ik leg haar in de wiegbak idd of in het wipstoeltje , op een (box) kleed nog niet dat vind ze net als in de box zelf nog te groot, maar ook dat kan gewoon zou ik zeggen.
Haha wat is een wiegbak!? Bedoel je dan een wiegje of de reiswieg van de kinderwagen? Ik leg Gijs in ieder geval in de kinderwagen buiten. Soms laat ik hem binnen in de box, daar heb ik een DooMooseat in liggen. Tepelhoedjes zijn hier echt een uitkomst. Ik vind de Medela zelf fijner. Ik heb daar de maat L van. Van Avent had ik de gewone maat maar die vond ik wat minder fijn zitten. Gingen sneller los bij het drinken.
ik duim voor je dat het gaat doorzetten en naar het geboortecentrum kan.. Succes! Jossie ik heb irisa gewoon in de wagenbak buiten
Ik laat haar dan binnen in de box of in bed (als ze slaapt) En als ze wakker is blijf ik zelf ook lekker binnen Vind haar nog iets te jong om in die hitte onnodig buiten te zijn
Pindakoek gefeliciteerd met je mooie meid! Lieve foto FB.. Fijn he die Infacol KH nog even volhouden! Spannend dat je al 3 cm hebt! Lief mannetje hoor Strijkertje! Als ik E. buiten heb heb ik haar ook in de kinderwagenbak.. Of lekker op schoot onder de parasol Binnen ligt ze altijd in de box beneden.. Tenzij ze echt gaat slapen, dan boven in haar wiegje Heb vd week ook lekker buiten gezeten met de babyfoon toen ze boven lag te slapen
Pindakoek: Gefeliciteerd met je dochter! Mooie naam! Genietse samen! Kh: yeah 3cm! Hoop dat het snel echt gaat starten! Veel succes met wachten nog! Zeester: yeah, bijna 37 wkn! Fijn hè! Einde in zicht Jossie: echt brutaal dat lange kraambezoek Mega-irritant! Linie: vind het van familie helemaal raar dat ze blijven plakken zeg! Lieve baby-foto's weer Gaat hier weer beter! Vandaag veel rustmomenten gehad en kraam is lief! Kleine slaapt veel beter al, goede tips gehad! En meer vertrouwen wbt voeden. Morgen met tepelhoedje starten. Nu nog kolven om de 3 uur, wat al veel minder pijnlijk is. En aanleggen met de kraam ging laatste keer beter! Gevoel dat het op gang komt, m'n borsten voelen anders. OMG, word straks echt Pamela Heb nu al 70G... Mega-veel kleertjes gehad van m'n broer. Had natuurlijk helemaal geen meisjekleren. Maatje 50 is net te groot, bijna alle rompers die ik heb ook... Ben erg blij met ons topic! Even je verhaal kwijt en tips opdoen. Jullie zijn lief❤❤❤
@grumpy, ja!! Heel fijn!! @kh ach meis, ik dacht echt dat je aan het bevallen was. Wel fijn die 3cm! Die pakken ze je idd niet meer af!! Ik hoop voor je dat het gauw zo ver is!! @hier: kom maar klein meisje, kom maar!! Of daal maar weer in. Dat is beter voor mama`s bekken!! Morgen alweer naar de vlos. Gaat snel nu zeg!!
Pindakoek gefeliciteerd met jullie meisje! Grumpy wat fijn dat vandaag alweer beter gaat. Niet opgeven hoor, alles komt goed! Kh ik duim ook mee voor jou! Heel lang kan het nu ook niet meer duren! Vanmorgen was echt weer DRAMA! Ik denk dat mijn borstvoeding achteruit is gelopen qua productie sinds ik meer zelf aan het doen ben. V lijkt echt hongerig te zijn want komt alweer zo snel na de voeding steeds. Vanmiddag uit pure wanhoop een flesje kunstvoeding gegeven en daar heeft ze 2u heerlijk rustig op geslapen in het wipstoeltje. Vanmiddag ook op het CB geweest om haar te laten wegen. Ze zit volgens die weegschaal nog niet terug op haar geboortegewicht maar kan ook verschil in weegschalen zijn. Ik ben nu mijn voedingen aan het afkolven zodat ik zie wat erin gaat. Vorige week kolfde ik veel meer volume als vandaag, zo'n 60-70cc uit beide borsten samen. Morgen maar een rustdag inlassen, veel drinken en wat meer eten. Hopelijk komt mijn borstproductie dan weer terug op het oude niveau. Komt vast allemaal goed, ook hier! Fijne nacht iedereen. Ik duik gauw mijn bedje in. ML is beneden aan het knuffelen met V op zijn borst. Ik ben boven weer aan het kolven. X
Hè wat lastig snoepie. Drink je genoeg? Ik maak voor mezelf elke dag een kan ranja klaar en meestal drink ik daar twee van leeg naast het andere drinken wat ik drink. Hoeveel voedingen krijgt ze? Het warme weer zorgt ook vaak voor meer drinken hè. Waar wij zelf een beker water pakken voor de dorst, pakken onze Kids een extra drink beurt bij mama
Hier ook veel voedingsmomenten... Sara leek echt hongerig, maar ik kolfde bijna 100 uit 1 borst dus dat zal het niet zijn. Toch die warmte, arme kleine schat. Dan maar genieten van die momenten samen! Maar idd veel drinken!
Iets heel anders: Had 2 kaartjes voor Robbie Williams as zat 13 juli in ArenA, maar zie het nu helemaal niet zitten om haar achter te laten... Weet iemand van jullie nog iemand die zou willen gaan? 2 beste zitplaatsen, kaartjes (E-tickets) voor originele prijs (75 euro + 7,50 servicekosten). Ben eerder geweest, was altijd super gaaf, maar heb nu besloten om maar toe te geven aan mijn moedergevoelens
Ik denk dat ze gisteren zeker 12-15 voedingen heeft gehad. ik twijfelde gisteren ookeven of ik wel genoeg gedronken had dus heb me gisteren avond nog even vol gegooid met thee, water en frisdrank. Vandaag maar eens bijhouden of ik wel echt voldoende drink. ML had V een flesje afgekolfde melk gegeven voordat hij naar bed ging, aangevuld met 30ml kunstvoeding. Hierdoor heb ik zelf wat langer kunnen slapen. Nu ben ik weer aan het kolven, hopelijk deze ronde meer dan 50ml. Rechter borst voelde net wel vol en beetje gestuwd aan. Op hoeveel voedingen zitten jullie momenteel? X
Snoeppie: goed dat je veel gedronken hebt, daar kan het zeker aan liggen hoor. Ik voed alleen nog bij om de 3 uur. Zowaar heeft onze meid van 1:00-4:00 door geslapen, woehoe! Werd wakker vd wekker Kaatje: zou zo niet iemand weten. Wel superkaartjes! Ingeltje: hoe was het om alleen met je mannen te zijn!
benieuwd naar KH. Kaatje ik zou ze op mp zetten.. waarschijnlijk nog wel iemand die ze graag wil hebben..ik weet zo niemand maar zal eens denken.. hier een goede nacht gehad Elize heeft om 01uur de fles gehad en toen pas om 5.30 weer. echt super fijn.