Lieve allemaal! Even kort berichtje Om 19.30 zijn wij de trotse ouders geworden van Cas! Hij is een flinke kerel! 4340 gram! Het was een zware bevalling die in eerste instantie uit dreigde te lopen op een ks, maar na een flinke weeën storm uiteindelijk toch de 10 cm weten te bereiken. Hij is uiteindelijk geboren met een knip en een pomp. Details volgen later! Nu ligt ie heerlijk op m'n borst te slapen heeft alle twee de borstjes al even gehad en hij doet het super! Wij zijn TROTS!
Jaaaaa, beertje gefeliciteerd!!! Pittig geweest zeg! Genietse samen en bijkomen van dit alles! Fijn dat het uiteindelijk toch gelukt is en geen ks is geworden! En leuke naam!
Lieve Beertje, Van harte gefeliciteerd met jullie kereltje. Ook al zo'n flinke man, zo te horen heb je het helemaal super gedaan!!!!! Geniet er samen van..... Heerlijk, ik ben jaloers!! Xxx
Gefeliciteerd jojo en beertje!!!! eindelijk zijn ze er dan... Geniet van jullie kindjes. Ik heb mijn bevallingsverhaal (ook al is hij niet natuurlijk) gepost op het priveforum. Zal kijken of ik er ook fotos op kan knallen...
Bloempje: wij volgen snel! Succes morgen met je controle bij de vk. Slaap lekker voor iedereen! (voor zover dat kan met het voeden van jullie babies)
Jojo van harte gefeliciteerd !!!! Levi was onze eerste naam,volgens hier een keer gezegd ,maar het werd toch Luuk,mooie naam dus...geniet ze Lieve Beertje ook jij gefeliciteerd !!!! Dat zijn mooie berichten!!! Mooie flinke kerels en super leuke namen
Ook maar even snel een berichtje van mij dan... Vanmiddag (of inmiddels dus gisteren) om 17.01 uur zijn wij de trotse ouders geworden van Bram! Helaas wel in het zkhs bevallen, zal later wel even vertellen hoe dat zo kwam. Heb best een zware bevalling gehad al met al nog namelijk. Maar hij is er met 41w5d dan eindelijk echt! Onze reus van 3590 gram, morgen nog even opmeten. We zijn al wel weer thuis trouwens! Ik ga nu snel slapen, ben gesloopt na m'n bevalling
Proficiat met jullie Bram!!!!! 3590 gram is een mooi gewicht....! Is het een echt een reus? Benieuwd naar je verhaal maar nu eerst bijkomen en genieten!!!
Beertje, liesjuh en jojo gefeliciteerd met jullie kindjes!! Hoop dat ik snel mag volgen ben stikjaloers!! Vanmiddag zelfs traantje gelaten erom...
Gefeliciteerd Liesjuh met jullie reus Bram! Leuke naam! Goed gedaan! Daar is hij dan eindelijk!!! Rust maar uit na deze pittige bevalling! Heb alle nieuwe babies al op FB gezien: mooi Mama's!!! Benieuwd of Jeszss inmiddels ook bevallen is. Dan zouden er 4 jongens zijn geboren op 1 dag Pindakoek: ach meissie, die van ons komen ook! Morgen ben ik alweer 41 wkn...
Jojo en Beertje jullie ook gefeliciteerd met jullie mannetjes! Hebben we gewoon ff 3 kerels aan de lijst toegevoegd op 1 dag, best knap van ons! Hier de nacht goed doorgekomen, kleine heeft zich reuze goed gehouden. Lijkt alleen enorm veel honger te hebben maar m'n bv is nog niet op gang. Straks maar ff overleggen met de kraamhulp, gelukkig heeft hij nu z'n reserves nog. Ik ben trouwens enorm aan het na vloeien... Hopelijk snel weer vanaf want ben het na 12 uur inmiddels al wel zat. En naar het toilet gaan met 5 hechtingen is ook een hel... Ik ga nog ff proberen te tukken voordat de kleine weer aangelegd mag worden of wakker wordt... Straks eindelijk lekker onder m'n eigen douche, ik verheug me er nu al op. Zal later vandaag m'n bevalling even posten maar dat doe ik wel even met de laptop, toch ff wat fijner typen
Beertje en lies, van harte met jullie mooie mannen! Geniet en ik hoop dat jullie snel weer opgeknapt zijn! Liefs
Liesjuh en Beertje; al even via FB maar gedaan maar nogmaals GEFELICITEERD! liesjuh; als je bram al een reus vind heb ik er een hele peuter uitgewerkt denk ik Hier eerste nachtje gehad, helaas heeft hij maar max 2-3uur geslapen... Hopelijk worden we zo goed gekeurd door de kinderarts en mogen we lekker naarhuis! En ohh wat doet mijn onderkant (incl hechtingen) zeer! Voor de nog wachtende dames; hou vol, ook jullie hebben straks jullie kleine wonder in je armen!