16 juni - 30 juni 2013 Mama's deel 3 !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door doowspenniej, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zeester

zeester Bekend lid

28 jun 2012
    780
    0
    16
    En terecht meis, das ook veel leuker dan uit het raam naar buiten kijken ;)
    Ik kwam er langs en moest aan je denken vandaar :p
    Geniet maar lekker van je mooie man en morgen lekker naar huis heerlijk!

Linie, leuk om weer even van je te horen! Geen excuses maken hoor. Eerst aansterken, genieten en bijkomen dat is nu het belangrijkste!!
    En inderdaad ik loop niet zo ver achter al voelt dat nu wel zo. Ik ben zo betrokken geweest en nog steeds bij de juni mama,s dat het nu ook echt voelt alsof ik bij de eindstreep ben. Terwijl dit natuurlijk nog niet zo is.
    Ik heb nu woensdag groeiecho en dan mag ik iedere week naar de vlos, dan begint voor mij echt het aftellen zeg maar...

Lieve kaat,
    Wat fijn dat er wat meer regelmaat komt en dat je wat meer rust kan pakken! Ik hoop dat je je snel ook weer echt beter voelt.

Nou meiden, dit weekend weer baby'tjes hoor hihi. We staan al te lang droog haha :D

Liefs

2. kh82

kh82 Bekend lid

15 okt 2012
    569
    0
    16
    Even ego, ben ff flink van slag.

Moest vandaag voor extra controle naar de VK omdat dinsdag mijn bloeddruk te hoog was. Vandaag was die gelukkig weer goed, maar ik voelde sinds gisteren maar 4 kleine bewegingen, dus naar het ziekenhuis.

Echo wees uit dat ze inderdaad lange benen heeft, maar dat de groei van haar buikje 'ineens' onder de curve ligt. Ook CTG schoot een paar keer flink naar beneden.

Ik moet zondag weer komen om aan het CTG apparaat te gaan liggen en maandag gaan we nog een echo doen.

Als er in de tussenliggende tijd iets gebeurd (vliezen, weeën, etc) mag ik niet naar de VK en het geboortecentrum, maar moet ik naar het ziekenhuis. Merkte aan mijn VK dat zij het daar ook niet helemaal mee eens was, maar ja, ziekenhuis heeft t laatste woord..

Kreeg ook een 'rondleiding' maar werd er niet echt vrolijk van. Ook mag ik niet in bad bevallen zoals wel een mogelijkheid van mijn kant zou kunnen zijn. Ik baal..

Juist nu krijg ik meer harde buiken die ook zo af en toe pijnlijk zijn. Zul je zien....

3. zeester

zeester Bekend lid

28 jun 2012
    780
    0
    16
    Ach meis wat vervelend zeg! Ik hoop dat de baby nog even blijft zitten dan voor jou!

4. jossie81

jossie81 Bekend lid

14 mrt 2012
    676
    0
    0
    gezinsbegeleidster
    rotterdam
    Niet leuk kh! Snap dat je er van baalt dat het anders loopt en ook nog eens zorgen maakt omdat de beentjes langer zijn en de buik kleiner.. Hopen dat het allemaal toch gaat wat goed is voor jullie saampjes! Sterkte!

Linie, fijn om van je te horen! Fijn dat jullie met z'n 3en zijn nu en dat Maud het zo goed doet! Hopen dat jouw lijf snel aansterkt!

Hier lekker xfactor kijken en genieten van de bewegende baby in m'n buik.

5. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Wensdroom Mooi hoe jullie dat hebben besproken met de dochter van de draagmoeder.

Linie Fijn dat het zo goed gaat met Maud en hopelijk knap je zelf ook snel op zodat jullie lekker naar huis toe kunnen.

Heeeeel herkenbaar, zo voelt het bij mij ook op dit moment, zeker na de tevergeefse strippoging van vanmorgen.

Kh Wat een tegenvallers allemaal zeg... Dikke knuffel voor jou!

Hier lekker aan het luieren op de bank met een heerlijke blote buik want de kleine man is (nog steeds) mega actief in m'n buik. Zo actief zelfs dat ik regelmatig een voet uit zie puilen die dan van de voorkant naar m'n zij beweegt en je daar ook heel duidelijk kan voelen, lijkt wel een aliën die door m'n buik heen beweegt, ziet er best eng uit... haha Gelukkig heeft vl het nu ook gezien en zelfs net even onder zijn hand kunnen voelen gebeuren, was wel een bijzonder momentje.

Het is ook nog gelukt het te filmen, daar ben ik helemaal blij mee. :)

Verder nog steeds niet het idee dat er een bevalling aan zit te komen, alhoewel ik wel ontzettende last van een beurs kruis heb inmiddels... ik heb echt met opstaan vanaf de bank enzo het gevoel dat de kleine er zo uit gaat vallen. Het zal vooral komen doordat hij al helemaal ingedaald en nog steeds zo mega actief is, die ligt flink te draaien met z'n koppie tussen m'n bekken en schaambeenderen. En dat doet goed pijn...
    Mja, ben allang blij dat ik hem weer zo goed voel, dat was eergisteren toen ik zo onrustig was ook wel anders.

6. Maggi

Maggi Niet meer actief

Balen kh :( Hopelijk besluit de kleine nog even te blijven zitten. Knuf!!

Linie leuk om weer van je te horen, fijn dat het goed gaat! En geweldig dat jullie nu lekker met zijn drietjes zijn! Krijgen we snel een foto te zien van jullie knappe meid?

Liesjuh fijn dat je de kleine weer zo goed voelt. Geruststelling :)

Hier gaat het goed met de acne van T! Die is binnen een paar daagjes smeren met vaseline al voor 3/4 verdwenen! Over een paar dagen dus niets meer van te zien denk ik zo :) En zo houden de zorgen nooit meer op. Zwanger zijn is maar een voorproefje van de zorgen die er komen gaan.. pff! Maar het is het allemaal waard!

Slaap lekker allemaal!!

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik lees trouw mee hoor maar het is druk hier. Probeer mezelf te verdelen over mijn drie mannetjes en dat valt nog niet altijd mee. Ml en ik proberen ook het huishouden draaiende te houden. Hij doet het echt geweldig.
    Ik ben nog erg moe, vraag me af hoe ik het straks drie weken alleen moet gaan doen met de Kids thuis. Zal wel pittig worden denk ik.gelukkig is ml Nog een week thuis.
    Voeden gaat hier nu echt super. Had Ik al verteld dat Gijsje in drie dagen 80 gram was gegroeid? Dat was echt heel fijn want ik zat er wel erg over in. Nu kan ik dan ook eindelijk lekker genieten van het borst voeden. Ga maandag weer even wegen. Ben benieuwd!
    Voel mezelf in ieder geval weer veel beter.

duim weer voor baby's vannacht! !

8. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    O en ik ben alle kilo's alweer kwijt! 16 kilo was ik denk ik aangekomen. Top hè!
    Echter heb ik net als maggi een flink buik overschot. Pas dus nog niet in mijn broeken. ShIrts al wel!

9. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Ik werk bij zorg en heb een afgerond opleiding als
    Nijkerk
    Wat goed zeg :D !!!!!
    Ik was 18 aangekomen en 8 kwijt..dus ik moet nog 10'...:$

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ja maar jij hebt sowieso een mooi gewicht, zelfs met die tien erbij haha. Ik fl zit op overgewicht dus ik ben nu nog veel te zwaar. Hopelijk knabbelt Gijsje er nog wat kilo's af Hihi

11. Bl0empje

Bl0empje Bekend lid

9 mei 2012
    763
    0
    16
    Bleeeeehhh ik lig wakker te liggen....... :(
    Baby'tje kom nou maar gauw, mama is veeeeel te nieuwsgierig en bovendien...... Ongeduldig!!!!!

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    SMS *wee aan* naar 1630

13. Bl0empje

Bl0empje Bekend lid

9 mei 2012
    763
    0
    16
    Al 14x gesmst... Nummer nu geblokkeerd: ze zijn bang voor verslaving! ;)

14. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Hier ook wakker:x ben een beetje nerveus over wat de vk straks gaat zeggen
    Komt denk ik door t gesprek van gisteren.

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Haha shit zeg. ..

16. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Hier ook om 6:00 wakker, nachten worden onrustiger, liggen woelen.
    Kh: wat rot zeg! Dikke knuffel!
    Jeszzs: hoe laat bellen ze je? Balen dat je nerveus bent:( Succes zo!
    Bloempje: niet meer geslapen?
    Jojo: succes vandaag!

17. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Mijn weegschaal is kapot/leeg sinds de dag dat ik bevallen ben hihi
    Vandaag vriend even op pad sturen

18. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Ik ga me direct gek zitten sms-en want ook hier vandaag nog geen wee of gerommel te bekennen... :(

Inmiddels alweer 41w2d onderweg, eerst 7jr geduld hebben om zwanger te worden en nu laat die kleine ons ook gewoon tot de allerlaatste week wachten om geboren te worden. Nu al een kleine eigenwijze etterbak... hmmm... miniversie van papa dus. Dat beloofd nog wat! :p;)

19. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Jeej heb de 40 weken behaald :)

vannacht ook weer eruit om te plassen, zo rond 3/4 uur ben ik wakker. Nu ook alweer veel te vroeg. Vl gaat zijn oom helpen op het bedrijf en als ik eenmaal wakker word heb ik meteen honger...

@Kilo's: wauw wat goed dat jullie al zoveel zijn afgevallen, wil wil ook! weeg nu 102 :$

20. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere

Hahah kon dat maar zo makkelijk ;)

Deel Deze Pagina