Jossie Hopelijk zet het door bij je, je bent iig goed op weg zo te lezen! Succes met bevallen dan maar want dat kan haast niet anders als dat de kleine onderweg is! *jaloers* Succes!!! Hier vanmorgen met vl samen naar de markt en het centrum gelopen voor wat boodschapjes en dat is wat teveel vh goede geweest, lig/zit/hang nu echt onderuit op de bank en heb het gevoel dat m'n lijf me even flink in de steek laat op het moment dat ik opsta. Ben er ook enorm moe van... geloof dat ik echt aan het eind van m'n latijn aan het komen ben wbt de zwangerschap, fut is iig ver te zoeken! Werd trouwens helemaal gek van alle blikken richting m'n buik van mensen in het centrum. Je zag ze heel lang staren en hoorde dan achter je rug dat ze het over mij hadden. Nu heb ik ook best een flinke toeter schijnt en ik loop ook echt niet meer soepel, ik strompel echt al waggelend vooruit dus het zal er vast niet uitzien... Ik ga zo maar ffies een klein tukje doen denk ik!
Jossie: spannend!!! Liesjuh: en toch goed dat je naar de markt bent geweest! En kan me voorstellen dat je energiepeil steeds verder zakt, je bent dan ook al ruim 41 wkn Pindakoek: heerlijk zo lang in je pyjama! Onverwachts bezoek is dan even minder hè
Pfff....mensen die blijven maar appen... 'is ze er al' 'vliezen al gebroken'.....grrr.....kan er slecht tegen...
Hoi allemaal, ecg was goed helaas is t vruchtwater bijna op. Het was te weinig ook voor 41 weken. Morgen weer controle en heb voor dinsdag afspraak tot inleiden staan. Langer durfde de gynaecoloog niet te wachten. Even geen puf om verder te reageren sorry, ben kapot en ga even naar bed.
He wat naar meis! Toch nog dat stomme vruchtwater! Rust lekker uit en dan gaan we fijn samen ingeleid worden dinsdag! knuffel!
Even snel een berichtje; Weer terug uit het zh, anderhalf uur aan de ctg gelegen omdat de kleine niet meewerkte. Toen nog een echo, maar gelukkig goed gekeurd voor nu. Maandag weer terug voor controle en uiterlijk vrijdag of zaterdag inleiden. Nu even slapen want ben echt enorm moe!
Meiden, m'n vliezen waren gebroken en kleintje was toch niet ingedaald! Dus naar het zhuis en lig nu aan de ctg en weeën opwekkers! De bevalling is geopend
He spannend meiden, , vervelend jezss dat je te weinig vruchtwater nog hebt, maar gelukkig houd de gyn het goed in de gaten. En goh lopen er nog veel hier best lang over tijd zeg ! Was vorige zwangerschap ook overtijd maar niet meer dan 6 dagen en kwam toen spontaan, zonder strippen of wat. Ben benieuwd voor meer baby nieuws. Gefeliciteerd nog met de baby , Hier gaat het beter, nog steeds erg moe ondanks wel goed slapen , Lucas doet het ook veder prima , alleen is nu net zon 3 kilo denk ik Gisteren met de laatste kraamzorg dag was hij 2998 haha Bv loopt verder goed dus dat is wel fijn. Enige is ng zijn ritme hij wil alleen snachts bij mij liggen en slapen. Maar wil geen kinderen in bed Dus erg lastig eigenlijk Zn broer vind het nog maar wat spannend hij kijkt wel af en toe maar weet niet zo hoe hij op L moet reageren. Ach ja hij is ook pas anderhalf natuurlijk. Vandaag voor het eerst even naar buiten geweest, was wel even lekker , kleine was aan het huilen en blijkt de wandel wagen dus erg lekker te vinden haha Verder nu erg weinig tijd om te reageren, steeds kraam bezoek gehad. En gewoon te moe om een berichtje te schrijven. Maar lees en leef zeer zeker mee Lichaam werkt nog niet echt mee, Dikke knuf allemaal , geniet van de mini,s en zwangeren zet hem op !
Herkenbaar Doowspenniej... Rusten en genieten, rest komt later. Nachten worden gauw beter (hoop ik...)
Jossie succes.. en Jeszss wat naar van t vruchtwater maar gelukkig wordt je goed in de gaten gehouden.. nu even goed bijtanken je hebt het nodig knuffel
Jossie; succes! Jeszss; balen zeg! Gelukkig ben je nu onder strenge controle! En vermoeiend hè zo'n ziekenhuis... Wil eigenlijk wat slapen maar lukt nog niet erg
Hè meis... wat vervelend. Geef maar ff toe aan hoe je je voelt en dan rustig uitkijken naar dinsdag. Gezellig hoor, benieuwd of jullie me samen voor gaan zijn dan... En als we dan toch voor het samen inleiden gaan, ga ik eind volgende week gewoon gezellig met jou meedoen mocht de kleine er dan nog steeds niet zijn. Oeh... spannend, zet hem op meid! ***gromt even van jaloezie dat er nu alweer iemand aan het bevallen is en hier nog steeds geen actie te voelen is terwijl ik al het langste loop *** < Sorry voor deze ego post!
Je hebt gelijk hoor meid! Dikke knuffel voor jou! En ego posts mogen nog steeds hoor, juist nu, en zonder sorry hadden we afgesproken in het eerste trimester!!!
Jeszss: Balen meid, probeer dit weekend nog te genieten van je mooie buikie en probeer goed uit te rusten!! Jojo: FIJN! Dat alles nu goed was. Toch altijd fijn even zo'n extra check. Jossie: jeeeeeej zet 'm op meis!! Was jou kindje eerst wel ingedaald en nu ineens niet meer? Heel veel succes met de bevalling. Voor de rest ff alleen een zwaai; echt 'n drama-nacht gehad. Liggen , zitten, lopen, boven, beneden.... Wist m'n draai niet te vinden. Echt enorm lang wakker geweest! Uiteindelijk om 06:30 uur in slaap gevallen, samen met VL. En toen schrokken we om 10:00 uur wakker van de deurbel beneden. Zijn niet naar beneden gegaan hoor, maar wel klaarwakker natuurlijk! Daarna op 't gemakje douchen en aankleden en wat boodschappen gaan doen.... Mijn geduld raakt langzaam op... Ik wil ons kleine muppie zien!!!! Al mag ik natuurlijk nog niet echt klagen met m'n 40+4, maar dan nog..... Fijn weekend allemaal! Onze vriendengroep gaat vanavond uiteten en daarna nog wat drinken ergens. Wij hadden besloten niet mee te gaan (óf net bevallen of hoogzwanger!). Maar heeeel misschien gaan we straks nog ff langs. Ligt eraan waar ze naar toe gaan; hier in 't dorp in de dorpskroeg is verder toch niemand, haha. Als ze de stad in gaan slaan we over. Dikke knuff voor iedereen! Xx
meiden logisch dat jullie nu ook jullie kleintje willen zien en bij je hebben.. dus die ego berichten mogen hoor en idd geen sorry! dikke knuffel voor jullie allemaal en ik duim nog steeds ervoor dat de baby's maar snel zullen komen!