Spannend KH! Hopelijk zet het snel door na het breken van je vliezen zodat je lekker in het geboorte centrum kunt bevallen. Zet 'm op meid!
Dank jullie wel. Vind t zeker spannend. Lig te stuiteren op bed... Hoop dat t me toch lukt om wat slaap te pakken. Welterusten
Lieve kh, Wat een bewogen dag! Wat ben je toch een goede mama dat je nu al zo opkomt voor je kleine lieve spruit! Ik hoop echt voor je dat het morgen super verloopt en dat jullie gauw als gezinnetje samen zullen zijn! Slaap lekker...
Slaap inderdaad maar lekker en zoveel mogelijk want de komende dagen kom je vaak slaap tekort. Hier lijkt Gijsje al te beginnen aan wederkerigheid in het contact! Vanmiddag op het aankleedkussen praatte Ik tegen hem en begon hij met een stralend gezichtje terug te lachen zelfs met geluid! Het zou wel heel vroeg zijn, dus eerst maar eens vaker zien voor ik het helemaal geloof. Maar het voelde zó intens dat de tranen mij in de ogen sprongen...
Lieve kh , goed dat je je bij je standpunt hebt gehouden, en fijn dat ze dan morgen in gb centrum je vliezen willen breken, en hoop dan dat het lekker opschiet voor je en je snel je kleintje mag verwelkomen. Ingeltje oh dat is zeker een heel prachtig ontroerend momentje , ben benieuwd of hij idd echt lachte , Hier kijkt lucas me soms ook al echt aan das zo schattig ! smelt dan helemaal. zeker na zon gebroken nacht dan Vanmiddag even een flesje voor het eerst afgekolfd met de handkolf dat ging wel erg snel binnen 5 min had ik 70 cc op de ene borst en op de andere borst binnen 5 min 40 cc flesje ging er ook makkelijk in gelukkig. straks bij volgende voeding maar weer even proberen. dan kan mijn man voor het eerst ook een voeding geven de infacol lijkt zijn werk te doen heb vandaag een stuk tevreden mannetje en zijn ontlasting kwam ook een stuk beter gelukkig ook betere nacht gehad. ben benieuwd hoe het deze nacht nou gaat
Had Sara vandaag ook in mijn armen, kletste en zei "ja, ik ben nou jouw mama" en daar was haar lach van oor tot oor! Bewust of niet, het mooiste wat je mee kunt maken! Ook ik heb een traan gelaten... Wat hebben we toch een geweldige baan!
Dames, wat ontzettend lief dat jullie ook met mij nog zoveel meeleven en aanmoedigen, doet me erg goed Ben al wakker en ontzettend zenuwachtig, hihi. Komt vast goed. Ga proberen jullie een beetje op de hoogte te houden, maar kan me nog niet veel voorstellen bij wat komen gaat en hoe dat loopt Stap voor stap... Om 8.00 eerst bellen hoelaat ik terecht kan.
Lieve Kh: veel succes vandaag! Onze een-na-laatste-topic-baby-gaat-geboren-worden! Zet hem op! Ingeltje: *smelt terug!* Kaatje: hele mooie baan Kleine ligt hier na voeden lekker dichtbij d'r papa... Gister hier veel tranen, maar denk kraamtranen, 't was kraamdag 5, was ook zo moe vd bv-strijd, alles kwam eruit, pffff. Wat doet een bevalling toch veel met je zeg! Het gaat nu zoveel beter! Moest gister nog 2x kolven, had al wat stuwing, maar geen melk gezien... Gister weer helemaal in tranen nadat ik hoorde dat bij een vriendin (die kort na mij is bevallen) de bv goed op gang kwam. Waarom bij mij niet na alle moeite... Maar goed, een betere nacht gehad en dan ben je een heel ander mens! Zin in de nieuwe dag, benieuwd wat onze kraam in petto heeft Kan ook extra uren krijgen. En misschien komt de vk even langs die m'n bevalling heeft begeleid. Hoop het wel! Anders de nacontrole bij haar. Gaan even een leuk kadootje voor d'r regelen
Nu gaat t helemaal kriebelen. Argghhh Wat een droppie en wat kijkt ze al helder en wijs uit haar ogen. Mooi hoor. Ik lees mooie smelt momenten bij Kaatje en Ingeltje. Het is door de regels heen bij iedereen goed te lezen hoeveel liefde et sperlt. Mooi hoor Grumpy, kan me voorstellen dat dat bericht na zoveel frustratie even niet fijn/ leuk valt. Maar je hebt uiteindelijk geluisterd naar je gevoel. Het ging gewoon niet meer voor jou. Dat is geen teken van zwakte, maar juist krachtig
Ahhhh lief van je Kh! Heel veel succes hè! Hoelaat moet je er zijn? *Knuff voor Zeester* al meeting gehad me Peetje?
Succes Kh!!!! Ik hoop dat je net te horen heb gekregen dat je mag komen. Grumpy: Wat een mooi meisie!! En laat je tranen maar gewoon gaan is heel normaal.... Echt apart ja wat het allemaal met je doet, ik had 3 verschillende kraamverzorgsters maar toen ze weggingen elke keer bleef ik maar huilen, het is gewoon een hele mooie emotionele periode