Zo, dus weer een mama er bij! Rot hè het slechte slapen, breekt mij ook aardig op.. Zwangernr2, inderdaad fijn dat hij zich ellendig voelt! Succes voor woensdag dan maar.. Beertje, heerlijk hè Net5 op maandag avond, ik kijk ook hoor En ik vind t ook maar niets die matrasbeschermer Maggi, weer een beetje bekomen van de schrik? Grappig dat je werd gezien door een bekende gyn uit de serie. Ik vond dat ook wel een gekke gewaarwording toen ik daar lag, al die bekende gezichten aan mijn bed.. Kaatje, lekker shoppen en lunchen dus, gezellig! Kh, handig zo'n armband! En mooi ook! Waarom ben ik niet zo creatief Ja, hier nu dan ook echt de 37 weken bereikt! Ben zeker wel trots, maar vooral op de kleine! Ik ga straks taart halen voor vanavond Ook wel erg fijn dat ik nu wat meer mag doen! Al is mijn conditie echt niets meer na de afgelopen maanden en ook de pijntjes werken niet mee, dus veel zal het niet worden De zon schijnt (nog), dus zo lekker nog even wat stralen vangen voodat het er weer op zit. Fijne dag meiden!
Van harte gefeliciteerd met je meisje Madchen!!! Heel veel geluk en gezondheid aan haar toegewenst ,..geniet lekker van Als je tijd heb,graag meer details Hier is een keer door geslapen vanacht maar voel e toch nog moe,zl is naar school,mijn oppas kindje zal zo wel komen! En zaterdag moet ik fftjes oppassen ...tja ik doe het graag zolang het kan hopelijk doet ze voor mij ook als ik der nodig heb..zonnetje schijnt hier weer lekker door,word wel vrolijk van Fijne dag
@Madchen: gefeliciteerd!! hoe was de bevalling? hopelijk niet teveel pijn? @Linie: jij ook gefeliciteerd, ben echt blij voor jou/jullie! Morgen maar weer naar de huisarts, moet daar toch heen voor de verloskundige. Denk dat ik weer schimmelinfectie heb of blaasontsteking... gisteren seks gehad maar damn!! wat deed dat zeer! Voelde alsof mijn *** in brand stond zo droog en branderig Sorry voor dit onsmakelijke verhaal op de vroege ochtend... maar moest dit ff kwijt...
Madchen gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! En fijn dat alles goed gaat zodat ze gewoon bij jou op de kamer mag liggen! Hier maar 4uur geslapen in totaal, net ml uitgezwaaid dus ga nu weer terug mijn bed in. Hopelijk kunnen we weer heerlijk van de zon genieten de rest vd dag!
Bloempje; bedankt voor je tip. Zal eens even op zoek gaan naar de foto op het pf. Edit: ik zie al die mooie foto's van jullie geweldige kamer. Maar de letters net niet. Zou je 't misschien toch willen mailen? Dank je wel. Hebben jullie houten of kartonnen letters? Linie; zo'n armband maken kan jij ook hoor. Alleen maar kralen rijgen. Ik ben namelijk ook helemaal niet creatief. Ik ben goed in het bedenken van 'oplossingen' voor de dingen waarin ik niet goed ben. Vandaar dat het allemaal misschien net wat creatiever lijkt dan dat ik ben.... Vandaar ook dit als probeersel. Heerlijk om toch iets te doen, een keer op mijn gat te zitten en nog lekker in de tuin in de zon ook Want die is hier nu begonnen met schijnen! Pinkster; tuurlijk een keeroppassen moet ook kunnen. Maar het kwam op mij over alsof je nu alleen nog maar als oppas fungeert. Dat is natuurlijk nu niet de bedoeling
Madchen van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! Ik wens je een hele mooie tijd toe....
Bekijk bijlage 327679 Hier is me oppas kindje Sem Dit is de 3e keer dat ik in me verlof op hem pas,van half 9 tot half 6 Gister was me nichtje aan de beurt en zaterdag avond even 2 uurtje op de kinderen van een vriend
Madchen gefeliciteerd met je dochter en wat fijn dat ze lekker bij je op de kamer mag. Hier even kort lees straks alles terug. Heb de hele nacht in de buik en rugweeën gelegen dus krap 2 uurtjes geslapen. Hoop nu even wat slaap in te kunnen halen, want de weeën zijn spontaan gestopt . Die vrouw zei binnen nu en 2 weken dus voor mijn 38ste week, nu ik hoop vandaag of morgen.
Kh82: de foto's van de naam staan onder het topic het grote klets topic en dan onder geboortebedankjes. Mailen kan ook, maar dan moet je me even je mailadres in een privéberichtje zetten...!
Zo. Even op de pc dus even wat beter bijlezen nu zoonlief zit aan een puzzeltje. Zwangernr2: rot allemaal... houd jezelf en je baby maar goed in de gaten. Hoog zo'n bed hè met die kleintjes, ik ga hem pas donderdag verhogen. Denk ook zonder zeiltje, mijn vliezen breken toch niet verwacht ik. Masami: hier ook geen babyshowervriendinnen helaas. Maar dat komt ook omdat niemand van mijn vriendinnen elkaar echt kent. Wel jammer ik hou er wel van! Wat spannend dat die vrouw tekenen zag! Kun je d'r eens hierheen sturen? (en wat bijzonder, dat ze jou masami noemt ) O en nu lees ik flink weeënwerk... huppa open die boel! Maggi: wauw die van jou wordt echt een flinke reus! Mijn beebje is verder wel op de goede termijn berekend, de andere lichaamsdelen zijn kleiner of gemiddeld. Alleen die berenbuik. Maar jij gaat volgende week gewoon mama worden!! Da's een lekker vooruitzicht, of niet!! Beertje: ah ook lekker Net5 gekeken gisteren, heerlijke series!! Kaatje: gezellig!! Have fun Jojo: wat frustrerend hè...dat niet kunnen slapen Knuff! Madchen! Wat leuk! Van harte gefeliciteerd met je kleine meid!
Geboren! 23 mei 2013 (35w + 2d) - Roan Tsjalling Leon - 1575 gram - ? cm - Kimmey 24 mei 2013 (35w + 5d) - Wessel - 3000 gram - ? cm - Kleinmonster 27 mei 2013 (35w + 6d) - F - 2590 gram - 48 cm - Madchen30 Jongetjes(2) Meisjes (1) Wil je de geboortelijst aanpassen? Zoek dan de laatste geboortelijst op (zoek in dit onderwerp op 'geboren'), klik op quote en haal in de tekst dan de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft!
Goedemorgen! Madchen van harte met jullie dochter. Gsat alles goed? Pff hier vanmorgen vroeg m'n eerste portie voorweeen gehad denk ik. Werd om vijf uur wakker van kramp in m'n buik die kwam en ging maar wel vrij kort achter elkaar. Ik dacht eerst het zal toch niet? ! Maar ze waren goed te doen en niet heel pijnlijk en het werd ook niet heftiger. Maar heeft al met al toch een paar uur geduurd... Zal straks uitgebreide reageren lig nu nog in bed
@Beertje: ohw...dat is minder zeg ! ik werd vanmorgen wakker doordat vl naar zijn werk ging en kreeg meteen kramp in mijn kuit...
madchen gefeliciteerd met je dochter fijn dat alles goed is. Kaatje nee vind het niet erg hoor dat je t hier had neer gezet van de lunch. ben nu heel ff op maar gaat nog niet veel beter hartritme blijft rommelen, soms is t weg en dan is t weer onregelmatig. baal er zo van, en voel me ook echt niet goed, vind het zo jammer had graag gaan lunchen, maar helaas gaat het zo echt niet.. ga zo maar weer mijn bedje in en proberen te rusten..
Wat vervelend, Beertje! Ik heb afgelopen zaterdag mijn eerste portie gehad. Is idd niet prettig. Bah, Wensdroom, dat klinkt akelig. Doe maar rustig aan. Genieten jullie ook zo van het mooie weer? Ik vind het heerlijk! Ik kom er helemaal van bij. Zeker deze temperatuur vind ik perfect, niet te warm, je kunt nog iets doen, maar buiten zitten is ook super. Geniet van deze dag!!!
Madchen Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter ! Jojo, oh zo irritant niet kunnen slapen.. Linie , je hebt nou vandaag toch offcieel de 37 weken gehaald , wie had dat nou gedacht he ! fijn dat je weer iets mag doen . zeker met dit lekkere weer beertje , oh ja dat ken ik van de vorige zwangerschap de voorweeen . pff ontzettend vermoeiend. maar had ze vooral savonds eigenlijk.. Pinkster lief oppas kindje hoor Babyshower hier zaterdag een sorry van baby shower gehad , was erg gezellig heb nooit echt een vrijgezellen feest gehad dus dit was beetje ivp zeg maar. alleen jammer dat er best veel niet konden bleek achteraf maar wel heerlijk dagje gehad is ook belangrijk. ingeltje, denk ook dat ik pas bed van de week eens ga verhogen en zkh tas maar klaarzetten , mijn kleine komt er nu al lastig vanaf. twijfel nog steeds of ik de klossen ga halen en er onder ga zetten.. is een elektrisch boxspring en bed is nu al 55 cm hoog. voor de bevalling heb ik eventueel een hooglaag bed op mijn zoontjes kamer staan. maar weet niet of dat ideaal is. heb geen idee hoe ik ga reageren met pijn/weeen waar mijn zoontje bij is.. vorige keer moesten ze me ook alleen laten maar wel in de buurt zijn begint langzamerhand zo spannend te worden hoor hier gaat alles zn gangetje gelukkig, vanmiddag naar de vk dus ben benieuwd hoe de kleine het weer doet. Verder nog geen voorweeen gehad dus das wel lekker. slapen gaat hier redelijk. moet er alleen snachts paar keer uit om te plassen, alleen als ik echt super moe was slaap ik door maar dan wordt ik vroeger wakker met een blaas die op knappen staat haha zie dan de wc maar eens te halen als mini ook wakker is .. vandaag even weer genieten van het lekkere weer gisteren op prive forum maar weer buikfototje online gezet oh verder ben ik een zeef qua berichtjes schrijven dus sorry dat ik niet op iedereen reageer
Madchen van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! En wat super dat ze het zo goed doet en gewoon lekker bij je op de kamer mag liggen. Heerlijk, geniet ervan! Zo gelijk maar eens op het privéforum kijken Wensdroom wat rot dat je je zo voelt Doe maar rustig aan!! Beertje wat naar he die voorweeën! Helaas hoort het erbij maar vervelend is het zeker.. Zwangernr2: Ingehuurde acteurs in ‘Ik heb het nog nooit gedaan’ op RTL5 | ShowVandaag Beetje jammer ;P Vond die Marc toch wel het ergst.. Maar ach het is maar een flutprogramma, heerlijk voor het moment Linie jaaaaaa 37 weken gehaald!!!! Geweldig! Wie had dat gedacht?? Laat die kleine nu maar lekker komen, nu mag het allemaal Grappig dat jij ook de artsen van het programma had! Is zeker een bijzondere gewaarwording Hier inmiddels gewend aan het idee dat ik volgende week weleens mama zou kunnen worden. Wel echt een heerlijk gevoel Ben zo benieuwd naar mijn kleine beer Zo maar lekker even buiten zitten met een boekje, we moeten het er echt van nemen nu! Iedereen een heerlijk zonnig dagje gewenst!