Haha sorry mijn fout! Ik begon met dat het de vraag van Liesjuh was Oeps! Ohh wensdroom wat een prachtige foto's! Super! En Pinkster ook een leuke foto, ik vind Luuk telkens zo groot lijken (komt vast door zijn enorme bos haar!) en zo wijs. Hij ligt er ook telkens zo relaxed bij!
Ik ook jaloers! En volgens mij is het straks als de baby er is net zo irritant om te horen dat je baby groot/ klein is als nu de opmerkingen over de buik.. Of niet versgebakken mamma's? Ik ga ook het eerstvolgende goedbedoelde whatsappie met de vraag 'hoe lang nog?' niet vriendelijk beantwoorden. Sow, dat was mijn frustratie weer voor vandaag
Hahaha Jossie wat een frustraties.. en je hebt helemaal gelijk!! Hier word ik natuurlijk overspoeld met reacties over zijn grootte.. Bij de gehoortest van het consultatiebureau in de wachtkamer werd zelfs door 2 vrouwen niet geloofd dat hij nog maar bijna 2 weken was. Net als hun kind (we kwamen allemaal voor de gehoortest rond dezelfde termijn). Nee... Hij is eigenlijk 2 maanden maar ik ben dom en in de war dus kom anderhalve maand te laat! Zucht..
Goedemiddag dames! Wat een mooie foto's zag ik weer voorbij komen! Heel lief ook die van elize met de dochter van de draagmoeder. Hier net terug van de gyn. Bekken moet ip groot genoeg zijn maar aangezien onze kleine niet zo heel klein is (gyn dacht tussen 8 8.5 pond) wordt ik maandagmiddag verwacht voor een ballon plaatsing en word ik dinsdag ingeleid! Aaahh spannend!!!!
Thnx... Over hoe groot hij is hoor ik niet zo veel,alleen van zijn bos haren ahaha dat zeggen iedereen wat over..ik vind hem wel klein,fijntjes is ie ,nu dat hij er is vind Rick zo groot nog een beetje geduld meiden...ze komen toch een keer er uit hè Wat is Elize toch een lieverdje !!!!!
Oohhhh, spannend beertje!!!!! Laatste weekend zonder kleintje dus! Maggi, lijkt me idd irritant dat ze niet geloven dat hij echt nog geen 2mnd is.. zo zie je maar, voor en na de geboorte heeft ieder z'n mening klaar.
Beertje spannend! snap je frustratie wel hoor Jossie. en inderdaad in tegenstelling tot maggi horen wij juist alleen maar dat ze echt klein is en wat schattig.. en dan vragen ze hou oud ze.. nou maandag 1 maand alweer. en tegen hun kinderen of evt andere waar ze mee samen lopen.. moet je kijken dat is wel een heel klein baby'tje.maar ik denk dat dat minder irritant is dan dat men denkt dat je baby van 2 weken al 2 maanden is of zo..
Oh spannend beertje! Voor jullie echt t laatste weekend zonder beeb. Benieuwd of je dus nog eerder gaat zijn dan lies, jojo en mij! Hier vandaag veel was gedaan en zelfs de week boodschappen. Dat laatste is al heel lang geleden. Maar wie weet doet t wat. Nu alleen wel op de blaren zitten want compleet gesloopt
Is ja die frustraties! Eerst over de grote buik (zoals nu ook weer) en dan met de baby. Onze oudste van 9 pond. Wat is tie al groot: ja hij is eigenlijk al een peuter in babykleren pffff. Nou hij heeft het zeker goed gehad bij jou, heb je zoveel gesnoept?? Ja het waren 9 heerlijke maanden, chocolade als ontbijt, lunch en avondeten.... En de klapper, ja jij bent zelf ook zwaar hè dus het is ook geen wonder...... Je kunt je voorstellen dat ik dan echt tot een gevecht in staat was grrrr..... Ik ben benieuwd naar mijn groeiecho woensdag! Beertje spannend hoor! En lies wat balen dat je nog zo potdicht zit...al zegt dat ook niets hè. Mooie foto,s van Luuk en elize. Ik word er toch ook een beetje jaloers van..... (spreekt klein meisje in buik streng toe: woensdag over een week kom je hoor!! Haha) Ik reed net langs het ziekenhuis en toen besefte ik me dat als ik er nu heen zou gaan ik met een klein meisje eruit zou komen.....shock!! Heb je me zien zwaaien marjolein hihi? Ga even bij me schoonmaak eten, ff makkelijk!! Liefs
Hai lieverds! Zo, laatste loodjes en trotse mama's hier! Wat bijzonder om dit "samen" mee te maken hè! Hier stijgende lijn: Sara neemt meer pauze tussen de voedingen dus mama slaapt meer. Hiermee ook minder baby blues. Gelukkig! Broer en zussen zijn apetrots!!! Vanmiddag even naar school geweest voor laatste momenten in de kleuterklas. Sara was dè attractie! En trots dat haar grote broer was! Nu weer voeden en rusten. Ben nog moe en hardnekkige hoofdpijn, dus hou het even kort, maar leef niet minder met jullie mee! Hoop dat jullie allemaal gauw jullie gezonde kindjes in de armen mogen sluiten!!! Liefs
Echt te bizar wat mensen er allemaal uitflappen zou echt kunnen uithalen idd!! Beertje: OWWW WAT SPANNEND! Fijn dat er geen reden voor het niet indalen is. Stelt hopelijk weer even gerust. Maar hij wordt dus echt flink geschat, hier ook een 'kleintje' van 8 pond moet zelf morgen naar het ZH ben erg benieuwd wat ze dan gaan zeggen over hem/hoeveelheid vruchtwater/placenta/grote van de 'kleine'/het niet indalen... Kaatje: fijn dat je weer wat beter en langer achter elkaar slapen! Wel voldoende je rust blijven pakken he, je lichaam heeft het hard nodig! Jeszss: heerlijk dat je zo actief geweest bent vandaag (zei ik vanaf de bank waar ik al heel de dag hang ). Maar nu ook voor jou dus even het moment om rustig aan te doen! Maggi: kan me voorstellen dat het erg irritant is als ze je niet geloven en iets aan te merken hebben op je kleintje! Kan me nu soms rot irriteren over alle opmerkingen over mijn buik en dan bedenk ik me nu altijd al maar dat ik er maar beter aan kan wennen omdat dit vanaf nu altijd zo door zal gaan; wat is hij groot/klein/loopt hij nog niet/praten doet hij nog niet zo goed/doe je dat altijd zo? etc etc we moeten denk ik maar een olifantenhuid gaan ontwikkelen! Jess: irritant he sommige berichtjes/whats appjes!! Een goede vriendin mag van mij best eens in de paar dagen vragen hoe het gaat maar sommige mensen.... :x Ik had dus ook een 'vage kennis' die vanmorgen voor de 3e keer in 30uur zat te vissen of de bevalling al begonnen was, kan hier echt heeell moe van worden.... Nu even de laatste nummers van de foute lijst van Q-music aan het luisteren.. straks maar weer eens een andere bezigheid/afleiding zoeken voor tijdens het wachten..
Ik heb je niet zien zwaaien zeester. Was te druk met het kijken naar mijn kleine man.... sorry reageer laatste tijd niet meer. Typen op phone is enorm k(-!%% morgen als we weer thuis zijn ga ik dat weer inhalen. Alles goed met ons. Kleine doet het goed. Bv komt op gang maar is wel wennen We kijken er erg naar uit lekker naar huis te gaan. Schrijf later meer... @ fb gefeliciteerd!!!!
Jojo Gezellig dat je morgen ook bij de 41+ club komt! En dat extra btje verlof is toch weer mooi meegenomen, weer iig een weekje extra genieten met onze kleine mannetjes strakjes. Vraag over de inlegkruisjes was idd van KH, ik kan me daar echt niet druk over maken. Wensdroom Wat een bijzondere foto! Ziet de dochter vd draagmoeder Elize ook als haar halfzusje of dat niet? Wat is Elize trouwens een lekkere kale baby... Wat spannend!!! En wat een mega grote baby, benieuwd of het ook echt klopt, maar dat zullen we dinsdag of woensdag wel weten. Daar ben ik ook benieuwd naar, ik ga er maar gewoon vanuit... Hier vanmiddag lekker even in de stad geweest en boxershorts voor vl gescoord, hij ook weer blij. En natuurlijk kon ik bij de Hema in de "opperdepop" uitverkoop weer een shirtje en rompertje voor de kleine man niet laten hangen En ik heb gelukkig nog niet zoveel... Was wel leuk, loop ik in het centrum en was druk bezig m'n vriend een appje te sturen loopt er ineens iemand op me af die tegen me zegt 'kom er nou uit joh kleintje'... ik keek op... blijkt het m'n leidinggevende te zijn met z'n vrouw die hier toevallig aan het shoppen waren. Echt grappig! Hij was verbaasd om te zien dat ik er nog zo goed bij loop, maar vond wel dat ik dik geworden was sinds ik met verlof ging... haha, dat kan wel kloppen ja, ben aardig gegroeid sindsdien. Was wel even leuk om hem te zien, volgens hem komt het dinsdag trouwens. Weet niet waarom, maar hij roept het de laatste tijd wel vaker tegen me. Benieuwd of hij dan degene is die gelijk krijgt, tot nu toe heeft iedereen er naast gezeten.
Hoi Lieve Meiden! Ben nog niet bezig hoor Hihi! Maar druk, gezellig dagje gehad, net even liggen pitten en vanavond verj Dus even geen tijd gehad... Even kort: Liesjuh: balen nog niets ad gang dus Haal het positieve er maar uit wbt extra verlof Hopelijk dient de kleine zich aan voor de 42 wkn! Beertje: dat duurt iig niet lang meer voor jou! Fijn dat alles verder op orde is! Jojo: succes alvast morgen voor de check bij de gyn! Marjolein: hopelijk snel naar huis toe! Jossie: ik krijg nu ook meer app-jes: 'en en en???' M'n man ook op werk: 'nog geen baby? Uhm, ja 2 uur geleden en nu kom ik werken😳😳😳' Haha, vond hem grappig! Wat een mooie en lieve foto's van jullie kindjes Jullie doen het goed Mama's! Niks aantrekken vd stomme opmerkingen!!! Sorry voor de rest die ik vergeet...
Hi lieve meiden, Kan me goed voorstellen dat jullie ongeduldig worden en reuze nieuwsgierig naar jullie kleintjes.. Beertje, spannend zeg! Nog maar een paar dagen! Liesjuh, balen hoor, maar het wil echt niets zeggen hoor! En tja, al die mensen die wat vinden...:x FB, gefeliciteerd met jullie meisje, leuke foto's! Kh, niet druk maken om hoe je er bij loopt hoor, ze zijn wel wat gewend! Jojo, balen van je pijn.. sterkte met deze laatste loodjes. Jullie ook Grumpy en Jossie, ben benieuwd of jullie synchroon bevallen! Pindakoek en Bloempje, succes met het gerommel, wie weet.. En Zeester,jij loopt echt niet zover achter ons straks, leuk! Knuffels!
@Liesjuh: Elize lijkt een kale baby maar dat is niet zo.. ze heeft hele dunne blonde haartjes ( bijna wit) en de dochter van de draagmoeder heeft heel kort even gezegd dat het haar "zusje" is.. maar draagmoeder heeft gelijk gezegd, nee dat is ze niet Elize is de baby van ....en .... ( onze namen)( anders wordt het te moeilijk om te snappen voor haar) maar ze zei toen ja de baby van .... en ....maar wel uit dezelfde buik als mij toch? ja dat klopt, later zal ze vast snappen en begrijpen dat Elize haar halfzusje is, maar voor nu heeft draagmoeder geprobeerd haar dat niet te laten denken..
Hier genieten wij natuurlijk volop van de kleine grote meid! Maud doet het goed, ze heeft een pittig karaktertje. Ze heeft flink wat donker haar en is zo mooi, ze is hier echt een ware attractie haha! Ze was wel veel (bijna teveel) afgevallen en de borstvoeding loopt nog niet zoals het moet. Dus nu krijgt ze toch de fles erbij en ik moet hard kolven om haar bij te houden Maar de stuwing is al aanwezig, pff.. Met mij gaat het nog wat moeizaam. Heb veel last van de buikwond en mijn katheter is ook niet fijn, gaat nu flink irriteren. Waarschijnlijk mag het er zondag uit en mocht het plassen en de controles goed zijn dan mogen we einde van die dag naar huis. We zijn vanochtend verlaat naar het geboortecentrum in het zkh. Heerlijk om hier nu iig met zn drietjes samen te zijn! VL is ook fantastisch met Maud, zo fijn ook nu ik nog niet mobiel ben. Hier laat ik het even bij. Probeer gauw weer meer mee te kletsen, maar het is druk allemaal zo. Zwaai!
Sjonge maggi wat een rot opmerkingen. Die zullen hier ook wel gaan vallen straks ben ik bang. Jojo spannend idd wat ze van jou 'kleine' gaan zeggen. Aan de ene kant een tekent we onze kinderen nu al niets tekort doen haha. Hoe zei ingeltje dat ook al weer? Moederkoekiemonsters!? Liesjuh wat grappig dat je je leiding gevende tegen kwam in dr stad! Wensdroom wel goed van de draagmoeder dat ze haar dochter gelijk laat weten dat het jullie kindje is. Maar ik kan me voorstellen dat het voor die jonge kinderen moeilijk te beseffen is. Marjolein lekker dat jullie weer naar huis mogen. Daar herstel je toch het snelst! Linie goed om te horen dat het met maud zo goed gaat! En jij ook een bewtje begint op te krabbelen. Super lastig zo'n catheter he, hopelijk ben je er snel van verlost. Hier nog wel wat last van het inwendige onderzoek van vanmiddag. M'n schaambeen lijkt nog beurser dan anders te voelen. Het stelde trouwens niets voor dat hele consult. Hij keek met de echo eigenlijk alleen even naar de ligging van de placenta en niet naar de afmetingen want dat was nu toch niet heel betrouwbaar, net zoals een echt bekken onderzoek. Dat schijnt het best te beoordelen re zijn tijdens een bevalling. Ik hoopte nog op een sneak preview van de beeb maar daar was geen sprake van haha