@Jojo is even afwachten. De vk van vorige week zei dat we morgen best even kunnen kijken of er al wat gaande is en wellicht de optie tot strippen. Alleen degene die we morgen heb heeft 2 weken terug aangegeven dat ze niet voor 41 weken gaat kijken. Of ik me wil laten strippen weet ik nog niet, er rommelt nog niks dus denk ook niet dat t dan veel zin heeft om te gaan strippen, maar ik wil wel graag of ze kijkt of er al wat ontsluiting oid is. En ik hoop op een hele korte echo om even hoeveelheid vruchtwater te bekijken. Ben daar zo door geobsedeerd in mijn dromen, dat de enige optie is om daar vanaf te komen antwoord krijgen . Vind je het niet ook lang duren als ze pas met 41 weken gaan kijken? @Jossie rot dat je nu zo moet spugen, dat is nou juist niet wat je kunt gebruiken richting je bevalling. @Fb fijn dat de ctg goed was @Maggi dat zal een hele geruststelling voor je zijn die uitslag, fijn! @Doowspenniej dat is echt een turbo bevalling, kan me heel goed voorstellen dat je daar helemaal ondersteboven van bent, helemaal als het dan ook nog veel eerder is dan je verwacht. Mooie foto! En ja..... ik ben ook benieuwd naar Linie Zo ga zo even Rennies halen, had gehoopt hier mee uit te komen, maar helaas.... en dan lekker op d ebank. Ben nog erg moe na vannacht.
Haaaaai! Hier ook erg benieuwd naar Linie! Denk dat ze lekker aan het genieten zijn met z'n 3-en, dat hoop ik iig heel erg voor haar! Beertje: goed bezig in huis! Hopelijk is het een teken... FB: fijn de Ctg goed was en misschien is strippen wel een optie voor je hoor. Fijn dat je ook lekker geslapen hebt. Liesjuh: ook al een lekkere nacht gehad, erg fijn! En vandaag dan maar een rustig dagje voor jou, op je antagel na dan Jeszzs: wat rot van je onrustige nacht zeg Ik droom ook wel meer over bevallingsgerelateerde dingen... Leo: fijn dat het goed gaat met jullie! Hopelijk komt je bv ook goed op gang. Benieuwd naar een foto Jojo: wat rot dat je zo'n bekkenpijn en buikpijn blijft houden. En rot dat je je alleen gaat voelen. Overtijd lopen lijkt me ook best wel frustrerend. Wel fijn dat je hond naar je vader kan iig ivm het uitlaten, aan de andere kant ook wel weer stiller in huis Hopelijk kan je do gestript en komt je kleine niet op de verj van je vriend... Succes met je laatste enveloppen! Doowspenniej: leuke foto! Leuk dat je je bevallingsverhaal nog even doet hier. Kan me voorstellen dat je daar even van moet bijkomen... Genietse samen! Jossie: beterschap voor jou! Hopelijk trekt het snel weg! Maggi: fijn goed nieuws over de kweek. Nu genieten op je blauwe wolk Kaatje: lekker aan het genieten met je gezin? Pindakoek: hopelijk zijn het voortekenen, dan morgen voor jou maar aan de schoonmaak. Zo, denk iedereen wel gehad Droger draait al met beddengoed En ga toch maar m'n matrasbeschermer op m'n matras plaatsen, nu ik m'n beddengoed toch aan het wassen ben. Ja, ik ben laks, vluchtkoffer staat ook nog leeg, hoop ook thuis te bevallen en hem niet nodig te hebben... Verder vandaag beetje stofgezogen in huis/vaatje gedaan en dat soort dingen, enveloppen moet ik ook nog doen... En nog even met de MC aan de gang Vandaag ook beetje buikpijn, dus op boodschappen na ga ik ook niet meer zoveel doen, denk ik! Heb voor vrijdag al gezellig een afspraak gepland met 2 vriendinnen, wil me toch niet te veel focussen op de uitgerekende datum. Enne ik fiets ook nog hoor, gaat hier nog goed! Ook autorijden, niet meer 90km alleen maar zondag gewoon nog weggeweest alleen zo'n 45km heen. En misschien dat ik zaterdag gewoon nog sta te sporten in het park tussen de zwangeren
Nog geen babynieuws van linie dus... jammer... Na haar ben ik de volgende ... Naja, als er niet anderen stiekum tussen komen, hihi. Net controle gehad in het ziekenhuis, ctg was goed, hartslag van baby was binnen de normen, sprong tussen de 100 en 160, maar was normaal.. 1 echte harde buik van mij geregistreerd, maar heb ze thuis op de bank toch echt wel veel vaker in een half uur. Daarna bij de verloskundige een gesprekje en onderzoek gehad. Had nu 1 cm ontsluiting *hoera*, en bmm was half verweken, maar dat was gister ook zo. Bij de echo was wel te zien dat de placenta erg aan het verkalken was (was al eerder zo maar toen licht) en had nauwlijks vruchtwater. Ze vroeg later weer of ik echt niet vruchtwater was verloren. Begon haast aan mijzelf te twijfelen. Daarom leek het haar beter mij vanaf morgen, als er dan nog steeds plek is, op te nemen en te primen. Wel fijn nu er toch wat meer schot in de zaak komt. Mocht beebje vanacht nog steeds hebben besloten niet te willen komen. @ jeszss vervelend dat je toch nog weer een pakje hebt moeten halen. @jossie, vervelend dat je ws een buikgriep hebt.. hoop dat je je snel beter voelt. @fietsen doe ik ook nog gewoon, ik heb het geluk met een vlinderstuur, die ik nu dus echt hoog heb staan. als ik dan aan de bovenste grepen vasthou komt mijn buik niet zo in verdrukking. Heerlijk vooruitzicht he beertje. Diertjes kijken, eendjes voeren, kinderboerderij... Kijk er ook naar uit! misschien is je nesteldrang wel een voorteken, ik lees het wel eens op forums... @fb, fijn dat de ctg weer goed was. Vervelend dat je niet durft je te laten strippen, misschien kan je aangeven dat je het spannend vind, en of ze het voorzichtig proberen (Weet niet of dat kan, ik ben nog niet gestript omdat ik te weinig ontsluiting ervoor had) en ze op jou commando moeten stoppen. Dan heb je er nog invloed op. weet niet of het een optie is @maggie, fijn dat de kweek goed was. Lekker genieten van T. he
Fijn Marjolein dat je wrs morgen opgenomen word voor de inleiding. Hopelijk is er plek! Fijn dat er meer schot in de zaak komt, lijkt me! Succes!
Pfff zo nou alles is weer schoner dan schoon...vanavond nog ff wasje opruimen, bed opmaken en deuren boven ff sopje overheen halen...en dan mag ze komen hoor hihi Hopelijk voortekenen maar ga er niet vanuit...nu even zitten...hond uitlaten..boodschappen doen...en de dag is alweer om voel mn buik voeten en tug wel maarja hen dat voor lief genomen. @ marjolein: fijn voor je!! Veel succes mocht de kleine eerder komen!
Jossie Wat vervelend dat je zo ziek bent, hopelijk knap je snel op en ben je weer helemaal uitgeziekt voordat je de bevalling in moet. Jossie / Beertje Fietsen gaat nog maar echt soepel niet meer hoor en lekker voelt het ook niet. Maar aangezien ik auto rijden al een tijdje niet meer doe omdat ik dat dus echt niet meer lekker vind kom ik iig nog een btje de deur uit, naar de supermarkt ofzo lopen is net iets te ver, dan maar even bikkelen en btje vervelende gevoeltjes hebben op de fiets. Beertje Foppiez is idd een leuke site voor een raamsticker met naam, zeker een aanrader. FB Fijn dat je ctg goed was! Lees verderop dat je bang bent om te strippen, begreep gisteren van mijn vk dat het geen pijn hoeft te doen hè, zeker als je al 'zoveel' ontsluiting hebt. Iedereen ervaart het echt heel anders. (kan helaas niet uit ervaring praten doordat strippen nog niet kon bij mij) Maggi Fijn dat je een goed telefoontje kreeg, en nu lekker genieten hè! Doowspenniej Leuk om toch even kort je turbo bevalling te lezen, ik doe het ervoor! En lekker ventje hoor! Ik heb zojuist hetzelfde gedaan, ook nog even een nieuwe fles Antagel gehaald, als het echt nog een week gaat duren kan ik echt niet zonder. Gisteravond baalde ik er al van dat ik niks meer in huis had maar wel met maagzuur naar bed moest... Marjolein Wat fijn dat er bij jou nu echt schot in de zaak zit. Wie weet aankomende nacht spontaan een baby en anders iig vanaf morgen in het ziekenhuis inleiden, wel een fijn idee voor je. Eindelijk is het beebje echt in zicht! Ik heb vandaag denk ik toch weer btje teveel gedaan... vanmorgen 2 wasjes gedraaid, beneden verdieping gezogen, boodschappen wezen doen en naar de apotheek geweest voor Antagel en Rennies en nu onderuit op de bank maar wel met een wat harde buik... Vanavond me maar rustig houden, vl mag koken, ik heb de boodschapjes al gedaan.
Bekijk bijlage 334250 Wat is hier stil Vandaag voor het laats KZ gehad,ik heb zeker heel leuk mogen ervaren,was goed naar me zin,ze deed werkelijk waar alles,en was het de vrouw die ik om vroeg De vk is vandaag ook geweest,ook leuk gesprek mee gehad. Ik heb mijn bevalling gelukkig zeer fijn mogen mee maken. De ha is ook langs geweest om Luuk te bewonderen,vond super netjes... Vandaag mogen we naar buiten,dus we gingen Rick ophalen op school,ik vond me echt super achter de kinderwagen hahha ..zoooo leuk dat iedereen wou me feliciteren,de aandacht was heerlijk ,Luuk genoot ervan,zo als jullie al weten,bleeft ie lekker slapen,lekker rustig zo als hoe hij gewoon is,lekker ventje is ie ook... Hier een foto van dag 7
Jossie Beterschap. Kunnen het ook niet voortekenen zijn?. Op de fiets, wat is dat? FB Fijn dat je ctg goed was! Ik herken je angst. Hier ook een extreem gevoelige en snel bloedende baarmoederwand/ mond. Helaas al erg vaak gemerkt bij de inwendige onderzoeken. Maggi; jaa... nu geen zorgen maken en alleen nog maar genieten van T. Ben verder niet nieuwsgierig hoor maar heb je nog contact gehad met die vriendinnen? Doowspenniej Dat was zeker snel. Doe rustig aan Jeszss; hoop dat t meevalt met het maagzuur Marjolein Wat fijn, einde is in zicht. Succes, het kan niet lang meer duren. Net controle gehad. Niet helemaal door de keuring... Mijn bloeddruk was 90.. Urine gecheckt op eiwitten, dat was in orde. Volgens de vk kan dit 2 dingen betekenen. Of ik maak me te druk, of er zit op korte termijn (volgens de theorie binnen 2 dagen) wat aan te komen. Dat zou ook de oorzaak kunnen zijn. Nou maak ik mij idd druk en ik kan dat gewoon niet verminderen... Dus dat zal 't wel zijn. Maar toch... het idee dat ik gisteren mijn eerste rommeltjes voelde en een hoge bloeddruk ook daar op kan wijzen. Spannend. De tijd zal het leren. Vrijdag toch nog weer terug naar vk voor de bloeddruk... De kleine meid is waarschijnlijk niet zo klein. Ze zit echt al achter mijn ribben, de vk krijgt er geen vinger tussen. Dat verklaart meteen waarom ik niet kan zitten
Kh laten we hopen dat het te maken heeft met een aanstaande bevalling! Ik heb ook het gevoel alsof er een reus in me huist hoor, alhoewel de vk me verzekerd heeft dat dat niet zo is. Zo hoorde ik vanmiddag een verhaal van iemand die 12(!!!!) pond woog bij de geboorte. HORROR!
Ja, hoop het ook, maar ik vrees het eerste. Maak me een beetje druk nl en nog weinig voortekenen... Die van ons wordt aan de onderkant van het gemiddelde qua gewicht (3300) geschat, maar wel erg lang. Ik kan ook gewoon echt niet zitten. Het is of staan of liggen. Zelfs halfzitten/ liggen wil niet, dan krijg ik echt geen lucht meer Maar ik hoop dat de vk goed zit qua schatting en dat het geen 12 ponder wordt
Heb net (lichtjes) bruinverlies even gegoogled, en kan begin van bevalling betekenen... zou toch wat zijn, morgen een afspraak in het ziekenhuis, en nu wil hij er wel uit... hihi. Ik wacht het rustig af. Ga zo eten maken, en dan reageer ik weer op iedereen
Spannend Kh!! Ben benieuwd wanneer het bij jou gaat beginnen.. En hoe groot ze is Zal toch zeker geen 12 ponder zijn Bedankt iedereen, ik ga zeker genieten nu! Eindelijk die zorgen van me af zetten. En nee, ik heb werkelijk niks meer van die meiden gehoord.. Vind het ronduit asociaal.. Zo leer je wel in een rap tempo je echte vrienden kennen, ook wel zo fijn! Gelukkig genoeg lieverds in de buurt Maar jammer is het wel allemaal.. Pinkster wat een heerlijk mannetje heb je toch zeg.. Wat kijkt hij al wijs uit zijn ogen! En hij kan al zitten zie ik haha! Fijn hoor lekker naar buiten! Marjolein succes!!!! FB fijn dat de ctg gewoon goed was Hopelijk voor jou ook het einde snel in zicht!
Wat zou dat lekker zijn marjolein als ie gewoon zelf besluit te komen! Maggi fijn om te horen dat T geen herpes infectie heeft. Kan je die zorg ook weer opzij schuiven! En idd, lekkere vriendinnen (ahum). Fb fijn dat je ctg goed was, zou je toch niet gestript wilen worden? Klinkt alsof de omstandigheden ideaal zijn nu. Pinkster wat een lekker ventje heb je! Kijkt idd al heel wijs voor iemand van een week oud haha!
FB: lastig he verjaardagen rond de uitgerekende datum. Kijk de kleine komt als hij/zij wil komen daar doe je niets aan en zolang ze thuis wonen vier je waarschijnlijk de verjaardagen toch in 1x als dit binnen 2 weken tijd valt. Maar vind het vooral als ze uit huis gaan toch leuker als ze het dan allebei op de dag zelf kunnen vieren enz. Ach ja, we zullen wel zien. Maar kan je me voorstellen dat je overweegt om je vliezen te laten breken op maandag. Maar met al het voorwerk wat jij al hebt ik je kleine er dan misschien wel al lang! Zwangernr2: nog een beetje kunnen uitrusten terwijl Lucas naar de peuterspeelzaal was. Kan me goed voorstellen dat 2 kinderen pittig is. Zeker omdat je dit helemaal alleen doet en ook nog eens bezig bent met de voorbereidingen voor je nieuwe huis! Pinkster: wat heerlijk dat jullie voor het eerst naar buiten zijn geweest, genieten zeg! Kan niet wachten tot ik ook achter de kinderwagen aan het wandelen ben Peetje: leuk uitstapje met Pim naar het dorp gehad, alles goed gegaan? En kreeg je de kinderwagen in de auto? Jossie: wat naar die buikgriep! Hier heersen ook 2 virussen(buikgriep en dichte holtes/hoofdpijn/koorts) had er vorige week ook last van maar nu gelukkig weer aan het opknappen. Hopelijk knap jij ook snel op! En anders hoop ik dat je geen buikgriep hebt maar dat het gewoon voortekenen van de bevalling zijn! Beertje: is de nesteldrang de hele dag gebleven of heb je vanmiddag toch lekker gerelaxed? Ik heb zelf een naamsticker van Nijntje voor op het raam besteld bij Foppiez. Erg leuk. Ik had een kortingsbon hiervoor maar heb die na gebruik weggegooid en weet de code niet meer. Misschien kun je de code ook wel vinden via google? Is toch weer leuk meegenomen! Maggi: fijn dat alles goed gaat met T. En wat is het leven soms toch even hard om er op deze manier achter te moeten komen wie je echte vrienden zijn. Gelukkig heb je ook iets heel moois gekregen waar je de hele dag van kunt genieten en wat waarschijnlijk een hoop goed maakt! Doowspenniej; zo dat is een heftige en snelle bevalling geweest zeg. Op zich natuurlijk fijn dat het zo vlot verliep maar kan me voorstellen dat je er even van moest bijkomen! Geniet maar heerlijk van jullie ventje en geef jezelf de tijd om uit te rusten je lekker te laten verwennen! Jeszss: hopelijk slaap je komende nacht beter want die slechte nachten hakken er echt in he! Ik ben zelf ook erg benieuwd of er al ontsluiting is. Kan me voorstellen dat je na al die dromen graag wil weten of je vruchtwater nog voldoende is. Bij mij in de praktijk maken ze de echo's niet zelf dus daarvoor zal ik echt moeten wachten tot de afspraak in het ZH bij 41+3. Duurt nog wel een tijd(en ik hoop dat hij er dan wel is) maar zolang ik hem nog voldoende voel bewegen maak ik me gelukkig nog geen zorgen. Maar als ik jou was zou ik gewoon vragen of ze het niet even voor je kunnen controleren! Grumpy: fijn he een droger!! Die van ons was pas kapot, ben zo blij dat hij het nu weer doet! Zeker als straks in de kraamtijd het beddengoed iedere dag gewassen wordt en er ook alle spulletjes van de kleine zijn. Heb je het vanmiddag een beetje rustig aan gedaan, want vanmorgen had je al een druk ochtendje. Hier had ik ook veel moeite met inpakken van de vluchttas omdat ik graag thuis wil bevallen maar bij het idee dat ML alle spullen bij elkaar zou moeten rapen werd ik ook niet blij dus toch zelf maar even de belangrijkste dingen ingepakt met het idee dat ik dan ook tijdens de bevalling thuis gewoon alles in 1 koffer heb waaruit ik het kan gebruiken. Zo komt hij dus ook gewoon tot nut als ik thuis kan blijven Marjolein; wat fijn dat je nu weet waar je aan toe bent! Ben erg benieuwd of je kleine bij het idee van inleiden morgen toch zelf nog even komt of dat morgen het inleiden gaat starten. Spannend hoor, zet hem op! Pindakoek: heerlijk zo'n schoon huis! Jij bent er klaar voor, nu je kleine nog! Liesjuh: actief bezig geweest zeg! Nu voor jou idd tijd om even lekker niets te doen, anders ben je straks veel te moe als de bevalling toch ineens gaat beginnen Kh: wat naar die hoge bloeddruk, blijft dan even afwachten waardoor het komt. Volgens mijn VK komt de bevalling pas goed op gang als je zo ontspannen mogelijk bent dus ik hoop dat je ondanks alle mogelijke voortekenen even heerlijk kan ontspannen zodat alles goed gaat starten! Lastig he zo'n grote/lange baby in je buik. Heb soms echt hetzelfde probleem. Fijne houdingen vinden wordt steeds onmogelijker... maar nog eventjes en we zijn er! Hier het heel de dag rustig aan gedaan; steeds even iets in huis of aan de was en dan weer op de bankje een boekje lezen oid. ML is pas laat thuis denk ik dus ga nu nog even de slaapkamer stoffen en vegen voordat ik aan het eten ga beginnen. Fijne avond allemaal!
okkk daar ben ik weer @kh82, mijn bloeddruk was vandaag ook 120/90. Ook erg hoog, die onderdruk normaal is het 70-75. Gister was hij 85 ook al erg hoog. Ik hoop voor je dat het betekend dat de bevalling aanstaande is, en niet vanwege het druk maken. Probeer een beetje te ontspannen. @beertje, pfff 12 pond, dat wil je echt niet.. Maar volgens mij zijn dat echt uitzonderingen. Mijn nicht had een maandje geleden een kindje van 10 pond. Dat was ook eventjes heftig. Net eventjes gegoogled, de zwaarste baby was 10.8 kilo Wowwww... Wij gaan gewoon lekker tussen de 3 en 4 pond toch?!?! @maggi, sjee wat een verhaal. Dat noemden zich vriendinnnen. Was daar nou ook eentje van bij je bevalling?... jij verdient beter dan dat. idd beter als mijn kleine uit zichzelf komt. @jojo, lekker rustig dagje... heerlijk! @liesje, en terecht dat ml kookt, lekker laten bedienen en verwennen hoor!. @pindakoek/grumpy, goed bezig meiden. Zou hier ook nog vanalles moeten doen, maar weinig puf.. bruinverlies is hier meer geworden. Zou wel een giller zijn hoor.. Maar hou ook in mijn achterhoofd dat vk iets te ruw was, en daardoor komt. We zullen zien. Iedereen fijne avond!!!
Ik hoop het zo voor je dat het aankomende nacht gewoon lekker door gaat zetten en je gaat bevallen voordat je morgen naar het ziekenhuis moet. Hier hou ik me lekker rustig al sinds ik vanmiddag thuis ben gekomen, zit al de hele avond lekker op m'n luie reet voor de tv met de laptop op schoot te ontspannen. Vanavond ga ik wederom lekker douchen voordat ik naar bed ga, hopelijk maak ik dan weer zo'n heerlijke lange nacht, des te uitgeruster ga ik een dezer dagen de bevalling in. Hou hier een btje in de gaten of er al nieuws is van Linie of een vd andere meiden, het is wel verdacht stil hier trouwens vandaag...!