gegaan met hem. Ivm het koortslip verhaal maakte ik me ontzettend druk erover! De kinderoogarts heeft er goed naar gekeken en heeft gezegd dit zeker niet op herpes te vinden lijken, maar voor de zekerheid heeft hij een kweekje afgenomen en ik krijg volgende week de uitslag. Ook heb ik een zalfje mee gehad en zijn oogje is nu weer de oude. De medicatie voor spruw slaat gelukkig goed aan, het is vandaag echt al 50% minder dan eergisteren en hij kan weer op zijn speen zuigen. Drinken doet hij gelukkig goed en wat bleek; het huilen kwam ook gewoon door honger. Ik ben hem op advies van cb 150 cc gaan geven (ivm zijn gewicht) en hij doet het er perfect op; heb sinds gisteren een heel tevreden baby!
    Gisteren wel nog een paniekmoment; ik zag een geel blaasje in zijn mond (dacht weer gelijk aan die herpes..) naast alle witte van de spruw. Ik helemaal panieken en wist niet wat te doen. Dus weer naar de dokter en daar leek ik wel een idioot want het blaasje was ineens verdwenen.. Ook dat kwam van de spruw en dat was dus gewoon een wegveegbaar "aanslagje"..

Wil nu echt die zorgen afsluiten want het manneke doet het echt hartstikke goed! Ben zo trots op hem :) Hij verdient niet zo'n paniekerige mama!

Zal vanaf nu weer echt proberen mee te lezen, maar het kwam er gewoon niet van met al het gehuil van afgelopen dagen.

xxx

16. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Hallo Meiden!

Pfff ben beetje gaar vandaag;) Wil nog niet echt wakker worden...

Knuffels voor de emo-meiden-bijna-mama's! Vervelend voor jullie!
    Fijn dat Liesjuh zich weer wat beter voelt. Het lijkt me ook wel raar om die 40-wkn-grens te hebben bereikt... En weet dat er nog meerdere zijn zonder baby, maar ik zit toch wel vrij aan het einde vd lijst. Als ik 2 wkn over loop, heb jij iig een baby;)
    Jojo: wat rot vd buikpijn en holtes. Ik zou echt xylometazoline gebruiken, mag echt gewoon! En sommigen vrouwen voelen zich vlak voor de bevalling grieperig, dus wie weet... (heb ik ergens lezen;))
    Linie: succes zo bij de vk (je zit er nu:)), en idd raar idee dat m'n ouders straks pas weer komen als we met 3 zijn:D
    Leo: haha! Hoop ook dat je vliezen breken op die bank:):):) Succes bij de vk!
    Kaatje: zou wat zijn als nr4 wel indaalt.... Ik mis het lopen wel, m'n afstand lijkt soms met de dag kleiner te worden... M'n buik vind het niet meer fijn... Gelukkig gaat fietsen hier nog goed:) En ML heeft een nieuwe fiets, die rijdt fijn!
    Pindakoek: wat schrikken zeg die autorit! Gelukkig weer veilig thuis en succes vandaag bij de vk.
    Jeszzs: mooie buik! Hopelijk slaap je vannacht beter door het koelere weer!
    Jossie: leuk dat je naar de promotie bent geweest, bijzonder om me te maken! Veel plezier vanavond!
    Beertje: haaaaai! Weet het ff niet meer... En de rest die ik vergeten ben... Sorry...

17. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    Doowspenniej, gefeliciteerd met Lucas! Heftig zo vlot! Inderdaad prachtig gewicht! Lekker genieten samen!

18. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Heb overigens net t geboortekaartje (met naam) op het pf gezet, best spannend....

19. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Ben weer thuis, oei oei, het strippen was best heftig deze keer. Mijn vriend zei dat de vk net een veearts was haha;) Veel bloedverlies ook. Vk zei dat het echt super gunstig aanvoelde, dus heeft erg goed haar best gedaan :$ en gaf het een hele grote kans dat het zou werken. Ben benieuwd, ken ons eigenwijsje inmiddels een beetje hihi;) Nu al meteen weer harde buiken, buikpijn en rugpijn. We wachten af!

Maggi, fijn weer van je te horen. Wat rot zeg dat je zoveel zorgen hebt gehad om je kereltje. Ik snap het wel heel goed hoor. Hopelijk gaat het vanaf nu beter!

Jojo, getsie naar dat je zoveel pijn hebt en ook nog eens verkouden. Als je geen gewone neusspray durft, is de babyneusspray misschien een optie?

Jeszss, inderdaad een mooie buik!

Snoeppie, zo benieuwd hoe het met jou/jullie is?

20. Strijkertje

Strijkertje Actief lid

15 okt 2012
    264
    0
    0
    Doowspenniej: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Lucas!
    Nu mooi genieten....Ik wens je heel veel geluk!:D

Maggi: Blij dat het weer beter gaat met je mannetje!

Deel Deze Pagina