16 juni - 30 juni 2013 Mama's deel 3 !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door doowspenniej, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bl0empje

Bl0empje Bekend lid

9 mei 2012
    763
    0
    16
    Roodje Graag gedaan hoor! Het is zoals Ingeltje al zegt wel een vrij prijzige fles. En sommige kindjes moeten er ook echt eerst even aan wennen/leren hoe het werkt. Dus áls je hem aa schaft 1 tip; geef niet té snel op.... Als ze het eenmaal door hebben is 't echt een fijn ding!
    Op deze site:
    Calma – Voedingssysteem

Staat alle info, inclusief een heel informatief filmpje. Hier zie je precies op hoe het flesje in z'n werk gaat!

Xx

2. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Dat probeer ik ook wel te doen, maar soms slaat ze van de pijn zo wild om zich heen en trapt ze zo hard met dr beentjes dat ze echt niet blijft liggen, ookal hou ik haar vast. En als ze dan als klap op de vuurpijl tegen mijn gestuwde borsten slaat dan springen de tranen meteen in mn ogen! :$

3. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Heb net het filmpje gezien maar vraag me af of het niet een te moeilijke speen is voor M.
    ze drinkt niet aan de borst namelijk. Ik kolf fulltime en de keren dat ik haar heb aangelegd waren geen succes omdat ze er niet zo snel iets uit kreeg. Ik zoek eigenlijk irts wat ertussenin zit. Nou twijfel ik of ik hem wel of niet moet kopen.
    Hebben jullie trouwens ook zo'n groot verschil in opbrengst in je borsten? De linker blijft maar geven, maar uit rechts komt bijna niks! :(
    heb ook ineens een cupmaat verschil tussen links en rechts en mijn borsten waren toch redelijk gelijk van grootte :(

4. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Dag lieverds!

Ook ik ben weer thuis van het ziekenhuis avontuur. Ik werd opgevangen door de klinische verloskundige en zij bracht de ballon in. Super charmante houding op zo'n martel stoel hihi. Was even niet prettig maar viel alles mee. Daarna half uur aan ctg gelegen en dat zag er ook keurig uit. Nu is het hopen dat de ballon zijn werk doet en ze morgen door kunnen pakken. Er is namelijk een kans dat het niet werkt en dat ik dan pas woensdag kan worden ingeleid. Een positief iets was in ieder geval dat de verpleegkundige niet heel veel weerstand voelde bij het opblazen van de ballon dat wees volgens haar op een soepele bmm. Dus wie weet was er iets bezig. Nu wel erg last van menstruatie krampen waarbij ik af en tie echt even moet lopen en staan om even afleiding te zoeken.

Morgen ochtend moeten we om half zeven even bellen om te vragen hoe laat we mogen komen. En dan kijken wat de ballon gedaan heeft. Hopelijk genoeg ontsluiting voor het breken van de vliezen en anders moet ik toch aan de gel en infuus. Of in het meest ongunstige geval moeten we weer naar huis.

5. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Jeetje wat spannend Beertje!
    die hevige menstruatie kramp klinkt wel hoopvol hoor. Zo begon het bij mij iig wel!
    ik hoop voor je dat het doorzet meid!

6. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Jojo: gek idd het wisselende beleid per vk/regio. Ik herken ook wat je zegt over dat ik meer word gesmst door mensen die minder dichtbij me staan en naasten laten me lekker met 'rust' of iig lieve sms-jes:)
    Heb idd lekker tennis gekeken, ML gekookt, heb toch echt meer last van buik- rugpijn en harde buiken (voor mij ook nieuw, dus heb wel vertrouwen dat er komende 10 dgn iig 'iets' gaat gebeuren, ook ander slijmverlies, dus wie weet...)

Liesjuh: fijn dat alle onderzoeken netjes waren en eindelijk is er 'iets' gebeurd wbt strippen. Hopelijk doet het iets bij je en anders vrijdag de dag!

Beertje: ook weer een zkh-avontuur verder voor jou! Fijn dat het meeviel! Hopelijk genoeg resultaat morgen en is het breken vd vliezen voldoende. Succes alvast!

Jeszzs: vlgs mij ben je vandaag nog niet hier geweest. Maar wil je voor morgen heel veel succes wensen, want dan word jij ook ingeleid! Hoop dat je nog een beetje kan relaxen/afleiden vanavond!

Bloempje: wat fijn en lief dat je zo de tijd neemt voor alle tips en adviezen! Hopelijk heeft RooDje er iets aan ('k heb nog geen tips voor je...)

Maggi: vind het ook heel knap hoe je het allemaal in je eentje doet hoor! Je bent een topper!

7. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    De dental speen is afgeplat en het gaatje zit dan op het platte deel, zodat de melk bij het verhemelte wordt verspreid en niet direct in de keel wordt gegoten
    Dit is dus de enige speen die werkt tot nu toe...

8. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    +1!!! :d

9. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    sluit me hier volledig bij aan!

10. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Beertje Hopelijk gaat het ballonnetje z'n werk doen bij je!

Hier merk ik eigenlijk nog niks van het strippen, heb zelfs het idee dat m'n buik er rustiger van geworden is... :(
    Lig al wel in m'n bed nu in de hoop dat het toch wat gaat doen aankomende nacht, zou toch leuk zijn!

Jeszzs Jij ook heel veel succes morgen en hopelijk heel veel mooi baby nieuws erbij!

11. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    spannend
    Wel fijn dat je nu weer naar huis mocht

12. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Misschien een stomme vraag hoor maar hoe voelt een wee? Ik heb nu dus behoorlijke rupijn die af en toe ff afzakt en dan weer terug komt. Maar ook af en toe scherpe pijn voorin m'n buik aan de onderkant zo in de regio boven schaambeen. Ik vraag me af of dit een bijwerking van de ballon is of dat het misschien het begin is?

13. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Ja daar nben ik ook erg blij om!

14. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    Beertje, zou best een wee kunnen zijn... Het moeilijke is dat je het eigenlijk moet proberen te negeren en zo mogelijk moet ontspannen onder een warme douche of zo. Als het echte weeen zijn, nemen ze toe in kracht en frequentie totdat je er niet meer omheen kunt...
    Ik hoop het in ieder geval voor je!!! Zet m op!

Ook voor de anderen met de laatste loodjes sterkte... en succes met de (evt ingeleide) (thuis) bevallingen... It ain't over 'til the fat lady sings!!!

Hier inmiddels een tevreden meisje nu er 2 met melk gevulde borsten zijn. Wat heeft een mens nodig...

Slaap lekker voor straks!!!

ps Maggi en Zwangernr2: ik sluit me aan bij de lieve woorden van Bl0empje!! Het is pittig, jullie zijn echte kanjers!!! X

15. Maggi

Maggi Niet meer actief

Beertje wat spannend zeg!!

En wat een lieve berichtjes van jullie zeg, lieverds!! Ik weet niet wat ik mis, denk dat dat wel scheelt, en het is gewoon écht zo dat het allemaal vanzelf gaat. Heb één geweldige man in mijn leven :) Heb nog nooit zoveel liefde gevoeld.

Slaap lekker allemaal en ben benieuwd of er morgen weer nieuws is :)

XX!

16. Snoeppie

Snoeppie Bekend lid

10 sep 2012
    521
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh hier heb ik een plakbaby.. Huilen, niet te troosten en wil alleen maar aan mijn borst hangen, zoebelen en drinken. Waarschijnlijk een regeldag te pakken! Feest! Gaat een hele lange nacht worden denk ik zo.. ML is weer gestart met werken dus die moet ik 's nachts een beetje sparen. Maar ik ben zoooo moe! Het is heavy om iedere 2-3u te voeden. Tussendoor heb ik steeds maar 1,5u om IETS te doen. Ben nu al wel 2 dagen een stuk aan het wandelen. Maar ik blijf last houden van een druk downunder. De VK dacht dat het mijn bekkenbodemspieren zijn die slap zijn. Dus nu maar trouw de oefeningen doen. Hopelijk is het gauw minder.

Dikke knuffel voor de nog wachtende mama's.
    Zet 'm op voor de rommelende dames.
    En de groetjes voor de mama's die ook druk in de weer zijn net hun kids

X

17. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ja het voeden is intensief hè. Ik kom soms nauwelijks aan mezelf aankleden toe haha!
    Mijn ventje doet het super. Is in vijf dagen 180 gram gegroeid en eindelijk boven geboortegewicht.
    Fijn!
    Hij weegt nu iets meer dan 4200. Maat 62 zal hier ook binnenkort ui t de kast mogen

18. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Snoeppie en Ingeltje: Super mama's!!!

19. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012