16 juni - 30 juni 2013 Mama's deel 3 !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door doowspenniej, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Madchen: gefeliciteerd met jullie dochter!!! Fijn dat alles goed gaat!

2. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Wat leuk het eerste meisje is geboren!
    Madchen van harte gefeliciteerd! Hopelijk is het allemaal voorspoedig verlopen en ga je een prachtige kraamtijd tegemoet!

Pinda vervelend van die schimmelinfectie. Ik heb dat begin vd zwangerschap een keer gehad, maar hoefde niet eens naar de dokter. Ik heb gewoon gebeld en verteld wat mijn klachten waren in een telefonisch consult met de dokter en mocht toen gewoon het recept ophalen voor zo'n 'ei' wat je moet inbrengen. Kan geen kwaad.

KH82 Post je ook een foto van het luiertasje straks? Ik ben heel benieuwd!
    Met de kat gaat het weer. Ze heeft voor zover ik weet geen gras meer gegeten of gekotst. Misschien was het een tijdelijke buikpijn?

Ik weet ff niet meer wie, maar las dat er iemand nu d'r bed in en uit moet springen. Dat lijkt me erg vervelend en bovendien een beetje gevaarlijk. Ik heb nu af en toe al moeite om in- en uit bed te komen. Ben ook maar 1.60m!
    Via de site van mijn kraamzorg ga ik verstelbare bedverhogers bestellen, omdat ons bed eigenlijk maar een klein stukje omhoog hoeft. Daarbij zei de consulente van de kraamzorg dat het bed pas verhoogd hoeft te worden als ik weer terug ben uit het ziekenhuis na de bevalling. Als je thuis gaat bevallen zal dat anders zijn. Ik laat ze er nu dus lekker onder vandaan.
    Wel wil ik ook een ruggesteun en douchekruk bestellen. Dat lijkt me erg prettig.

Nou zometeen ff wat te eten maken en weer lekker het zonnetje in. Ik geniet ook ontzettend van het weer (ondanks m'n dikke vochtvoeten!) en lig in een tuinstoel met m'n pootjes omhoog.
    Hopelijk is het vh weekend ook een beetje mooi, want m'n zusje en zwager vieren hun verjaardag met BBQ.

3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Wat slim.... ik ga ook niet thuis bevallen. Maar de verloskundige moet wel thuis eerst de ontsluiting controleren, ik zal eens vragen wat ze prettig vinden. Ik mag toch niet boven bevallen ivm mijn gewicht dus dan kan het idd net zo goed wachten tot ik terug kom uit zkh.

Ik heb trouwens altijd een krukje onder mijn bed staan als hij zo hoog staat. Hier is dat de gereedschapkist van manlief!

4. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    LOL @ Gereedschapskist! Dat is ook een oplossing!

Ik ben nu al bang dat ik m'n nek breek als ik 4x op een nacht eruit moet om te plassen! ;) Ben zo een kluns!

Toen ik die koliekpijnen van mijn nieren had was de VK ook bang dat ik weeen had gekregen door de pijn en misschien ontsluiting had. Ze heeft toen gewoon op de bank gecheckt of ik ontsluiting had...

5. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    hahaha maggi ze moeten het mooier maken dan het is :p vanavond jokertjes jawoord.. vind ik ook wel leuk om te zien.. :)

ik heb het contact nu tussen mij en mijn ex helemaal verbroken.. in de hoop meer rust te krijgen.. mijn moeder gaat bij de bevalling zijn..nooit verwacht dat dat nog eens zou gaan gebeuren.. en mijn ex mag nu tegen me praten tegen een advocaat. dus hoop dat ik het ergste nu heb gehad en straks lekker van mijn kinderen kan gaan genieten en straks met zijn drietjes een gezinnetje te vormen :)

6. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Madchen gefeliciteerd met je dochter!

Hier nog lekker geslapen van 9 tot half 1 hihi.. Zo lekker het zonnetje in :)
    Ik ben inmiddels wel gewend aan ons opgehoogde bed :) Vind het niet vervelend.. In en uit kan ik net zelf nog zonder krukje :p

Geniet van de zon vandaag!

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Denken jullie er allemaal aan goed te smeren!! Ik heb al een zwangerschapsmaskertje opgelopen vorige maand van de ehhh zon?! Die dus nauwelijks scheen.

Zwangernr2 verstandig om alles even af te kappen nu. Daar zal ie maar begrip voor moeten hebben.

Luier ze Leo!

8. kh82

kh82 Bekend lid

15 okt 2012
    569
    0
    16
    Mmm.. hier weer een probeersel. Ben er zelf nog niet helemaal tevreden over.
    luiertasje.jpg

Ga aan de binnenkant nog klittenband maken, zodat ie bij elkaar blijft.
    Maar eerst maar eens van alles proberen en dan kijk ik wel wat ik leuk vind om te maken om nog een 'beter' exemplaar te maken ;)

Klinkt handig, die verstelbare poten... Ik heb nog bijna 2 weekjes, dus zal eens gaan bedenken hoe wij dat gaan doen.

Zwanger2, heftig. Maar kan me ook voorstellen dat zoiets wel weer rust kan geven.. Sterkte de komende tijd.

RooDje; gelukkig is het weer rustiger met de maag van het beestje.

Bloempje; ziet er mooi uit. Maar zo ie zo ziet jullie kamertje er super gaaf uit.

Wensdroom; wat naar. Hoop dat je je snel weer beter/ rustiger voelt.

Weet iemand al hoe het met Kleinmonster en Wessel is??
    Hoop zo dat alles goed gaat met ze.

9. Maggi

Maggi Niet meer actief

Goed besluit zwangernr2, hopelijk kom je zo een beetje tot rust!
    En ja ook dat flutprogramma behoort (helaas ;P) tot mijn avond!

Kh wat een mooi tasje! Vind 'm goed gelukt hoor :) Echt leuk!
    Dus wat nou niet zo creatief :)

Kleinmonster en Wessel; heb even op het priveforum gekeken en via daar kun je op haar facebook; zo te zien gaat het redelijk? En er zijn foto's :)

10. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Ja hoor moederkoekie:D:D:D Hier vooral met gezicht in schaduw, petje, factor 50! Kan nu ook niet zo goed tegen de zon...
    M'n 1e babywasje is aan het drogen:) Verder weer lekker tennis kijken op m'n loungebank:):):)

11. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    He dames...

Hier helaas toch nog een onrustige buik hoor. Kan niet zeggen dat ik krom lig van de pijn maar echt prettig is anders. Hoop toch dat de kleine nog minimaal een week en 1 dag blijft zitten hoor! Vind het toch wel er beetje spannend. Begin me nu ook te beseffen ff dat het huis klaar moet zijn... en ik heb nog wat wasjes te gaan! :-o

12. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Superleuk! Hoe heb je dat gedaan zonder naaimachine? Met de hand gestikt of met lijm?

13. kh82

kh82 Bekend lid

15 okt 2012
    569
    0
    16
    #493 kh82, 28 mei 2013
    Laatst bewerkt: 28 mei 2013
    Dank je wel!
    Met vloerbedekkingtape (ijzersterk en dubbelzijdig) en met dubbelzijdig tape voor de bies :D. Wie niet sterk is, moet slim zijn of beter gezegd 'wie niet handig is, moet slim zijn' ;)

@ Beertje, Spannend zeg. Ik duim met je mee.
    Gelukkig heb ik hier alle wasjes al gedraaid e.d. Ik merk dat me dat heel veel rust geeft. Ben er gewoon mooi op tijd mee :)
    Toch hoop ik ook dat onze kleine nog minimaal 1 week en 5 dagen blijft zitten.

14. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    leo goed idee om het zonnetje in te gaan :) ben net weer wakker haha

ingeltje zal me gelijk insmeren :p

kh: leuk luiertasje! ziet er vrolijk uit en lijkt alsof hij uit de winkel komt.. hoe maken jullie die? wil er ook 1 maken

maggi: hahaha dat soort progamma's vind ik heerlijk om te kijken :p

zo en nu ga ik zoonlief wakker maken :) die wou zijn bed niet in omdat hij niet moe was zei hij.. hij slaapt alleen nog steeds haha

15. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    beertje doe je rustig aan?

16. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zwangernr2, klinkt als een zeer wijs besluit, hoe moeilijk en verdrietig ook. Als we iets kunnen betekenen, wat dan ook, laat je het dan weten?

Wensdroom, echt heel naar dat je zoveel last hebt! Toch ook drukke en spannende periode voor jou... Die lunch halen we zeker in!

Ingeltje, wat ben je toch geroutineerd in alle tips en tricks...
    Hier ook nog niks omhoog, komt wel als het zich serieus aandient. Eerder ook al kids gehad die van bed af kukelden, zo sneu!
    Onze instaphulp was altijd het multifunctionele Ikea anti-slip badkrukje (later toiletopstaphulp bij training, gisteren nog billen ondersteuner bij gehurkt onkruid wieden door dolle mama;))

Echt heel erg leuk tasje kh! Super gedaan! Hoe doe je dat?!

Lekker aan het chillen Grumpy en Leo?:cool: Dat is nog eens verlof hebben!

Spannend Beertje! Toch al het echte werk?! Even douchen of in bad met paracetamol en kijken wat er gebeurt? Zet m op!

Hier korte pauze tussen het shoppen door.
    Ga zo voor ronde 2.
    Heb ondertussen het gevoel dat die kleine aan het zakken is! Zo raar! Eerder nooit gehad, bij mij altijd pas ingedaald tijdens de bevalling. Het al wel komen door het sjouwen met 10 Action tassen (vaderdag, zusje's 2e verjaardag, avond4daagse, laatste schooldag en een cake pop maker:D) of een tree campanula's om het balkon gezellig aan te kleden :$
    Draag mij maar weg vanavond...

Tot later!
    X

17. Bl0empje

Bl0empje Bekend lid

9 mei 2012
    763
    0
    16
    Zwanger2; dikke knuff voor jou en alles wat nu op je af komt! Je bent 'n sterke vrouw, dat heb je al bewezen. Gaat helemaal goed komen, je bent 'n super-mama!!!!

18. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Madchen: Gefeliciteerd met jullie dochter!

Beertje: Oh jee, doe je rustig aan?

Zwangernr2: Inderdaad een wijs besluit! Jullie 3-tjes komen voorop! En zoals al is gezegd, je bent inderdaad een super mama!

Zon: Hier ook smeren en lekker de zon in.

Ingeltje: Ik ga morgen shoppen en dan een krukje halen voor bij mijn bed want is toch wel erg hoog hoor... Springen hoeft nog net niet maar makkelijk is anders...

Masami: Bijzonder zo'n vrouw en binnen 2 weken is echt snel!!

KH: Super leuke armband en tasje!

Vanmiddag weer controle gehad bij VK, alles was super goed.
    Mocht iemand de lijst weer eens aanpassen zou je dan voor mij het volgende aan willen passen/ erin willen zetten:
    CVIBI en 4 juni volgende controle.
    Alvast heel erg bedankt!

WEns ik verder iedereen nog een lekker zonnige middag!

19. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @beertje: doe rustig aan! Hopelijk blijft de kleine nog ff zitten! Heb je de vk al gebeld?
    @zwangernr2: misschien maar beter, geeft jou de rust die je nodig hebt!!
    @kh: wat lief en leuk!! Ben totaal niet creatief...
    @roodje: ja ben vorige keer nog geweest voor schimmel infectie kreeg toen ook dat ei. Alleen moet ik nog even mn ochtendurine inleveten want vlak daarna kreeg ik die blaasontsteking. ..assistent zegt eerst urine laten nakijken.

Zo hele bovenverdieping en zolder weer fris en schoon...zo nog de babykleren strijken en dan klaar. Enorme schoonmaakwoede..hoop dat het niks betekend...:s veel plezier nog in de zon allemaal en idd smeer je maar goed in!!

20. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Nee heb nog niet de vk gebeld. Denken jullie dat dat nodig is?

Het wordt ook niet erger ofzo... meer een vervelend gevoel. Wil ook niet voor niks bellen...

Deel Deze Pagina