16 juni - 30 juni 2013 Mama's deel 3 !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door doowspenniej, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Ik werk bij zorg en heb een afgerond opleiding als
    Nijkerk
    Ja,zoals ik zei ze zijn helemaal niet dik ofzo..ik sna er niks van...
    Trouwens,alles over zwangerschap zo op koffie tijd bij RTL 4;)

2. jossie81

jossie81 Bekend lid

14 mrt 2012
    676
    0
    0
    gezinsbegeleidster
    rotterdam
    kimney, fijn om weer van je te horen! Wat een spanning was dat, echt goed dat je het aan hebt gegeven wat je dacht! Fijn dat het nu beter gaat en dat je weer bij je ventje bent, in het ziekenhuis slapen lijkt mij ook niets.. Hopen dat Roan ook snel mee naar huis mag. Doet het kolven pijn? Fijn dat je met je eigen melk hem kan voeden!

Benieuwd hoe het met Wessel gaat! En wacht nog op een naam van Madchen en foto :)

Grumpy, vervelend van die opmerkingen van je buik zeg. Iedereen heeft zo makkelijk een mening klaar he.. bij mij gaan ze nu heel eerlijk zeggen dat ik een dikke kop heb en in de breedte ga dragen etc.. Zucht.. ze bedoelen het goed maar die opmerkingen alsof je een lopende atractie bent, ben ik ook wel zat. En grootte van je buik zegt niets hoor inderdaad. Lief van je lief dat hij precies zei wat je even nodig had.

Hier nog 2 dagen werken, nu illegaal hier bezig, haha. Er is niemand op kantoor en ben lekker de laatste dingetjes aan het afronden. Heerlijk!

Fijne dag allemaal!

3. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Hoi allen,

poeh wat is er weer een hoop geschreven zeg!

Allereerst Madchen gefeliciteerd met de kleine meid! 3e baby al weer van het topic, wat gaat het snel.

@Maggi volgende week inleiden, spannend hoor!

@ Zwangernr2, wat goed dat je voor jezelf kiest, jij en de beeb zijn nu het belangrijkste.

@Wensdroom wat vervelend dat je je zo slecht voelde, gelukkig gaat het weer wat beter en blijft het zo.

En wat was het heerlijk weer de afgelopen 2 dagen, wel erg jammer dat het weer afgelopen is.

Lees wat over oefenweeen, wanneer weet je eigenlijk wat het is? Heb de afgelopen dagen een brandende onderbuik, vannacht heel veel buikpijn gehad, zouden dat voorweeen kunnen zijn?

Slapen wordt steeds lastiger, ben de hele nacht bezig om mijn voeten te ontspannen vanwege de kramp. Verder veel benauwd en moe. Dus hier blijft het wel voor mijn gevoel wat uitzitten. Morgen weer echo dus erg veel zin in. Zal idd de laatste keer zijn als het goed is voor we de beeb vast kunnen houden. Ben erg benieuwd of alles nog goed is!

4. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    en de harde buiken nemen ook wel toe in intensiteit en frequentie. Heb er een aantal keer per dag 1 tussen zitten waarbij ik echt geen kant op kan en mijn buik echt van beton lijkt. Meer mensen ook?

5. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Jossie: succes met de afrondingen op je werk! En als je met verlof gaat word het vlgs mij stabieler weer:)
    Ook vervelend dat mensen opmerkingen maken over je gezicht en dat je in de breedte draagt... Sommige mensen zijn echt irritant... Heb zelf nog nooit dat soort opmerkingen gemaakt...

6. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Net de dokter gebeld en heb gelukkig geen blaasontsteking! Urine was helemaal schoon. Dus dan zijn het voorweeen geweest neem ik aan. Jesz ik herken de harde buik wel hoor!

7. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Ik werk bij zorg en heb een afgerond opleiding als
    Nijkerk
    Bekijk bijlage 327870 Schrok me net een ongeluk , werd gebeld door school en zl was gevallen,wondje op zijn hoofd bloeden als een gek dus ik fietsen naar school en dan naar de dokter,nu is ie lekker aant uitrustig ...
    Hij vind mooi want nu mag ie tv kijken want hij had eigenlijks straf hahhahahah kinderen

8. Maggi

Maggi Niet meer actief

Kimmey jee dat was even schrikken dan!! Gelukkig ging het al snel beter en hopelijk mag Roan al heel binnenkort lekker met jullie mee naar huis. Want nu moet je telkens één van je twee mannen missen :(!

Linie wat leuk dat iedereen aan jullie mijlpaal heeft gedacht :) En het ook nog met zijn tweetjes gevierd dus, helemaal goed.

Succes Jossie met de laatste dingetjes!! Haha zoals Zwangernr2 Grumpy had omgedoopt tot Grumphy, heb jij Kimmey omgedoopt tot Kimney :D Ging zelfs al kijken of ik telkens haar naam verkeerd las hihi! Zwangerschapskippigheid ;P

Beertje fijn dat je urine schoon is! Gelukkig niet aan de AB dus. Zullen dan inderdaad wel voorweeën zijn geweest. Nu geen last meer van?

Zwangernr2 fijn dat je een piekerloze nacht hebt gehad. Snap dat je wel nerveus bent voor de 37 weken, maar als ze komt dan komt ze omdat ze er dan klaar voor is want ze mag gewoon komen dan :)

Hier een nacht met veel plassen achter de rug. Sliep pas echt goed tegen de ochtend. Had nog uren door kunnen slapen maar moet straks voor gesprek met begeleider naar EMC (laatste keer) en daarna gelijk naar de kapper! Even nu het nog kan naar de kapper zodat ik netjes in het kraambed lig :) En daarna zal het er de eerste tijd niet van komen..

9. Maggi

Maggi Niet meer actief

Ohh jee wat een schrik Pinkster!! Gelukkig viel het mee en ziet het er gewoon heel stoer uit zo :D Verwen hem maar goed vandaag, lekker met zijn twee achter de tv ;)

10. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Fijn dat alles oké was Beertje!
    Pinkster: schrikken zeg! En tsja kinderen...
    Maggi: succes zo in zkh! En lekker naar de kapper, ligt je er straks iig met een mooie coupe bij;) En 't is d'r ook prima weer voor! Ik ga ook nog een keer een kappertje doen en een kleurtje (wil niet grijs mama worden...haha!)
    Linie: wat lief dat veel mensen aan jullie gedacht hebben! En klinkt goed samen taart eten:)

Zo, hier de enveloppen binnen voor de geboortekaartjes en nu bezig met adressen verzamelen, best vermoeiend klusje;):p

11. Jojo12

Jojo12 Actief lid

18 okt 2012
    382
    0
    0
    Ha meiden,

Gisteren heerlijk geslapen 's ochtends, rest van de dag lekker rustig aan gedaan en 's avonds laatste les zwangergym alweer. Wat gaat de tijd toch snel!

Vandaag lekker dagje thuis in mijn joggingbroek en trui. Ben maar even een lijst aan het maken met alle kleine die ik nog moet/wil doen want vergeet steeds meer dan de helft ;)

Hier gelukkig bijna geen last van harde buiken of oefenweeën, alleen de laatste paar dagen 's avonds wat indalingspijn(denk ik) maar dit duurt nooit heel erg lang. * even afkloppen, voordat ik vanaf nu wel steeds last krijg*

Grumpy; lukt het een beetje met de adressen? Toen ik het las bedacht ik me dat ik dat ook nog moet doen ;) heb al wel de meeste in een lijst staan maar nu nog op de enveloppen!
    Irritant zeg al die opmerkingen over je buik! Zeker van mensen die veel zwangere vrouwen zien zou je meer verwachten. Heb hier precies het omgekeerde probleem; krijg dagelijks de vraag of ik een tweeling verwacht :$ wordt je op den duur ook wel moe en onzeker van!

Pinkster: is wel even schrikken geweest voor je, gelukkig valt het mee!

Maggi: en, bij de kapper geweest?? Ik ben ook vrijdag nog even geweest met hetzelfde idee! Heerlijk nog even een momentje voor jezelf!

Kimmey: dat was wel even flink schrikken zeg! Gelukkig knapt jullie kleine man alweer wat op en heb jij ook eindelijk weer eens een nachtje goed geslapen!

Beertje; fijn dat het geen blaasontsteking is, hoef je tenminste ook niet aan de ab. Heb je wel het idee dat de klachten ook alweer wat afnemen?

Jeszss: Vervelend he zo slecht slapen! Kunnen we alvast wennen aan hoe het straks zal zijn met een kleine erbij die ons wakker houdt :D Veel plezier morgen met de echo!

Jossie: irritant he dat altijd iedereen iets aan te merken heeft op je zwangerschap/figuur. Pas was ik het zo zat dat ik tegen een oom(die het wel kan hebben) zei; jij bent anders ook wel wat ronder geworden, ook zwanger :p
    Succes nog even met je laatste 2 daagjes werken, ook voor jou bijna je welverdiende verlof!

Wensdroom: gaat het vandaag alweer wat beter? Rustig aan hoor!

Kaatje: is het niet eens tijd om te stoppen met vergaderen overal? Schijn je verlof voor te hebben :)

Knuffel & zwaai naar de rest!

12. Jojo12

Jojo12 Actief lid

18 okt 2012
    382
    0
    0
    Nog even een foto spammen van mijn hondje!
    Kreeg deze foto van iemand die ook altijd in het park is als ik mijn hond (Beer) uitlaat, ze had maandag haar fototoestel bij zich. Vond het zulke leuke foto's, ben gelijk helemaal vrolijk :)

Bijgevoegde bestanden:

• foto.jpg
      foto.jpg
      Bestandsgrootte:
      60,1 KB
      Weergaven:
      12
  13. Malaika

Malaika Fanatiek lid

27 aug 2006
    1.359
    0
    36
    Limburg
    Hondje??? Dat is een behoorlijk bakbeest als ik het zo zie :p

Leuke foto's!

14. Maggi

Maggi Niet meer actief

Klinkt als een heerlijk rommeldagje Jojo :)
    Haha die opmerking van die tweeling krijg ik ook constant! "Weet je zeker dat het er geen twee zijn?" Nee wie weet joh, hebben we er telkens 1 over het hoofd gezien. Pff, ook behoooorlijk irritant!

Ik heb over een uur de afspraak bij de kapper, ben even thuis nu tussen de twee afspraken door. En man man wat een middag.. Hoezo zwangerschapsdementie?? Een kwartier van tevoren wilde ik naar het ziekenhuis vertrekken en eigenwijze ik wilde toch op de fiets.. Haal ik mijn ketting van mijn fiets, krijg ik 'm vervolgens niet weer vast om mn zadel heen.. Dus ik een kwartier met dat ding lopen rommelen en inmiddels was het al tijd voor mijn afspraak en ik stond nog voor mijn huis! Heb 'm maar weer vastgezet aan de paal en ben naar de bus gegaan. Jippie de bus kwam gelijk..
    Ik inchecken met ov chipkaart, terwijl de buschauffeur me complimenteerde over mijn grote buik en praatje erover, en dat zijn vrouw nog 15 weken moest. Goed, ik ga zitten en zoek even voor ik moet uitstappen mijn ovchipkaart in portemonnee om uit te checken. Paniek want ik vind 'm nergens. Met rood hoofd loop ik naar de chauffeur om te vragen of ik mn pasje ergens heb laten liggen misschien, want ik moet eruit en kan hem niet vinden! Geen probleem zegt ie; zoek maar rustig ik blijf wel even wachten bij de halte. Dus hele bus staat 10 minuten stil vol met mensen.. terwijl ik naar mijn ovchipkaart zoek. De chauffeur vond het hilarisch want hij herkende het van zijn vrouw. Ik lachte maar mee maar huilde van binnen, voelde me zo opgelaten. En ineens zag ik het.. hij zat gewoon in mijn portemonnee op de gebruikelijke plek, vol in het zicht.. Maar ik was aan het zoeken naar mijn losse ov chipkaart die ik al 2 jaar niet meer heb, want ik gebruik al die jaren al mijn treinkortingskaart ook in de bus!! Ik was dus aan het zoeken naar een pas die ik jaaaaren terug gebruikte, hoe raar is dat? Ik heb het maar niet gezegd; deed gewoon alsof ik hem opeens vond. Om het niet nog genanter te maken ;)

Na dit alles was ik "maar" een half uur te laat voor het gesprek....

Haha pff nou zo nog naar de kapper, hoop dat het daar allemaal wat vloeiender verloopt. Toen ik gisteren belde voor een afspraak ging dat ook allemaal nogal ongemakkelijk. Degene die ik sprak zei "oke dan heb je om vijf uur een afspraak bij Natalina". Maar ik dacht dat hij zei "je hebt om vijf uur een afspraak, Natalina". Mijn naam eindigt ook op -ina dus ik zei nee de naam is ...ina, niet Natalina. (Anders schreef hij het misschien verkeerd op..). Zegt ie nee, maar de kapster heet wel zo. Hahahhaha pfff.. Lekker bezig!! Maargoed als ik zo binnenkom zullen ze wel zien waar het aan heeft gelegen dat ik zo chaotisch en raar deed. Zijn echt even mijn dagen niet ;)

15. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Ik hoop dat je gelijk krijgt, dat hebben we wel verdiend lekker het zonnetje tijdens ons verlof!

Doowspenniej Wat vervelend dat je man is ingestort op het werk, hoe gaat het vandaag met hem? En met jou natuurlijk... die spanning is niet echt goed voor je.

Wensdroom Hoe gaat het vandaag met je?

Jeetje Kimmey Wat zul je geschrokken zijn dat het even niet zo goed met Roan ging. Zo zie je maar weer dat je moeder gevoelens gelijk hebben gekregen. Hoe doet hij het vandaag?

Pindakoek Wat vervelend dat je het gevoel hebt er alleen voor te staan. Mijn vriend heeft op zich uit zichzelf ook nog niets gekocht, maar is wel erg betrokken bij wat we (samen) kopen en is ook heel druk met nog wat klusjes in huis doen voordat de kleine komt omdat hij dat af wilt hebben. Hij gaat ook altijd mee naar de verloskundige en was ook zijn idee om samen een zwangerschapscursus te doen, dus dat is wel erg fijn dat hij er op die manier zo bij betrokken is.

Je gal spuwen hierover mag dus best wel even hoor! Heb je het al eens met hem besproken, mss weet hij niet zo goed wat hij er mee aan moet en dat jij dat graag zou zien van hem...

Linie... thnx, Bloos :) vind ik altijd leuk om even persoonlijk te reageren en dan neem ik tenminste even lekker de tijd om rustig te zitten! Vervelend dat je zo'n last hebt van obstipatie, heb ik ook een tijdje gehad, maar is nu gelukkig weer over. Succes ermee!

Beertje Hoe was de uitslag van je urine onderzoek? *oh ik lees het al, geen blaasontsteking* Fijn!

Pooh85 Ik was ook al om 6 uur wakker, ben toen maar de was gaan doen enzo. Shop ze vandaag trouwens!

Pinkster Ik heb ook last van dikke voeten/enkels, is waarschijnlijk gewoon vocht wat je vast houdt, bij mij wel iig. Regelmatig je voeten omhoog, dat zal wel schelen waarschijnlijk.
    En wat schrikken van je zoontje zeg!

Jojo Wat een gave hond!

Maggi Lekker last van zwangerschapsdementie, heel herkenbaar!

Hier vanmorgen weer bij de verloskundige geweest, we hebben de liggingsecho gehad. De kleine man ligt heel netjes en laag ingedaald met zijn billen omhoog, heeft nog genoeg vruchtwater maar krijgt het al wel krap in mijn buik konden we zien. Hij ligt qua groei nog steeds netjes gemiddeld dus ik verwacht eigenlijk dat hij ergens tussen de 6 en 7 pond uit gaat komen zoals ze verwachten. Verloskundige gaat er ook vanuit dat hij niet eerder zal komen als met 40(+?) weken, daar stel ik me ook gewoon op in, kan het alleen maar meevallen. Ze vond het heerlijk om te zien dat we er zo nuchter in staan allebei.

Kleine liet weer even goed zien dat hij nog steeds een jongetje is dus daar hoeven we ons echt niet druk om te maken. ;)
    De verloskundige kon overigens ook zien op de echo dat hij al haartjes op zijn hoofd heeft, welgeteld heeft hij 0.4mm aan haar op zijn hoofd. Hoe schattig is dat dan?! :)

Hebben ook nog een laatste keer een foto meegekregen, zo'n gek idee dat we hem de volgende keer dat we hem zien gewoon in handen zullen hebben.

Zo... mogen jullie ook nog even van zijn koppie mee genieten :p
    Bekijk bijlage 327934

Heb overigens nog even bij de verloskundige nagevraagd of het ook nodig was om de helft van mijn vriend met een waterdichte matrasbeschermer te bedekken ivm vliezen breken e.d. Hoefde niet van haar, hij blij! Wel zal ik zodra de bevalling echt op gang komt naar zijn kant van het bed moeten verplaatsen aangezien ze aan de rechterkant vh bed de bevalling willen doen.

Zal zo weer even de lijst bijwerken met de verzoeken van Wensdroom en Maggi, kan ik ook gelijk mijn eigen afspraak verwerken. Mag vanaf nu wekelijks naar de verloskundige. :)

En morgen 37 weken dus vanaf morgen thuis bevallen. Joepie!!! :D

16. Jojo12

Jojo12 Actief lid

18 okt 2012
    382
    0
    0
    Malaika; is idd een aardig grote hond(sint bernard van 56kg) maar als je het gewend bent lijkt ze niet zo groot :)

Maggi: tranen rollen echt over mijn wangen van het lachen! Echt zo herkenbaar, ik zoek ook gewoon steeds dingen doe voor me liggen enz.... hopelijk gaat het bij de kapper wel goed en kom je niet thuis met blauw haar ;)

17. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Zo! Kamertje is nu helemaal klaar!!
    Jippie!
    Alleen nog ff goed soppen...

Nu mag ze komen!

18. Jojo12

Jojo12 Actief lid

18 okt 2012
    382
    0
    0
    Liesjuh; fijn dat hij goed ligt en alles verder ook oké was! Wat schattig dat hij al wat haar heeft. Ben direct nieuwsgierig hoe de mijne er straks in het echt uit zal zien. Geniet vanavond lekker van jullie goede echo!

19. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Bevallingslijst Mama's 16-30 Juni 2013
    Privé voor deze mama's (alleen voor meekletsers)

12 juni
    ♥ Veetje83(29) - 1e kindje - BV - ZKH - Cbibi - :cool:

16 juni
    ♥ Marjolein1984(28) - 1e kindje - BV - ZKH -Cvibi - :cool:
    ♥ Snoeppie(26) - 1e kindje - BV - ZKH
    ♥ Strijkertje(29) - 1e kindje (★) - BV - ZKH - Cbbbi - :cool:
    ♥ Tiempje - 1e kindje - FV - ZKH (geplande keizersnede) - Cbibi - :cool:

17 juni
    ♥ KaatjesBaby(34) - 4e kindje (JMM) - BV - ZKH - Cbbbi - :cool:
    ♥ Maggi(30) - 1e kindje - Cvibi - :cool:
    ♥ Peetje2012 - 1e kindje - FV of BV- Thuis -Cvibi - :cool:

18 juni
    ♥ Linie (30)- 1e kindje (★) - BV - ZKH - Cvibi
    ♥ PirateMommy (?) - 1e kindje - BV - ZKH met M.I.

19 juni
    ♥ Wensdroom(31) - 1e kindje via draagmoeder - FV - ZKH - Cbibi -:cool:

20 juni
    ♥ Ingeltje(32) - 3e kindje (JJ) - BV - Zkh - Cvibi- :cool:
    ♥ Masami - 3e kindje (MM) - BV - Thuis - Cvibi - :cool:
    ♥ Liesjuh1977(36)- 1e kindje - BV – Thuis - Cvibi - :cool:
    ♥ Zwangernr2 (23) - 2e kindje(J) - BV - ZKH

21 juni
    ♥ Leo85(27) - 1e kindje - BV - Geboortecentrum -Cvibi - :cool:
    ♥ Pinkster(26) - 2e kindje (J) - BV - Thuis - Cbibi - :cool:

22 juni
    ♥ Jojo12 (27)- 1e kindje - FV - Thuis/ZKH - Cbibi - :cool:

23 juni
    ♥ Kleinmonster(26) - 1e kindje - BV - Thuis - Cvibi - ☺
    ♥ Jeszss (29) - 1e kindje - BV - ZKH - Cvibi - :cool:

24 juni
    ♥ FB1984 (28)- 2e kindjeJ) - FV – ZKH

25 juni
    ♥ Bl0empje(22) - 1e kindje - BV - Thuis -- Cbibi - :cool:
    ♥ Kimmey(25) - 1e kindje - BV - - ZKH -☺
    ♥ Madchen30 - 3e kindje (JM)(★★★★★) - BV - ZKH (KS) -☺
    ♥ Malaika(37) - 2e kindje (J) (★) - BV - ZKH - Cbibi - :cool:
    ♥ Pooh85 (28) - 1e kindje - FV- ZKH -:cool: - Cvibi

26 juni
    ♥ Koesterhoop(25)- 1e kindje - BV - ZKH
    ♥ Beertje1987 (25)- 1e kindje -BV- ZKH - Cbibi - :cool:

27 juni
    ♥ Grumpy(32) - 1e kindje (★) - BV - Thuis - Cbibi - :cool:
    ♥ Jossie81(31) - 1e kindje (★★)- BV - ZKH - Cbbbi

29 juni
    ♥ Pindakoek(30) - 1e kindje - BV - ZKH - Cbibi
    ♥ RooDje(31) - 1e kindje (★) - ? - ZKH Cbibi

30 juni
    ♥ Kh82 (30) - 1e kindje (★) - BV - ? - :cool:
    ♥ Doowspenniej (25) - 2e kindje (J) - BV - Thuis - Cbibi - :cool:

31 juli (illegaal erelid :D )
    ♥ Zeester (30) - 3e kindje (JJ) (★)- FV - ZKH

(13) Meisjes (15) Jongens (7) Verrassing/Geheim!

Afspraken

Mei:
    30 Pinkster echo, Wensdroom VK, Jeszss VK en liggingsecho, Marjolein1984 controle
    31 Jossie81 start verlof!, Doowspenniej Liggingsecho, Zwangernr2 VK, Grumpy VK en liggingsecho

Juni:
    3 RooDje infoavond bevallen, Jojo VK
    4 Pooh85 Controle VK
    5 Beertje1987 Controle VK
    6 Bl0empje Controle VK, Leo85 Liggings-/groeiecho, Liesjuh1977 VK
    7 Marjolein1984 extra groeiecho, Wensdroom Gyn en groeiecho
    10
    Jojo VK
    14 Leo85 VK, Doowspenniej VK
    17 Jojo VK

19 Zeester start verlof!
    24 Jojo VK

BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling ♥ = goeie echo gehad!
    ★ = kindje verloren... :cool: = verlof begonnen! ☺ = bevallen!
    Cbbbi = Caput (hoofdje) bewegelijk boven bekken ingang: hoofdje is nog niet ingedaald.
    Cbibi = Caput bewegelijk in bekken ingang:hoofdje is stukje ingedaald.
    Cvibi = Caput vast in bekkeningang: hoofdje volledig ingedaald.
    CIF = Caput in Fundo : het hoofdje ligt boven = stuitligging

★ ★ ★ Sterrenhemel ★ ★ ★
    sterretje van Zeester (6 wk)

Wil je de lijst aanpassen? Zoek dan de laatste lijst op (zoek in dit onderwerp op 'lijst'), klik op quote en haal in de tekst dan de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft!

20. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Haha Maggi, hilarisch om te lezen:D Voor jou minder leuk natuurlijk hihi... Ging bij de kapper alles goed;)?

Jojo, prachtige hond zeg! Mooie foto's, lief van die dame!

Grumpy, lukt het al met de adressen en enveloppen? En ik werd erg blij van jouw weerberichten:)

Jossie, succes nog met de laatste loodjes op je werk!

Hier ff minder, in de loop van de ochtend steeds heftigere krampen van, waarschijnlijk mijn darmen, zelfs wat slijm en bloedverlies daar :$, maar geen ontlasting. Terwijl ik zo goed bezig ben met versgeperste sinaasappels, pruimen etc;) Dus vk gebeld, hihi ben er net een dag terug.. raadde ze aan om microlax (klysma)te gebruiken. Dus naar de apotheek om dat te halen en meteen gebruikt, gebeurt er gewoon niets:( Terwijl ik het toch echt goed gebruikte;) Morgen dus nieuwe poging als het zo blijft. Gelukkig is het wel wat rustiger geworden. De lactatie verpleegkundige is net ook 2 uur geweest. Ben wel blij dat ik nog wat extra informatie heb gehad en ben wat gerust gesteld (ik zie namelijk best op tegen borstvoeding gevenm maar wil het toch heel graag voor de kleine).

Zo maar eens beginnen met het eten, staat kip tandoori op het menu. En bij jullie?

Deel Deze Pagina