malaika spanend! pinda dank je gelukkig gaat het la beter er is ong 1 kilo aan vocht weer af.. dat lucht op.. hopen dat er morgen nog wat af gaat.
Hoi meiden, Kleinmonster: Wat een heftige week zeg! Hoop dat het buidelen dit weekend gaat lukken en dat kleine Wessel snel mee naar huis mag! Heel veel sterkte nog! Dikke kuf! Koesterhoop: Tjee wat een schrik zeg! Heel veel sterkte en houd je ons op de hoogte? Voor jou ook dikke knuf! Ingeltje: Pfff wat een gedoe met een zieke man thuis... Is hij al wat aan het opknappen? Ik hoop dat de ziektekiemen jou overslaan! Wensdroom: Fijn dat er al een kilo vocht af is! Hopelijk voel je je snel beter! Zwangernr2: Die andere mensen vinden dat huisje helemaal niet leuk! En het wordt tijd dat na alle ellende die je hebt gehad er nu een keer goed nieuws voor je bij zit! Hier draaien de duimen overuren voor je! Snoeppie: Excuses zijn niet nodig hoor! Is inderdaad lastig reageren via tel. Ach en lekker genieten van je verlof staat nu ook bovenaan op het lijstje van iedereen hier! Rest: vergeten.... sorry. Krijg nu ik bij aan het lezen ben ineens heel erge slaap dus ga maar ff oogjes dichtknijpen...
Spannend zeg toch een keizersnede! Maar nu hebben jullie een keus gemaakt en kan je je daar op voorbereiden. Suc6! En een stomme vraag misschien, maar gebeurt die sterilisatie meteen na de bevalling? Of wil je dat in de toekomst laten doen?
Heftig kleinmonster! Wat zou dat heerlijk zijn als je van het weekend mag buidelen! En dat kleine Wessel snel naar huis komt. Sterk mannetje is het hoor!! Knuf! Leo fijn hoor zo'n papakapper! Ideaal En goed bezig met de laatste dingetjes op orde maken. Jullie zullen nu snel genoeg kennis maken met de kleine! Ben ook zo benieuwd hoe mijn mannetje eruit ziet!! Koesterhoop schrikken! Spannend hoor!! Kan nu dus elk moment gebeuren, sterkte!! Zwangernr2 jippieeeee 3e voor een huisje! Laat dit 'm alsjeblieft gewoon worden, het is jullie zo gegund! Lekker een plekje voor zijn drietjes straks. Zou zooo heerlijk voor je zijn.. Ik duim!! Snoeppie leuk om weer van je te horen, miste je al En inderdaad, geen sorry, is allemaal begrijpelijk! Malaika spannennnnnd! Nog maar eventjes voor jou dan Super! Hier rustig; strakjes nog een keertje voor de bevalling lekker uit eten met vriendinnen omdat het straks niet meer zo makkelijk kan. Zin in! Restaurant ligt op nog geen minuut lopen van het ziekenhuis, dus ook wel zo'n veilig idee (zou bijna voor de zekerheid zelfs mijn vluchttas mee uit eten nemen, maar dat wordt wellicht een beetje te zot..). Vandaag mijn pyjamaatje ontvangen voor na de bevalling, ben er zoo blij mee Wit shirt met en broek met kleine rode/blauwe bloemen. Haha ja moet er toch een beetje florissant bij liggen straks, moet na de bevalling toch nog 48 uur blijven (ter observatie ivm medicijngebruik) Verder heerlijk aan het genieten van misschien wel mijn laatste "alleen" daagjes. Maar oh oh wat kijk ik er naar uit om straks dat mannetje in mijn armen te houden! En wat zal ik die buik die ik nu soms zo vervelend vind, gaan missen..
Ziekenhuistas: staat nu helemaal klaar! Een tas voor mij en vriend, een tas voor baby, en tas voor zoontje die we dan bij opa en oma brengen! Spannend! Alleen op t moment dat we weggaan de laatste spullen erin... Babywasjes: laatste dingetjes nog strijken. En wil nog wat extra roze hydr luiers halen. Vind ik wel schattig. Kapper: ik wil ook zo graag! Maar stel t elke dag weer uit pfff Harde buiken: bijna dag en nacht! Vaak ook best pijnlijk. Ook pijnlijke onderrug. Soms denk ik dat t niet lang meer zal duren, maar soms denk ik ook weer dat ik 9 dgn overtijd ga (dan ben ik jarig). Nu toch liever even niet want zoontje is ziekies en slaapt heel slecht, dus breng ik m liever niet weg
Even een wat korter berichtje van mij. Was al teveel tijd kwijt met bijlezen Allereerst Kleinmonster hele grote knuffel voor jou. Het lijkt me verschrikkelijk om de kleine niet in je armen te kunnen houden. Ik steek een kaarsje voor je aan vanavond en hoop dat het snel vooruit gaat. Snoeppie: Hier idd ook een hele beweeglijke baby. En de harde buiken heb ik ook al heel lang. Merk alleen dat ze nu pijnlijker en nog harder (kan dat? haha) worden. En uiteraard vraag ik me dan af of dat bepaalde voortekenen zijn. Zolang de beeb zo beweeglijk blijft, ga ik er iig vanuit dat het er allemaal bij hoort! @Zwangernr2 spannend, 3e voor een huisje. Het zou je gegund zijn na alle narigheid! @Maggi ik heb vorige week bij de kapper 1,5 uur!! gewacht voordat ik aan de beurt was en vervolgens hebben ze mn haar ook te kort geknipt. Voor mij was het kappersbezoek dus wat minder succesvol. Heb wel smakelijk om je verhaal gelachen. Hier zocht ik net mijn zwitsal geurbuiltjes die ik gekocht had. Alles afgezocht, babykamer, badkamer, berging. Maar was even vergeten dat ik in de keuken een babyla had gemaakt @masami oeh das wel even een omschakeling zeg. Het is natuurlijk goed nieuws dat het met de kleine goed gaat, maar als je je op 37 weken ingesteld hebt lijkt me dat best even lastig! @Malaika Spannend! Is het een tegenvaller de ks of niet? Zo dat was even snel, volgens mij de meeste gehad. Hier de hele dag al zenuwachtig. Ga over kwartiertje naar vk. Hebben dan laatste echo. Vind het op de een of andere manier heel spannend? Terwijl er eignelijk niks anders gaat gebeuren. Naja... dag is iig voorbij gekropen! En met het slechte slapen, ik mag niet klagen. Deze week is het drama maar tot die tijd ging het best redelijk. En ik maak me er niet zo druk om, ik haal de slaap overdag wel weer in gelukkig! Begin me langzaamaan te vervelen, kan echt niks meer bedenken wat ik kan doen, heb echt alles al klaar. Tijd voor beeb
masami fijn dat het inleiden van de baan is malaika spannend een keizersnede.. wanneer hoor je meer? wensdroom: fijn dat het weer beter gaat! jesz: dat heb ik ook.. hoop dat de kleine zo snel mogelijk geboren word.. met mijn zoontje lag ik op dit tijdstip al uitgebreid pogingen te wagen om te puffen terwijl ik naar het ziekenhuis werd gereden haha zenuwen heersen hier echt.. durf nog amper naar buiten voor boodschappen enzo.. haha en dan het idee dat dit nog 5weken kan duren hahaha hoop toch niet dat deze zenuwen tot de 42weken gaan duren
Het gebeurt meteen tijdens de operatie. Als ik toch open lig is het een kleine moeite. Jeszss, ik ben er niet blij mee. Maar ik zal me erbij neer moeten leggen. Het risico is gewoon te groot. Zwangernr2, ik hoor zo snel mogelijk meer. Ik vermoed morgen of begin volgende week als de planning bekend is. Iig tussen 11 en 14 juni hebben we o s meisje ib onze armen.
Linie Hoe gaat het met je darmen vandaag? Ingeltje Ik heb je pakje idd ontvangen gisteravond. Nu dus flink gaan oefenen met de draagdoek, hij is helemaal zoals verwacht, denk dat we daar wel plezier aan gaan beleven. Nogmaals dank voor het mogen overnemen! Pindakoek Wat een groterd gaat die uk van jullie worden zeg! Zijn jullie zelf ook lang en waren jullie ook flink bij de geboorte? Opgezwollen handen geen last van, wel van opgezwollen voeten helaas. Zal ook wel zo blijven tot einde vd zwangerschap verwacht ik. FB1984 Schattig kamertje! Snoeppie Fijn om weer eens wat van je te horen. Jammer dat het met de verbouwing niet lukt om het af te krijgen voordat de kleine komt. Wel fijn dat jullie vast een tijdelijke oplossing gevonden hebben. Hoe was de uitslag van je extra groeiecho vandaag? Koesterhoop Wat schrikken dat je bent opgenomen en wordt verdacht van zwangerschapsvergiftiging. Hopelijk valt het mee en kun je de kleine nog even lekker bij je houden. Kleinmonster Jeetje klinkt best heftig allemaal! Gelukkig is Wessel een klein vechtertje, hopelijk knapt hij snel op en mogen jullie alsnog lekker met hem buidelen. Maar dit is geen lekker begin van het mama zijn iig... Sterkte! Peetje Hoe was de uitslag van je urinetest? Wensdroom Hopelijk voel je je vandaag weer een btje beter en knap je snel weer helemaal op! Zwangernr2 Wat goed dat je 3e staat op een huis! Ik ga keihard duimen dat de andere 2 af gaan zeggen... je kunt wel wat positieve energie gebruiken in deze moeilijke tijd. Linie Succes straks bij de VK Pindakoek Ga jij echt een verlanglijstje maken? Ik krijg de vraag ook al van mensen wat we nog willen hebben. Zo moeilijk! Maar denk maar dat ik zeg dat ze me maar bonnen vd Prénatal, Hema, V&D ofzo moeten geven, dan komt het sowieso wel van pas, hebben vast nog genoeg (kleertjes) nodig straks voor de kleine. Strijkertje Wat een leuke verrassing! En wat spannend dat je weet dat dit weekend je laatste weekend zal zijn als 'niet mama'. Masami Wat een goed nieuws dat de kleine het toch goed doet in je buik en je toch niet ingeleid hoeft te worden! Of had je dat zelf toch liever wel gehad? Leo85 Grappig om te horen dat jullie vk ook vindt dat jullie er zo lekker nuchter in staan, wat je zegt, gebeuren moet het toch wel! Pinkster Misschien wel zwanger van een kleine reus, spannend hoor! Malaika Wat spannend dat je al (bijna) weet wanneer jullie beebje geboren gaat worden! Zullen we er nog een 7 achter plakken? Maggi Geniet ook nog even lekker van je buik en je daagjes zonder je kleine mannetje. Leuk dat je je pyama binnen hebt, ik heb zelf echt nog niks voor na de bevalling... mss toch ook maar eens over na gaan denken en naar op zoek. Maar vindt echt niks leuk of alles ouwbollig... Waar heb jij die van jou vandaan, klinkt wel schattig namelijk. Jeszz Hoe was de laatste echo? Gek idee hè dat je de kleine de volgende keer in het echt zult zien ipv op beeld. Vluchttas is hier ook nog steeds niet volledig ingepakt, moeten eigenlijk alleen nog dingen in die ik dagelijks nog gebruik dus kan toch alleen maar op laatste moment. Ach... ik hoop hem verder ook niet nodig te hebben omdat ik toch thuis wil gaan bevallen. Kleertjes en beddengoed inmiddels allemaal gewassen, moet alleen nog opgevouwen en/of gestreken worden en kan dan de kast weer in en het ledikant en het wiegje weer opmaken. Enveloppen voor de kaartjes zijn bijna allemaal geschreven, ga ik straks even afmaken dan is dat ook klaar. Moet nog wel even postzegels halen Box staat ook inmiddels en ik ben er nu gewend aan en verliefd op! Enneh.... vandaag heb ook ik de 37 weken bereikt! Mag ik vanaf nu lekker thuis bevallen mocht de kleine man zich aankondigen
meiden hier gaat het toch weer minder.. vanochtend 1 kilo eraf, vanmiddag weer 1/2 kilo erbij. cardioloog vind dat ook vreemd, en ik ook.. eerst wilde ze met medicatie proberen het weekend over te komen en maandag weer contact op te nemen hoe het gaat. dus weer wat uitproberen met de medicatie wat helpt. normaal vind ik dat geen probleem en ik probeer wel, maar loop nu al een maand met soms onregelmatig hartritme, en dan weer wel en dan weer geen vocht terwijl het 3 kwart jaar daarvoor steeds goed ging zonder medicatie, en nu met de draagmoeder die de 37 weken voorbij is wil ik me zo snel mogelijk fit voelen en zeker weten dat er niet weer een stoornis zit of zo en niet dat het straks nog meer wordt en ik in het zh ben las draagmoeder moet bevallen van dat idee wordt ik onrustig. dus met eigen cardioloog gebeld die gelukkig dienst heeft en die snapte dat wel en vond het ook raar en wilde wel tegemoet komen en alles even controleren en nalopen. mogelijk dat het toch dan blijft bij medicatie uitproberen maar dan voel ik mij geruster dat er niet iets anders is of zo waar het aan ligt. manlief is zo thuis en dan gaan we dus toch maar naar de 1e hart hulp. normaal ga ik liever niet dan wel en kan ik lang met vocht blijven rond lopen tot andere zeggen dat het zo echt niet kan ,maar dit keer is dat gevoel echt anders en wil ik graag wat meer zekerheid dat er bv geen ritmestoornis of zo zit
Bevallingslijst Mama's 16-30 Juni 2013 Privé voor deze mama's (alleen voor meekletsers) 12 juni ♥ Veetje83(29) - 1e kindje - BV - ZKH - Cbibi - 16 juni ♥ Marjolein1984(28) - 1e kindje - BV - ZKH -Cvibi - ♥ Snoeppie(26) - 1e kindje - BV - ZKH - Cbibi - ♥ Strijkertje(29) - 1e kindje (★ - BV - ZKH - Cbbbi - ♥ Tiempje - 1e kindje - FV - ZKH (geplande keizersnede) - Cbibi - 17 juni ♥ KaatjesBaby(34) - 4e kindje (JMM) - BV - ZKH - Cbbbi - ♥ Maggi(30) - 1e kindje - Cvibi - ♥ Peetje2012 - 1e kindje - FV of BV- Thuis -Cvibi - 18 juni ♥ Linie (30)- 1e kindje (★ - BV - ZKH - Cvibi ♥ PirateMommy (?) - 1e kindje - BV - ZKH met M.I. 19 juni ♥ Wensdroom(31) - 1e kindje via draagmoeder - FV - ZKH - Cbibi - 20 juni ♥ Ingeltje(32) - 3e kindje (JJ) - BV - Zkh - Cvibi- ♥ Masami - 3e kindje (MM) - BV - Thuis - Cvibi - ♥ Liesjuh1977(36)- 1e kindje - BV Thuis - Cvibi - ♥ Zwangernr2 (23) - 2e kindje(J) - BV - ZKH 21 juni ♥ Leo85(27) - 1e kindje - BV - Geboortecentrum -Cvibi - ♥ Pinkster(26) - 2e kindje (J) - BV - Thuis - Cbibi - 22 juni ♥ Jojo12 (27)- 1e kindje - FV - Thuis/ZKH - Cbibi - 23 juni ♥ Kleinmonster(26) - 1e kindje - BV - Thuis - Cvibi - ☺ ♥ Jeszss (29) - 1e kindje - BV - ZKH - Cvibi - 24 juni ♥ FB1984 (28)- 2e kindjeJ) - FV ZKH 25 juni ♥ Bl0empje(22) - 1e kindje - BV - Thuis -- Cbibi - ♥ Kimmey(25) - 1e kindje - BV - - ZKH -☺ ♥ Madchen30 - 3e kindje (JM)(★★★★★ - BV - ZKH (KS) -☺ ♥ Malaika(37) - 2e kindje (J) (★ - BV - ZKH - Cbibi - ♥ Pooh85 (28) - 1e kindje - FV- ZKH - - Cvibi 26 juni ♥ Koesterhoop(25)- 1e kindje - BV - ZKH ♥ Beertje1987 (25)- 1e kindje -BV- ZKH - Cbibi - 27 juni ♥ Grumpy(32) - 1e kindje (★ - BV - Thuis - Cbibi - ♥ Jossie81(31) - 1e kindje (★★- BV - ZKH - Cbbbi 29 juni ♥ Pindakoek(30) - 1e kindje - BV - ZKH - Cbibi ♥ RooDje(31) - 1e kindje (★ - ? - ZKH Cbibi 30 juni ♥ Kh82 (30) - 1e kindje (★ - BV - ? - ♥ Doowspenniej (25) - 2e kindje (J) - BV - Thuis - Cbibi - 31 juli (illegaal erelid ) ♥ Zeester (30) - 3e kindje (JJ) (★- FV - ZKH (13) Meisjes (15) Jongens (7) Verrassing/Geheim! Afspraken Mei: 31 Jossie81 start verlof!, Doowspenniej Liggingsecho, Zwangernr2 VK, Grumpy VK en liggingsecho Juni: 3 RooDje infoavond bevallen, Jojo VK, Snoeppie VK 4 Pooh85 Controle VK 5 Beertje1987 Controle VK 6 Bl0empje Controle VK, Leo85 Liggings-/groeiecho, Liesjuh1977 VK 7 Marjolein1984 extra groeiecho, Wensdroom Gyn en groeiecho 10 Jojo VK, Pinkster VK 14 Leo85 VK, Doowspenniej VK 17 Jojo VK 19 Zeester start verlof! 24 Jojo VK BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling ♥ = goeie echo gehad! ★ = kindje verloren... = verlof begonnen! ☺ = bevallen! Cbbbi = Caput (hoofdje) bewegelijk boven bekken ingang: hoofdje is nog niet ingedaald. Cbibi = Caput bewegelijk in bekken ingang:hoofdje is stukje ingedaald. Cvibi = Caput vast in bekkeningang: hoofdje volledig ingedaald. CIF = Caput in Fundo : het hoofdje ligt boven = stuitligging ★ ★ ★ Sterrenhemel ★ ★ ★ sterretje van Zeester (6 wk) Wil je de lijst aanpassen? Zoek dan de laatste lijst op (zoek in dit onderwerp op 'lijst'), klik op quote en haal in de tekst dan de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft!
Geboren! 23 mei 2013 (35w + 2d) - Roan Tsjalling Leon - 1575 gram - ? cm - Kimmey 24 mei 2013 (35w + 5d) - Wessel - 3000 gram - 50 cm - Kleinmonster 27 mei 2013 (35w + 6d) - F - 2590 gram - 48 cm - Madchen30 Jongetjes(2) Meisjes (1) Wil je de geboortelijst aanpassen? Zoek dan de laatste geboortelijst op (zoek in dit onderwerp op 'geboren'), klik op quote en haal in de tekst dan de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft!
Ik heb de afspraken lijst even aangevuld met de afspraak van Pinkster en Snoeppie. Tevens even de lengte van Wessel op de geboren lijst aangevuld, staan ze beide ook weer even wat dichterbij.
He bah wensdroom, echt vervelend! En snap heel goed dat je er nu anders instaat dan normaal met de geboorte van jullie dochter zo dichtbij. Misschien niet de fijnste oplossing om vanavond naar de 1e hart hulp te gaan maar ik denk wel de verstandigste en dan maar hopen dat je heeeeeeel snel weer opknapt! *tegen beebje van wensdroom* BLIJVEN ZITTEN TOTDAT MAMA WEER OPGEKNAPT IS ZODAT ZE FIT BIJ JE GEBOORTE KAN ZIJN HOOR!!
Die gebeurt tijdens de operatie van de keizersnede, schijnt normaal te zijn hoorde ik laatst van mijn zus. Ze kunnen er dan goed bij en het scheelt je een (relatief) zware ingreep later.
O sorry malaika heeft al antwoord gegeven haha. Ik ga gauw eten maken hier. Knuff voor wensdroom! Liesjuh fijn de lijst weer bij!
Malaika: ik heb hier nog nooit van gehoord joh, meteen een sterilisatie na keizersnede. Wel "handig" ja als je er zeker weten achter staat. Ik dacht altijd dat je een bepaald termijn had na je bevalling om pas te mogen steriliseren, soort bedenktijd zeg maar...
Dank jullie voor het duimen ik hem vandaag gebuideld!!! heerlijk na bijna een week je kind vast kunnen houden. Verder gaat het super goed. Slaapmiddel wordt nu niet meer gegeven morfine wordt langzaam afgebouwd en als het mee zit ergens in de komende dagen van de beademing af!! Dan moet ie nog een paar dagen in Zwolle blijven ter opservatie maar daarna mag hij naar Harderwijk ( heel stuk dichter bij huis). Daar is het een kwestie van nog verder herstellen van zn longonsteking en leren drinken bij mij, in dat ziekenhuis kan ik de hele dag bljven als ik wil. Dn brengt mn vriend mr smorgens en haalt me savond weer op
Wat super fijn kleinmonster!! Jullie zien er helemaal gelukkig uit!! Wensdroom, wat naar van je gezondheid! Heb verlof!!!!!!! Ik mag ook een smiley achter mijn naam ga lekker het bad vol laten lopen