Linie: hoop het!!! Het moet nu gewoon doorzetten hoor! Dat pijn lijden moet nu toch ergers toe leiden hoor Koesterhoop: wat naar vd zw-vergiftiging. Heel veel succes met het inleiden en de bevalling! Zo, d'r zit weer vaart hier in 't topic
Gefeliciteerd met jullie dochter Snoeppie!!! Klinkt als een pittige bevalling idd... Goed je rust pakken nu! Linie, zet m op meid! Hoop zo voor je dat het doorzet! Koesterhoop, bah wat rot die zwangerschapsvergiftiging! Heel veel succes daar... Hier niet lekker vanmiddag. Nasleep vd warmte of vermoeidheid of zo, maar ben misselijk en voel me echt een dweil. Ga even liggen. Tot later!
koesterhoop wat naar zwangerschapsvergiftiging. succes met het inleiden van de bevalling kaatje wat rot dat je je zo voelt hopelijk helpt het gaan liggen maggi ik was even nieuwsgierig maar idd grote knul. Elize weegt nu 2700 gram en krijgt 8x 60 ml aangeboden.
Snoeppie gefeliciteerd met jullie meisje. Laat je lekker verwennen de komende dagen zodat je lekker op kunt knappen. En natuurlijk vooral... Genieten!!! Koesterhoop; balen zeg, die zv! Zet 'm op komende uren. We horen wel weer van je als je er aan toe bent. Kaatjesbaby; blehh ken 't gevoel, had het van de week ook. Echt niet fijn. Hopelijk een rustige avond, 'n goede nachtrust en dan morgen weer wat fitter! Duim voor je. Maggi; een dikke knuffel heb je écht wel verdiend. Sterke vrouw!!!! Xx Iemand had een etentje; smakelijk!! Doows: gefeliciteerd met jullie manneke! Ingeltje: knufff! Hopelijk snel wat meer ritme voor jou en Gijsje. Tips voor de tepels hoef ik jou vast niet te geven, je bent zelf expert. Hopelijk vlug er vanaf, nu de oorzaak gevonden is! (Is er al naar het tongriempje van Gijsje gekeken??) Jojo; lieffff van je bonusmama ook voor jou hoop ik dat je je vlug weer beter voelt! Of..... Dat je vlug gaat bevallen!! Beertje: even een zwaai voor jou!!!! Pinkster: heeeeerlijk manneke hoor! Super dat haar.... Hoop Dat ons kindje ook met een mooie bos haar geboren wordt. (Had zelf PIKZWART en suuuuper lang haar bij geboorte.... Ziet er mooi uit, vind ik! ) Linie: jeetje... Wat 'n gedoe met dat strippen!! Maar.... Goede hoop dat het dan nu door gaat zetten! Klinkt wel redelijk serieus hoor, Dat het zelfs aanhoudt in bad enzo. Ik hoop het voor je. En ben tevens ook heel benieuwd. Zet 'm op hoor!! Je kan 't. Sorry voor de rest die ik vergeten ben....... Via de telefoon online en de rest even vergeten! Hier vandaag net 5 minuten op de bank toen de bel ging... Even getwijfeld of ik open moest doen.... Toch gedaan. Stond mijn beste vriendinnetje op de stoep met een super lieve kaart, heerlijke verwenspullen voor in bad, een pakje dextro, en het boek shopaholic&baby.... Zo lief!!! Heerlijk samen thee gedronken en gekletst. En samen heeeeeel benieuwd wanneer ons babytje nou eindelijk komt. Haha. In de poule van de babyshower had zij gisteren als datum, maar helaas..... Zondag om 13:33 uur is het VOLLE MAAN! Dan is er sterkere energie en weet ik wat allemaal.... Er zouden dan in ieder geval meer baby's geboren worden. Dus ben benieuwd hoeveel we er dan mogen verwelkomen! Ik ben zelf met school in het Maxima medisch centrum geweest in Veldhoven op de kraam/vk/neonatologie afdeling. En op de kraamafdeling hadden ze zo'n heel groot bord tegen de muur, met de datums van dat jaar, de standen van de maan en het aantal geboortes daar aangekoppeld. En bij iedere volle maan stand waren er écht meer baby's....!!!!! Voor de rest een rustig weekend voor de boeg. Morgen afsluitede bbq van de harmonie van m'n vriend en zondag is daar nog een openbaar dorpsfeest van. Altijd wel leuk met bandjes die leuke muziek maken, eten, drinken... Maarja. Met het weet dat ze voorspellen weet ik niet of ik er naar toe ga! Als ik daar lekker in het zonnetje kan zitten oké, maar in de kou in de regen... Brrr! Nog 1 ding: steken in de buik blijven hier. Vooral met plassen, opstaan/zitten van/op de bank en zo'n dingen. Het is géén blaasontsteking. Laten checken en is ook gewoon een andere pijn. Soms ook zo erg als ik op het toilet zit dat ik echt moet "puffen" van de pijn, en het plassen daardoor stopt. Toen straks was het zo erg dat het plassen gestopt was en toen ik opstond kwamen er gewoon druppels... Grrrrr balen!!! Denk dat het misschien komt icm het diepe indalen en bewegen van het koppie zo ver onderin....! Dat was het even voor nu... Nogmaals Sorry voor iedereen die ik vergeten ben!!! Fijne avond allemaal dames! Xxx
doowspenniej gefeliciteerd met lucas leuke naam haha snoeppie gefeliciteerd met jullie dochter! klinkt als een erg heftige bevalling.. goed uitrusten dus en lekker gaan genieten linie spannend! ik hoop voor je dat het nu wel doorzet maggi: wat een gedoe met T zeg maar je bezorgdheid is dan ook niet onterecht.. ik zou het zelfde hebben hoor! blij dat het nu weer beter met hem gaat iemand vroeg hoe het met lukas en irisa gaat.. het gaat super lukas is de trotse grote broer nu en af en toe een tikkeltje jaloers maar hij vind het heerlijk om kinderliedjes voor irisa te zingen als zij gevoed word irisa heeft inderdaad spruw dus nu zitten we beiden aan de siroop en bah wat is dat spul vies haha.. hopen dat het gauw over is
Jojo fijn dat je bonus mama je is komen helpen! Geeft dan toch net een stukje meer rust lijkt me. Ben benieuwd of je oma gelijk krijgt! Hier gaf mn ma gister ook aan dat ze vond dat ik tekende, naja ook al teken ik er zijn nog geen voortekenen Snoeppie gefeliciteerd met jullie dochter, klinkt als een hele zware bevalling. Nu herstellen en we lezen t tzt wel op het pf. Ik hoop t voor je Linie, moet wel eerlijk bekennen dat ik erg twijfel of ik me volgende week eventueel wel zou laten strippen of niet. Loop liever zonder gerommel nog een weekje door dan met gerommel... @Beertje auw vervelend he.... kan je de hand schudden. HOpelijk helpt de curanol snel bij je! @Koesterhoop bah wat vervelend, heel veel succes met de inleiding, zet m op! @Kaatje zou het bij jou dan nu ook wat betekenen dat je niet lekker bent? @Bloempje klinkt heel gezellig, leuk dat jullie zo gelijk oplopen! hmm als dat waar is van de volle maan.... zondag is mijn uitgerekende datum, maar zit toch eigenlijk niet op volle ziekenhuizen te wachten als ik eerlijk ben @Zwangernr2 hopelijk is de spruw nu snel weg!
Ik ben er nog hoor haha! Het blijft hier hetzelfde, hele nare rugpijn, buikpijn en af en toe een wee. Ga wel weer twijfelen of het straks niet weer gewoon ophoudt, doorzetten doet het iig nog niet helaas. Zou fijn zijn als deze pijn inderdaad niet voor niets iets. Maar ja, afwachten.. Zondag zou ook prima zijn anders, wat grappig zeg dat het echt klopt, Bloempje, meer baby's met volle maan! Alleen hopen dat er dan inderdaad wel een kamertje en vk voor ons vrij is om te bevallen Snap het wel hoor Jeszss, maar zelf heb ik de pijn er maar voor over. Beter dat het strippen werkt dan ingeleid moeten worden dacht ik.. maar geen garanties dat het helpt en dat wist ik natuurlijk vantevoren. Koesterhoop, succes! Kaatje, lekker rustig aan dan maar. Vervelend dat je je zo voelt.. Jullie horen het wel als er iets doorzet, denk ik!
@Jeszss: heeft de curanol nog niet geholpen bij je? Ik heb hem zelf nooit gebruikt, maar hoor in de kraambedden wel echt goede verhalen erover! Heb ik nog nooit de tip gegeven van die Parkieten-zalf bij aambeien??!! De VK's hier raden, buiten de curanol, ook heeeel vaak parkietenzalf aan!! Te koop bij de dierenwinkel en een TOP middeltje voor aambeien. En dat is écht waar,ondanks dat het waarschijnlijk harstikke ongeloofwaardig klinkt.... Ik heb het al vaker in de kraambedden gebruikt; met goed resultaat. Als een man bij de dierenwinkel komt en vraagt voor parkietenzalf, wordt hij meestal al gefeliciteerd met de geboorte van z'n kind. Hahaha. Hier wordt het veel gebruikt na de bevalling dus bij aambeien! Oeps.... Volgens mij ben ik niet helemaal duidelijk geweest in mijn berichtje. Haha. Mijn vriendin is niet zwanger.... Ik bedoelde dat we beide jaloers waren wanneer mijn baby komt. (Ik zeg eigenlijk nooit "mijn baby", altijd onze baby, in de zin van: die van vl en mij. Hahahahaha!! Lastiglastig )
Vervelend meis, succes met de bevalling! Hier net even lekker een uurtje in bad gelegen, hoop dat het me genoeg heeft ontspant dat er vh weekend eindelijk eens wat staat te gebeuren... We zullen het merken, het was iig even lekker! Denk niet dat ik later vandaag nog kom loeren, weltrusten vast voor straks en hopelijk zet het door bij jou Linie aankomende nacht en krijgen we ook van jou mooi babynieuws morgen!
Hier weer iets beter na wat rust. Wel doodmoe, dus ga ook gauw slapen... Welterusten allemaal en kleinmonster: zet m op!
Slaap lekker kaatje! @Bloempje de curanol verricht nog geen wonderen (verwacht ik ook niet hoor) maar had gehoopt dat t iets meer gedaan had. Ow ms heb ik wel verkeetd gelezen met je vriendin hoor, ben niet altijd even helder strippen lijkt me idd beter dan inleiden idd linie, maar denk dat ik dst indien nodig toch pas met 41 weken ga doen aangezien inleiden echt pas mrt 42+ wordt gedaan.
Wat een rust hier vanavond........ *Stilte voor de storm*??? Hopelijk weer een aantal mooie bevallingen aan de gang, zodat we morgen weer verrast worden met kleine lieve babytjes! Zet 'm op lady's!!! Voor de rest; welteruste. Bij ons is het heerlijk afgekoeld boven; goed voor de nachtrust. Liefsss!!
Linie, balen dat het nog niet doorzet! Snoeppie: GEFELICITEERD met de geboorte van je dochter! klinkt als een heftige bevalling dus nu tijd voor jou om lekker bij te komen en van je kleine meid te genieten! Bloempje; hier afgelopen dinsdag ook zoveel pijn gehad met plassen. Is bij mij nu weer weg (wel is de buikpijn bij bewegen dus gebleven) wat kan het lichaam toch rare klachten geven zo aan het eind! Koesterhoop; succes met het inleiden! Hier nog steeds 'gewoon ziek' en geen tekenen van een bevalling. Ben nu 40wkn! Raar gevoel om opeens op de datum te zijn waar je maanden naar toe leeft. Ik ga nu weer lekker verder slapen, slaap lekker allemaal!
Ha meiden, Ik hoop nu toch sterk op onze baby vandaag! Om 2.00 uur wakker geworden van weeen, toen kwamen ze om de 10 min. Nu lig ik weer in bad, vond het bed niet zo prettig meer, en komen ze al een tijdje om de 6 á 7 min. Dus iig al 3 uur lang weeen en ze de doen al flink pijn, helaas ook in mijn rug. Hopelijk is dit geen 'oefenen' meer!! Ik probeer jullie op de hoogte te houden!
Linie: spannend hoor! Fijn dat t nu eindelijj beetje doorzet... Nog een beetje kunnen slapen? Of al aan t persen?
Nee, niet meer geslapen pff.. Nu om de 5min, dus nog een minuutje korter ertussen en we mogen straks de vk gaan bellen.