16 juni - 30 juni 2013 Mama's deel 3 !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door doowspenniej, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Echt ontzettend spannend ja! Wel te vroeg... maar hopelijk geen gekke fratsen.

Ik begin ook wel de kriebels te krijgen nu hoor! Uit ervaring weet ik dat ik me echt richt op ná de 40 weken, want anders stort ik mentaal in de komende tijd.
    Maar het idee dat het opeens over een week al 37 weken is... wow! Komt wel dichterbij. Ik ben er zo zeker van overtijd te lopen, dat ik echt zal schrikken als het eerder komt. (maar daar hoop ik tegelijkertijd ook heel erg op haha)

2. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Ik werk bij zorg en heb een afgerond opleiding als
    Nijkerk
    Hey Peetje..vond je niet raar of kreeg je geen kriebbels van die klossen?ik wel vond spannend! Stom he ahahah
    we hebben trouwens 8 klossen
    Over de twijfelen heb ik ook gehad,maar dat is puur door de hormonen want ik was 3 jaar bezig en wou niet lukken,maar nu kan ik echt niet wachten tot onze kleine ventje bij ons is ... duurd zo lang!!
    Gister nog wat dingentjes gekocht,handschoentjes voor de krabben zegt maar,een hele leuke kraambezoek boekje,een hele leuke tshirt met ik ben n'1 kleine broertje,een speeltje voor op de box,ik zat gisteren toevallig te kijken en dat kind heeft helemaal geen spelgoed,helemaal niks hahah ,nu iig eentj voor op de box en nog een paar kleine dingentjes die ik nog nodig had,nu ebben we echt allles!!
    Gister mijn zh tas ingepakt ,hoop dat ik niks vergeten ben
    net ff gezogen en gedweld,wasje is aant draaien en nu koffie en koffie tijd kijken :)

3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik heb nog even de onderste tekst groen gemaakt, die is wat moeilijker te lezen, maar op zich niet zo erg want meestal passen er maar een paar mensen de lijst aan en die weten nu wel hoe het moet ;)

4. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    Dank jullie wel meiden. Net echo gehad kleine wordt op 5 pond geschat dus netjes voor zn termijn. Ik heb lichte verhoging en wordt dus goed in de gaten gehouden. Ze weten niet zeker of de kleine vandaag komt maar wel 1 deze dagen. Wordt dus een mei kindje. Heb wat last van voorweeen maar nog niets serieus. vriend is nu ook even naar huis om wat te slapen

5. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Ingeltje: leuk zo'n lijstje! ziet er goed uit :D
    @kleinmonster: spannend en fijn dat je weet dat de kleine op zijn goede gewicht is! hopelijk had je al een matrasbeschermer om het matras toen je vliezen braken??

6. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Nog wel een ukkie dus... aan de ene kant beter dat ie nog even blijft zitten, elke dag telt. Maar goed, als de vliezen zijn gebroken, mag dat ook niet te lang hè.
    Erg spannend meis!! Er wordt hier uit alle macht geduimd!

7. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Mooie lijst Ingeltje! En idd vroeger dan verwacht;) Vlgs mij was de kleine van Kleinmonster al wel aardig op gewicht, dus hopelijk geen fratsen idd!

Pooh: vervelend van je schaafplek! Hopelijk trekt het snel bij!
    Bloempje: ik denk heel herkenbaar voor veel mama's die een 1e kindje krijgen, ik heb er zelf nog geen last van, ik denk dat veel dingen vanzelf gaan en hier zijn altijd tips e.d. Komt helemaal goed!
    Zwangernr2: succes met het gesprek met je vriend!
    Liesjuh: hopelijk nog wat geslapen!

Zo, ben echt niet vooruit te branden... Al een paar dgn niet, heb vandaag ook helemaal niks! Geen bezoek:) Merk dat ik ook veel behoefte heb om lekker alleen te zijn. Schoonzus is goed door operatie gekomen, al hebben ze toch geen stoma aangelegd maar weer iets anders, nu weer afwachten wat het gaat doen... Blijft veel gedoe:(

Het enige wat ik ga doen is afwassen en bedenken wat we vanavond gaan eten, douchen en zo lekker TLC 'Secretly Pregnant' kijken:) En beetje lezen.

8. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Net tegelijk met Kleinmonster gepost. Idd nogwel een ukkie, maar wel goed voor de termijn. Hopelijk zakt je verhoging af. Heel spannend zeg! En idd een meibaby!

9. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Brrr zeg, ik denk dat ik overtijd ga lopen (heb ik al vanaf het begin...) Heb nog geen vluchttas, geen wasjes gedaan, hihi. Misschien toch maar eens start maken komende dagen. Di 28 mei komt de kraamzorg voor een intake. En ik zoek nog een luiertas, niet te duur, iemand een tip?

10. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Kleinmonster: Fijn dat de kleine goed op gewicht is! En ja inderdaad een mei kindje! Fijn ook dat ze je in de gaten houden met de verhoging.
    Hoop voor je dat de bevalling goed gaat en dat er maar een heel mooi gezond kindje in je armen mag belanden!

11. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Kleinmonster het is inderdaad nog wel een ukkie, maar wel fijn om te weten dat met deze termijn zowat alle kindjes zonder kleerscheuren ter wereld komen. Hopelijk zakt je verhoging wat af. En heel spannend hoor, zal nu niet lang meer duren.

Hoe lang mogen je vliezen eigenlijk gebroken zijn? ik dacht nooit langer dan 24 uur, maar hoorde laatst dat het ook best langer kan zijn (tenzij je goed gemonitord word uiteraard).

Vanmorgen weer even naar de mondhygieniste geweest, tandvlees was echt ontzettend ontstoken. Dus weer spoelen met kamillosan en poetsen met parodontax (was er de laaste tijd beetje bij ingeschoten). Maar wel weer lekker schoon tussen de tanden en kiezen :)

Geboorte lijstje is een leuk idee! Gaat idd wel sneller dan gedacht, laten we hopen dat kleinmonster een uitzondering is en dat de andere beebs nog lekker blijven zitten tot minimaal 37 weken!

Ik zit momenteel lekker uitstelgedrag te vertonen. Moet nog 2 opdrachten inleveren voor mijn opleiding volgende week vrijdag. En heb er totaal geen zin in... ben nu dus begonnen maar vind ZP altijd veel interessanter hihi.

Grumpy ik ben er ook nog totaal niet mee bezig. Ik zei gister nog tegen de vk dat ik verwacht dat ie een week te laat komt en midden in de nacht. Wassen doe ik nu elke dag een beetje en dan vind ik het wel best. Vanmorgen de lakentjes en dekens gewassen. Ik denk niet dat ik het bedje ga opmaken daarna, want hoor van iedereen dat de kraamzorg het toch gelijk weer afhaalt en wast.

12. Strijkertje

Strijkertje Actief lid

15 okt 2012
    264
    0
    0
    Erg spannend kleinmonster!! Dan ben jij waarschijnlijk de eerste!:D
    Ik wens je veel succes!

Ik heb net weer thuis een hartfilmpje van de kleine gehad, hij wou zich in eerste instantie niet laten horen maar even later was ie zo aan het bewegen dat het hartje opeens wel te horen was. Ik heb zo zin in maandag als ik naar het ziekenhuis mag want dan hoor ik ook wanneer ik word ingeleid. Heb er gewoon zin in! Ik ga ook ff TLC kijken!:) Vorige week de gelukkige huisvrouw gekeken maar daar kwamen juist alle slechte scenarios voorbij:p...

13. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Nijkerk
    Waar ? Welke zende ??

14. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Nijkerk
    Hebbes :)

15. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    Succes klein monster

24 uur bij vliezen gebroken.. volgens mij (maar kan het fout hebben) werd er verwacht dat de weeen dan beginnen.

16. Peetje2012

Peetje2012 Bekend lid

17 aug 2012
    666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend, heel veel sterkte en succes!! Hou je ons op de hoogte? Xx

17. Peetje2012

Peetje2012 Bekend lid

17 aug 2012
    666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Brrr, nu durf ik m'n bed helemaal niet meer in of uit haha!

18. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Hier afgelopen maandag een luiertas gekocht bij prenatal. Die was 30 euro in zwart/grijs, maar voor een 10tje erbij heb je een slag groter in het zwart. Prima tas niks mis mee!
    eergisteren de eerste babywas (wit) gedraaid en gisteren gestreken. Vandaag gaat de gekleurde was er in.
    Ik denk niet dat ik overtijd ga lopen. Juist een week eerder is mijn gevoel.
    nu Kleinmonster dr vliezen al gebroken zijn krijg ik ook wel de kriebels! !!

19. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Ja dat dacht ik ook, maar een kennis is ook 5 weken te vroeg bevallen en die heeft 3 dagen met gebroken vliezen in het ziekenhuis gelegen. Zal wel situatie afhankelijk zijn.

20. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Weet iemand waar je speciale sokken/kousen kunt kopen tegen die vochtpootjes van mij?

Deel Deze Pagina