Wow wat een verhaal Grumpy! Super goed gedaan samen! Geniet ze en rust goed uit! Wat een plaatje die Joep!!! Pittig Kimmey! Kom je nog bij een kinderarts met Roan? Anders zou je maandag even moeten bellen voor een oplossing. Zoveel voeding is idd teveel. Heeft hij snel op? Is hij wel tevreden na de fles? Zeester, wat is de tijd toch snel gegaan... Aanstaande woensdag al! Wat ontzettend fijn! Misschien raar dat je hier laatste bent maar zo fijn dat dit wondertje zo snel op jullie pad is gekomen en dat er een einde is gekomen aan verdriet en onzekerheid van vorige herfst! Lekker blijven mopperen over die dikke enkels ed hè?! Linie, als je het niet vertrouwt gewoon ook eerder iemand bellen hè (huisarts of verloskundige bv), maat vaker kleine beetjes kan best nu bij dit weer. Fijn dat de plasluiers goed zijn. Sara heeft vanmiddag en vanavond ook vastgeplakt gezeten aan mij (lees: mijn melkfabrieken). Waren net samen op de bank in slaap gevallen. Veel te warm! Ze ligt nu nog even te slapen in de wipstoel, ik ben alvast vooruit naar bed. Het is zo'n schatje!!! Zou kunnen blijven spammen...*zucht* Jullie ook zo verliefd?!! Op naar een warme nacht! Met baby?? Slaap lekker!
@ wensdroom & Kaatje ja ik heb vandaag al de dag flessen na 70 incl poeder (dat kreeg hij al toen in de vorige keer op controle was bij de kinderarts) ik weet idd dat hij te veel krijgt en dat het 150 cc per kilo is.. Ik heb voeding gehaald idd voor hongerige baby's om dit te mixen met zijn eigen voeding... Hij krijgt namelijk geen gewone fles maar Friso prematuur...maandag ga ik idd bellen want hoef pas in september weer naar de kinderarts..hij is wel te vreden na de fles maar begint na 2 uur weer te jengelen omdat hij honger heeft..als ik de fles meng met de Friso voor hongerige baby's dan komt hij na 3 uur..maar ben bang dat hij op deze manier niet genoeg voedingsstoffen krijgt..
Snap ik Kimmey en dan krijg je ook nog van iedereen een ander advies... Daarom dacht ik idd je eigen dokter bellen, dat is het handigst. Ondertussen ook goed voor jezelf zorgen hè! Lukt slapen een beetje?
Ja ga maandag bellen want heb liever advies van de kinderarts dan van het CB.. En zijn flessen drinkt hij idd of hij de hele dag niks heeft gekregen ... Maar als ik dan zijn fles eruit haal wordt hij giftig en gaat huilen waardoor hij lucht binnen krijgt en dat wil ik dus ook weer niet.. Slapen gaat redelijk maar breekt wel op want voordat hij weer terug in bed ligt en ik slaap zijn er nog 2 uur over voor mij voordat hij zich meld. Overdag moet ik zoveel doen dat ik tijd te kort kom dus dan komt het er ook niet van
** inbraak ** Sorry dat ik even binnen val.. ik lees hier omdat ik erg meeleef met de dames die zo overtijd gaan maar nu even een andere reactie: @Kimmey.. kijk anders ook eens op het prematurenforum hier op ZP. Wat ik begrijp van de afgelopen jaren uit de verhalen van prematuur mama's, is dat de enorme honger eigenlijk vaak voorkomt. Zij kunnen je vast beter helpen. Een prematuur moet je echt niet vergelijk met een a-terme kind. Veel succes nogmaals sorry voor de inbraak: en alle dames: VAN HARTE GEFELICITEERD!
Van harte gefeliciteerd meiden met jullie meiden Echt super meer baby'tjes!!!! Hier echt last van de warmte heeft Luuk niet,maar hij heeft meer behoefte aan drinken,hij draagt korte kleedjes,vanmiddag heeft alleen in zijn rompertje geslapen,ik weet het niet hoe ik vanacht doe ,nu ligt ie hier beneden in zijn rompertje maar ik doe denk ik geen pyjama aan,zijn kamer is nu 27 graden ik heb boven nu de boel helemaal open ..en ik doe nu bij elke voeding een luier en tussen door ook natuurlijk en bij elke luier een dikke laag sudocreme erop ,een gelukkig geen rode billetjes
Wat een schatje grumpy!! Hier om 4.40 wakker geworden van weeën. ..duurde al een uur dus vl wakker gemaakten vk gebeld. Heb nog steeds 2 cm maar erge pijn en rrug weeën. ..best pittig... Hou jullie op de hoogte...
Spannend pinda! Lastig kimmey wat je met de voeding moet. Ik denk ook dst je even met de kinderarts moet overleggen en wat andere al zeiden roan zal andere behoefte hebben dan een a terme baby. Succes! Wat een heerlijke babies voorbij zien komen! Warmte Ik vind het vooral lastig wat betreft slapen. Onze kamer is vrij wa t m maar ik ben bang dat cas het misschien s nachts toch koud krijgt. Maar wel het dekentje afgehaald en alleen een lakentje. Hij slaapt in een mouwloos romper met een boxpakje. Nu ligt ie uitgeteld op m'n borst voldaan na de voeding. Heerlijk, kan zo de hele dag wel liggen!
Zet m op pindakoek!!! Wat een plaatje is jullie Sam Grumpy! Hier vannacht het hele flesje inflacol over het bed heen gegooid tijdens de voeding.. Balen! Ff gejankt (hormonen?) en vanmiddag nieuwe halen. Werkt wel echt super dat spul! Vandaag ook de laatste dag kraamzorg, ga haar echt missen want had een topkraam!! (En ik schiet weer vol..) Sterkte met de warmte allemaal!
Wat 'n plaatje Grumpy!!!! Heerlijk "fijn" poppetje. Je ziet meteen 't verschil met onze tante die 1,5 kg meer weegt; BOLLEN WANGEN! Hihihi maar zooooo lief..... Pindakoek, succes meid.......Zet 'm op!!! Hier best 'n goede nacht gehad. Joes drinkt al meteen vanaf het begin super aan de borst, niet normaal wat 'n zuigkracht dat ze heeft. (Gevolg; nu al wat pijnlijke tepels, meteen aan de purelan!!!) Vanwege haar gewicht moet ze wel 10cc bijvoeding krijgen ivm suikers. Deze zijn niet geprikt, maar voor de zekerheid wilde de vk dat. Niet wetende dat er écht al dikke druppels melk uit mijn borsten komt. Ik heb nu echt het idee dat ze veel te vol gestopt wordt. Ze is best nog wat misselijk van de bevalling en heeft gister 'n aantal keer flink gekokhalst. Zo zielig. Ze geeft niet echt terug, maar je ziet dat ze met haar hele lijfje werkt om alles binnen te houden. Daarom ook vanaf gisteravond maar 5cc bijvoeding gegeven (via fingerfeeding trouwens). Ze heeft om 23:45 gedronken en toen hebben we haar om 04:00 uur maar wakker gemaakt, ook gedaan vanwege de suiker, anders had ze van mij best door mogen slapen!! (Natuurlijk met 'n max hoor! ) Vandaag komt de vk weer en dan meteen even overleggen hoe en wat met die bijvoeding. Ze ligt nu nog heerlijk te slapen, met haar duimpje in het mondje.... *Smelt* Voor de rest van de meiden; Hele fijne dag, dikke knuff!
Wat een heerlijke babyverhalen hier!! Ik geniet heerlijk met jullie mee! Zet m op pindaatje. Ik hoop zo voor je dat het snel en voorspoedig zal gaan!! Fijne dag allemaal
he kimmey lastig hoor , maar idd overleg met een kinder(arts) lijkt dan idd handig en ja jouw kindje heeft miss inderdaad andere behoefte dat zou kunnen, goede tip van ?? ( ben naam kwijt maar degene die in brak en aangaf op prematuur te kijken) maar je moet iiig doen wat je zelf het beste lijkt. en pindakoek hoe gaat het iig succes en zet m op!
Hier helaas niet zo goed met de bv. De kleine heeft na de bevalling wel gedronken. Maar daarna niet meer. Uurtje geslapen, maar maakt niet uit. Gaan straks proberen met kolven, kraam is er heen halen om te lenen en wrs wat kunstvoeding. Verder doet Sam het goed: plassen, poepen! Alleen heeft ze honger! Wel zielig... En gister ook wat misselijk. Bloempje: mooie meid hoor jullie Joes! Jossie: knapperd heb je! En leuke kleertjes! Houd het hier even bij... Liefs voor iedereen!!!
Enne Kh: we wachten tot jij je kleine in je armen hebt voordat we naar het Mama-gedeelte zijn hoor! Morgen heb je een afspraak met de vk toch? Veel succes meis! Zeester: ook een fijne dag!
Helaas dames het heeft niet doorgezet...net nog even geslapen en weeen zijn weer weg! Wel vanochtend de slijmprop verloren en de vk heeft me vannacht nog een keer gestript. We wachten weer af... Fijne zonnige dag vandaag