linie: gefeliciteerd!! Heftige bevalling zeg... Gelukkig gaat t ondanks dat toch goed met jullie Vervelend dat papa thuis moet slapen jammer altijd he?! Geniet ervan en snel weer herstellen!! Knap dat je toch even je verhaal kom vertellen!
Lieve Linie, Gefeliciteerd met jullie Maud! Prachtige naam! Wat een grote dame! Je hebt haar alles gegeven wat je had he? Wat naar dat de bevalling dan zo verloopt voor jullie allemaal. Wees trots op jezelf dat je zo hard ervoor hebt gewerkt, niet alleen nu maar ook de hele voorafgaande periode. Jij hebt er alles maar dan ook echt alles aan gedaan. Ik hoop ook dat je wat kunt rusten en geleidelijk kunt beginnen met herstellen. Hopelijk kunnen jullie hierna aan jullie super verdiende gelukkige gezinsleven gaan beginnen! Hele hele dikke knuffel voor jou (maar vast ook voor je man)!
Lieverds, ook ik kom vandaag niet aan uitgebreid reageren toe. Sara plakt aan mijn borsten, heel lief maar ook heel zwaar. Ze was heel wakker, dan is ze nog veel mooier! Gelukkig bestaat er zoiets als hormonen...
@linie: wow meis wat heftig! ! Gefeliciteerd, lekker genieten nu en hopen dat je snel hersteld!! @snoeppie: jij ook lekker genieten meid! Hier in de buik in de avond en nacht ook erg druk dus denk dat wij wel hetzelfde probleem gaan krijgen... Verder nog heelveel lieve en schattige foto's voorbij zien komen Leuk meiden! Hier the time machine aan t kijken...blijft een mooie film! Welterusten voor straks meiden!
Linie GEFELICITEERD MEID met je dochtertje !! Wat een mooie naam maar wat een heftige nare bevalling heb je gehad zeg !! Rust goed uit en hopelijk een goed en snel herstel... Geniet van je meisje ondanks alles. Mooie foto's zag ik voorbij komen !!
Lieve Linie Gefeliciteerd met je dochter prachtige naam en inderdaad een flinke dame. wat een heftige bevalling en wat is het rot voor je gegaan, ik hoop dat je heel snel zult herstellen en volop kunt genieten van je prachtige dochter. dikke knuffel
meiden hier gister even een dip, het energie level is wat op.. mijn lijf heeft er meer moeite mee dan ik gedacht heb en daardoor ben ik doodmoe. het lukt me niet om naast de verzorging van Elize ook de andere dingen in huis te doen, er staan manden vol was ( die man lief gister maar uiteindelijk heeft gevouwen) waar ik niet aan toe kwam. ik probeer overdag te gaan slapen als Elize ook slaapt maar dat lukt niet altijd zoals gedacht. gister echt even erdoorheen. en dat terwijl draagmoeder op visite kwam. mijn man is toen thuis gebleven en heeft de zorg voor Elize op zich genomen en ik heb vele op bed gelegen. nu ietsje beter en ga zo ook weer terug in bed en hoop in de ochtend veel te kunnen slapen.
Lieve linie, Van harte gefeliciteerd met maud! Wat naar dat de bevalling zo zwaar is geweest! Ik hoop dat je je heel snel weer wat beter voelt en je kunt genieten van de kraamweek! Liefs!
Lieve Linie van harte gefeliciteerd met jullie dochter Maud. Wat een mooie naam! Wat een heftige en pijnlijke bevalling is het geweest, ik hoop dat je snel weer op de been bent. En ik ben het eens met kaatje, jij mag trots zijn op jezelf. De manier waarop jij je deze zwangerschap hebt gehouden is bewonderenswaardig! Geniet van jullie grote kleine meid!
Gefeliciteerd linie, pfff wat een heftige bevalling. Ik hoop dat je er een beetje snel van hersteld.. Geniet van je mooie dochter!!! Knuffel voor wensdroom. vervelend dat je een dipje hebt. Doe het rustig aan. Als ik wat dichterbij woonde was ik je komen helpen, maar je woont toch iets te ver Slaap lekker! @kimmey, hoe is het met kleine Roan? @kaatjesbaby, maakt toch niet uit dat je nu wat minder er bent, nu is er een ander prachtig mensje dat jou wat meer nodig heeft. @tiempje, aahhh prachtig plaatje. Geniet van haar. @snoepie, leuk ook weer van je te horen. Volgens mij geniet je ervan.. fijn dat de borstvoeding nu op gang lijkt te komen.. Geniet van je kleine meisje! @leo, ook al zo'n schatje... Geniet ervan! Net gebeld met de verloskamer.. Was op dit moment vol, maar er waren er een aantal nu aan het bevallen. (raar hoor om dat te horen, en te weten dat er nu mensen aan het bevallen zijn.. hehe), dus moest om 9 uur weer bellen, kijken of er dan een plaatsje is. Geeft weer iets meer tijd, nog wat dingetjes in huis klaar te zetten, en mezelf klaar te maken. Vind het best wel spannend nu het zo dichterbij komt. En ml helpt er niet echt bij.. die is opeens ziekig... en ipv zelf even een aspirine te pakken komt hij bij mij klagen.. naja, misschien ook last van spanning, maar ik kan het er eigenlijk niet echt bij gebruiken... owja, bruinverlies is zo goed als opgehouden, en er is vanacht niks beginnen te 'rommelen' uit zichzelf jammer.. Iedereen een fijne dag alvast!!!!
Linie gefeliciteerd met de grote kleine meid. Wat een heftige bevalling heb je achter de rug. Hopelijk hebben jullie nu echt alles gehad en gaat t vanaf nu allemaal voorspoedig. Sterkte met je herstel!
Het is ook zwaar hoor net een kleintje in huis... Heel je leven en ritme veranderd en moet je weer even terug vinden Komt allemaal weer goed over een paar weken! Is even wennen.... Goed dat je man even geholpen heeft! Schaam je ook niet om hulp uit je omgeving te accepteren!!
marjolein: spannend hoor dat je moet wachten of er plek is!! Hier: weer goed geslapen! Nergens lasr van gehad... Alleen 2x wakker om me om te draaien en wc Vanmorgen wel wakker geworden met pijnlijke harde buik Nu erg rommelende buik, veel lucht ook, dus denk mn darmen! Om 3uur weer ctg Vriend ligt nu te slapen uit zn laatste nachtdienst, en is dan weer paar dagen vrij... Dus dan kan ze wel komem toch?!
Linie, gefeliciteerd met Maud! Heftig hoe het gegaan is een ook van je blaas.. Autsj! Laat je lekker verzorgen! Marjolein, jij bent de volgende! Succes vandaag!!! Fb, ook succes vandaag! Wie kan de geboortelijst aanpassen/ bijhouden als liesjuh ook gaat bevallen? Gister een nare dag gehad, 6x overgegeven, hield niets binnen. Op verzoek van m'n vriend toch maar de vk gebeld en mocht langskomen. Gelukkig niets met de kleine aan de hand en 'gewoon' buikgriep. Vandaag nog een dagje bed dus
Linie; GEFELICITEERD met de geboorte van jullie dochter Maud. Super leuke naam! Zo te horen was je bevalling zoals je zwangerschap; heel zwaar en heftig met jij die je er doorheen knokt. Je mag trots zijn op jezelf hoor! Ik hoop dat het herstel van zowel je baarmoeder als je blaas goed gaat en je snel naar huis mag. Knuffel voor jullie alle 3! Snoeppie; leuk wat van je te horen. Kan me voorstellen dat je nu echt geleefd wordt. Gelukkig dat de borstvoeding zo goed gaat. Geniet van alles! Marjolein; voor jou blijft het dus nog even afwachten en spannend! Ik hoop dat ze een plekje voor je hebben zodat je vandaag kan starten! En zo te horen is je vriend ook gewoon zenuwachtig wat natuurlijk niet echt handig voor jou is maarja mannen hè.... Jossie; beterschap! Hier nog steeds dezelfde buikpijn die niet anders aanvoelt dan afgelopen dagen dus verwacht hier nog geen baby vandaag. Internet doet het niet dus dat ga ik nu eerst maar eens proberen te maken want anders kan ik alleen reageren via mijn telefoon...
Linie van harte gefeliciteerd met de geboorte van Maud!! Heel veel geluk samen! Marjolein: spannend! Succes vandaag! Wensdroom: komt wel weer goed als je nu elke keer gewoon je rust pakt.. jojo, FB1984 en jossie: vervelend allemaal! Beterschap! Ik voelde Siem vooral in de ochtend en als ik ging slapen in mijn buik, in de nacht eigenlijk nooit. Nu in de nacht is hij ook heel rustig. Vannacht heeft hij voor het eerst 4 uur achter elkaar geslapen van 3 tot 7. Ik en ml ook lekker aan een stuk kunnen doorslapen. Wanneer voelden jullie de kleine in de buik en hoe is het nu?
LinieGefeliciteerd met de geboorte van Maud. Mooie naam, maar wat heb jij het zwaar gehad tijdens de bevalling zeg... Geniet van jullie grote meid en hopelijk herstel je snel zodat jullie lekker saampjes naar papa toe kunnen. Wensdroom Even een dikke knuffel voor jou, zo te lezen kun je die wel goed gebruiken! Marjolein Spannende dag voor jou vandaag, hadden ze nu wel plek voor je? Succes vandaag en zet hem op, nog even en dan heb je eindelijk je kleintje in handen. FB Hier ook weer een goede nacht gehad. Wel vervelend dat je nu last hebt van harde pijnlijke buik. Succes met de ctg weer vandaag. Jossie Vervelend dat je je zo ziek voelt, beterschap. En met die lijsten komt het vast wel goed zodra ook ik bevallen ben. Ik weet dat er nog wel wat meiden de lijsten kunnen bijhouden die inmiddels al bevallen zijn. En anders krijg ik het nog druk... Hier nog steeds rustig in de buik... Vandaag alweer 6dgn over tijd. Schiet flink eindje op zo, heb het idee dat er ook vandaag nog geen baby aan zit te komen, dacht gister even wat gerommel te voelen maar het voorwerk zet bij mij zelfs niet door. Ach, we wachten het gewoon weer af. Heb me er ondertussen goed bij neer kunnen leggen dat het nog wel een week kan duren voordat hij geboren gaat worden. Des te blijer zijn we als hij er eenmaal is! Ik lig nog in bed, ga er zo maar eens uit en dan even op de fiets (jaja, ik ga het weer proberen) richting het dorp. Wil even snel naar het Kriidvat en de Hema en dan doe ik de rest vd dag lekker niks... Hooguit even een dweil over de beneden verdieping, dat zou ik gister al doen maar dat heb ik toen gelaten voor wat het was. Fijne dag vandaag meiden!
Marjolein stuurt me net berichtje via FB met het verzoek het hier even te posten voor haar, ze zijn richting het ziekenhuis!