Opsteker voor Linie en Marjolein: 'Supermaan' zaterdagnacht te zien | nu.nl/wetenschap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Nog niks hè Linie... Ik had ook maar een kleine centimeter erbij gekregen toen ging ze me stripen en bleef tot dat ik 5 centimeter had,en vliezen gebroken toen ging het verrekte snel...wie weet vandaag nog meid!! Iemand jarig zag ik ,Peetje ???? Van harte gefeliciteerd meid!!! Hier gaat het steeds goed,vk en KZ zijn ze verbaast hoe goed wij het doen,Luuk is al boven zijn geboorte gewicht heen,vandaag gewogen en hij was al 3669 Gr. Bij geboorte was ie 3390 dus..hij gaat de goede kant op,hij is ook een heeeeerlijk jong,vanacht heeft geslapen vanaf 00:40 tot 05:20 ff wat gedronken en weer van 6:45 tot 10:00 en ik moest hem wakker maken om te eten en voor zijn badje,vind ie heerlijk!!! Ow ja zijn navelklem is net eraf!!! Jaa ook lekker snel hè ,nu heb ik me verplicht rust van 13:00 tot 15:00 en half 4 krijg ik visite... Met mij gaat super,ik kon gister avond spontaan poepen ,me baarmoeder gaat mooi snel terug,ben 9 kilo kwijt er moeten nog 11 eraf,maar dat is een later zorg!! Rick geniet heerlijk van zijn broertje,ze zijn vandaag samen in bad geweest,Luuk vond het ook lekker...ml is helemaal verkocht,hij is super,help me flink ben apetrots op m En verder is er niet veel te melden..kom steeds kijken naar jullie hoor...linie hou het ff spannend,,leuk... En wensdroom was het niet hè meid...dat je nog zo goed weet wat je gedroomd heb
aah jammer nog geen babynieuws peetje gefeliciteerd met je verjaardag wensdroom: bah wat een nachtmerries zijn dat he.. vandaag extra knuffelen met je meisje vanochtend vroeg zat ik al op de huisartsenpost met irisa.. ze geeft heel veel over en had vanmorgen ook bijna koorts.. maar we zijn weer terug naar huis gestuurd en moeten het maar even aankijken.. dus hoop dat het niet erger word.. nu lig ik even met de kindjes in bed.. even lekker uitrusten van deze ochtend
Lief Pinkster! Succes met Irisa zwangernr2! En bij temp boven 38.0 altijd naar ziekenhuis met zo'n kleintje!
aaaah cute ze heeft 37.7 kaatje maar ik blijf het in de gaten houden en al het moet sta ik er straks weer
Linie: wat balen dat het stagneert Irritant lijkt me! Kaatje: haha een man met nesteldrang, ook leuk Hoe is 't nu bij jou? Bloempje: wat lief van je vriendin! Jossie: beterschap voor je vriend enne wij gaat toch synchroon bevallen Wensdroom: gatsie wat een nare droom! Fijn dat je je weer wat rustiger voelt. Zwangernr 2: beterschap voor Irisa! Pinkster: wat een lieve foto's! Fijn dat het zo goed gaat! Peetje: lekker genieten van jullie Pim! Heerlijk toch! Pindakoek: fijn dat je check goed was bij de vk, altijd weer fijn hè! Marjolein: die van jou mag ook echt komen hè.... Gister een heel leuk, gezellig en lekker etentje gehad met m'n team. Daarna nog een drankje gedaan en toch een beetje te laat thuis... Dat hakt d'r wel in met 39 weekjes Toch nog wezen sporten vanochtend en daarna even lekker weer geslapen. Nu lekker duf voor de tv in m'n heerlijke nieuwe fauteuil Of misschien nog een boek lezen. ML springt even bij in de wijnzaak bij ons in de straat en heeft vanavond nog iets met z'n vrijwillergswerk. Dus avondje voor mezelf
Ohh ik ga echt kapot van de pijn aan m'n kont. Die aambei doet me toch een partij zeer. Wat kan ik daar nou tegen doen? Zitten , lopen en staan maakt niks uit. Die curanolzalf doet vooralsnog niks. Iemand de gouden tip???? Sorry voor dit ego bericht...
Wat rot Beertje! Heb geen tips, sorry... Maar schijnt dat je bv een zitbadje kan nemen. En misschien dat koelen helpt tegen de pijn?
Ja ik zet af en toe de douche er op en heb ijsblokjes geprobeerd maar dat helpt nog geen 5 minuten helaas. Ik loop met m'n kop tegen de muur vd pijn. ..
Linie wat vervelend dat het stagneert en niet zo veel meer doet.. had geduimd voor je en gehoopt op een baby voor je.. beertje helaas geen tips maar wat moet dat pijnlijk zijn.. sterkte Kaatje hoe is het met jou? Zwangernr2 wat rot dat Irisa niet zo lekker is.. goed in de gaten houden hoor en gewoon de HP bellen hoor als je t niet meer vertrouwd.. liever een keer te veel dan te weinig zeiden ze tegen ons. toen we vannacht er waren geweest, omdat ik me zorgen maakte, gelukkig was er niks met Elize maar ze snapte heel goed dat je je om zo'n kleintje zorgen maakt.. leuke foto's pinkster hoe zou het met koesterhoop zijn?
Hihi om even de humor er in te houden, las net ergens dat iemand vond dat de pijn van bevallen niets was vergeleken met de pijn van een aambei. Nou dat geeft de burger moed is het niet?
Haha Beertje idd! Wat rot dat koelen ook niets doet... Zou anders binnenkort de ha gewoon even bellen, misschien kan je dan een andere crème krijgen oid
Beertje; Parkietenzalf!!! Echt waar.. Te koop bij de dierenwinkel! Alleen zijn die nu natuurlijk gesloten... Succes!!!!
Autsj beertje, das niet leuk! Idd gewoon huisartspost bellen als je zoveel pijn hebt hoor! Is ook niet goed voor je kleintje als jij pijn hebt toch? Sterkte!! Peetje, gefeliciteerd met je 30e! En Grumpy, synchroon bevallen klinkt goed whaha Wensdroom, wat een nare droom! Gelukkig niet echt! Hopen dat je vannacht beter kan slapen. Pinkster, wat een scheetje! Raar dat steeds meer van de lijst zijn bevallen zeg, we zijn toch al maanden aan het schrijven met elkaar en wat eerst zo ver weg leek is gewoon voor velen al gebeurt en voor anderen zeer dichtbij! #neewordnietemotioneel
Even heel kort. Kreeg van de vk de tip voor na de bevalling maandverband vochtig te maken en in de vriezer te leggen. Tegen veekoeling en pijn. Misschien dat dat verlichting kan geven?