16 juni - 30 juni 2013 Mama's deel 3 !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door doowspenniej, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Strijkertje

Strijkertje Actief lid

15 okt 2012
    264
    0
    0
    Hey meiden!:D

Vandaag 38 weken zwanger!! Morgen naar het ziekenhuis:). Nog effe genieten met ML vandaag, ons laatste weekend met z'n tweetjes. Ik ben eigenlijk best wel zenuwachtig maar zou ook niet goed zijn als je het niet was. Ik hoop dat het niet te lang gaat duren van de week , hoop dat de baarmoedermond snel verder rijpt zodat ik kan worden ingeleid. Ik krijg de thuismonitoring nu nog 1 keer thuis zo meteen. Ik wens iedereen een hele fijne zondag en jullie zullen het van de week wel horen wanneer onze zoon er is. Ik neem me laptop mee naar het ziekenhuis maar weet niet hoe vaak ik erop kan, ik zal dan eerst zo'n internetkaart kopen. Ik wens iedereen een fijne zondag, en voor diegenen met rommelende buiken succes!!

2. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Ik werk bij zorg en heb een afgerond opleiding als
    Nijkerk
    Ja thnx meiden...ik lig nu lekker op de bank,zl is hier braafjes e. Heel lief naast me tv aan het kijken,hij was gister echt me alle groots vriend,top kereltje,hij zei mama ga maar slapen hoor ik doe niet vervelend aaaahhhh ..ml slaap,hij heeft een vriend meegenomen vanacht zag ik haha..no problemo,die woont toch ver weg...

3. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Nijkerk
    Oooowww meis...geniets met je ventje...spannend !!!! Ik zeg baatmoedermond..rijp ze :) hou ons op hoogte als het hè suc6 en veel plezier:p

4. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    jeej pinkster wat een nacht heb jij gehad.. goed dat je man er heen gaat

hier is het rustiger dan vannacht.. heb een raar soort pijn in mijn vagina en kan weinig tot niks binnen houden.. maar weeen zijn tot nu toe verder weggebleven.. vk komt vanmiddag op huisbezoek voor inwendig onderzoek.. om te kijken of e eventueel al ontsluiting is.. ben benieuwd.. voor nu rustig aan doen en zometeen even nog mijn bed in met zoonlief. oppas staat in ieder geval al gereed mocht ze vandaag/morgen willen komen

5. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Nijkerk
    Zeg dat wel meis..
    Ik wou net gaan vragen waar je bleef haha,ongeduldig hè ... Fijn dat ze komt ...ben heeeeel benieuwd ..gister had ik toch soort weeën?? Nou die zijn nu terug,ik voel weer hetzelfde wat ik gister avond voelde,maar absoluut niet regelmatig ..dus ik wacht ook...oppas is gelukkig ook geen probleem.,
    Laat je weten als ze geweest is???

6. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Oh wat spannend!! Genietze nog even vandaag en zet 'm op de komende dagen meid!!

7. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Nijkerk
  8. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Oeh... allemaal rommelende buikjes lees ik, spannend.
    Zet hem op meiden voor het geval het door mag zetten, benieuwd hoe snel we de geboren lijst mogen gaan aanvullen. Iig ergens deze week als de kleine man van Strijkertje zich heeft laten zien.

Hier een rustig dagje, heb net het wiegje opgemaakt op onze slaapkamer. Wil vanmiddag ook het ledikant nog opnieuw opmaken, dat staat ook al zo schattig! Ik werd net helemaal blij van dat opgemaakte bedje. :)

Bekijk bijlage 328820
    en even ingezoomd op het beddengoed
    Bekijk bijlage 328821

Heb het wiegje na de foto's wel gelijk afgedekt met vuiliniszakken ivm de katten en het overige stof.

Morgen maar de rest vd kleertjes 'strijken' en terug leggen in de kast, ik hoop dat vl de kubussen vandaag nog af kan maken zodat die morgen avond of mss vanavond nog wel ook aan de wand boven de commode kunnen. Dan is het kamertje namelijk eindelijk echt helemaal af en dan heb ik pas echt de rust denk ik...

Vl wil vanmiddag nog even de deur uit, er is voetbal toernooi van zijn werk ofzo en daar wil hij even een blik gaan werpen, ik ga maar even mee in het zonnetje. Vast wel lekker, maar ga niet te lang blijven aangezien ik dat niet ga trekken en vanmiddag nog wel even wat wil doen en wrs ook nog wel even wil liggen aangezien het weer half 6 was vanmorgen :(

9. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Wat een lekkere toeter Pinkster!
    Ik vind je buik niet extreem laag hangen, gewoon mooi laag. ;)

Zal zo ook nog even kijken of ik een buikfoto kan maken en plaatsen, kunnen we nog even vergelijken allemaal voordat de ukjes er ineens achter elkaar uit gaan komen. :D

10. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Nijkerk
    ;)deal:D

11. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Beter kijken ;)

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Zo alles weer Bijgelezen!

Knuffels voor Pinkster en voor de rommelende meiden!
    Hier ook nog steeds gerommel maar nog niks serieus.
    We wachten geduldig af. Slecht geslapen en erg moe.

op mobiel dus kan niet op iedereen reageren
    Misschien vanavond even op de laptop.

De verjaardagwas leuk!

Xxx

13. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Bij deze dan mijn buikje, als ik zo de andere buiken bekijk lijkt die van mij nog best bescheiden. Terwijl iedereen die me ziet echt doorheeft dat ik niet lang meer hoef dus hij schijnt toch best enorm te zijn, vind ik zelf ook wel hoor.

De kleine hangt bij mij ook niet extreem laag, verschilt wel van ene op andere moment trouwens.

Zojuist gemaakt met 37w3d;

Bekijk bijlage 328830

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Bij mij hangt hij erg laag. Ik ben trouwens 12 kilo aangekomen en sta aardig stil nu.

15. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    wil ik mijn bed in gaan zie ik op mijn laken een opgedroogde vochtplek zitten terwijl ik gister mijn bed heb verschoond.. heb verloskundige gebeld en ze zegt dat het vruchtwater kan zijn.. word steeds spannender nu

16. Maggi

Maggi Niet meer actief

Turbulent nachtje/ochtendje weer hier! Volgens mij kletsen we nu 's nachts bijna evenveel als overdag;)

Pinkster echt schandalig zeg.. Ik heb om 1u het forum afgesloten op de telefoon met de gedachte dat ze inmiddels wel thuis zou zijn. Was ze er pas anderhalf uur later! Ze mag wel met een heeeeel groote sorry en mooie bos bloemen komen om dit nog een beetje goed te maken! En verhalen over die ruzie en dat ze er niks aan kon doen, zouden me niks kunnen schelen. Dag hoor, daar heb jij toch niks mee te maken! Goed dat je vriend erheen gaat!
    Enne mooie buik! Hangt ook al wat lager zo te zien :)

Zwangernr2 spannend zeg dat gerommel! Ben benieuwd of het een dezer dagen gaat doorzetten bij je! Aangezien Lukas ook eerder was is het niet geheel ondenkbaar. Afwachten maar :D

Jossie das een goede, de zomerzondagen! Ik heb hier om de hoek een klein festivalletje (Singeldingen) waar ik af en toe ga kijken, maar volgens mij is er weinig te doen. Ik had telkens in gedachten dat zomerzondagen pas in juli waren. Maar niet dus. Even kijken of ik iemand zover kan krijgen om mee te gaan. Zie dat je bij het witte huis stoeltjes kunt huren dus dat is ideaal, én ik zit dan aan de achterkant van het Sophia, lekker veilig voor als er iets gebeurt :D
    Dus wie weet zien we elkaar nog :)

Koesterhoop spannend. Ik snap dat je ongeduldig bent maar je bent nog niet op de 37 weken, dus probeer het nou maar niet al teveel te versnellen. Die kleine kan beter nog heel eventjes bij je in je buik zitten!

Linie fijne dag, klinkt lekker relaxed zo! En wat fijn dat het er nu met beetjes uit begint te komen zeg. Helaas geen spectaculaire schijtdag verhalen ;)

FB veel plezier op de kermis!

Strijkertje spannend!! Laatste weekend samen, geniet er nog even van..! Zet 'm op en hopen dat de bmm snel rijp is en dat het kan gaan beginnen. Houd ons op de hoogte :D

Liesje wat een schattig opgemaakt bedje :) Die is klaar voor de baby, leuk!

Ingeltje fijn dat de verjaardag leuk was! Ook wel fijn voor S dat de baby niet op zijn verjaardag geboren is :D Ben benieuwd wanneer dat rommelen van jou gaat doorzetten in het echte werk..

Liesjuh mooie buk hoor :D Hangt inderdaad nog niet zo laag, maar je draagt volgens mij niet heel erg naar voren, en denk dat het dan ook minder snel gaat hangen (ofzo?). Maar prachtig.. nog even van genieten nu het nog kan!

Dank jullie voor de lieve complimenten over mijn buik! Het is inderdaad een heel gewicht om mee te zeulen en wat een verschil van 57 kilo naar 80! Gelukkig weet ik ook wel dat ik veel vruchtwater heb én een grote baby, dus dat er straks ook gelijk weer een paar kilo "afvalt". Ben erg benieuwd hoe lang het duurt voor ik mijn oude lichaam enigszins terug heb. Die buik zal niet zomaar meer terugveren..
    Denk dat ik die buik wel enorm ga missen straks.. Zo'n gek idee dat iets wat ik maanden bij me heb gedragen straks ineens "los" is van me! Wat dat betreft denk ik soms wel nou blijf nog maar even zitten kleintje.. Maar denk dat het erg onrealistisch is en dat ik me erop moet instellen dat er morgen echt wordt besloten tot inleiden van de week. Maar kan echt niet wachten tot ik de kleine man zie!!

17. Maggi

Maggi Niet meer actief

Wow Zwangernr2! Wat spannend!! Komt ze nu langs om het te checken??

18. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    mooie buiken pinkster en ingeltje :)

leuk en schattig bedje liesjuh :)

strijkertje: hebben ze in het ziekenhuis geen WIFI? hebben ze in ede wel gewoon.. succes alvast :)

ik had het plan om vanmiddag te gaan slapen.. maar zit vol zenuwen dat het me niet eens lukt.. vanaf 2uur kan vk komen.. dus durf ook bijna niet te slapen I.v.m de bel :p heb nu maandverband in en gaan ze zo checken.. tassen en maxicosi staan klaar voor het geval ik naar het ziekenhuis moet.. hoop het aan een kant niet want ben echt heel erg moe dus hoop dat ik vannacht in mijn bed kan slapen.. even afwachten allemaal dus.. hoop dat de vk snel komt

19. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    hoe is het met wensdroom trouwens? heb een klein vermoeden dat haar kleintje ook onderweg is.. het is zo stil voor haar doen

20. Bl0empje

Bl0empje Bekend lid

9 mei 2012
    763
    0
    16
    Woehoew indderdaad spannend zwanger2!! Ben benieuwd...
    Ik ben ook al de hele tijd aan het denken hoe het met Wensdroom is. Van de andere kant: ze had wel wen drukke dag vandaag met 2 missen waarin ze zou zingen, of was dat gister? Ze zou dan ook bij haar ouders slapen..... dus misschien gewoon even geen tijd gehad om te posten!
    Ben benieuwd, hoop zo dat alles goed is!

Zit heerlijk op de loungebank met een stapel tijdschriften..... Niet verkeerd!!!!!!

Geniet ze allemaal vandaag.

Deel Deze Pagina