Ik probeer ook altijd heel bewust te trakteren. Kinderen gaan hier naar de Vrije School, daar wordt gezond trakteren ook echt gestimuleerd en gewaardeerd. Gelukkig houdt het merendeel zich er ook aan. Ik heb vorig jaar een hele leuke gevonden, ik heb witbrood gekocht en daar met van die koekjesvormpjes, bloemetjes uit gestoken. Daarna uit gekleurd kokosbrood ook die bloemetjes uitgestoken en daar mini sandwiches van gemaakt. Prikkertje erdoor met een druifje er boven op!
Op de website van Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding hebben ze een lijst met medicatie tijdens BV. Morfine valt onder de volgende categorie: L3 Redelijk veilig Er zijn geen wetenschappelijke onderzoeken beschikbaar over het gebruik van dit geneesmiddel door borstvoedende vrouwen. Desondanks zijn de risico's op nadelige effecten bij kinderen klein. Wetenschappelijke onderzoeken bij borstvoedende vrouwen laten alleen geringe, niet-levensbedreigende bijwerkingen bij het kind zien. Een vrouw die borstvoeding geeft mag alleen dit geneesmiddel gebruiken als de voordelen opwegen tegen de mogelijke nadelen voor haar kind. Nieuwe geneesmiddelen waarvoor geen data beschikbaar zijn, worden automatisch in L3 ingedeeld. Zie ook: Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Medicijnen - Overzicht: medicijnen en borstvoeding Dus het mag wel zoals ik het hier begrijp, maar zodra je iets anders kunt nemen als morfine zou ik dat wel doen. Lastige is natuurlijk wel dat je kleine weinig reserves heeft, hij is nog zó klein... overleggen met je kinderarts?
Whaha, ik had dat ook met die bananen hormonen! Die Nijntjes zijn echt heel leuk!! Hier een drukke werkdag, blij als het erop zit..
Jojo: fijn dat de kleine iig nu naar beneden ligt! Hopelijk geen eigenwijsje meer! Dus die sticks hebben geholpen! Ingeltje: leuke ideeën hoor! Jossie: meissie succes nog even met werken en dan nog 1 week toch??? Zwangernr2: benieuwd naar je bellypaint! Hier ook tot 10:00 geslapen en daarna naar yoga geweest, was een themales, die ik heb ingehaald, ging over ontspannen, erg leerzaam weer! Nu komende dinsdag de laatste themales en daarna nog 1x yoga. Merk wel dat alles zwaarder begint te worden, heb veel druk daar beneden. Ik wandel/loop altijd graag, maar alles word een beetje ver en merk dat ik daar nog een beetje aan moet wennen. Kleine ligt al vrij ver in m'n bekken, dus daar zal die druk wel vanaf komen, denk ik. Maar schrik niet hoor, de mijne blijft nog wel even binnen hoor... M'n moeder was met alle 3 twee weken later bevallen, dus denk dat het een juli-beebje word
Gyn: alles goed met ons meisje Ze is heel goed gegroeid! Ruim 1kg in 4weken... Ze ligt nu voor op t gemiddelde, en word geschat op 2945 gram Terwijl ik zelf al weken niet aankom, juist afgevallen, dus had t echt niet verwacht! Jippie!! O ja! En volledig ingedaald
super fijn fb om zo t weekend in te gaan. en jojo fijn dat de klein niet meer in stuit ligt. nou de koerier is geweest.. komt ie aan de deur.. ik kom iets ophalen.. ik zeg hoop dat je ook iets mee hebt gebracht.. euh is dat zo vraagt de koerier , ik zeg ja anders krijg je ook niks mee terug. hij de hele bus afzoeken.. en idd een pakketje voor mij. dus kunnen t omruilen.. ik geef aan dat ik eerst wil controleren of er het juiste inzit want anders kan hij het weer mee nemen , nee ik moet eerst tekenen voor ontvangst. ik zeg dat ik eerst zeker wil weten dat het goede nu geleverd wordt.. kan niet en de koerier belt met zijn baas. nee ik moet eerst tekenen en dan mag ik kijken en als het niet goed is moet ik dat maar met het bedrijf regelen. grr nou ja ik teken dan maar gelukkig is het het juiste product , maar tevreden ben ik nog steeds niet over de gang van zaken.. maar heb iig nu het juiste product, nu nog hopen dat het ook werkt.
Alles was het goed bij de vk,kleine nog niet ingedaald,hij zit precies zo als vorige keer,niks anders geworden,bevaling gesprek tjaaaa er is niks gezegd van wat ik niet wist en stel weinig voor,duuuss bloeddruk was prima,gewicht 67,8 dus 17kg gekregen :s ,we hebben over de bloeding gehad die ik had,maar dat is helemaal normaal als het maar een kieer is geweest en bij het afwegen geef niks.... OmG nog 1 week ofzo dan mag ik thuis bevallen ...klink eng,snel,weet iik niet.... Jojo beter dat ie niet in stuit ligt hé Fb wat fijn dat alles goed gaat met jullie meissie en nog iemand was 11 jaar samen ofzo,sorry ben vergeten wie...gefeliciteerd geniet jullie maar lekker van
Idd erg fijn dat hij nu goed ligt. Bij jou zal het dan idd hoogst waarschijnlijk wel 4x scheepsrecht gaan worden!! Nu maar hopen dat de bevalling weer gewoon met weeën gaat beginnen en niet met breken vd vliezen! Wensdroom: wat een onbeschofte gang van zaken zeg. Zou er ook erg geïrriteerd van raken. Gelukkig heb je nu de goede band en heb je hopelijk nooit meer iets van ze nodig! Pooh; gefeliciteerd met jullie 11-jarig jubileum. Geniet er lekker van vanavond! Pinkster; fijn dat alles goed was bij de vk! Grumpy; hier gaat ook alles met de dag langzamer hoor, zal wel voorkomen normaal zijn zover is de zwangerschap maar alles gewoon lekker rustig aan! Jossie; ben je jouw werkdag een beetje doorgekomen?? Hier net even lekker een uurtje geslapen. Lig tegenwoordig iedere middag even 1a2 uurtjes lekker op bed. Kom anders echt de dag niet door is gelukkig het voordeel van zwanger zijn van de eerste, kan dit allemaal nog erg makkelijk! Ga nu even de laatste dingetjes in huis doen, komt zo een vriendin gezellig eten dus daarna even lekker koken. Heb er zin in! Fijne avond allemaal!
hoihoi kwam even kijken of er nog nieuws van kleinmonster en kimmey was maar helaas wensdroom: onbeschofte actie zeg.. maar fijn dat het geregeld is fb fijn dat alles goed is met de kleine rest blijft niet hangen sorry.. de breuk begint er nu aardig bij me in te hakken.. meneer slaat alle gesprekken op als het over de kleine gaat.. lekker kinderachtig.. zeker omdat hij financieel nog niks heeft bijgedragen en hem hem daar maar op gewezen maar kreeg er geen reactie meer op terug.. ben benieuwd.. bellypaint staat ook zal zo even een foto posten ben er erg trots op!