16 juni - 30 juni 2013 Mama's deel 3 !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door doowspenniej, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Roodje, ik geloof dat de hema een soort steunkousen verkoopt! En sportwinkels hebben ze vaak ook wel dat soort artikelen.

2. doowspenniej

doowspenniej Actief lid

7 feb 2013
    380
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    KLeinmonster dat is schrikken even dan , wordt nu wel heel spannend dan zo :)

qua gebroken vliezen heb hier op forum al vaker meegemaakt dat ze idd kindje langer laten zitten , dan de 24 uur.
    maar denk eigenlijk dat dat is zolang er geen infecties zijn en geen weeen.
    het beter is voor het kindje om toch nog eventjes te blijven zitten. om te groeien.
    en na de 37 weken omdat de kindjes dan " volgroeid"
    de voordelen dan niet opwegen tegen de nadelen van het infectie gevaar...

@ klossen die heb ik nog steeds niet, maandag maar eens gaan halen en onder het bed gooien.
    wil het niet te vroeg doen.

@ controles jeeehj dat ze weer goed waren :)

ehhh , zo vandaag even lekker gaan zwemmen met de kleine :)
    verder weinig te melden eigenlijk xx

3. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Spannend hoor!!
    Je bent in goede handen.

Heb je ook al ontsluiting?

4. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Bedankt voor de tip Beertje! Vanavond ff naar de Hema dan maar!

5. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Ik werk bij zorg en heb een afgerond opleiding als
    Nijkerk
    #65 pinkster, 23 mei 2013
    Laatst bewerkt: 23 mei 2013
  6. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Nijkerk
    Stomme foto krijg m niet goed en ik weet het niet hoe ik verwijderen moet :$:x:x

7. Maggi

Maggi Niet meer actief

Wow kleinmonster! Wat spannend!! Lees het nu pas, kom weer eens te laat uit bed gerold!
    Houd ons op de hoogte en dat alles maar goed mag gaan!

Pff de rest spontaan vergeten door dit nieuwtje. Wat wordt het nu allemaal echt!!

Ingeltje heel leuk de geboortelijst! Had niet verwacht dat we 'm nu al zouden moeten gebruiken.

Bed op klossen; hier hoefde het niet gelukkig. Heb het gevraagd bij de intake en ze vond het onzin omdat het al een redelijk hoog bed van zichzelf is (em erg zwaar voor in mijn eentje op klossen te moeten krijgen ;))

Pinkster ik heb gewoon even de laptop op de kop gehouden hoor! Ziet er inderdaad spannend uit zo op die klosjes :D Maar lijkt me wel lekker hoor, zo makkelijk in en uit stappen!

8. Maggi

Maggi Niet meer actief

Foto's verwijderen kan trouwens bij gebruikersinstellingen en dan in het menutje links "bijlagen beheren".

9. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Nijkerk
  10. zeester

zeester Bekend lid

28 jun 2012
    780
    0
    16
    @kleinmonster: ben even helemaal in shock van je berichtje! Meis heel veel succes en zet m op. Ik hoop wel dat je verhoging zakt,want dat is niet prettig! Het komt nu wel erg dichtbij vinden jullie niet!!

Ben de rest even helemaal kwijt! Weet alleen de 'grote' knul van peetje nog, hihi. Komt vast omdat ik ook zo'n grote knul kreeg. Bij mij kwam hij gelukkig wel met 39 weken en was hij uiteindelijk 4360 gram (met 39 weken dus!!)

Wij komen net terug van de vlos voor de groeiecho van 30 weken. Conclusie mooi gemiddeld meisje en ze kwam na ale metingen uit op 30w1 dag! Das wel heel precies hihi. Verder heeft ze een klein hoofd en lange benen. Echt een kind van ons dus. Haar vader is bijna 2 m en ik heb heb het kleine hoofd. Ze wordt nu 1625 gram geschat en zal straks zo'n 7 pond zijn als ze niet te lang blijft zitten in ieder geval. Fijn hoor.

Nu ga ik mijn jongste ophalen van het kdv en een broodje eten.

Liefs

11. Maggi

Maggi Niet meer actief

hahaha nou inderdaad zeg... Is allemaal helemaal niks!

12. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Zo ik reageer weer een keertje uitgebreid.. Deel 3 alweer!

Beertje en doowspenniej (geloof ik?) mooie kamertjes hoor!

Hier vanmiddag weer controle VK + groei-/liggingsecho :D Ik hoef dan ook met 38 weken pas weer hoor, en vanaf dan wel elke week..

Pooh wat balen van je schaafwond!

Bloempje wat ontzettend lief die kaart! En ik denk dat het logisch is nu het zo dichtbij komt dat af en toe de twijfel toeslaat hoor.. Fijn he, die hormoontjes :D Maar als de kleine er eenmaal is is dat vast over.. Je wordt vast en zeker een supermama!

Hier gelukkig niet veel twijfels, maar wij hebben ook al 1,5 jaar aan het idee kunnen wennen voordat ik daadwerkelijk zwanger was..

Zwangernr2 ben benieuwd naar je bellypaint vrijdag! Ik herken het wel hoor, ik slaap ook ontzettend slecht door allerlei pijntjes, al kan je soms dat -tjes wel weglaten.. Begin echt uit te kijken naar het eind, en dan niet alleen omdat de baby er dan is :p Oh en succes met je gesprek met VL..

Liesjuh hopelijk heb je nog een btje geslapen.. Bekend probleem bij de mama's hier ondertussen haha

Ingeltje is het allemaal weer gekalmeerd in huis? :D Leuk een Geboren lijst! Hier de pastelkleurtjes wel wat minder goed te zien eigenlijk..

Peetje dat herken ik, hier ook net paar dagen het bed omhoog.. Vind t nog btje eng hahaha.. Wij hebben 6 klossen, nog 2 extra pootjes onder t bed hihi..

Wensdroom succes bij de gyn, hopelijk is alles weer goed met jullie kleintje!

Oh kleinmonster!!! Spannend!!! Heel veel succes! Duimen voor je! Hopelijk gaat alles verder goed en is je verhoging snel weg!

Grumpy fijn dat je schoonzus er goed door is gekomen.. Kan me voorstellen dat je ook lekker tijd alleen wil nu hoor :)

Strijkertje spannend dat je het maandag hoort! En gelukkig goed gegaan met het hartfilmpje!

Fijn dat alles goed was Zeester!

Haha Pinkster klopt wel met het weer ja.. 30 graden hoeft ook niet van mij, maar een btje zonnig is wel fijn!

Zo, ik ben er doorheen haha.. Wat een pagina's weer.. Nu maar ff ontbijten :D

13. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Pinkster: hahah die is leuk :p maar inderdaad het mooie weer mag nu wel komen :(
    @Zeester: fijn dat alles goed was! ons meisje was vorige week 2198 gram en heeft een iets groter hoofdje

14. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Haha leo toch een beetje in de war ik heb nog geen foto's gepost van onze kamer :)

15. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Leo: ik had foto's van het kamertje erop gezet :)

Zo nou...ik ga me maar aankleden en beginnen met de wasjes van de kleine meid

16. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jee, lig een ochtendje in het zwembad met die meiden en mis alle wereldschokkende nieuwtjes!

Kleinmonster, wat een durfal die zoon van jullie om niet naar Ingeltje te luisteren! Kleine rebel! Hoop dat het goed met je gaat en dat je geen koorts krijgt of antibiotica nodig hebt.
    Vliezen kunnen soms wekenlang gebroken zijn. Afhankelijk van oa zwangerschapsduur, infectietekenen en conditie van moeder en kind wordt gekozen voor doorpakken of afwachten.
    We horen van je! Zet m op!

Hier gauw een dutje voordat de oudste op school klaar is.
    Tot later!

17. Kimmey

Kimmey Bekend lid

23 mrt 2011
    825
    449
    63
    Vrouw
    Mama en Vogelkweker
    In Mijn Huisje :P
    Hey meiden,

Even snel ..
    Ik lig aan de Ctg in het ziekenhuis omdat de kleine minder actief is en er geconstateerd is dat hij 5 weken in groei achter loopt en dat hij bijna geen vruchtwater meer heeft.. Nu dus afwachten wat de gynocoloog zo straks zegt

18. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Kimmey: jemig meid :$:( hadden ze dat niet eerder kunnen zien?? Veel sterkte!!

19. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Oh wat schrikken Kimmey, Inderdaad, hadden ze dat niet eerder kunnen zien?
    Heel veel sterkte!!

20. Maggi

Maggi Niet meer actief

Jeetje Kimmey! Wat een schrik!! Slecht dat het niet eerder is geconstateerd?? Veel sterkte en houd ons op de hoogte als dat kan! Knuff!

Wat een spannende dag?!

Deel Deze Pagina