Haaai Hier ook lekker druk dagje gehad,moest ff 3 uurtjes oppassen voor me schoonzus ,heb een gevoel sinds dat ik verlof dat iedereen denk dat ik niks te doen heb..hoewel ook een beetje zo is maar dat betekend niet dat ik op alle kinderen kan passen..tjo wat is dat kind toch druk,maar wel een schatje van een meis.. Ben nu erg erg moe,ik hoop dat ik zo in slaap val Strijkertje word het spannend meis,zo lang je maar geen zwngsvergiftiging is hè ...ben benieuwd Zo pooh 85 cm ik vind al heel wat met ons 75 cm , en ik ben 1,56 cm
hoi weer even een berichtje van mij.. zit er even lichtelijk doorheen... veel geruzie met mijn ex.. hij zou vandaag langskomen maar was ziek van de spanning.. arme vent.. omdat sommige vrienden en familieleden hem nu aanzien als een boeman.. zou bijna medelijden krijgen woensdag komt er een herkansing en als die ook niet doorgaat neem ik een advocaat op me.. ook voel ik de kleine meid minder.. denk door de spanning.. als het morgen nog zo is maar even de vk bellen.. zag verder mooie bellypaint voorbij komen van de draagmoeder van wensdroom erg mooi jossie had ook een mooie foto van de babyshower kh: gave armband! las iets over inleiden van maggi en ingeltje spannend! volgende week weer nieuwe wondertjes op het forum masami en peetje: bedankt! als ik meer info nodig heb zal ik aan jullie denken en de rest ben ik kwijt.. sorry
Zo te lezen volgende week weer een paar kinderen rijker hier Maggi, ingeltje en strijkertje. Spannend word het wel nu, hopelijk hoor ik woensdag meer. Zwangernr2 doe je wel rustig aan, nu eerst om jezelf en je kinderen denken. KH mooie armband heb je gemaakt. Babyshower lijkt me ook wel leuk om mee te maken, helaas zijn de mensen in mijn omgeving niet van het soort mensen die daar aan denken. Maar ze zijn wel leuk hoor Pooh 85 cm mijn kraambed staat op 80 en daar moet ik al in klimmen. krukje of leeg krat neerzetten. Denk wel om pantoffels dan, voelt niet echt lekker aan blote voeten. Pinkster lekker uitrusten nu. Kwam vandaag een vrouw tegen die ik al jaren ken, ze leeft heel dicht bij de natuur en haar eigen innerlijke zelf. Wel heel nuchter persoon verder, maar kent haarzelf gewoon goed. Zegt ze tegen mij hey masami dat duurt niet lang meer bij jou, ik zie het aan de vorm en lijnen in je gezicht ze heeft dat dus al veel vaker gehad en het klopt dus ook steeds. Nou ik hoop dat ze nu weer gelijk heeft
Zo, weer even goed bijgelezen! Ingeltje, voor jou dus ook spannend! Denk dat we dezelfde soort moederkoek hebben Hoop voor je dat ze je nu niet zo lang laten doorlopen! En Strijkertje komt ook erg dichtbij! Wie weet straks wel 3 kindjes op 1 dag Fijn dat je in ieder geval geen zwangerschapsvergiftiging hebt! Zwangernr2 pff de ellende blijft maar doorgaan daar he.. Je ex lijkt nog geen centimeter toe te geven. Goed dat je een advocaat in de arm neemt als dit allemaal nergens toe leidt! Dit neemt misschien ook een beetje stress weg. Is voor de kleine natuurlijk ook niet goed. Probeer toch zoveel mogelijk leuke dingetjes te doen met Lukas en te ontspannen, al is dat erg moeilijk nu. Bizar hoe je ex ineens 180 graden is gedraaid. Sommige mannen!!!! Wil ze echt niet allemaal over één kam scheren want hoor hier geweldige exemplaren voorbij komen Maar wij hebben het in ieder geval niet getroffen helaas! Masami wat apart joh van die vrouw! Wie weet.. als ze al eerder gelijk heeft gehad Ben benieuwd!! Kh gave armband, ook al zo lekker creatief! De rest ben ik vergeten, ook zo druk in mijn hoofd vandaag! De kleine ligt trouwens helemaal vast in het bekkenbodem. 'Vaster kan niet" zei de gynaecoloog. Ik werd trouwens vandaag gezien door de gynaecoloog uit 'kleine baby's grote zorgen', zo apart! Ik zei al gelijk waar ken ik u toch van? Toen mijn moeder later binnenkwam voor de echo zei ze gelijk 'u bent die leuke man van dat tv-programma!!'. Echt leuk! Maar met andere woorden: Zou iemand mij alsjeblieeeft op CVIBI kunnen zetten Dankjewel!! Nu 'ik heb het nog nooit gedaan' kijken haha en dan lekker naar bed!
Hey mama's! Wat fijn dat alle controles en nagekomen uitslagen goed waren! Fijn! Spannend dat er echt data geprikt worden nu! Ben benieuwd hoe het met Roan en Wessel gaat! Wie wordt de volgende babe?? Zwangernr2, meissie toch. Wat een toestand. Hoop dat je toch de rust kunt vinden en goed op jezelf en je kids kunt letten. Hele dikke knuffel voor jou! Net nog even bij de gym geweest. Ben nu het verst van allemaal (maar niet de dikste buik hoor). Lekker eten en dan naar bed. Morgen weer gezellig druk dagje! Fijne avond!
Jeetje... misschien komt er vanaf nu wel elke week een of meer baby's! Ben heel benieuwd wie er straks aan de beurt is! Mijn bed hoeft gelukkig niet op klossen. Is nu 65 cm en zowel kraamzorg als de verloskundige vindt het prima zo. Anders had ik ook zeker een trapje nodig gehad haha Nu lekker op de bank m'n favoriete series kijken: greys anatomy en emily owens md Maggi grappig dat je werd geholpen door een bekende dokter!
Heeft iedereen lekker van de zon genoten vanmiddag? Als ik de weersvoorspelling bekijk moeten we het er voorlopig ook mee doen maar misschien valt het mee. Masami; wat bijzonder, ben erg benieuwd of de vrouw gelijk heeft! Opzich geloof ik altijd wel in dit soort dingen dus ben erg benieuwd! Linie; wat fijn dat je weer terug bent bij je eigen VK, geboortecentrum haal je vast wel op tijd! Beertje: fijn dat 1 verslag af is, succes met de volgende! Kaatje; wat ga je morgen doen dat je een drukke/gezelige dag hebt? Veel plezier in ieder geval! Maggi; fijn dat de kleine helemaal vast ligt, is draaien tenminste niet meer mogelijk! Zwangernr2; bijzonder dat je ex niet kwam, fijn dat hij zich lekker ellendig voelt succes woensdag en laat je niet gek maken! Pinkster: let wel op jezelf hoor meis, dat je verlof hebt betekent dat je kan uitrusten voor de bevalling en niet dat je nu alles voor iedereen kan gaan doen! Zij moeten juist jou nu een beetje helpen. Lekker rustig aan gaan doen dus! Ingeltje; schijnbaar erg goed wonen in jouw buik! Fijn dat je morgen direct controle krijgt en dat ze je niet langer door laten lopen! Ben benieuwd wat je morgen te horen krijgt! Wensdroom: leuke dag bij je ouders gehad? En lekker gezongen? Ga je dat straks ook blijven doen als de kleine er is of regel je het dan anders? Opzich natuurlijk wel leuk voor je ouders als je daar steeds een dagje met hun kleinkind bent. Strijkertje: fijn dat het geen zwangerschapssuiker is! Spannend hoor dat je nu weet dat het maandag zo ver is! Liesjuh; bedankt voor het bijwerken van de lijst! En jij had toch die leuke shirtjes bij de Zeeman gekocht? Was zaterdag direct even gaan kijken maar zag ze bij ons nog niet. Ga morgen weer even kijken met het foto'tje van jou, kan ik het even vragen als ik ze weer niet zie. Kh; creatief hoor zo'n armband! Hoe werkt hij precies? Zag namelijk allemaal getallen ed erop staan. Hoogte bed; wij hadden een heel laag bed en hebben die op bierkratten gezet, hij is nu zo 66cm. Hoger kan gewoon niet maar denk dat de VK en kraamzorg er niet moeilijk over doen. Zou ook echt niet weten hoe ik er anders nog in en uit moet komen, dit is nu al erg moeilijk door mijn bekken. Ik ga lekker mijn bed in en dan morgen even de laatste dingen kopen bij de babywinkel. Slaap lekker allemaal!
Wat attent dat je zo persoonlijk reageert Jojo! Ik sla morgen een studiedag over en ga oa shoppen voor de baby en de andere kids en lunchen met...wensdroom! (Hoop niet dat je het vervelend vind als ik dit post) Erna afhankelijk van energie level nog wat opties. Jij shop ze ook morgen en slaap lekker!
*Giechel* Jullie lopen wel heel hard van stapel Hahaha. Ik verwacht echt niet voor de 20e te bevallen hoor!! Gyn zal morgen waarschijnlijk met de mening van de vk mee gaan en bevestigen dat hij gewoon groot is. Verwacht echt niks voor de 40w. Daarna zullen ze wel in de gaten gaan houden. vanaf telefoon sorry! XXx begin beetje ongerust te worden over Klein monster. .
maggi: ik vind dat zo een wanhopig progamma ik kijk dat ook altijd.. vind die marcel echt een freak... brrrr hahaha kaatje: op mijn kinderen passen doe ik zeker lukas is laatste dagen lekker bijdehand met zn uitspraken dus lach me af en toe rot om hem en zegt hij heel droog er achter aan: is lache lekker kereltje masami: bijzonder zo een vrouw.. benieuwd of ze gelijk heeft mijn bed ligt een extra matras op maar vind hem echt groot.. mijn zoontje is 87 centimeter en kan er net overheen kijken.. durf hem nu niet meer alleen op mijn bed te laten.. maarja ik ga slapen.. morgen genieten van mijn vrije dag zonder verplichtingen slaap lekker
Ahhhhhh wil slapen! !!!! Had zo gehoopt na de waardeloze nacht van afgelopen nacht nu heerlijk in slaap te vallen maar lig al anderhalf uur wakker Hoop dat jullie wel allemaal heerlijk aan het dromen zijn!
Zo ff snel bijgelezen.. Net ontbeten.. Zo weer mijn bedje in.. Heb van 2 tot half 6 geslapen haha.. Wil iemand mij op cvibi zetten? En liggings-/groeiecho op 6 juni, en controle VK op 14 juni Gister heerlijk in het zonnetje gezeten, hopelijk vanmiddag weer Fijne dag allemaal!
hallo even kort, vanmiddag ofzo zal iok uitgebreider reageren op 27.5 is geboren F. (een meisje) met 35 weken en 6 dagen (ney want ze is om 2 uur snachts geboren) alles gaat goed, ze is 48 cm en 2590 gr ligt in een warmtebedje, maar wel gewoon bij mij op de kamer op prive forum zal ik de naam zetten
Gefeliciteerd Madchen30!!!!! De eerste meid van dit forum! Fijn dat alles goed gaat...... Genieten!!!
Madchen, gefeliciteerd!! Leuk, het eerste forummeisje! Wat heerlijk dat ze bij je op de kamer ligt!! En vooral dat alles goed gaat!
Madchen; gefeliciteerd! Wat fijn om te lezen dat alles goed met jullie gaat. Is het natuurlijk begonnen? Roodje; is is het nu met de kat? Masami; ik ben benieuwd. En wat is korte termijn? Vind dat we allemaal op korte termijn bevallen, hahaha. Linie; Gefeliciteerd! Doel gehaald. Wat moet jij je trots voelen Beertje: Vandaag nog wel wat zon mee pakken he? Wel fijn dat het 1e verslag af is. Kaatje (en Wensdroom); Veel plezier! Maggi; fijn dat de kleine helemaal vast ligt, is draaien tenminste niet meer mogelijk! Laat maar komen dan Strijkertje: Spannend hoor. Fijn dat je nu wel iedere dag in de gaten gehouden wordt. Zwangernr2; daar zou ik niet goed tegen kunnen. Pfff... wat een situatie en spanning. Fijn dat je zo om Lukas kan lachen en van hem kan genieten ondanks de situatie. Ingeltje; ben benieuwd wat ze bij jou gaan beslissen Wel goed dat ze je nu goed in de gaten houden. Jojo; er zit inderdaad een systeem bij de armband. Na ieder getal volgen er 3 kralen. Daarnaast heb je een bedeltje/ hanger die je kan verplaatsen. Iedere kraal staat voor 15 min. (kwartier). Meteen na de cijferkraal is het hele uur, na de 1e kraal is het kwart over, na de 2e kraal is het half en na de 3e kraal is het kwart voor. Dan volgt er weer een nieuw cijfer. Stel je hebt je kindje net gevoed en moet om 12.15 weer voeden aan de andere borst) dan doe je het armbandje heel simpel (het is een wikkelmodel) naar de borst waar je moet gaan voeden en zet je het bedeltje achter het getal 12 na de 1e kraal. mmm... hoop dat het duidelijk is. Anders plaats ik wel even een duidelijkere 'handleiding' met foto. Ik ben echt een warhoofd en dit leek me voor mij wel een handig en hip hulpmiddeltje. Dit was een probeersel, maar denk dat ik er nog een paar ga maken, kan ik leuk afwisselen met mijn outfits Vandaag het luiertasje afmaken.. Was gisteren al begonnen, maar mijn spanningsboog (concentratievermogen) is niet zo lang, dus dan stop ik er weer mee. Als de zon lekker schijnt ga ik die ook afmaken. Ze zeggen dat 'weer een mooie zonnige dag gaat worden, maar ik zie 'm hier nog niet . Verder moet ik nog de letters van haar naam bekleden. Hoe hebben andere dames dat gedaan? De zijkant geverfd of ook mee geplakt. Dat laatste lijkt me namelijk erg lastig en daarom blijf ik dit klusje voor mij uitschuiven Fijne dag allemaal.
Joepie, 1e meisje is geboren!! Gefeliciteerd Madchen!!!! Fijn dat het goed gaat!!ik ga snel privé forum checken voor de naam
Kh82; ik heb na lang twijfelen en denken de letters helemaal geverfd, en dan bekleed met allemaal kleine "frutsels"..... Op het pf staat een foto! Als je 'm niet kan vinden kan ik 'm wel even naar je mail sturen als je daar interesse in hebt!