16 juni - 30 juni 2013 Mama's deel 3 !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door doowspenniej, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jossie81

jossie81 Bekend lid

14 mrt 2012
    676
    0
    0
    gezinsbegeleidster
    rotterdam
    He bah kleinmonster! Zit jou verhaal te lezen met tranen in m'n ogen.. Dat is echt geen leuk begin!! Heel veel sterkte en hoop dat je snel mag buidelen!

2. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    kleinmonster: wat ontzettend verdrietig zeg.. en ook erg schrikken allemaal.. hoop dat wessel snel weer opknapt! heel veel beterschap

koesterhoop: jij ook veel sterkte! hou je ons op de hoogte?

maggi: dat heb ik ook altijd bij de kapper.. vind altijd doodeng om te laten knippen.. mijn haar is echt heilig :p aan mijn lengte is dat wel te zien hahaha maar fijn dat je er tevreden mee bent :)

wensdroom: beterschap! hoop dat je snel wee opknapt

peetje: doe je rustig aan? vervelend dat de urine niet helemaal schoon is :( blaasontsteking?

kaatje: ook jij uitkijken met veel harde buiken hoor!

gister hier nog wat vergeten te zeggen.. sta 3e op een huis :) het word weer spannend dus! hoop echt dat die 2 voor me gaan afzeggen :p het huis is niet heel groot maar groot genoeg voor mij en mn 2schatjes :) zou leuk nieuws zijn na deze ***weken :p voor de rest hoor ik morgen of ze volledig is ingedaald.. twijfel er zelf aan.. ze lijkt wel lager te liggen.. maar goed.. ik ben geen levende vuilnisbak meer.. zo ken ik mezelf totaal niet. geen idee wat ik hier ook aan kan doen

3. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    37weken vandaag :D spannend!

4. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    hihi mijn zoontje hangt ook weer de lekker ding uit :p meneer had een poepbroek en legde een schone luier op mijn bed en trok van de commode het waskussen eraf.. ging hij erop zitten en riep hij: luier waar ben je nou :D dit soort momenten zou ik dus niet kunnen missen :)

5. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Ha meiden,

Kleinmonster, wat rot voor jullie zeg! Moeilijk voor jullie om je kindje zo te zien vechten... Hopelijk gaat het gauw beter en kunnen jullie gaan buidelen. Sterkte!

Koesterhoop, wat spannend! Sterkte.

Wensdroom, rot dat het nog niet goed gaat. Beterschap!

Snoeppie, vervelend zeg van de verbouwing. Maar gelukkig gaat met jou en de kleine goed. Bedankt voor de tip van het goed drinken, doe ik op zich wel, maar ga er nog.beter opletten!

Maggi, gelukkig geen groen haar dus;)

Zwangernr2, gefeliciteerd met de 37 weken! En spannend van het huisje!

Kaatje, weer een beetje bijgekomen? Kun je vandaag wat meer rust pakken?

Nou, hier gaat t ietsie beter met mijn fijne zwangerschapsongemak. Gisteren toch nog een heel klein beetje op gang gekomen, alle beetjes helpen hè! Schoonmoeder was er trouwens van overtuigd dat ik vandaag zou gaan bevallen, nou volgens mij nog lekker níet:p Einde van de dag nog controle bij de VK, wel fijn.
    Fijne dag allemaal!

6. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Koesterhoop: spannend veel sterkte en succes!
    @Kleinmonster: wat lijkt me dat verschrikkelijk om je kindje zo te zien vechten en al die medicijnen maken het er ook niet beter op :( veel sterkte!
    @Zwangernr2: jeej 37 weken :) die andere mensen vinden vast het huisje totaal niet mooi ;)
    @Linie: fijn dat het weer iets beter gaat! hahah ja schoonmoeders...die van mij zette me de hele tijd gisteren aan het eten: 'wel genoeg eten he, het is belangrijk'....pfff :p;)

Vandaag ga ik nog even aan het verlanglijstje werken...weet niet meer wie dat idee had maar is wel fijn systeem...alleen moeilijk wat je moet vragen...

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Allereerst kom ik kaatje even een schop onder haar h#l verkopen. Ga je nou eindelijk eens op je krent zitten!!!

Klein monster wat een heftige tijd meis. .. sterkte

Wensdroom wat rot allemaal. Niet teveel stressen, probeer niet te ver vooruit te kijken.

Zwanger2 duim voor je huisje!

8. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Kleinmonster: heftig zeg! Wat een schrik!
    Sterkte met de kleine Wessel...
    Het is een vechtertje zo te lezen!!
    Hopelijk van t weekend buidelen...
    Knuffel

9. Strijkertje

Strijkertje Actief lid

15 okt 2012
    264
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Hier gaat alles nog goed, gisteren alleen wel een verveeldagje totdat ML een verrassing voor me had. We gingen uit eten met mijn zusje en haar vriend. En hij had een mooie bos bloemen voor me gekocht. Zo lief van hem!!:D Ik ben nu echt de dagen aan het aftellen want ik word maandag nu echt zeker weten opgenomen en dan gaan ze beginnen met gel aan te brengen want de baarmoedermond was nog niet helemaal rijp. Dus echt raar idee dat ik volgende week onze zoon in handen heb. Ik ga mijn laptop meenemen naar het ziekenhuis zodat ik mooi kan meeschrijven en lezen want heb nog niet zo'n luxe mobiele telefoon:). Ik hou alleen nu wat meer vocht vast en mijn bloeddruk stijgt nog bijna elke dag. Ik krijg zo meteen weer de thuismonitoring.

Koesterhoop: Spannend zeg!! Dan zal het wel snel gaan....
    Kleinmonster: Verdrietig om te lezen. Ik wens jullie veel beterschap!
    Zwangernr2: Hopen dat je aan de beurt komt voor het huisje en mooi de 37 weken!
    Peetje: Hoop voor je dat de urine schoon is!
    Linie: Blij dat het een beetje beter gaat met je.

10. Strijkertje

Strijkertje Actief lid

15 okt 2012
    264
    0
    0
    Geweldig en hilarisch!!:DDat zijn zeker mooie momenten....

11. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Koesterhoop dat is schrikken zeg, hopelijk komt er snel duidelijkheid over wat er nu gaat gebeuren en wanneer.

Kleinmonster wat zwaar voor jullie, hopelijk mogen jullie snel buidelen.

Pinkster, wat sneu zeg, gelukkig heeft hij er niet veel last van.

Wensdroom, ik hoop voor je dat de plastablet snel gaat werken en het stabiliseert.

Kaatjesbaby hoe is het nu, zijn de harde buiken weer weg?

pindakoek, hopelijk gaat het beter naar de geboorte.

Linie beterschap hoop dat het snel beter gaat.

Ingeltje, klinkt lekker en nog beterschap met je man.

Maggi lekker voelt dat he als je net naar de kapper bent geweest :)

FB mooi kamertje.

Hier gisteren te horen gekregen dat het voor D. beter is om te blijven zitten. De inleiding is van de baan, omdat hij tegen verwachting wel goed groeit in de buik. Volgende 2 afspraken staan alweer gepland in het zh. Over 7 en 14 dagen.

12. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Wel is het al aan het verweken bij mij en de bm was al een gedeelte verstreken er zat nog een tuutje zei de vk van het zh.
    De bm was nog niet rijp.
    Ik ben blij voor mijn kleine kerel dat hij het goed heeft in mijn buik, nu geschat op 2685 gram.
    Enige waar ik wel van baal is dat ze al weken verkondigen dat ik met 37 weken word ingeleid en gisteren 1 dag ervoor dus vanaf zien.
    Maar ach alles voor de kleine man.

Peetje, rottig zeg hopelijk komt er een goede uitslag van de urine.

13. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    masami fijn dat de kleine het goed doet in je buik.
    wel apart dat ze steeds zeggen dat ze je gaan inleiden en dat dat nu niet hoeft. je hebt je daar dan toch een beetje op voorbereid lijkt mij.
    maar als dat beter is voor je kleine man..

Hier lijkt het nu wat beter. plastablet doet wel wat.. is nu bijna 1 kilo af.. nog niet voldoende maar hoeft nu waarschijnlijk niet naar de 1e harthulp maar aankijken hoe het gaat.

De draagmoeder heeft het zwaar, veel steken en last van pijntjes en zich algeheel niet lekker voelen. kleine is ingedaald maar zit niet vast in bekken en bij breken van de vliezen moet ze dan ook direct bellen en plat liggen. verder alles oké en volgende week de controle bij de gyn.

14. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Masami: fijn dat het met D. zo goed gaat, al kan ik begrijpen dat je lekker wilt knuffelen met je kindje en de buik zat bent ;)
    @Wensdroom: mag ik vragen waarom je plaspillen moet slikken dan? Sorry waarschijnlijk heb je het al lang en breed verteld...vergeten :) wel fijn dat het beter gaat! vervelend dat de kleine niet vast in het bekken zit, hoop dat het nog gaat komen.

Kom net onder de douche vandaan, enorme krampen gehad in mijn buik en onderrug. Zakt nu weer af gelukkig! heb ook steeds diarree, misschien darmen van slag? Kleine mag nog wel even blijven zitten ;)

15. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    Ik gebruik nu plastbletten omdat ik weer wat vocht vast houd en sinds een paar dagen weer een onregelmatig hartritme heb. omdat ik een hartziekte heb. dat is onder andere ook de rede dat wij een draagmoeder hebben.

16. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Kimney wat spannend allemaal.. Goed dat je het gezegd hebt van z'n infuus! Lijkt me wel fijn idee dat je 24u/dag kan bellen.. Hopelijk blijft het beter gaan met jullie mannetje!

Jaa Linie wat goed dat je de 37 weken hebt gehaald.. Had ik echt niet gedacht zoveel weken geleden! Lijkt me reden genoeg voor taart haha! Wij hebben gister ook toevallig kip tandoori gegeten :D Gaat het wat beter met je darmen inmiddels?

Spannend zwangernr2! Ik zou wel nerveus worden vanaf de 37 weken als je zoontje ook toen al geboren is.. Fijn dat je je wat rustiger voelt voor de rest! Ik heb ook van die dagen dat ik geen of weinig eetlust heb hoor, volgens mij hoort dat er ook allemaal bij :D Duimen voor het huisje! Lekker genieten van je zoontje ondertussen hihi

Jeszss ik heb ook regelmatig harde buiken hoor.. Wordt steeds meer naarmate ik verder kom.. De ene keer lijkt het harder dan de andere keer, soms net beton ja haha.. Hier blijft het wel bij af en toe en zakt het ook weer binnen paar min. weg, dus ik denk dat het er gewoon bij hoort.. Zijn ook niet pijnlijk ofzo..

Pinkster wat naar van je zoon! Valt mee zo te lezen gelukkig.. Hij blij met de tv haha.. Lekker veel met de voeten omhoog, dan worden ze minder dik!

Maggi hoe was het bij de kapper? (Al gelezen inmiddels :p) Ik ga vanavond ook nog ff :D (Voor mij makkelijk want mijn vader is kapper, dus ga lekker naar m'n ouders thuis ;)) Zit het in ieder geval goed in het kraambed hihi.. Hahaha moet wel lachen om je zw-dementie verhaal in de bus, maar kan me voorstellen dat je je op het moment zelf behoorlijk ongemakkelijk voelt :D

Jojo mooie foto's van je hondJE hihi.. Ik wil ook graag een hond, maar niet echt tijd/ruimte voor (ik hou niet van kleine hondjes :p)

Mooie echo liesjuh! Krijg hier vd VK ook vaak complimenten dat we zo nuchter zijn.. Lijkt me toch de meest handige manier, je kan het vaak toch niet plannen en het moet toch gebeuren :p

Ingeltje dat is balen dat je man zo ziek is.. Hopelijk is ie snel beter en steekt het niet over naar jou!

FB wat een lief kamertje!

Snoeppie troost je, ik weeg nu +/- 15kg meer dan manlief :p Meelezen is soms al moeilijk genoeg hoor :D Lekker rustig aan doen en genieten van je verlof :)

Koesterhoop da's niet zo mooi, hopelijk valt het mee, hou ons maar op de hoogte als het kan! Als het inderdaad zw-vergiftiging is dan kan het snel gaan ja.. (Mijn vriendin kreeg toen ook te horen dat ze niet zonder baby naar huis ging, maar die was al bijna 39 wkn)..

Poeh kleinmonster, dat is zeker een heftige week! Wat stom dat ze je niet wilden overplaatsen en dat je geen controles hebt gehad! Gelukkig wel op je strepen gaan staan.. Lekker blijven doen hoor! Hopelijk gaat het steeds beter met jullie kleine!

Wensdroom wat vervelend dat je je nog niet goed voelt.. Kan me voorstellen dat je als de kleine komt zo fit mogelijk wil zijn.. Hopelijk gaat het snel beter met je!

Strijkertje spannend dus!! Wat lief van je man :D Zou zeker je laptop meenemen naar het ZH.. Evt. wat leuke dvd's ook.. Kan best even duren voor het aanslaat allemaal ;) In ieder geval vast succes gewenst!

Masami wel fijn dat de kleine nog kan blijven zitten, maar lijkt me ook vervelend dat ze dat pas 1 dag van tevoren aangeven.. Je hebt je toch mentaal voorbereid op die 37 weken.. Hopelijk blijft alles goed gaan!

Zooooo volgens mij heb ik ong. iedereen gehad.. :p

Hoe staat het er hier voor: Zijn druk bezig geweest, box in elkaar gezet, adressenlijst vd geboortekaartjes klaar.. Nu alleen nog kleertjes wassen enzo.. En vluchttas klaarmaken.. Maar goed, ik heb ook nog wel ff de tijd.. Begint steeds echter te worden allemaal en ik word nu ook wel btje erg nieuwsgierig naar de beeb.. Is het een jongen/meisje en hoe ziet ie eruit enz.. Lijkt me zo geweldig om eindelijk papa en mama te zijn :) *zwijmel*

Hier wel veel last van dat de kleine zo hard duwt naar beneden soms.. Lekker van die steken, pff.. Gelukkig duurt dat meestal maar even, maar merk wel dat er echt minder ruimte is..

Fijne dag allemaal! Hier rustig vandaag.. Vanavond naar m'n ouders toe :) Weekend wel weer redelijk vol gepland, in ieder geval de avonden, dus overdag lekker niks doen :)

17. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    waarschijnlijk gaat de kleine niet vast in het bekken zitten omdat dat bij en 2de ( zegt de vk van draagmoeder) vaak niet hoeft en die ook pas tijdens de bevalling kunnen indalen, en dit is draagmoeders 2de zwangerschap

18. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Ik werk bij zorg en heb een afgerond opleiding als
    Nijkerk
    hoi hoi!!
    Kleine doet het harstikke goed :) ik heb zijn gezicht duidelijk gezien,vet schattig,maar hij leek wel boos ,hij is niet verder gezakt,maar ligt goed,ze schat hem 2820 gr!
    Alles was echt helemaal prima,word miss wel een reuze zei ze,lange bennen :)
    Me schoonmoeder was met mee,moest ze huilen aaaaahhh
    volgende afspraak is op maandag 10-06 en hopen dat die wel door gaat :)

19. Malaika

Malaika Fanatiek lid

27 aug 2006
    1.359
    0
    36
    Limburg
    Even snel een ego berichtje

Vandaag weer controle gehad. Met mij en beeb was alles goed. Bloeddruk was weer gedaald naar acceptabele waardes. (gisteren was hij wat hoog)

Er is een kansberekening gemaakt hoe groot de kans is dat een vaginale bevalling zal lukken. Die kans was iets van 62%. Wij hadden voor onszelf bepaald dat als die kans flink onder de 70 a 75% zou zitten we voor een keizersnede zouden kiezen. Dus bij deze..... Ik laat meteen een sterilisatie uitvoeren aangezien ons gezin compleet is met twee kindjes en ik een nieuwe zwangerschap echt niet meer aandurf.
    Dus tussen 11 juni en 14 juni gaat het gebeuren (waarschijnlijk de 11e). Ik ben al bij het opamebureau geweest en bij de anesthesist. Nu wachten op een telefoontje met de definitieve datum. En ondertussen hopen we heel hard dat de bevalling alsnog spontaan begint. En als ik klachten krijg moet ik sowieso bellen en is er een kans dat de keizersnede eerder wordt gedaan.

Ik zie er behoorlijk tegenop, maar ben ook erg benieuwd naar ons buikbewonertje.

20. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Wensdroom: oh dat is naar zeg pff sterkte!! ok ja heb dat ook gelezen dat dit geldt voor een 2e kindje ;)
    @Leo: ja wordt nu 'echt' :) nog een paar weekjes dan is het zo ver! goed idee...moet ook mn vluchttas nog inpakken..zo nog verder babykleren strijken...zo'n hekel aan strijken!
    @Malaika: spannend meid!!

Deel Deze Pagina