lig helemaal ingekakt in bed.. begin nu best te merken dat 2kinderen zwaar zijn.. en dan komt irisa maar 1x per nacht dus maak nog best redelijke nachten.. maarja lukas zit nog anderhalf uur op de speelzaal dus kan nog lekker even een uurtje met mn kleine meid liggen
Me schatje en ik mogen naar buiten..hij is een week oud..aaaahhh wat lief,gaat snel...ik weet het nog toen ik poste dat ik echt weeën had .. Wat is trouwens stil...iedereen aan het bevallen hoop ik...straks de lijst van juni af is..een hele boel mooie gezonde kindjes..en zeester nog hè
Het is hier stil omdat de meesten al bevallen zijn Was benieuwd naar Linie-nieuws...Hoop dat ze al mag genieten van haar kleintje! Reageer later even verder!
Nog geen baby nieuws zie ik... hoop dat de klus geklaard is voor dr en dat ze nu lekker aan het genieten zijn van de kleine!
Nope nog geen babynieuws hier wel een hoop gerommel...menstruatie pijntjes volop en paar steken steeds in mn liezen...grrr en ik wil nog zoveel schoonmaken vandaag
Kijk steeds of er al baby nieuws is, maar nog niet!! Spannend!! Zet m op meiden!! Even kort want ga me nu douchen en met Pim naar dorp. Hoop dat ik alles in m'n autootje krijg !
Nog geen babynieuws dus... jammer! Hier vol plannen voor vandaag wbt stofzuigen/dweilen e.d. maar m'n lichaam lijkt me toch een btje terug te fluiten, voel het een btje rommelen her en der. Wie weet heeft het toucheren gisteren iig wel het begin vh verweken opgewekt, dan zou ik al een heel tevreden mens zijn. Maar ik ga maar nergens vanuit en blijf nog even rustig zitten, zo alleen even op de fiets een pakje naar het postkantoor brengen en langs de apotheek, even nieuwe Antagel halen aangezien deze weer op is en ik wel heel graag nieuwe in huis wil hebben voor het geval de kleine echt nog een week op zich laat wachten en ik namelijk nog steeds 's avonds last heb van maagzuur aanvallen. Fijne middag nog even meiden, hopelijk snel babynieuws en zet bij iedereen waar het rommelt (inclusief mezelf) het ook goed door zodat we eindelijk die lijst eens af kunnen vinken verder.
Hey, Linie spannend!!! Ik duim knoeperdhard voor je dat het deze keer gaat lukken! Hier even niet zo'n goede dag, al 3x gespuugd.. Ben bang dat ik de buikgriep van m'n lief heb gekregen van afgelopen weekend Ik kijk het nog even aan, als ik veel meer ga spugen toch maar even de vk bellen al denk ik dat doe toch niets kan doen. Jojo, wat een lieve uitgebreide reactie! Liesjuh, jij bent stoer dat je nog gaat fietsen! Even vanaf m'n foon dus reageer later uitgebreider als ik me beter voel
Liesjuh vind je fietsen nog lekker? Ik zat twee weken geleden voor hwt laatst op de fiets en vond het mega oncomfortabel! M'n blaas lijkt wel enorm in de verdrukking te raken als ik zit en het beurse gevoel beneden werd er ook niet beter van! Wel jammer want vind fietsen heerlijk, zie me volgend jaar al gaan met de kleine voorop, lekker door de polder lammetjes en andere jonge beesten kijken... *zwijmel* Jossie wat klote dat je je zo beroerd voelt! Dat kan je net ff niet gebruiken he zo voor de bevalling. Probeer genoeg vocht binnen te krijgen, slappe thee met suiker of een opkikkertje (bouillon) wil vaak wel binnen blijven al lepel je het voorzichtig naar binnen. Sterkte ermee en lekker uitrusten! Hier eerst heerlijk uitgeslapen en in bed gehangen tot 11 uur en kreeg toen een onbedwingbare nesteldrang dus ik heb boven alles aan kant gemaakt, wasjes gevouwen en gedraaid, beneden gestoft en gezogen. Is ongeveer voor het eerst dat ik dit heb dus hopelijk is het een voorteken haha. Morgen ook de magische 40 weken bereikt. Zo maar even boodschappen doen en dan weer even relaxen. Misschien nog even op internet struinen voor geboorte versiersels. Hoorde dat foppiez.nl een aanrader is?
Ctg was weer goed! Morgen weer... Als ik haar weer heel goed voel bewegen mag ik m voor morgen ook afzeggen. Donderdag weer naar de gyn Hopen dat ik dan gewoon al bevallen ben Dan hoef ik ook geen keus te maken mtb strippen/vliezen breken enzo
Wooow Linie zet 'm op! Nu gaat het écht gebeuren Gaaaaf! Ik blijf vandaag checken op babynieuws Oh Jossie dat klinkt niet fijn Doe rustig aan! Hopelijk ben je heel snel opgeknapt, zou niet fijn zijn om zo te moeten bevallen. Knuf! Hier goed nieuws; werd vanochtend gebeld voor het kweekje van T zijn oogje en goed nieuws! Géén herpes infectie!! Zo blij, kan het nu eindelijk van me afzetten en gewoon genieten van mijn gezonde knul! Hij heeft sinds een paar dagen wel enorme babyacne, helaas alleen niet zo mooi om te zien maar verder onschuldig. Zo maar even wat witte vaseline kopen om erop te smeren! Spruw is ook een heel stuk minder gelukkig. T is weer een stuk tevredener dan een paar dagen terug, slaapt weer lekker en goed en geeft mama weer wat rust
Linie spannend moet vandaag nog maar een paar keer kijken dus, voor baby nieuws, Vervlend dat over tijd lopen maar gelukkig lees ik wel dat er duidelijke plannen zijn van hoe of wat. Herkenbaar dat schoon maken en opruimen. Dat had ik hier ook heel erg, Zag dat iemand al 3 cm ontsluiting had waarom dan niet gestript ? Nou ben hier ook nog een heel verhaal verschuldigd geloof ik haha , Ben weer beetje in staat om het verhaal te gaan typen. Zal van de week mijn bevallings verhaal gaan schrijven en op prive gedeelte zette en nu maar hier even kort in grote lijnen Maar vooral dat ik nog steeds beetje onderste boven van ben dat ik donderdag al bevallen ben. Had namelijk echt gedacht dat ik over tijd zou gaan lopen, maar nee ineens 10 dagen te vroeg ?! Zoals jullie al wisten was ik beetje ongerust geweest bij de vk en kreeg toen donderdag middag om 15.15 ctg op de kraam afdeling beneden hadden ze het te druk. En had hier al geklaagd dat ik nog geen voorwee had gezien , die ik bij nmr 1 wel al veel had gehad. Maar waaarempel eenmaal aan de ctg toch dus voorweeen haha. Evenlater komt de vk en die checkt maar gelijk de ontsluiting 3 cm! Gestript en zon tegen 17 u naar huis Rommelde nog flink aan en om 8 uur echt flinke weeen om de 2 min. Vk gebeld en toch maar keuze gemaakt om naar zkh te gaan had nog steeds maar 4 cm. Dit ging ik niet lang trekken met ook flinke beenweeen Eenmaal in zkh vliezen gebroken en kreeg rond 22 u nog een morfine pompje , Tegem 23 u gevoel van druk en bleek dus al 10 cm te hebben . Mocht persen. Persen heeft zon 5 min geduurt en kon nu echt zien hoe de kleine geboren werd Om 23.38 was onze L.ucas er met een gewicht van 3150 gram en een score van 10 helemaal top dus. Mocht dus ook weer lekker naar huis. Nu eenmaal thuis echt even flink herstellen van de nogal turbo bevalling En drukke kraamtijd, Met de dreumes die ook nog eens flink koorts kreeg, Gaat nu langzaam beter maar moet echt nog aan mezelf denken en niet teveel willen , geest wil wel maar lichaam niet. Lucas doet het voor zover goed, weegt nu 2930 gram hij heeft een beetje moeite met de ontlasting nog . Maar verder is het een heerlijk kereltje En geniet met volle teugen van hem. Ondanks dat hij nu snachts steeds aan het spoken is haha Hij ziet wel een beetje geel nu, straks komt de vk weer langs en ben dus erg benieuwd wat ze ervan zegt, hij lijkt ook een kort tongriempje te hebben waardoor bv geven wat pijnlijk is nu voor mij, Bv komt wel heel goed op gang gelukkig Zo meteen weer visite overgroot oma komt de kleine bewonderen Foto is van gisteren Dikke kus verder allemaal en zet hem op meiden , die nu nog moeten ! Kijk elke dag een paar keer of er alweer baby nieuws is
doowspenniej: dat ben ik! Met 3/4 cm ontsluiting... Ik durf t strippen niet erg he?! Als ze bij mij mn baarmoeder alleen al aanraken om de cm's te checken ga ik al door de grond, zo gevoelig en pijnlijk! Als ik jou verhaal zo lees, ga ik toch proberen om donderdag ja te zeggen tegen strippen Leuke foto trouwens!!!