Nice pinkster hihi Pff zo..ff bbq pizza hawai naar binnen gewerkt Heb echt last van branderige borsten jullie ook? Ook zie ik een wit stukje op mn tepel zitten..zou er al wat gaan lekken? Hoop hetniet... Vanavond en morgen verjaardag...wel gezellig maar merk wel dat ik nu op een of amdere manier vaker op mezelf wil zijn.
Maggi, oeh blijft spannend! Fijn dat je nog even tijd krijgt om eraan te wennen. Heel lang zal hij niet op zich laten wachten... Leuk! Hou je ons op de hoogte? Pinda, hier ook erg branderige borsten en een maatje erbij volgens mij (op mijn heupen ook, maar dat doet geen zeer ) Mooie buik Pinkster!
jeej maggi.. wat een schrik zeg... gelukkig zit hij er nog veilig in. hier ook een update.. waarschijnlijk door alle spanningen heb ik heel veel last van harde buiken..verloskundige gebeld en moest paracetamol nemen en hete douche en als ze om de 10minuten kwamen gelijk weer bellen en ook als ik er vannacht niet van kan slapen. net kwamen ze 20minuten lang om de 3minuten.. dus daar schrok ik wel van.. inmiddels is het wel weer wat rustiger en heb ik ze om het kwartier..exlief is wel onderweg hierheen al noemt hij me wel een aansteller.. de zak! :x hoop dat het zometeen goed gaat als hij voor me staat.. want hij dreigt met dat hij omgangsregeling via jeugdzorg wil regelen.. de gek! leuk zo een ex.. begin me af te vragen wat ik in hem zag.. en krijg er steeds meer spijt van dat hij wel erkent is
maggi fijn dat de kleine het nog goed maakt en je nog even tijd krijgt om te wennen.. mooie buik pinkster Kaatje doe je rustig aan meid! zwangernr2 wat een gedoe met je ex.. en meteen via jeugdzorg willen regelen ook niet netjes maar moeder heeft vaak vele meer te zeggen dan een vader.. logisch dat je daar harde buiken van de spanning van krijgt.. meid rustig aan hoor.. en las je twijfelt idd bellen hoor!
Nou meiden de spanning blijft er wel in zo! Maggi, lekker dat je weer thuis bent en dat de kleine man het nog proma naar zijn zin heeft bij moeders Kleinmonster hoe is het nu met jullie en wessel? Hopelijk kunnrn jullie nu veel samen zijn! Kimmey zag weer een mooie foto van roan voorbij komen. Lekker dat ie het zo goed doet! Zwanger2 rustig aan maar en laat je niet gek maken he! Jij en de kleine meid zijn nu even het belangrijkste! Verder weinig puf om op iedereen te reageren. zijn de hele dag op auto jacht geweest. Uiteindelijk op de valreep geslaagd. Maar dat geslenter langs al die bedrijven werd ik niet vrolijk van! Op tijd tr bed maar!
Zwangernr2, Nou meid wat een rot situatie zeg. Ik schrijf hier de laatste weken weinig mee, maar lees wel mee. _laatste 2 weken 10x in het zh geweest met ctg en echo, harde buiken en voorweeën_ Jeugdzorg is er voor om de beide partijen te ondersteunen als ze er samen niet uitkomen. Ik heb in een soortgelijke situatie gezeten. - Als hij al schulden heeft worden deze wel mee berekent in zijn draagkracht. - Heeft hij expres nu nieuwe schulden gemaakt om onder de alimentatie uit te komen kan de rechter in jou voordeel beslissen om hem wel alimentatie te laten betalen. Onder de regel dat hij al maanden weet dat hij een dochter krijgt en daar dus rekening mee had moeten houden. (dit heb ik gehad en wat was mijn ex boos dat het hem niet gelukt was) -Een rechter zal niet besluiten om een pasgeboren baby meteen een heel weekend mee te geven aan de andere ouder ivm een te jonge leeftijd. Meestal is dit op een zaterdag een aantal uurtjes en soms onder toezicht van jou of jou begeleiding. Zeker met bv niet te lang omdat je elke 3 uur moet voeden in het begin, hierdoor kan de rechter zelfs besluiten dat hij bij jou langs moet komen om haar te zien een vast tijdstip en dag(en). (Mijn dochter was net geen 6 maand en de rechter had besloten dat hij haar mocht hebben op zaterdag van 10.00 tot 17.00, ik gaf op dat moment geen bv meer). -Ik heb een advocatenkantoor gebeld en een advocaat van onvermogen aangevraagd, de meeste kantoren hebben een inloopspreekuur en dat is gratis het eerste gesprek. Daarna als je besluit door te gaan met deze advocaat alleen bepaalde kosten, waarvoor je in veel gevallen bijzondere bijstand voor kan aanvragen bij de gemeente/sociale zaken. -Hou er rekening mee dat erkennen geen gezag is, hij heeft recht om haar te zien en de plicht voor haar te zorgen, maar alleen jij bent nu gerechtigd om beslissingen over haar te nemen. Dus laat je niet in een hoekje drukken, ik zou als ik jou was het gesprek van maandag uitstellen en eerst een advocaat te bellen, zodat je sterker staat en hij niet over je heen walst nu je emotioneel niet zo sterk bent als anders. Als je dat niet wil, dan een lijstje maken wat jij wil en hoe.
Jee Masami, wat rot dat je in een vergelijkbare situatie hebt gezeten zeg! Ik vind je tips aan zwangernr2 fantastisch. Wat geweldig dat je zoveel moeite doet. Wel rot van alle extra controles! Hoe is het nu met je? Zwangernr2, het kan best een tijd rommelen, zeker bij een tweede (of derde, of vierde...). Goede tip van de vk. Heb je nu wel behoefte aan zo'n ex? Niemand kan je natuurlijk zeggen wat te doen, maar ik zou echt de adviezen van Masami ter harte nemen. Hij lijkt echt alles tegen je te gebruiken en is gewoon niet de persoon op wie je zo verliefd was meid. Hoe moeilijk het nu ook is, wellicht is een periode van communicatie stilte rondom de bevalling erg goed voor jou en je dochter (en Lukas). Laat het maar geregeld worden door mensen die er verstand van hebben, voordat je door emoties in een hoekje gedrukt wordt waar je nog maar moeilijk uit komt. Dat verdien je niet. Sterkte!
Dankje wensdroom, vandaag mijn eerste echte offday. Bah bah. Wat voel ik me moe en verdrietig, eigenlijk om niets (zeker in vergelijk met de ervaringen van sommige mama's hier). Op tijd naar bed dan maar...
Heb ook alles gelezen, maar niet alles onthouden. Sorry... Kaatje en Ingeltje, lekker vroeg naar bed. Morgen een nieuwe dag. Maggi, jij maakt t ook spannend. Je bent bijna bij die 37 weken Alles nu nog wel rustig in de buik? Zwanger2, wat een rot situatie zeg... logisch dat je lichaam er op reageert. Hoop dat je zo rustig kunt blijven, want die kleine in je buik is t belangrijkste Kimmey; sterkte in deze moeilijke situatie... Gisteren na de vloer nu ook de nieuwe bank gekregen... joehie, gelukkig nog mooiop tijd. Konden we ook meteen de box opzetten Bekijk bijlage 327218 Vandaag in t kamertje aan t klussen geweest. Helaas geen gordijnen nog, die hebben vertraging en komen waarschijnlijk na de bevalling
echt vervelend zeg, vroeg naar bed lekker proberen te slapen en hopelijk morgen weer op met een beter gevoel.misschien een warme douche of op een andere manier ontspanning dat dat je wat helpt?
mooi hoor kh ziet er leuk uit. zo meiden druk geweest vandaag, ik ga nu lekker bij mijn mannetje op de bank.
KH wat een mooie kamer zeg, super. Kaatje, hier gaat het redelijk. Alleen vandaag weer weeën die echt zeer deden. Hopelijk krijg ik woensdag uitsluitsel over de inleiding.
Prachtig kamertje kh! Heel lief! Rot hoor Masami, zo vermoeiend! Goede tip wensdroom, alleen staat onze badkamer even op z'n kop doordat ik mijn man aan het werk gebruld heb (oa commode opknappen, die staat normaliter in de badkamer en is dus nu leeg, uit elkaar, geschuurd, 2x in whitewash, alles verspreid in manden in de badkamer...Aaaaaah!!!) Misschien morgen met schoonzus naar Sanadome
Bedankt voor de compliment Mooi kamertje KH !! Echt netjes!! En mooi ruim bank ook trouwens ,grappig volgens mij hebben we precies het zelfde alleen in het bruin
sanadome klinkt lekker kaatje hopelijk knap je daar dan van op.. schrok me net rot.. man had met zijn broer aan de tel gezeten en die informeerde al of er nog niks was of in aantocht was.. nee nog niet zegt mijn man.. belt net de draagmoeder en ik dacht gelijk.. zou het nu al begonnen zijn.. hoop van niet.. vraagt ze of je de naam met een s of een z schrijft want ze waren iets aan het maken en hadden discussie over hoe je het nu schrijft.. krijg straks een foto als ze klaar zijn. maar ze belde dus om dat te vragen omdat wij dat het beste weten natuurlijk. pff maar gelukkig is alles nog goed met ons meisje en zit ze nog lekker in de buik.