Kimmey wat machteloos moet je je voelen, wat een nare situatie met je moeder, ik hoop dat ze snel vooruit gaat. en wat een lieve foto van je zoontje wat het je toch een kanjer van een jongen. vele sterkte en een knuffel
kimmey wat vreselijk van je moeder.. hoop dat ze snel mag opknappen en dat ze zich weer mag herinneren dat ze een prachtige kleinzoon heeft.. want wat een lief ventje op de foto om trots op te wezen sterkte met alles! kleinmonster: hoe is het met jou? al inmiddels samen met wessel? liesjuh: leuke shirts! heb er vorig jaar zo een van bert gehad van een vriendin.. die had hem alleen in een duurdere winkel gekocht dus vind het leuk om te zien dat dezelde shirts voor minder geld nu bij de zeeman liggen vanochtend mijn ex een bericht gestuurd.. dat ik hem op deze manier niet bij de bevalling wil hebben omdat ik dat emotioneel niet ga trekken.. ik wil straks van mijn kleine meisje kunnen genieten en niet liggen huilen omdat meneer zo rot tegen mij doet en doet alsof onze relatie niks waard was.. mijn moeder en huisgenoot denken beiden het zelfde.. zijn moeder heeft blijkbaar veel invloed op hem.. mocht zijn moeder maandag meekomen of toch op een manier er in willen dwarsbomen laat ik de begeleiding komen ter ondersteuning.. maar hoop dat we er samen goed uitkomen en toch een goed gesprek kunnen hebben.. want zit me telkens af te vragen waar het fout is gegaan
Och Kim wat rot allemaal. ... wat angstig en machteloos om je moeder zo te 'zien'. Hopelijk gauw verbetering.... Wel een pracht plaatje van je kleine! Fijn dat je veel tijd samen hebt en dat je borstvoeding op gang komt! ! Nog een paar daagjes of weekjes en dan lekker bij mama aan de borst!
Jeetje Kimney, hoe veel kun je hebben..? Wat naar van je moeder!als je misschien die mooie foto van Roan naast haar bed kan zetten, zal ze misschien inzien dat hij echt geboren is? Wat een plaatje zeg en wat fijn dat hij zelf kan ademen en dat het kolven steeds beter gaat. Dikke knuffel! Zwanger2, idd iemand meenemen, misschien is begeleiding juist fijn omdat die er wat van een afstandje naar kunnen kijken (minder emoties, meer hersenen ) hoop dat jullie eruit komen. Jij wordt een super mama hoor! Hier net boodschappen gedaan voor een week, normaal doe ik dat met ml maar hij is een weekendje weg met z'n werk. Restanten de dag bijkomen van deze activiteit.. Volgende week AH bezorgservice maar eens inzetten Grumpy, idd nog 1 week werken, joepie! Fijn weekend!
Goedemorgen allemaal! De dag begint met "wat zou er allemaal gebeurd zijn met de meiden op het forum?" Wat een weekje zeg! Kleinmonster, ben je ook al in Zwolle bij Wessel? Roan, wat ben je toch een knap ventje! Lekker knuffelen met mama vandaag! Zwangernr2, heel veel wijsheid gewenst.... Wat een rotsituatie... Malaika, he wat rot, een shopdagje Hier ook kriebels. Afgelopen nacht gedroomd bevallen te zijn bij 35 wk van een dochter, Annelotte. Pinnige kraamhulp (die van "ons" kan ook echt niet tot 14 juni ivm bruiloft zoon), niemand die mij de eerste anderhalve dag gewekt heeft voor een voeding met als gevolg een kanariegele suffe dochter! Niets aan de hand volgens de hulp, zolang ze haar oogjes nog open krijgt Kortom, mijn man met zijn doe-lijstje aan het werk zetten vandaag Fijne dag!!!
He kaatje wat een nare droom.. gelukkig is het niet zo en zit de kleine nog lekker in je buik. klinkt ook echt als een enge droom.. goed hoor zet je man maar aan het klussen.. die van mij is ook al op pad om de laatste dingetjes te halen. kleinmonster ik hoop dat je al in Zwolle bij Wessel; bent! zwangernr2 ik les goede tips idd neem iemand mee bij t gesprek , ik wens je veel succes en een knuffel van hieruit mailaika rot hoor een shopdagje. liesjuh leuke shirts dames fijne dag, vandaag gaan we de laatste dingetjes af maken en morgen verjaardag van de man van mijn zusje en met de familie van mijn man gaan we bowlen en pannenkoeken eten. gezellig
klein vraagje tussendoor: heb sinds vannacht af en toe last van een stekende pijn in mijn buik/vagina.. alsof ik word gestoken met een scherp iets.. hebben meerdere hier last van?
Ja! Ik denk dat de kleine ergens zit te draaien. Krijg idd opeens een soort messteek naar beneden auw!
@Kimmey: wat vreselijk van je moeder! Wat een schatje is Roan, ik kan ook niet wachten..nog 5 weken @Kleinmonster: hoop dat het snel beter gaat met Wessel! sterkte! @Zwangernr2: wat een ***situatie! veel sterkte! En over je vraag: nee heb geen steken, misschien maak je je te druk?? @Liesjuh: ahw..wat een leuke shirtjes @Malaika: ah bah wat naar van je man ! Gaat het nu weer beter met hem? Shoppen is idd erg rot veel plezier vandaag! Pfff...heb het gevoel dat ik weer schimmelinfectie heb..de hele tijd jeuk onderaan en het gevoel dat het erg droog is daarbinnen...maandag maar weer naar de huisarts. Nu maar ff rustig aan huisje opruimen. Fijne dag vandaag meiden!
Kimmey en Kleinmonster van harte met de geboorte van jullie zonen Roan en Wessel! Ik hoop dat de jongens het goed doen en dat jullie snel herstellen van de heftige bevalling en van jullie beebjes mogen genieten! Wat een prachtige foto's! Zwangernr2 wat een verdrietig bericht Ik heb er gewoon geen woorden voor dat je vent je gewoon een paar weken voor de bevalling in de steek laat. Een man die tot zoiets in staat is ben je beter kwijt dan rijk denk ik... Denk dat het idd goed is dat er een onafhankelijk persoon bij het gesprek is, zodat de emoties niet te hoog oplopen. Als je nu lichamelijke klachten hebt kan dat natuurlijk best door de spanning komen en ik zou zeggen als je het niet vertrouwd even je VK bellen. Grumpy nog van harte met je anniversary! 11 jaar is een hele prestatie! Sorry de rest ben ik alweer vergeten! Hier bezig geweest een mand samen te stellen voor een babyshower. Ik ga er niet heen, want ik heb vanavond een etentje en feestje omdat mijn oma 81 jaar is geworden vandaag. Dat wordt een groot familie feest. Onze kleine wordt alweer het 8ste achterkleinkind van mijn oma (van vaders kant). Anyway ik ga dus niet naar de babyshower morgen, want dat is me net iets teveel. Wel heb ik dus een kado voor mijn vriendin en dat ga ik vandaag bij haar ouders langsbrengen. Die wonen hier in de buurt, vriendin zelf niet. Gisteren heb ik een rammelaar/labelspeeltje gemaakt en een speenkoord en dus een pakket samengesteld. Ik hoop dat ze het leuk vindt!
Jeetje Kimmey.... Alsof het nog niet allemaal genoeg was! Heel veel sterkte meis. Knuf Kleinmonster ik hoop dat je nu weer lekker samen bent met jullie manneke en dat hij snel opknapt! Ik heb ook even een vraagje, had het in mijn vorige bericht ook al geschreven, maar kan me helemaal voorstellen dat dat er door alle "schrik-berichten" een beetje bij ingeschoten is!!! Natuurlijk geen probleem! Sinds 'n dikke week heb ik zo'n enorme last van een soort "spierpijn" in m'n boven benen. Eerst alleen rechts en daarna ook links. Net alsof je flinke kramp gehad hebt, en daar de dag erna nog last van hebt zeg maar. Het is ook niet echt een weeige pijn wat komt en gaat, maar het is constant aanwezig, vooral als ik loop oid. Toen ik vannacht ging plassen zakte ik gewoon bijna door mijn benen heen van de pijn!! Vk wimpelde het 'n beetje af donderdag in de zin van; zal wel door 't indalen komen... Iemand hier ook last van of weet iemand wat dat is? Ben benieuwd. Fijne dag allemaal! Xx
Kimmey wat erg zeg Hopelijk gaat het snel beter met je moeder! Vond het wel een goede om een foto naast haar bed te laten zetten van Roan zodat ze er telkens aan herinnerd wordt dat hij er al is! En wat een prachtig plaatje zeg! Het is echt een mooie knappe knul! Echt goed dat hij al zelfstandig ademt! Zwangernr2 pfff.. Bizar hoe hij ineens totaal anders over alles denkt.. Lijkt me een goed plan om de begeleiding paraat te laten staan voor als hij ook iemand meeneemt. Stel dat hij alleen komt is het wellicht beter om het alleen met hem te doen. En hopelijk kunnen jullie normaal met elkaar praten. Het is niet eerlijk nee dat hij niet hoeft te betalen terwijl jij het ook niet breed hebt, maar helaas zijn de regels zo krom.. Weet jij voor jezelf al wel duidelijk hoe jij het wil hebben? Denk dat dat wel belangrijk is voor jezelf om op een rijtje te hebben. Hoe en hoe vaak wil je dat hij de kleine ziet? Sterkte hoor, vreselijk dit Maar je bent echt een sterke en met Lukas heb je het ook super gedaan in je eentje; je bent nu al een supermama! Komt helemaal goed meisje. Knuffel! Kaatje wat een nare droom zeg Gelukkig is dat helemaal niet zoals het gaat lopen Maar zijn toch een beetje je onzekerheden/angsten die je dan in je slaap verwerkt ofzo. Malaika shopze!! Kleinmonster zijn jij en Wessel inmiddels weer bij elkaar? Ik hoop het zo! Liesjuh wat een schattige shirts! Ken ze alleen maar van de h&m! Zo Jossie, jij was vroeg terug van de boodschappen! Zo vroeg ben ik nieteens wakker haha! Ja goed idee van de AH, ik ga volgende week ook eens kijken hoe of wat. En vandaag voor de laatste keer echt naar de winkel. Moet er ook altijd helemaal van bijkomen! Pindakoek wat naar die schimmelinfectie! Hopelijk is het na het huisartsenbezoekje gauw weer weg. Wensdroom fijn weekendje voor jullie! Klinkt érg gezellig
Wauw Roodje wat mooi!! Jij bent echt zo creatief, ziet er gewoon precies uit zoals uit de winkel! Bij mij zou het er echt zelfgemaakt uitzien Knap hoor! Zal je vriendin erg blij mee zijn, leuk!! Veel plezier vanavond op het familiefeest! Kan me voorstellen dat je daarna voor de rest van het weekend geen energie meer over hebt Bloempje ik herken die pijn niet! Vooral dat het constant aanwezig is en dat je echt bijna door je benen zakt lijkt me niet goed. En vind het ook slecht dat het dan weggewuifd wordt met 'zal wel door het indalen komen'. Wellicht herkennen anderen het hier? Bij mij voel ik het indalen echt alleen maar met steken in vagina en menstruatieachtige krampen.
Ik weet alleen dat je in je zwangerschap wel veel meer last van kramp kunt krijgen. Meeste mensen hebben dat in de kuiten. Hier ook iemand met verzuring: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/351317-verzuring-spieren-herkenbaar-34-wk.html Maar wellicht heb je last van iets wat ze noemen: restless legs syndrome? Hoe voelen rusteloze benen (restless legs)? - Dossier Rusteloze benen (restless legs) - Gezondheidsplein.nl
Ik heb regelmatig last van mijn bovenbenen en liezen. Ik heb een behoorlijk grote buik en zie het dus als een soort bandenpijn die uitstraalt naar mijn bovenbenen en ik denk dat het daarnaast ook nog samenhangt met bi (weet niet of je bekkenklachten hebt?). Zou het dat misschien kunnen zijn?
Kimmey: wat heftig van je moeder zeg! Er gebeurd nu wel heel veel tegelijk bij jou Veel sterkte! Kaatje: nare droom zeg Laat je man de boel maar in orde maken... RooDje: mooi crea weer geweest en ik was het niet met 11 jr hoor Was Pooh Pooh: leuk dat je etentje gezellig was! Bloempje: niet herkenbaar die pijn voor mij... Lieshjuh: leuke shirts! Heb ze na het zien van jou post alle 3 gekocht Erg blij mee!!! Dus thanks voor de tip! Zo, hier net terug van sporten in het park, ging goed en gezellig daarna koppie thee gedaan met een paar andere zwangere meiden Vanmiddag een feestje+bbq, hopelijk blijft het droog!
Dames, ik ben naar het ziekenhuis, net een natte heerlijk zoetgeurende plens in mijn broek. Dus moest gelijk komen. Jullie horen straks meer!