Pff, hier kwam Joep om 20:30, 23:00, 01,00, 3:30, 05:00 en nu om 7u.. Das wel heel vaak toch? Of maakt dat niet uit met bv? Na deze tiet ga ik toch echt ff slapen.. Eerst kwam hij snachts om de 4u maar nu dus heel vaak om de 2..!
Hier gemengde gevoelens.... Sinds lange tijd weer een heerlijke goede nacht gehad. Helaas omdat t weer muisstil is in mijn lichaam... Hetgeen ik voel is weer die vervelende aambei, die wil ik nou net niet voelen. Dus ook nu nog geen voorteken/ gerommel te bekennen. Daar had ik stiekem wel op gehoopt, aangezien ik van die 3 cm ook nooit wat gevoeld heb. Heb nu maar de hoop gevestigd op het breken van de vliezen. Graag of vandaag allemaal of donderdag. Morgen is m'n schoonmoeder nl jarig... Voor jullie ook een dikle knuffel. Dat lijkt me erg pittig met borstvoeding. Stukje onzekerheid en zeker met dit weer goed drinken! Het lijkt voor nu nog zo'n ver-weg-van-mijn-bedshow. Hoe is dat bij de andere dames die last van een aambei (voor de bevalling) hadden gegaan? Dat lijkt me best spannend. Vk had t erover dat die bij t persen behoorlijk groot kunnen worden en ik zie dat dan meteen weer voor me, net als de bevalling. Fijn zo'n beelddenker,hihi. Zeester,hoe gaat t met/bij jou. Hou je t vol? Jij leest ook mee met al die vrouwen die de klus al geklaard hebben Ook jij bent er bijna en je kan mij zelfs nog voor zijn
Hier ook een lekkere plaknacht. C wilde om 21.00, 22.30, 00.15, 3.00 en 6.00 an de borst. En dan tussendoor nog ff 5 minuten. Ik wilde zoo graag slapen had gister geen middagdutje gedaan dus zat er ff door... en dan steeds maar weer een half uur slapen want zodra ik hem in t wiegje legde begon het hele ritueel van voren af aan. Zal idd de warmte wel zijn. Kh, maak je niet druk over de aambeien. Ik had ze voor de bevalling, en ze worden idd best groot na het persen maar ik heb er maar 1 of 2 dagen last van gehad. Gelijk smeren met curanol en de tabletten gebruiken dan verdwijnen ze als sneeuw voor de zon! Hopelijk gaat het bij jou snel beginnen!
he KH had gehoopt voor je dat je wat gerommel enz.. zou voelen.. maar je hebt de 3cm niet gemerkt dus we weet zijn dat er nu al meer zonder dat je het door hebt.. goed slapen vlak voor je moet bevallen is ook wel erg fijn. als het straks dan gebeurt ben je misschien een beetje fit.
Ha meis, Ja in theorie zou ik je voor kunnen zijn, maar in de praktijk denk ik niet hoor. Ze komt vast niet morgen (ook al hoop ik daar zo op ) Tja hoe ik me voel...beroerd. Klaar met zwanger zijn, nieuwsgierig naar ons meisje en lamlendig doordat (bijna) iedereen al 'klaar' is. Ik zie er toch wel als een berg tegenop en dan de laatste te zijn (ook al is dat logisch) is toch pittiger dan ik dacht. Ik ben eigenlijk best wel heel bang zonder reden Ben toe aan hooikoorts medicijnen en vrieskou ivm mijn enkels! Kortom ik ben er klaar mee en ik neem misschien ook wel iets afstand de komende weken totdat ze er is. Ik moet het namelijk echt loslaten, maar dat lukt nu niet zo goed helaas. Ik hoop voor jou echt dat het vandaag of morgen ineens zover is!! Ik meld me denk ik weer bij serieus gerommel. Tot die tijd lees ik mee. Dikke kus lieverds!
Lieve zeester neem de tijd voor jezelf het is ook niet makkelijk tussen al die bevallen vrouwen en baby's terwijl jij nog even moet.. en eigenlijk niks liever wil dan ook je kindje in je armen houden. dikke knuffel vanuit hier
Ik kan me je gevoel heel goed voorstellen. Ook ik wist van te voren dat de kans heel groot zou zijn dat ik als (een v.d. laatste) zou bevallen, maar dat is toch pittiger dan ik dacht/ had verwacht. Voor jou moet het nog heftiger zijn! Ook ik heb de laatste weken daardoor al wat op een lager pitje gestaan hier, het is toch 'confronterend' hoe blij je ook voor ieder ander bent, het maakt toch wat los Ook ik herken dat 'bang' zijn. Doe rustig aan en neem alle tijd die je nodig hebt. Hoop voor jou dat de kleine gewoon mooi op tijd komt, dat je niet zolang hoeft door te lopen en dat je er lekker door overvallen wordt. Dikke knuffel. @wensdroom, ik had er ook op gehoopt. Had gisteren echt voor het eerst even die hoop.... Maar dat is vandaag alweer weg. Voel me gelukkig wel nuchter. Ben nu benieuwd wat ik morgen te horen krijg, maar merkwel dat ik stiekem teleurgesteld zou zijn als ze nog niet kunen strippen en nu alles even stil ligt (al weet ik dat 3cm al best wel wat is) Morgen wordt denk ik ook de afspraak in t ziekenhuis (alvast) gepland *zucht*. We blijven hopen
Pim ligt binnen in de wagenbak als ik buiten zit, of ik leg hem ook op de loungeset. Hij vindt het buiten heel leuk, maar ben dan wel weer bang voor wind. Ik merk wel dat ik hem veel te wam kleed. Nu alleen en romper en 's nachts onder 1 ipv 2 dekentjes. Tja, toch de bezorgde moeder he, maar hij kwam nat van t zweet uit zn bedje. Leggen jullie de baby in z'n bedje als hij slaapt? Ik moet eerlijk bekennen dat Pim alleen 's nachts in z'n wieg ligt en de rest van de dag slaapt hij in de box of wagen,maar misschien is t beter om hem in z'n wieg te leggen? Ooh wat erg, ben pedagoog, kan het anderen zo mooi vertellen, maar zelf doe ik t niet haha !
Dikke knuffel voor zeester en kh. Snap dat t lastig is om een van de laatste te zijn. Zeester, als je eens zin in een bakkie hebt....
Ha dames, heb jullie schandalig verwaarloosd.. hier erg moeten wennen aan het leven met een kindje en heb het idee dat ik afgelopen week echt geleefd ben doordat er kraamzorg in je huis de boel overneemt en er veel kraambezoek langs komt. Tot overmaat van ramp ook nog eens ziek geweest afgelopen 2 dagen!! Nu voel ik me gelukkig weer een stuk beter en heb ik voor het eerst sinds de bevalling zin om mijn laptop aan te zetten en met jullie te kletsen! Wat lastig dat sommige kleintjes zoveel komen, het is natuurlijk ook wel echt heel warm voor ze. Wij geven Levi soms tussendoor een flesje met wat water. Mijn bonuszusje die borstvoeding geeft had ook problemen met haar kleine die nu zo vaak kwam maar sinds dat ze hem wat water geeft tussen de voedingen door(met een flesje of theelepeltje) gaat het met zijn ritme weer stukken beter. Misschien een tip voor sommige van jullie? Gaaf zeg kaarten voor Robbie Williams Kaatje. Helaas kan ik op dit moment nog maar 1x per dag de trap op en af en is dat al mijn max door mijn bekken, dus naar Robbie gaan zit er voor mij niet in. Daarnaast kan ik op dit moment mijn kleintje ook echt nog niet alleen laten Peetje; ik heb zelf het idee dat je een kleintje nog niet echt kan verwennen of 'verkeerde' gewoontjes aan kunt leren tot een week of 6 minimaal. Zou dus gewoon doen wat goed voelt. Levi ligt in zijn wiegje te slapen als ik toch boven ben, als ik naar beneden ga probeer ik hem dan te laten liggen tot hij wakker is maar als we beneden zijn en hij valt in slaap leg ik hem ook gewoon in zijn kinderwagen hoor! Zal nog even een foto'tje van onze kleine man spammen voor degene die niet op FB zitten, heb ik namelijk nog helemaal niet gedaan.. En voor iedereen die bevallen is en die ik nog niet(via fb) gefeliciteerd had: alsnog van harte gefeliciteerd en ik hoop dat jullie ook heerlijk aan het genieten zijn!
Peetje ik probeer zo veel mogelijk om Elize ook s'middags na het flesje van 12 of 13 uur ook in haar wiegje boven te leggen. maar anders ligt ze in de kinderwagenbak of box. en na de fles van 21 of 22 uur gaat ze ook in haar wiegje. maar wij proberen dan zelf ook daarna al naar bed te gaan.
Jojo logisch toch dat je geleefd wordt in het begin en je moet wennen aan het hebben van een kindje. dat moest ik ook hoor! rot zeg dat je ook nog ziek geweest bent.. gelukkig lees ik dat het alweer beter met je gaat. Wat een lieve foto's van Levi. en ik ben het met je eens hoor de eerste weken kun je een kleintje niet verwennen dus idd gewoon doen wat je goed lijkt en wat goed voelt.
zow vevrelend die plak nachten, kan er aan mee doen , Lucas kwam vannacht om 24.u 3.u 5.u 7.u 8.30 en net om 10u ook weer voeding gegeven... normaal helpt mijn man met lucas uit wiegje halen verschonen en dan geeft hij hem aan mij zodat ik kan voeden en niet te wakker wordt, maar door dit weer is het extra zwaar voor hem op werk, dus ja laat hem maar slapen . alleen nu ben ik gebroken hopelijk kan ik vanmiddag ff een dutje doen. ( GAAAAP ) en ja jojo , eerste dagen wordt je idd echt geleefd allemaal nieuw natuurlijk en je moet er echt even samen aan wennen gisteren wel lekker geshopt met gezin en bij de c&a ff wat zomer pakjes gekocht voor lucas , zo met dit weer is dat wel handig
Klinkt als een regeldag. Je bv en je kindje moeten zich even opnieuw afstemmen op elkaar. Die dag heb je met ongeveer tien dagen en weer rond de drie weken weer. Bv kun je echt nooit teveel geven. Tenzij ze steeds alles wat ze drinken in grote golven uit spugen. Dan drinken ze misschien wat teveel haha
Peetje dat is maar net waar jij je goed bij voelt Je zult gaan merken straks dat iedereen het anders doet. SomS krijg je flinke discussies omdat opvoeden gewoon heel persoonlijk is. De één legt de baby altijd boven en de ander houdt hem liefst de hele dag dichtbij. Met de borstvoeding is het slim om je baby steeds bij je in de buurt te hebben zodat je de hongersignalen tijdig herkent. Dan kun je aanleggen voor je baby huilt. Gijs ligt dus waar ik ben.s avonds boven en overdag beneden
Zo dames, heb mijn verhaal ook even op het pf kunnen zetten! Las iets over aambeien naar de bevalling toe, niet druk over maken. Na de bevalling voelt alles beurs aan van onder, mn aambeien was wel het laatste waar ik last van had KH oh meis ik voel met je mee, ik hoop dat er echt snel iets gebeurt bij je! En verder hier een goede nacht gehad voor het eerst en daardoor een beetje mens. Wel vind ik het nog lastig te accepteren dat mn lijf niet zo wil, maar goed. Heb wel voor meer dingen geduld moeten leren krijgen de afgelopen maanden! Morgen voor het eerst naar buiten als alles goed gaat, zo'n zin in. En vanmiddag mn eerst emiddag alleen met Ravi, spannend! btw.... voor de dames die het alleen doen, respect..... ik weet neit of ik het zou kunnen!