16 juni - 30 juni 2013 Mama's deel 3 !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door doowspenniej, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Jeetje... Alweer deel 3! Nu even vanuit bed op m'n telefoon reageren aangezien ik toch al minstens een uur wakker lig. Straks maar even met de laptop, kan ik me gelijk weer even abonneren op dit topic voordat ik hem straks kwijt ben..

Ik zag mooie kamertjes voorbij komen en een Ikea lamp van Bl0empje volgens mij met een té lang snoer...
    Wij hebben van die serie de blauwe ster hangen boven de schommelstoel en idd vonden wij het snoer ook te lang. Mijn vriend heeft hem ingekort, losse schakelaar gekocht bij de bouwmarkt want deze krijg je er zonder te slopen niet vanaf, en er tussenuit geknipt. Snoer ingekort en de stekker er weer aangezet. Zal straks even een foto maken van het eind resultaat daarvan en hier posten, stukken beter kan ik je zeggen! :)

Onzekerheid heel herkenbaar... Ik heb dat ook steeds vaker nu de uitgerekende datum dichterbij komt. Af en toe ineens het gevoel of we er wel echt klaar voor zijn en hoe we het gaan doen. Tja, we kunnen toch niet meer terug nu ;) dus het zal vast wel goed komen. Heb ook steeds vaker het idee dat ik te vroeg ga bevallen ofzo... Zal blij zijn als ik volgende week weer even op controle ben geweest bij de vk en de dag erna op 37wkn zit, dan mag ik iig thuis gaan bevallen!

Hik hier soms ook wel 3x op een dag. Gisteren lag ik 's middags op bed toen de kleine ook de hik kreeg en kon je m'n buik helemaal mee zien bewegen. Haha

Hier verder lekker aan het genieten van m'n verlof. Gisteren heeft m'n moeder de hele badkamer uitgesopt. Ik heb onderwijl onze kledingkast opnieuw ingericht. Kan ik vandaag eindelijk aan m'n volgende 'project' gaan beginnen... Het wassen vd babykleertjes en de lakentjes ed. Leuk!:D
    En dan kan ik ondertussen de adressen vast op de enveloppen gaan schrijven...

Dinsdag avond trouwens nog de wieg opgehaald, hij is echt leuk en in goede staat ook zoals we konden zien. Ik ga hem vandaag maar in elkaar zetten denk ik, ben zo benieuwd hoe het staat bij ons op de kamer. Moet alleen nog wel even op jacht naar lakentjes ervoor maar ben helemaal verliefd geworden op die met uiltjes vd Hema en gelukkig vindt vl ze ook leuk. Wilde een linkje posten maar de site vd Hema ligt er iig mobiel uit op dit moment. :( Hopelijk vind ik vandaag nog fut om even naar het dorp te fietsen, dan kan ik het gelijk halen en opmaken, show ik gewoon een foto vh eind resultaat.

Nou meiden... Ik ga nog maar even een sanitaire stop maken en de zoveelste poging doen om nog even wat slaap te pakken.
    Hoop dat jullie allemaal nog lekker liggen te snurken. :p

2. Peetje2012

Peetje2012 Bekend lid

17 aug 2012
    666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden,

Deel 3 alweer! Leuk!!

Wat vervelend dat bij sommigen de twijfel wat toe slaat. Kan het me wel voorstellen hoor.
    Ik moet zeggen dat ik het tegenovergestelde heb. Heb zo'n zin om onze kleine man in m'n armen te houden. Kan echt niet wachten. Hopelijk komt hij helemaal gezond ter wereld, net zoals alle anderen kindjes hier :)!

Gisteren weer bij de verloskundige geweest. Laatste echo gehad. Meneer is nu al bijna 7 pond :s! Dat wordt wel een 8 ponder zei ze.
    Hij liet ook weer graag zien dat het een jongen is, haha. Ook dat is bovengemiddeld zei de verloskundige haha.

Het bed staat op klossen, heerlijk om zo in en uit bed te kunnen stappen, maar we maakten ons wel zorgen dat er maar 4 van die plastic klosjes onder staan. Gelukkig zijn we er niet door heen gezakt vannacht :)!

Vanmiddag naar m'n zus. Ze gaat me helpen met enveloppe schijven.

Het aftellen is nu echt begonnen :)!

Ga nog even m'n ogen dichtdoen! Tot straks.

3. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    wat rot dat sommige twijfels krijgen, maar ik denk dat het door de hormonen komt en er gewoon bijhoort. maar je bent er echt wel klaar voor je hebt al maanden voorbereid door het kleintje wat in je buik groeit en de spullen die je in orde hebt gemaakt of nog aan het doen bet.. maar het is nieuw en die twijfel is heel logisch je zult zien we worden allen ( en sommige zijn) op onze eigen manier (straks) een goede moeder

Bloempje wat lief dat kaartje

benieuwd naar de wieg liesjuh

Peetje een flinke echte kerel!

Ingeltje hopelijk vandaag een betere dag zonder hormonsters

vervelend jojo inderdaad maar rustig aan doen

zwangernr2 fijn verlof, en leuk morgen de bellypaint :)

Kaatje nog lekker film gekeken? welke film was het?

wij gaan zo straks weer op pad richting draagmoeder. dit keer voor controle bij de gynaecoloog, omdat het nog steeds een twijfel is of ze nu zwangerschapsdiabetes heeft of niet moet ze bij de gynaecoloog langs. zekere voor t onzekere. maar de waardes bij prikken blijven gewoon goed.

iig allen fijne dag ik kom in de loop van de middag/avond wel weer even kijken wat er allemaal geschreven is

4. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    Kort berichtje vanaf hier, sinds vanacht in het ziekenhuis en om 7 uur zijn spontaan mn vliezen gebroken. Nu is het afwachten waneer de kleine komt.

5. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    wow deel 3 alweer, het gaat snel (soms te snel ;) )

@bloempje, wat een leuke dingen zag ik voorbij komen op het priveforum. Mooi hoor.. Die onzekerheid ken ik ook wel hoor!, en wij hebben er toch wel even op moeten wachten. Het ene moment kijk ik erg uit naar de bevalling, en dat ik ons mannetje eindelijk mag ontmoeten, maar het andere moment slaat toch wel een angst toe dat er een grote baby door een te kleine opening moet. En als de baby er dan is dan ben JIJ er voor verantwoordelijk.. Benauwd soms wel even.. Daarnaast gaat het financieel misschien heel anders worden (ging het al wel door minder werk van mij) aangezien het bedrijf niet zo goed loopt, tis dus afwachten of er na het verlof nog diensten zijn. Maar dat zullen we dan wel zien.

@peetje. woow ws 7 pond al.. dat gaat die van ons niet halen (vk zei dat het een kleine baby zou zijn, ws geen 7-8 pond) fijn dat de controle goed was

@wensdroom Hopen dat alles goed is met de draagmoeder, veel plezier bij de afspraak

@pooh, oef voorzichtig hoor...Toch erg wennen zo;n buik die uitsteekt he

@downspenniej mooi kamertje hoor

@hier gister controle+bevalpraatje gehad, baby en ik zijn goedgekeurd. Baby is helemaal ingedaald :) (alhoewel soms ook :( lopen en opstaan wordt moeilijker, en heb soms behoorlijke steken down under) ga het lijstje zo maar eens opzoeken

6. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    Bevallingslijst Mama's 16-30 Juni 2013
    Privé voor deze mama's (alleen voor meekletsers)

12 juni
    ♥ Veetje83(29) - 1e kindje - BV - ZKH - Cbibi - :cool:

16 juni
    ♥ Marjolein1984(28) - 1e kindje - BV - ZKH -Cvibi - :cool:
    ♥ Snoeppie(26) - 1e kindje - BV - ZKH
    ♥ Strijkertje(29) - 1e kindje (★) - BV - ZKH - Cbbbi - :cool:
    ♥ Tiempje - 1e kindje - FV - ZKH (geplande keizersnede) - Cbibi - :cool:

17 juni
    ♥ KaatjesBaby(34) - 4e kindje (JMM) - BV - ZKH - Cbbbi - :cool:
    ♥ Maggi(30) - 1e kindje - Cbibi - :cool:
    ♥ Peetje2012 - 1e kindje - FV of BV- Thuis -Cvibi - :cool:

18 juni
    ♥ Linie (30)- 1e kindje (★) - BV - ZKH - Cvibi
    ♥ PirateMommy (?) - 1e kindje - BV - ZKH met M.I.

19 juni
    ♥ Wensdroom(31) - 1e kindje via draagmoeder - FV - ZKH - Cbibi -:cool:

20 juni
    ♥ Ingeltje(32) - 3e kindje (JJ) - BV - Zkh - Cvibi- :cool:
    ♥ Masami - 3e kindje (MM) - BV - Thuis
    ♥ Liesjuh1977(36)- 1e kindje - BV – Thuis- Cvibi - :cool:
    ♥ Zwangernr2 (23) - 2e kindje(J) - BV - ZKH

21 juni
    ♥ Leo85(27) - 1e kindje - BV - Geboortecentrum- :cool:
    ♥ Pinkster(26) - 2e kindje (J) - BV - Thuis - Cbibi - :cool:

22 juni
    ♥ Jojo12 (27)- 1e kindje - FV - Thuis/ZKH - CIF

23 juni
    ♥ Kleinmonster(26) - 1e kindje - BV - Thuis - Cvibi - :cool:
    ♥ Jeszss (29) - 1e kindje - BV - ZKH - Cvibi - :cool:

24 juni
    ♥ FB1984 (28)- 2e kindjeJ) - FV – ZKH

25 juni
    ♥ Bl0empje(21) - 1e kindje - BV - Thuis - :cool:
    ♥ Kimmey(25) - 1e kindje - BV - ZKH
    ♥ Madchen30 - 3e kindje (JM)(★★★★★) - BV - ZKH (KS)
    ♥ Malaika(37) - 2e kindje (J) (★) - BV - ZKH - Cbibi - :cool:
    ♥ Pooh85 (28) - 1e kindje - FV- ZKH -:cool: - Cbibi

26 juni
    ♥ Koesterhoop(25)- 1e kindje - BV - ZKH
    ♥ Beertje1987 (25)- 1e kindje -BV- ZKH - Cbibi - :cool:

27 juni
    ♥ Grumpy(32) - 1e kindje (★) - BV - Thuis - Cbibi - :cool:
    ♥ Jossie81(31) - 1e kindje (★★)- BV - ZKH - Cbbbi

29 juni
    ♥ Pindakoek(30) - 1e kindje - BV - ZKH - Cbibi
    ♥ RooDje(31) - 1e kindje (★) - ? - ZKH Cbibi

30 juni
    ♥ Kh82 (30) - 1e kindje (★) - BV - ? - :cool:
    ♥ Doowspenniej (25) - 2e kindje (J) - BV - Thuis - Cbibi - :cool:

31 juli (illegaal erelid :D )
    ♥ Zeester (30) - 3e kindje (JJ) (★)- FV - ZKH

(13) Meisjes (15) Jongens (7) Verrassing/Geheim!

Afspraken

Mei:
    23 Wensdroom Gyn, Bl0empje Liggingsecho, Leo85 VK en liggings-/groeiecho, Kleinmonster Groei echo, Tiempje VK, Malaika Gyn
    24 Pinkster Bevalgesprek Jojo liggingsecho
    27 Maggi 37wkn echo, Jojo VK, Ingeltje liggingsecho
    , Tiempje Gyn en datum ks bekend
    28 Doowspenniej VK, Koesterhoop VK, Pooh85 VK en liggingsecho
    29 KaatjesbabyVK, Liesjuh1977 VK en liggingsecho
    30 Pinkster echo, Wensdroom VK, Jeszss VK en liggingsecho, Marjolein1984 controle
    31 Jossie81 start verlof!, Doowspenniej Liggingsecho, Zwangernr2 VK, Grumpy VK en liggingsecho

Juni:
    3 RooDje infoavond bevallen
    7 Marjolein1984 extra groeiecho
    5 Beertje1987 Controle VK
    19 Zeester start verlof!

BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling ♥ = goeie echo gehad!
    ★ = kindje verloren... :cool: = verlof begonnen!
    Cbbbi = Caput (hoofdje) bewegelijk boven bekken ingang: hoofdje is nog niet ingedaald.
    Cbibi = Caput bewegelijk in bekken ingang:hoofdje is stukje ingedaald.
    Cvibi = Caput vast in bekkeningang: hoofdje volledig ingedaald.
    CIF = Caput in Fundo : het hoofdje ligt boven = stuitligging

★ ★ ★ Sterrenhemel ★ ★ ★
    sterretje van Zeester (6 wk)
    sterretje van Carientje78 (6 wk)
    sterretje van Vlinder1309 (8 wk)

Om de lijst overzichtelijk te houden, schonen we de lijst af en toe op. Na circa 1½ maand afwezigheid (of 1 dag posten en niet meer ter!ugkomen) ga je weer van de lijst. Er weer op? Geef maar een gil!

Wil je de lijst aanpassen? Zoek dan de laatste lijst op (zoek in dit onderwerp op 'lijst'), klik op quote en haal in de tekst dan de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft!

7. Bl0empje

Bl0empje Bekend lid

9 mei 2012
    763
    0
    16

Wowwwwwwww wat spannend!!!!!!!!
    Succes... En... Hou ons op de hoogte!!

Liefs.

8. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    wow... spannend! heb je ook al weeen? heel veel succes!

9. Jojo12

Jojo12 Actief lid

18 okt 2012
    382
    0
    0
    Spannend! Succes meis! !

10. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

#30 Grumpy, 23 mei 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 mei 2013
    Kleinmonster: spannend zeg! Heel veel succes!!!

11. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    wensdroom: veel succes vandaag bij de gyn

peetje: flinke jongen heb je al :) dat gaan wij ook niet halen denk ik

vandaag hier weinig te doen.. vanmiddag zoonlief naar de speelzaal :)
    vriendlief komt vanmiddag ook langs.. kunnen we gelijk een serieus gesprek voeren.. maar komt vast goed :) fijne dag iedereen

12. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Ik werk bij zorg en heb een afgerond opleiding als
    Nijkerk
    OMG ik wou wat schrijven maar ben al weer vergeten tot dat ik zag dat kleinmonster haar vliezen gebroken is,....echt spannend meid!!!!!
    Laat AUB weten ??? ook al ben je moe,ff gauw een bericht ,ok? ahhaha
    Veeeeeeeeel suc6 meid! Wens en hoop een hele gezonde kindje!!
    Zet m op he
    Xxxx

13. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Jee meis heftig! Hoe gaat het verder met je? Heel veel sterkte en hou ons op de hoogte!

XX

14. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Kleinmonster: wow :$ veel succes meid duim voor je, veel succes!!

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Zooooo. Goeiemorgen!

Hier de kids weggebracht dus even mama tijd. Tijd om even bij te lezen en te reageren!

Pooh auw!! Dat is een gemene schaafwond. Hopelijk groeit je buik niet te hard meer, dat zal wel trekken brrr... Ik heb trouwens hele goede ervaringen met de zalf van Bach Remedies. Rescue zalf heet het, het is bij de Tuinen oa te koop. Ik heb daarmee al een paar keer een flinke brandwond binnen een dag weg gesmeerd!

Kleinmonster: en? Welke telefoon is het geworden?

Doowspenniej: lief kamertje (s)

Bloempje: hè wat naar toch, die flauwtes :( lijkt me echt heel eng om steeds te krijgen. Wat een lieve actie van je vriend!
    Je gevoel is verder heel herkenbaar hoor, toen ik zwanger was van de eerste. Ik bedacht me opeens: "Wat weet ik nou van baby's?" en dan slaat opeens de angst toe.
    Maar het is een heel natuurlijk proces waar je vanzelf ingroeit. Het zal niet altijd makkelijk zijn, maar samen sta je sterk! En het forum is echt een geweldig hulpmiddel :)
    Alles komt goed!! *schuift glaasje Roosvicee naar Bloemetje(en alle andere onzekere bijna-mama's)*

Liesjuh: op dat tijdstip hoor je te slapen hoor ;) ;)

Peetje: maar 4 klossen? Ik heb er 8 :cool:

KLEINMONSTER!!! Wat doe je nou?! Ik schrik me een hoedje.... succes lieverd!

16. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Jee Kleinmonster, wat spannend! Zet 'm op meid, heel veel succes en een goede bevalling voor jou en de kleine gewenst!!

17. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    #37 Ingeltje, 23 mei 2013
    Laatst bewerkt: 23 mei 2013
    Ik was me net vannacht aan het bedenken dat we een 2e lijstje nodig hebben :D:D:D (maar zo snel :$:$:$)

Wat vinden jullie van deze? Moet er nog iets bij? Zijn de kleurtjes goed te lezen?

18. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Geboren!

.. mei 2013 - .. - .. - .. - ..

Geboortedatum - Naam - Gewicht - Lengte - Naam Mama

Wil je de lijst aanpassen? Zoek dan de laatste lijst op (zoek in dit onderwerp op 'geboren!'), klik op quote en haal in de tekst dan de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft!

19. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Kleinmonster: Wow wat spannend!! Heel veel succes meissie!!

Ingeltje: Bedankt voor de tip van de rescue zalf. Zal het eens gaan uitproberen!

Zwangernr2: Succes met het serieuze gesprek met vl vanmiddag....

Hier opgestaan met barstende hoofdpijn. Paracetamolletje gepakt en hopelijk zakt het dan vlug!

20. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ingeltje, we waren tegelijk aan het typen.. Maar de kleuren in de lijst zijn goed leesbaar!

Wel leuk een GEBOREN lijst, maar inderdaad wel eerder dan ik had verwacht!

Deel Deze Pagina