Fijn trouwens dat het minder hikken herkend word! Ik las vanmiddag ergens dat het is omdat de baby zich minder verslikt, omdat zijn longen nu rijp zijn! Dus dan is het juist weer een positief iets, dat minder hikken
Hier al 2 dagen en nachten constant een harde buik. Zit geen regelmaat in, maar gewoon alleen maar hard ook rugpijn in onderrug, pfff Zodra ik buk, til,omdraai in bed ofzo , dan word t een pijnlijke harde buik. Ook ben wat benauwder, en zucht ik steeds vaker... Slaapt erg slecht hierdoor , en ook door zieke zoontje, Vanmiddag 1,5 uur beroerd op de bank gelegen Aan de ene kant hoop ik dat t snel gaat gebeuren. Aan de andere kant weet ik bijna zeker dat ik tot 41 weken ga lopen! Ik gok zelf namelijk op 3 (mijn bday) of 4 juli
Vervelend Fb jammer voor he kindje ook..tjaa het zijn echt laatste loodje klachten, weinig aan doen dan den ik..benauwd ben ik niet meer sinds de baby een beetje ingedaald is, maar wel erg veel rugpijn, voet pijn en hou vocht vast.....maar zal wel leuk zijn op je bday of niet?, ik gok zelf den ik rond vader dag ..ik ben bijna 37 weken ladys nog een paar uur te gaan
Pinkster: vind ook linksboven het leukste qua kaartje! En leuk opgemaakt bedje Doownspennie: fijn dat de groeiecho netjes was, word niet zo'n grote dus Was je zoontje ook een kleintje? Maggi: 'k heb lekker gegeten, kleine portie, maar zit me wel wat in de weg... Vriendinnen vonden dat ik er goed uit zag, nog zo lekker slank verder, altijd leuk om te horen Nu lekker op bed! Hopelijk een betere nacht voor alle slecht-slapende a.s. Mama's!!!
Dank jullie wel trouwens voor de mening..ik zit echt tussen de inderdaad met Hugo er op en Bjorn die is voor klein broertje bedoeld ook erg leuk, vind die echte lint veel mooier denk ik..deze kaartjes heb ik van familycards.nl , ze waren erg snel met opsturen trouwens ik had gisteren ochtend besteld en eid van deze dag binnen gekregen
Hi mama's! Sorry nog geen tijd gehad om te lezen. Was erg beroerd vandaag: vermoeidheid in combinatie met buikgriep virus in gezin. Bah. Vanmiddag met dank aan buuv even gerust, erna met fruitspiesjes naar basis school feest (met een B Ingeltje ). Morgen hopelijk uitslapen en terug lezen. Ben benieuwd naar jullie verhalen. Lieve knuffel!
Vervelend Kaatje! Goed uitrusten jij! Mooi bedje idd pinkster! Heb vandaag controle gehad bij de vk trouwens. Kleintje is nog niet ingedaald, instructie gehad om dus plat te liggen als de vliezen breken. Toen werd ik wel een beetje zenuwachtig, wat komt het dichtbij allemaal he meiden! Vandaag teamuitje gehad (leuk op 1e dag verlof ) en ben echt gesloopt! Heb het kraamvisite boek en baby invulboek gehad van Paulien. Helemaal leuk! Truste allemaal!
En nu ben ik van de nachtbrakerij.. Lig al uren maar wat te liggen, draaien en ter afwisseling plassen. Maarre zou het dan echt? Zou ingeltje nu bezig zijn?? spannend!!!!!
Ook ik lig al weer ff wakker. Moest naar de wc maar ff eerder dan normaal. Meestalword ik pas tegen een uur of 3 half 4 wakker... Hikken ja soms dan voel ik het ook een hele dag niet, begon me al zorgen te maken maar schijnbaar is het dus een goed teken! Sowieso vibd ik de ene dag de bewegingen veel minder dan de andere dag. Gister was bv een drukje dag terwijl hij eergisteren veel minder bewoog. Herkennen jullie da ook? Pinkster ik vind ook het kaartje links boven het mooist. Wat vervelend dat je daar nu nog achter aan moet! Succes! Ingeltje je houdt het wel spannend hoor, ben benieuwd of die 30% zich heeft doorgezet! Jossie komt wel dichtbij he zo met die belinstructies! Hopelijk daalt de kleine snel in lijkt me best spannend als je vliezen breken in zo'n situatie Hebben jullie s nachts ook zo'n last van je heupen? Kan niet lang op een zij liggen want begint dan echr pijn te doen! De beruchte laatste loodjes. ..
hoi nachtbrakers, ik lag ook een paar uur wakker door de hartoverslagen.. heel naar gevoel toen maar radio aangedaan en toch nog even geslapen jossie draagmoeder heeft dezelfde instructie omdat de kleine niet geheel is ingedaald maar bij een 2de hoeft dat ook niet. en is dat vaker dat die pas indalen tijdens de bevalling zelf.. maar idd wel spannend kaatje rot dat je zo beroerd bent geweest, hopelijk nu beter.. fijn dat je wel hebt kunnen rusten door de buuf. Pinkster ik ga mee voor het kaartje linksboven en benieuwd of het bij ingeltje heeft doorgezet..
Hoi meiden! Hier gelukkig een wat betere nacht gehad als gisteren. Wel waren zowel vl als ik al ineens klaarwakker tussen 5 en half 6, heel gek... Ik heb geen rommelende buik ofzo dus kan me niet echt voorstellen dat het een teken is geweest dat we wakker moesten gaan worden. Vl heeft ondertussen al gedoucht, ik lig er nog wel in maar ga er zo ook uit. Merk dat ik enorm heb liggen zweten vannacht en ik heb last van m'n schaambeen, voelt anders en een btje pijnlijk dus wie weet gebeurt er toch wel wat daar beneden op het moment... Ik merk het vanzelf wel als het zover is... M'n ouders gaan vandaag voor 2wkn op vakantie, blijven wel in Nederland dit jaar zodat ze snel thuis kunnen zijn mocht de kleine zich al eerder aankondigen als pas over 19dgn (Of later natuurlijk). Vl is alweer aan het klussen geslagen, ik ga ook maar uit bed en verder met babywas opvouwen. Vanmiddag ook nog de lakentjes strijken, maar wil straks eerst een nieuwe strijkbout kopen aangezien ik er gister op een pijnlijke manier achter kwam op mijn been dat de huidige flink wat heet water lekt als je hem gebruikt... Gelukkig heb ik er niks aan over gehouden, maar pijnlijk was het wel! Hoe zou het met Ingeltje gaan?
Nog steeds bib hier hoor (baby in buik) maar het gerommel is er nog steeds. Wie weet begint het nog ergens dit weekend. Maar eerst vieren we verjaardag van s. die dinsdag 3 wordt. Leuk en hopelijk niet te druk!
Goedemorgen! Hoog nachtelijk tempo hier! Ingeltje, spannend of gerommel echt werk wordt! Zet m op meid! zoals je zelf al zegt: het doet iig iets! Bij nr 3 heb ik het ook een vrij lange tijd van tevoren gehad (1week 'echt') en zelfs een aantal keren de vk thuis gehad omdat het begonnen leek, maar dat waren helaas nog geen ontsluitingsweeen. Toen ik dacht niet te kunnen slapen en eigenlijk belde voor slaapmed bleek ik ineens 8-9 cm te hebben en was het zo gepiept! Snapte er niets van, maar prima... Hoop dat je in ieder geval nog de verjaardag kunt vieren, dat is leuk!!! 3 jaar alweer! Grote boef wordt het dan! Onze jongste wordt de 9e 2 jaar. Vandaag vieren we alvast met haar peetouders, die konden volgend weekend niet. We gaan naar Burgers Zoo (hebben we allemaal een abonnement op). Hoef ik thuis niet veel anders te doen dan Bumba cake pops te maken en de picknick koffer in te pakken. Liesjuh, jullie ook al lekker vroeg aan de bak! Goed hoor! Soms kun je door hormonale onrust ook onbewust slechter slapen Toch tekenend dat alles af moet? Leuk, productieve dag gewenst samen! Wensdroom, wat rot dat je nog steeds last hebt van die extra slagen! Hoop toch echt dat je je uiterlijk maandag beter voelt! Ook voor jullie komt het zo dichtbij! Beertje, hier ook minder bewegen. Denk dat het ook past bij de laatste weken: ze heeft gewoon minder ruimte. Maar bij twijfel of ongerustheid altijd de vk bellen! Jossie, heb je een lekker bijkom-dagje vandaag? Leuk dat je kadootjes hebt gehad! Ons meisje is ook nog steeds helemaal niet ingedaald. Ook plat bij gebroken vliezen dus. Heb ik bij alle voorgaande gehad, gelukkig altijd weeen en pas gebroken vliezen aan het eind (of gebroken door vk, au au au!) Maggi, slaap je lekker uit vandaag? Ben hier nog in dubio of ik nog even terug ga of aan de slag ga. Na alle strenge woorden wellicht het eerste... Tot later!
Pff ik wou dat ik nog in mn bedje lag, maar helaas... Zoontje wilde er echt uit om 8:15 uur Mn buik is wat rustiger dan gister, dus begint al wat beter. Wel een soort van erge spierpijn in mn onderbuik? Waar je normaal ongi pijnen hebt... Echt heel vreemd! Alsof ik gister zwaar gesport heb
manlief is alweer verder aan het klussen ( laatste kleine dingetjes ) die niet moeten maar wel fijn zijn! ik ben de laatste dingen in de koffer aan het pakken en nakijken of ik alles voor de baby en voor ons heb. vanaf vandaag maar in de auto zetten want dan kunnen we waar we ook zijn zo snel mogelijk die kant op als de draagmoeder belt dat het begint. vanavond een verjaardag, en morgen 2x een mis zingen.. 1 is afscheidmis van een pastoor..daarvoor moet ik om 9 uur al in de kerk zijn, we blijven dan ook slapen bij mijn ouders vandaar uit is de kerk vlakbij. en s'middags geloof rond 14 uur een doopmis, dan wordt het zoontje van een koorlid gedoopt en ze vroeg of wij wilde zingen met het koor.
Er wordt natuurlijk ook zwaar gesport! Is het niet vanwege het indalen, dan toch ook vanwege de zware last die je lijf moet sjouwen, zeker in combinatie met de fysieke belasting van nestdrang of oudere kids. Vanmiddag dutje doen FB?
Ik ben zojuist maar weer even op bed gaan liggen. Heb voor het eerst last van een pijnlijke harde buik die echt zomaar vanuit het niets kwam opzetten. Het rommelt dus toch wel al een beetje ook bij mij... Maar geloof alleen dat het helemaal niks zegt over een op korte termijn naderende bevalling, is gewoon oefenen van je lichaam toch?