16 juni - 30 juni 2013 Mama's deel 3 !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door doowspenniej, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Bevallingslijst Mama's 16-30 Juni 2013

12 juni
    ♥ Veetje83(29) - 1e kindje - BV - ZKH - Cbibi - :cool:

16 juni
    ♥ Marjolein1984(28) - 1e kindje - BV - ZKH -Cvibi - :cool:
    ♥ Snoeppie(26) - 1e kindje - BV - ZKH - Cbibi - :cool:
    ♥ Strijkertje(29) - 1e kindje (★) - BV - ZKH - Cbbbi - :cool:
    ♥ Tiempje - 1e kindje - FV - ZKH (geplande keizersnede) - Cbibi - :cool:

17 juni
    ♥ KaatjesBaby(34) - 4e kindje (JMM) - BV - ZKH - Cbbbi - :cool:
    ♥ Maggi(30) - 1e kindje - Cvibi - :cool:
    ♥ Peetje2012 - 1e kindje - FV of BV- Thuis -Cvibi - :cool:
    ♥ MaMa (25) - 1e kindje - BV - ZH - :cool:

18 juni
    ♥ Linie (30)- 1e kindje (★) - BV - ZKH - Cvibi
    ♥ PirateMommy (?) - 1e kindje - BV - ZKH met M.I.

19 juni
    ♥ Wensdroom(31) - 1e kindje via draagmoeder - FV - ZKH - Cbibi -:cool:

20 juni
    ♥ Ingeltje(32) - 3e kindje (JJ) - BV - Zkh - Cvibi- :cool:
    ♥ Masami - 3e kindje (MM) - BV - Thuis - Cvibi - :cool:
    ♥ Liesjuh1977(36)- 1e kindje - BV – Thuis - Cvibi - :cool:
    ♥ Zwangernr2 (23) - 2e kindje(J) - BV - ZKH

21 juni
    ♥ Leo85(27) - 1e kindje - BV - Geboortecentrum -Cvibi - :cool:
    ♥ Pinkster(26) - 2e kindje (J) - BV - Thuis - Cbibi - :cool:

22 juni
    ♥ Jojo12 (27)- 1e kindje - FV - Thuis/ZKH - Cbibi - :cool:

23 juni
    ♥ Kleinmonster(26) - 1e kindje - BV - Thuis - Cvibi - ☺
    ♥ Jeszss (29) - 1e kindje - BV - ZKH - Cvibi - :cool:

24 juni
    ♥ FB1984 (28)- 2e kindjeJ) - FV – ZKH

25 juni
    ♥ Bl0empje(22) - 1e kindje - BV - Thuis -- Cbibi - :cool:
    ♥ Kimmey(25) - 1e kindje - BV - - ZKH -☺
    ♥ Madchen30 - 3e kindje (JM)(★★★★★) - BV - ZKH (KS) -☺
    ♥ Malaika(37) - 2e kindje (J) (★) - BV - ZKH - Cbibi - :cool:
    ♥ Pooh85 (28) - 1e kindje - FV- ZKH -:cool: - Cvibi

26 juni
    ♥ Koesterhoop(25)- 1e kindje - BV - ZKH
    ♥ Beertje1987 (25)- 1e kindje -BV- ZKH - Cbibi - :cool:

27 juni
    ♥ Grumpy(32) - 1e kindje (★) - BV - Thuis - Cbibi - :cool:
    ♥ Jossie81(31) - 1e kindje (★★)- BV - ZKH - Cbbbi - :cool:

29 juni
    ♥ Pindakoek(30) - 1e kindje - BV - ZKH - Cbibi
    ♥ RooDje(31) - 1e kindje (★) - ? - ZKH Cbibi

30 juni
    ♥ Kh82 (30) - 1e kindje (★) - BV - ? - :cool:
    ♥ Doowspenniej (25) - 2e kindje (J) - BV - Thuis - Cbibi - :cool:

31 juli (illegaal erelid :D )
    ♥ Zeester (30) - 3e kindje (JJ) (★)- FV - ZKH

(13) Meisjes (16) Jongens (7) Verrassing/Geheim!

Afspraken

Mei:
    31 Jossie81 start verlof!, Doowspenniej Liggingsecho, Zwangernr2 VK, Grumpy VK en liggingsecho

Juni:
    3 RooDje infoavond bevallen, Jojo VK, Snoeppie VK
    4 Pooh85 Controle VK
    5 Beertje1987 Controle VK
    6 Bl0empje Controle VK, Leo85 Liggings-/groeiecho, Liesjuh1977 VK
    7 Marjolein1984 extra groeiecho, Wensdroom Gyn en groeiecho
    10
    Jojo VK, Pinkster VK
    14 Leo85 VK, Doowspenniej VK
    17 Jojo VK

19 Zeester start verlof!
    24 Jojo VK

BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling ♥ = goeie echo gehad!
    ★ = kindje verloren... :cool: = verlof begonnen! ☺ = bevallen!
    Cbbbi = Caput (hoofdje) bewegelijk boven bekken ingang: hoofdje is nog niet ingedaald.
    Cbibi = Caput bewegelijk in bekken ingang:hoofdje is stukje ingedaald.
    Cvibi = Caput vast in bekkeningang: hoofdje volledig ingedaald.
    CIF = Caput in Fundo : het hoofdje ligt boven = stuitligging

★ ★ ★ Sterrenhemel ★ ★ ★
    sterretje van Zeester (6 wk)

Wil je de lijst aanpassen? Zoek dan de laatste lijst op (zoek in dit onderwerp op 'lijst'), klik op quote en haal in de tekst dan de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft!

2. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    Kaatje ja afleiding is fijn, dan doe je wat anders, ben je minder gericht op je lijf en lijkt het of ik het minder voel dan als ik lig of rustig zit. alleen het lijkt wel of ik er wat sneller moe door ben.. maar dat kan ook zijn omdat ik slechter slaap omdat ik het dan dus meer voel.
    het kan geen kwaad dus proberen te negeren.. wat overigens erg lastig is als lijkt dat het op hol slaat en/of extra slagen maakt. maar goed sommige mensen hebben dit en voelen het niet en andere zoals ik helaas hebben er meer last van.. gelukkig was het dit en niet weer boezemfibrilleren, wat daar was ik bang voor dat er weer een grotere ritmestoornis zat waarvoor dan weer cardioversie nodig zou zijn. en dat is het niet het is alleen vervelend. en ik hou er wat extra vocht door vast, maar dat lijkt onder controle te houden te zijn met de plaspillen
    ( die wel ook weer lastig zijn, maar ja je kunt wel overal over gaan zeuren terwijl het niet helpt het is nu even niet anders, en zal het er maar mee moeten doen )

3. jossie81

jossie81 Bekend lid

14 mrt 2012
    676
    0
    0
    gezinsbegeleidster
    rotterdam
    Spannend liesjuh!
    MaMa, ben jij nieuw hier? Had ik ff gemist geloof ik.. Welkom in ieder geval!
    Ingeltje, je houdt het ook spannend!

Fijn weekend allemaal!

4. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    MaMa ik heb het ook gemist heeft jossie gelijk? ben je inderdaad nieuw op de lijst hier? welkom en klets lekker mee ! :)

spannend Liesjuh en idd Ingetje houd de spanning er ook in. zou fijn zijn als je verjaardag nog kon vieren voor dat dit kleintje zich aandient

5. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Liesjuh ik had het van de week ook hoor! Voelt naar he? Maar toen ik de vk belde zei ook dat het voorwerk is en nog niets zegt over het begin van de bevalling. Helaas!

Mama welkom hier!

6. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Bevallingslijst Mama's 16-30 Juni 2013

12 juni
    ♥ Veetje83(29) - 1e kindje - BV - ZKH - Cbibi - :cool:

16 juni
    ♥ Marjolein1984(28) - 1e kindje - BV - ZKH -Cvibi - :cool:
    ♥ Snoeppie(26) - 1e kindje - BV - ZKH - Cbibi - :cool:
    ♥ Strijkertje(29) - 1e kindje (★) - BV - ZKH - Cbbbi - :cool:
    ♥ Tiempje - 1e kindje - FV - ZKH (geplande keizersnede) - Cbibi - :cool:

17 juni
    ♥ KaatjesBaby(34) - 4e kindje (JMM) - BV - ZKH - Cbbbi - :cool:
    ♥ Maggi(30) - 1e kindje - Cvibi - :cool:
    ♥ Peetje2012 - 1e kindje - FV of BV- Thuis -Cvibi - :cool:
    ♥ MaMa (25) - 1e kindje - BV - ZH - :cool:

18 juni
    ♥ Linie (30)- 1e kindje (★) - BV - ZKH - Cvibi
    ♥ PirateMommy (?) - 1e kindje - BV - ZKH met M.I.

19 juni
    ♥ Wensdroom(31) - 1e kindje via draagmoeder - FV - ZKH - Cbibi -:cool:

20 juni
    ♥ Ingeltje(32) - 3e kindje (JJ) - BV - Zkh - Cvibi- :cool:
    ♥ Masami - 3e kindje (MM) - BV - Thuis - Cvibi - :cool:
    ♥ Liesjuh1977(36)- 1e kindje - BV – Thuis - Cvibi - :cool:
    ♥ Zwangernr2 (23) - 2e kindje(J) - BV - ZKH

21 juni
    ♥ Leo85(27) - 1e kindje - BV - Geboortecentrum -Cvibi - :cool:
    ♥ Pinkster(26) - 2e kindje (J) - BV - Thuis - Cbibi - :cool:

22 juni
    ♥ Jojo12 (27)- 1e kindje - FV - Thuis/ZKH - Cbibi - :cool:

23 juni
    ♥ Kleinmonster(26) - 1e kindje - BV - Thuis - Cvibi - ☺
    ♥ Jeszss (29) - 1e kindje - BV - ZKH - Cvibi - :cool:

24 juni
    ♥ FB1984 (28)- 2e kindjeJ) - FV – ZKH

25 juni
    ♥ Bl0empje(22) - 1e kindje - BV - Thuis -- Cbibi - :cool:
    ♥ Kimmey(25) - 1e kindje - BV - - ZKH -☺
    ♥ Madchen30 - 3e kindje (JM)(★★★★★) - BV - ZKH (KS) -☺
    ♥ Malaika(37) - 2e kindje (J) (★) - BV - ZKH - Cbibi - :cool:
    ♥ Pooh85 (28) - 1e kindje - FV- ZKH -:cool: - Cvibi

26 juni
    ♥ Koesterhoop(25)- 1e kindje - BV - ZKH
    ♥ Beertje1987 (25)- 1e kindje -BV- ZKH - Cbibi - :cool:

27 juni
    ♥ Grumpy(32) - 1e kindje (★) - BV - Thuis - Cbibi - :cool:
    ♥ Jossie81(31) - 1e kindje (★★)- BV - ZKH - Cbbbi - :cool:

29 juni
    ♥ Pindakoek(30) - 1e kindje - BV - ZKH - Cbibi
    ♥ RooDje(31) - 1e kindje (★) - ? - ZKH Cbibi

30 juni
    ♥ Kh82 (30) - 1e kindje (★) - BV - ? - :cool:
    ♥ Doowspenniej (25) - 2e kindje (J) - BV - Thuis - Cbibi - :cool:

31 juli (illegaal erelid :D )
    ♥ Zeester (30) - 3e kindje (JJ) (★)- FV - ZKH

(13) Meisjes (16) Jongens (7) Verrassing/Geheim!

Afspraken

Mei:
    31 Jossie81 start verlof!, Doowspenniej Liggingsecho, Zwangernr2 VK, Grumpy VK en liggingsecho

Juni:
    3 RooDje infoavond bevallen, Jojo VK, Snoeppie VK
    4 Pooh85 Controle VK
    5 Beertje1987 Controle VK
    6 Bl0empje Controle VK, Leo85 Liggings-/groeiecho, Liesjuh1977 VK, Masami Gyn groei echo
    7 Marjolein1984 extra groeiecho, Wensdroom Gyn en groeiecho
    10
    Jojo VK, Pinkster VK
    13 msami gyn groeiecho
    14 Leo85 VK, Doowspenniej VK
    17 Jojo VK

19 Zeester start verlof!
    24 Jojo VK

BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling ♥ = goeie echo gehad!
    ★ = kindje verloren... :cool: = verlof begonnen! ☺ = bevallen!
    Cbbbi = Caput (hoofdje) bewegelijk boven bekken ingang: hoofdje is nog niet ingedaald.
    Cbibi = Caput bewegelijk in bekken ingang:hoofdje is stukje ingedaald.
    Cvibi = Caput vast in bekkeningang: hoofdje volledig ingedaald.
    CIF = Caput in Fundo : het hoofdje ligt boven = stuitligging

★ ★ ★ Sterrenhemel ★ ★ ★
    sterretje van Zeester (6 wk)

Wil je de lijst aanpassen? Zoek dan de laatste lijst op (zoek in dit onderwerp op 'lijst'), klik op quote en haal in de tekst dan de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft!

...

7. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Wat een geklets hier :) kan het momenteel niet bijhouden.

Ik had een vraagje hebben jullie ook zo'n pijnlijke last van het schaambeen.
    Het lijkt wel dat het hele bot 1 grote blauwe plek is waar D. natuurlijk de hele dag op ligt.
    Heb er al een dikke week last van.

8. Snoeppie

Snoeppie Bekend lid

10 sep 2012
    521
    0
    0
    NULL
    NULL
    Check! Met name voel ik het als ik in bed heb gelegen en weer moet opstaan. Ik denk toch dat het down under allemaal wat soepeler moet worden. Heb ook het idee dat ik daar nu een vetlaagje op heb zitten. Man maakt al grapjes over een 'dikke K..' ;)

Sowieso heb ik in bed ook wel continue harde buik. Menstruatie pijntjes voel ik (nog) niet. Echo afgelopen donderdag was gewoon netjes. Qlles volgens curve en ze schatte haar nu op 3200g. Maandag weer controle bij de verloskundige..

Spannend he meiden! Hebben jullie er ook zoveel zin in om jullie kleine te leren kennen?

X

9. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

MaMa post alleen de lijst en heeft nog nooit meegekletst, beetje raar...
    Hier net echt gesport;) in het park met groepje zwangere meiden, hoop het tot de 40 wkn vol te houden:)

Fijn weekend allemaal meiden!!!

10. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    #730 Linie, 1 jun 2013
    Laatst bewerkt: 1 jun 2013
    Ha meiden,

Spannend Ingeltje en Liesjuh. Maar Liesjuh, het hoort er inderdaad gewoon bij nu dat rommelen. Hier ook veel harde buiken vanochtend.. Ga er niet vanuit dat het nu wel iets betekent. S nachts inderdaad ook continu hard, niet zo prettig.

Snoeppie, ja wel zin en nieuwsgierig naar de kleine, maar ja die bevalling eerst nog hè.. Klein detail haha, maar ik ga er toch wel tegen op zien. Hebben jullie dat niet?
    Vooral doordat mijn rug en bekken zo vreselijk pijn doen en mijn conditie door al dat verplichte rusten niets meer is.. Hoop maar dat ik dan over oerkrachten beschik;)

Goed bezig Grumpy! En lekker in de buitenlucht!

Kaatje, veel plezier in de dierentuin!

Ingeltje, gefeliciteerd met je zoontje, een fijne dag!

Ja, ik herinner me MaMa ook met het aanpassen van de lijst, maar niet meekletsen..

Hier beginnen mijn darmen gelukkig eindelijk wat op gang te komen, fijn! Goed weekend allemaal!

11. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Goedemorgen dames,

"Ingeltje wat fijn... hopelijk komt dat hier snel ook. De gevolgen ervan voelen niet prettig :)

Masami vroeg geloof ik iets over schaambeen, hier ook check. Al een aantal weken zelfs. En het is de ene dag erger dan de ander.

Verder zie ik dat alle beebs nog binnen boort zijn, was even nieuwsgierig.

Donderdag controle gehad en zit me nu af te vragen of ik daar al wat over gezegd had?:( Maar alles was in orde iig.

Verder hou ik het kort, moe moe en moe, benauwd en geen puf dus lees gewoon lekker bij en laat het daar even bij. Fijn weekend dames!

Ps. Morgen 37 weken, kom maar beeb :D we zijn er klaar voor!

12. Maggi

Maggi Niet meer actief

Goeiemddag!

Fijn Snoeppie dat alles goed was bij de controle! 3200 gram al, dan wordt het toch een redelijk stevig/groot kindje!

Ingeltje en Liesjuh jullie houdend het inderdaad spannend!! Moest bij het ontwaken daarstraks gelijk even op de telefoon kijken of er al iets was gebeurd. Maar helaas :)
    En Ingeltje, gefeliciteerd met S! Fijne dag :)

Zo wauw actief nog Grumpy, doe ik je niet na!

Linie jipppieee!! Eindelijk komen de darmen op gang :) Ik hoop op wcpotten vol voor jou vandaag!! Duim duim :D

Kaatje veel plezier!

En Beertje ja ik kan ook niet wachten hoor! Kan het me nog moeilijk voorstellen dat er een ECHTE baby in mijn buik zit.. Ook al heb ik het toch echt gezien op de echo en voel ik het.. Alsof er gewoon iets in mijn lichaam is geplaatst wat die bewegingen nabootst haha! Zo raar! Wil hem echt zien!

Zit heerlijk met een kopje thee te genieten van een toch weer de hikkend knulletje :) Toch een geruststellend gevoel dat ie dat nog doet haha! Ook al geeft ie me de hele dag door elleboogstoten op dezelfde plek, auw :D

Zo met de trein naar verjaardag zusje, ook al vonden mijn ouders het niet fijn dat ik met bijna 38 weken nog ga reizen. Maarja kan moeilijk alle dagen maar stil thuis blijven zitten?! En als er op de verjaardag iets gebeurt heeft mijn vader me binnen een half uur naar het ziekenhuis gebracht, dus ach!

Wens jullie allemaal een fijne dag en ben benieuwd of vandaag nog spannende dingen in petto heeft! Maar dat lees ik vanavond wel :)

Knuffel van mij!

13. Maggi

Maggi Niet meer actief

Jesszs fijn dat alles goed was!

Enne Linie ja ik begin er ook lichtelijk tegenop te zien.. Maar verheug met tegelijkertijd ook op de ervaring. Beetje tegenstrijdig ;)

14. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Zo, ik ben ook mijn bed uit :D Ik slaap pas zo laat 's nachts, erg irritant.. Maar de nachten op zich zijn wel wat beter nu. Ik merk echt dat ik minder last heb van mijn bekken nu de kleine vast ligt. Minder flexibel en dus een hoop minder pijn. En ingedaald dus minder benauwd, maagzuur gaat goed met de omeprazol, dus eigenlijk voel ik me nu beter dan een maand geleden :p

Alleen dat vocht pffff.. Als k een uurtje overeind ben heb ik al geen enkels meer.. Kan moeilijk alleen maar plat gaan liggen.. Nog een paar weekjes volhouden denk ik :D

Gister boxkleed in de box gelegd.. Ligt nu heerlijk een kat op te slapen *zucht* Nu heeft ie alles gehad, kinderwagen, wiegje, ledikantje en de box.. Vanaf nu maar over de rand heenhangen 's avonds ofzo haha.. Als de baby er is gaat ie er toch niet in, daar is ie te schijterig voor denk ik..

Ik kijk er nu wel erg naar uit om de kleine te leren kennen ja, wat is het, hoe ziet ie eruit, enz.. En ook de geboorte lijkt me een heel bijzonder moment.. Je wordt toch papa en mama en dat is iets wat je samen niet vaak meemaakt. In ons geval al helemaal niet met het MMM gebeuren, is het extra speciaal dat we nu toch een kindje verwachten.. Ik denk dat het onze relatie ook wel sterker maakt dat we dat bijzondere moment samen mogen delen.. En dat is misschien maar goed ook, want daarna komen er vast genoeg momenten dat je het even helemaal zat bent allebei hahaha :D

Fijne dag allemaal, helaas heeft de zon zich verstopt vandaag!

15. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    Mijn nieuwsgierigheid begint ook steeds meer aanwezig te zijn.
    ik ben erg benieuwd of ze op de draagmoeder of ook bv wat op mij man lijkt.. hoe zal ze eruit zien, hoe zal het zijn.. hoe zal het allemaal verlopen, je bent in ons geval wel bij de bevalling van je eigen kindje maar toch ook raar omdat een ander alles doormaakt de hele bevalling en jij eigenlijk alleen maar toekijkt.. hoe zal dat zijn? ook in ons geval is het heel speciaal en bijzonder zoals Leo zegt maar toch weer op een hele andere manier denk ik..

16. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Ja meiden de eerste bevallingen die prima op tijd zijn zullen nu niet lang meer op zich laten wachten!

Masami ik heb ook al een tijd last van m'n schaambeen en ook aan de binnenkant zeg maar waar je benen overgaan naar je schaamstreek. Vooral als ik uit bed kom of van de bank af wil stappen voelt het daar beneden als een grote blauwe plek...

Hier vanmorgen gedoe met de auto. Hij startte niet meer! Dus ! Manlief heeft accu door laten meten blijkt die accu helemaal af te zijn. Maar bdrijf wilde het niet een twee drie maken. Moest m'n man heel lang wachten tot dat iemand hem kwam helpen. Echt was zo klaar met die mensen! Lekker klantvriendelijk! Uiteindelijk wel een andere accu gekregen gelukkig.

Ingeltje gefeliciteerd met S! Hopelijk een leuke dag ondanks de rammelende buik.

Kaatje ja mocht ik echt gaan twijfelen bel ik de vk maar het is gelukkig nooit zo weinig dat ik me zorgen maak.

17. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi meiden, Hier weer eens bijgelezen.
    Ingeltje: hoop dat je een leuke dag hebt met het verjaardagsfeest van S. En dat de bevalling zich tijdens dat feest maar niet aankondigd dan haha.

Hier ook rare onrustige nachten met veel plassen en maagzuur, alleen helpen hier de rennies nog wel. Ik heb ook hele rare dromen over de baby steeds.
    Ik heb ook sinds vandaag het gevoel of daar beneden alles strak staat zeg maar. Herkennen meer van jullie dit?

Ik kijk ook wel erg uit naar de bevalling maar vind het aan de andere kant ook reuze spannend... Weet mijn god niet wat ik ervan moet verwachten.
    Wel heb ik gisteren de kraamTENS besteld. Huur wordt bij mij niet vergoed en op i-net vond ik er een van 50 euro. Das goedkoper dan 80 euro huur en voor de 50 euro mag ik hem dus ook houden.
    VL vraagt zich wel af of het iets helpt maar ach het is het proberen waard.

18. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik lig nu idd op bed! Zoontje ook, dus hopen dat hij ff slaapt;)

19. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    goedemiddag..

gister niet meer gepost vanwege hoofdpijn.. was er vanochtend vanaf maar zet nu weer op.. volgens de vk hoort dat ook bij zwangerschap..
    kleine meid is bij mij ook volledig ingedaald :D en zit echt te hopen dat ze er snel is :)

hoor dat er vele last hebben van pijnlijke handen,schaambenen enzovoorts.. rot zeg :( maar over een paar weken zijn we al deze kwalen weer vergeten :)

maggi: doe je rustig aan? ik herken het wel hoor dat nuchtere gedrag :p zo was ik bij lukas ook haha.. durf nou alleen niet meer zo ver te reizen omdat ik lukas ook heb.. :p

ingeltje: gefeliciteerd met je zoon :)

linie: fijn dat alles nu op gang komt :) klinkt een beetje onsmakelijk zoals maggi het zegt maar ik hoop het ook voor je :p

ben vanochtend flink stuk wezen fietsen.. in de hoop weeen op te wekken.. van mij mag ze echt komen :) maakte vanochtend al een grap tegen een begeleider dat als ze dinsdag er nog niet is ik mee ga fitnissen :p hij nam het alleen iets te serieus op en zegt dat hij me nu dinsdag ook echt komt ophalen.. moet maar ff kijken :p en verder.. ik durf nou nergens meer op te hopen.. maar ik sta nu op 2huizen 3e.. :$ stond 4weken geleden op een huis 12e.. en ben inmiddels 9plaatsen gezakt.. schrok er van haha.. maarja we maken weer kans :)

wil iemand mij trouwens weer op de lijst zetten :)?
    6juni controle vk en naast mijn naam mag CVIBI en een :cool:

20. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    meiden draagmoeder is naar vk omdat de kleine weer minder beweegt. daarna naar t ziekenhuis voor een ctg. wij gaan ook naar t ziekenhuis.

laat jullie als t lukt later vandaag nog wat horen

Deel Deze Pagina