Dat zijn goede berichten Linie! Je bevalt nog voor volle maan Veel succes!!! Kaatje: ik ben net pas 39 wkn...
Goedemorgen!!! Linie, zet m op!!!! Benieuwd of jullie kleintje er al is! Hier heerlijk doorgeslapen, jullie ook? M'n lief is alleen ziek.. Niet te hopen dat ik dan ga bevallen want hij is er niet helemaal bij zeg maar (man die ziek is.. Je snapt m)
Man Stroke Woman - Man Cold - YouTube Ik snap hem helemaal jossie succes linie en koesterhoop.. gefeliciteerd snoepie!... Reageer straks uitgebreid
Dat klinkt serieus Linie! Zet hem op!! Kaatje ook al ben ik nog niet eens uitgerekend ik vermoed zomaar dat 41 weken hier makkelijk gaat lukken. Totaal geen tekenen dat er ook maar iets staat te gebeuren haha. Al hoop ik dat jij tegen die tijd wel bevallen bent
Linie: dat klinkt serieus dit keer! Zet hem op! Kaatje: fijn dat je een betere nacht hebt gehad. Ik hoop toch dat de meesten de 41+ niet hoeven te halen. Denk dat er dan toch wel een hoop frustraties ontstaan... dus *baby van kaatje; kom er nu maar gewoon lekker uit* Jossie: haha 'zieke' mannen, nee dan kun je maar even beter wachten met bevallen. Er is dan namelijk toch niets ergers op de wereld dan hun verkoudheid/ziekte etc Hier een iets betere nacht gehad. Holtes zitten nu nog wel allemaal dicht maar wat minder last van. Buikpijn blijft wel hinderlijk aanwezig zodra ik wil bewegen dus dat is wel wat lastig. Maar goed, nog maximaal 2 weken
Jeeej... klinkt goed, succes meis, zet hem op! Volgens mij ga jij vandaag een mooie baby op de wereld zetten. Ik ben alweer 2dgn van de 40+ club en hoop toch echt dat ik de 41+ niet ga halen hoor! Jossie Binnen houden dan maar die beeb totdat ml weer opgeknapt is! Jojo Vandaag ook de 40wkn bereikt zie ik, ook op naar de 40+ club?! Hier weer een aardige goede nacht gehad, helaas ook vandaag wakker geworden zonder gerommel. Alhoewel ons beebje wel flink druk is vanmorgen en wel voor wat pijntjes in m'n rug en buik zorgt, maar dat zal wel voornamelijk door het draaien komen verwacht ik. We zullen het zien of de kleine man dit weekend gaat komen, zou het wel fijn vinden, nu is m'n vriend gewoon lekker vrij dus dan kunnen we ook 'stiekem' met bevallen beginnen zonder dat ik hem van z'n werk moet wegtrekken en z'n collega's dus vermoedens krijgen. Ach ja, we hebben het niet in de hand hè dus gaan gewoon (on)geduldig door met wachten totdat het zover is en geniet nog even vd laatste schopjes, draaitjes en trampoline spring bewegingen op m'n blaas.
Frustraties hier opzij gezet, het is zoals het is. Zo nog maar eens wat rommelen in de tuin. Man slaapt uit, ik snap de vrees voor een zieke man 😉 Fijn dat je nachtje iets beter was jojo! Grumpy, 41 is dan idd nog ver weg. Marjolein, gebeurt er bij jou iets? Beertje, jij hebt ook nog wel even. Meeste mama's bevallen toch tussen 40 en 41 wk. Aangezien er hier zoveel voor de 40 waren vrees ik dat ik de statistiek recht zal trekken de andere kant op...
Woooow, weer een hoop baby's geboren!! GEFELICITEERD!!! Linie, zet m op! Dan is je baby tegelijk met mij jarig ! 30 jaar geleden was mijn moeder nu van mij aan het bevallen ! Ga nu weer meer meelezen en reageren, maar ik doe de hele dag niets anders dan naar onze kleine man kijken ! De tijd vliegt, terwijl ik niks doe haha!
Bedankt meiden, helaas stagneert het hier een beetje.. Minder weeen, maar de rugpijn des te erger, ook geen pretje. Vk komt binnen een uurtje langs om te beoordelen. Misschien toch nog geen babytje vandaag
Peetje gefeliciteerd Linie zet m op.. benieuwd of je baby er al is.. en koesterhoop jij ook succes. hier vannacht helemaal in paniek: ik had een hele enge droom gehad: waarbij mijn kleine meisje ziek was en door het zh buiten in de kou werd gezet met nog vele andere baby's die ook ziek waren, toen ik riep dat dat vele te koud was en ik haar warm wilde houden werd ik vast gehouden door 2 mannen van daar en zeiden me dat al die kleintjes toch dood gingen en dat ging in de kou sneller. ik mij los trekken en mijn kindje willen pakken toen werd ze zo maar in een kist gelegd en weg gehaald .. ik mocht er niet bij.. ze wezen op een hofje en daar zou ze dan straks komen te liggen.. dat was ergens ver van ons huis, we waren nl niet in ons eigen ziekenhuis en ik helemaal in paniek" Ik werd badend in het zweet wakker ben uit bed gesprongen en ben gelijk in het wiegje gaan kijken. Elize lag natuurlijk gewoon lekker te slapen. Ik was zo van slag kreeg een heel erge huilbui enz.. voelde me echt vreselijk. Vervolgens lag Elize wat te piepen en te rochelen met ademhalen en heb ik (overbezorgd als ik al was )de huisartsenpost gebeld en zijn we daar voor de zekerheid nog langs geweest. maar er was niks aan de hand ze heeft mooie schone longetjes en hooguit wat slijm in de luchtpijn waardoor je dat dus hoort maar dat is niet erg.. dat komt vanzelf los. ze had het niet benauwd of was niet ziek of zo .. ik bleef een rot gevoel houden en heb een rustgevend tabletje genomen. mijn man heeft de rest van de voedingen gedaan en ik ben toen rustiger geworden en heb toch nog kunnen slapen. en gelukkig geen enge dromen meer gehad. Nu voel ik me weer beter.. maar het was een vreselijke nacht.
Jeetje wensdroom, wat een vreselijke droom! Bah word er helemaal naar van. Vandaag de hele dag naar je meisje kijken, van haar genieten en lekker vasthouden!! Kan me voorstellen dat t rotgevoel vandaag niet weggaat! Linie, succes vandaag! Hopelijk zet t snel door!!
gefeliciteerd peetje! @wensdroom, bah wat een nare droom. Gelukkig was het maar een droom @ kaatje, vanochtend rugpijn, buikpijn, hoofdpijn, en een gevoel van niet helemaal fit zijn, dus dacht, zal het.. nu allemaal weg... Ga dus wel richting die 41+ club vrees ik. Hoewel ik toch hoop dit weekend nog ergens te bevallen (op 41 precies zou ook nog mooi zijn) en anders hoop ik maandagochtend dat er meer vaart achter komt, als in gestript worden, of een verwijzing voor een inleiding. We shall see. Wanneer was jij bevallen van jou andere kinderen (weken) gewoon nieuwsgierig
Getver wensdroom, wat gruwelijk!!!! Alsof het echt gebeurd is voelt dat dan he? Inderdaad veel knuffelen en je realiseren dat jullie droom echt is uitgekomen! Peetje, gefeliciteerd met deze bijzondere verjaardag! Ik hoop het ook echt voor jou! Je bent aan de beurt bij de kassa zullen we maar zeggen! Moet eerlijk zeggen dat ik me nog wel prima voel, maar het zou gewoon fijn zijn als je niet ingeleid hoeft te worden... Onze eerste was 40+5; de meiden 40+1 en 40+2 wk dus had zelf ook weer zoiets verwacht. Maar het is nu zó rustig in mijn buik... De verloskundige is vanochtend even geweest en de kleine doet het prima. Ontsluiting 2 cm, flink lelijk gedaan maar het voelde nog erg stug. Nu is de baarmoeder wel wat meer geprikkeld, maar geen bloed- of slijmverlies en zeker geen wee. We fietsen gewoon maar door. Ik heb maandag middag controle afspraak in het ziekenhuis om te kijken hoe het met de baby is. Of niet Linie, wat zei de verloskundige?
Gefeliciteerd alle nieuwe mama's @Wensdroom: bah wat een nare droom!! gelukkig alles goed met Elize! @Linie: hopelijk ben je nu bezig of is de kleine al geboren Alles was goed bij de vk. Niet gekeken naar evt. ontsluiting, dat doen ze pas bij weeën. Kleine lag nog steeds diep in mijn bekken. Word gek van mijn schoonzusje en schoonmoeder...de hele tijd te appen: 'gaat het goed', 'kan ik wat doen', 'is het al begonnen'....grrr... Mooie droom gehad..kon haar gezichtje voor me halen en ze had bruine ogen met een beetje groen erdoorheen...ik heb donker bruine ogen en mijn vriend blauw/groen...dus ben benieuwd Ik ga zo lekker in bad, voordat het straks niet meer mag/kan Fijne dag meiden, hoop dat het weer iets gaat opknappen want die regen is niks
Kaatje, hopelijk doet het strippen bij jou wat! Nou, hier maar een hele kleine centimeter ontsluiting erbij. Wel een beetje een domper. Maar ja, ook wel te verwachten nadat het stagneerde natuurlijk. Ze wilde evt ook wel mijn vliezen breken, maar dat doen we toch nog maar even niet. Heb nu een pilletje gekregen die mijn buik rustiger maakt zodat ik hopelijk wat kan slapen. Ben echt gaar van vannacht en heb een continue buikpijn en rugpijn. Misschien is het alleen een reactie op het strippen, misschien zet het later vandaag/ vannacht alsnog door. Met ons lief eigenwijsje weet je het nooit Misschien toch een volle maan babytje? Of maandag gewoon naar het zkh voor controle en inleiding plannen... Ben benieuwd! Fijn weekend allemaal!
Jammer Linie! Nu maar even goed je rust pakken na zo'n brakke nacht... Hier weinig reactie tot dusver. Iets gevoeliger maar that's it. Ben nu maar in ons tuintje aan het rommelen. Zoon is naar feestje, dochter naar de winkel met het buurmeisje en haar moeder, onze kleinste logt te dutten en manlief gaat als een haan zonder kop door het huis. Nestdrang Even lekker pauze met een bitter lemon op de bank de bui afwachten.