16 juni - 30 juni 2013 Mama's deel 3 !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door doowspenniej, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoeppie

Snoeppie Bekend lid

10 sep 2012
    521
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes Strijkertje, you can do it!

Fijn nieuws van je vader Malaika! We duimen met je mee dat het gewoon goed blijft gaan.

Mooie foto hoor Roodje! Leuke broek ook die je daar aan hebt. Ik ben mijn broeken echt zo beu. Ze zitten voor geen meter meer, liefst de hele dag hier een joggingbroek aan haha. En ik ben wel een beetje bang dat ik no-way na mijn bevalling nog in mijn skinny jeans mt 29 pas.. pfff.. als ik weer een beetje lopen kan ;) koop ik gewoon een paar cheappies bij de H&M in een paar maten groter.

Hier nog geen poets-puf. Echt puur uitstel gedrag en diep van binnen baal ik dat het nog niet gedaan is. Ik weet dat het me een fijn gevoel geeft als het wel klaar is haha.

X

2. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zo ff lunchpauze van de keukenkastjes poetsen....
    Maggi, heel veel succes straks in het EMC... Houd je ons op de hoogte?

KH: Hier niet echt een puinhoop. Haal kasje leeg, poetsen en kastje weer inruimen en dan op nar het volgende kastje. Heb ook 2 rottweilers rondlopen dus lijkt me niet slim om servies enzo op de grond te zetten haha.
    En mocht ik er straks genoeg van hebben dan kan ik morgen gewoon verder zonder eerst puin te ruimen

3. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Succes Maggi!

Thanks Snoeppie! Die is van Prenatal. Ik kan me ook niet meer voorstellen dat ik in mijn oude jeans zal passen. Alleen al door die heupen! Daarom wil ik mooi weer zodat ik de rest vd zomer (zwanger of bevallen) lekker in hippie-jurken kan rondlopen! :D

4. Peetje2012

Peetje2012 Bekend lid

17 aug 2012
    666
    0
    0
    NULL
    NULL
    #924 Peetje2012, 3 jun 2013
    Laatst bewerkt: 3 jun 2013
    Hey meiden,

Even een snelle reactie. Ik ben gisterochtend bevallen van een gezonde zoon, Pim. Zaterdagavond braken om 22.30 m'n vliezen en zondagochtend om 6.12 uur is Pim geboren. Het was een hele snelle bevalling. Zijn super gelukkig met ons mannetje :)!

Oh ja hij woog 3310 gram :).

5. jossie81

jossie81 Bekend lid

14 mrt 2012
    676
    0
    0
    gezinsbegeleidster
    rotterdam
    Joepie!!! Peetje gefeliciteerd met jullie zoon Pim!!!! Wat mooi!!!!!! En fijn dat het snel is gegaan! Rustig aan en geniet van jullie kleine wondertje!!

Strijkertje, succes vandaag!!!

6. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Whoa!!!! Het gaat als een tierelier nu!
    Peetje van harte gefeliciteerd met de geboorte van Pim!
    Fijn dat alles goed is gegaan! Geniet van je kraamtijd! :)

7. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Wauw Peetje, ik dacht het vanochtend nog even omdat dat we je al even niet gehoord hadden hier! Van harte gefeliciteerd meid! Leuke stoere naam! En fijn dat het zo snel is gegaan.
    Lekker genieten met zn drietjes!

8. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    ik ga ook weer lekker... ik mag weer door naar het ziekenhuis.. ze vermoeden dat ik zwangerschapsvergifteging heb.. :( word zo opgehaald door mijn broer en moet e 2uur zijn.. hoop dat het allemaal meevalt

9. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Het gaat nu inderdaad erg snel! Spannend zeg:D

Zo hebben we ook Tiempje bijv al even niet gehoord hier toch? Ben benieuwd..

10. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Getsie, wat rot. Hopelijk valt het mee meid, succes!

11. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Wat vervelend zeg. Ik hoop ook dat het meevalt voor je! *knuffel*

12. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd met jullie zoontje PIM!! Leuke naam! Geniet er maar lekker van!

Zwangernr2: He wat rot... Hopelijk valt het mee... Dikke knuf

13. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Wat vervelend zeg. Ik hoop ook dat het meevalt voor je! *knuffel*

14. kh82

kh82 Bekend lid

15 okt 2012
    569
    0
    16
    Zo doe ik het normaal ook, maar ben alles opnieuw aan het indelen...
    Meteen nu al 'çhemische' producten e.d. omhoog i.p.v. het gootsteenkastje. Dit omdat we nu ook regelmatig net kruipende kids over de vloer krijgen en met oog op de toekomst ;)

Maar we hebben allemaal verschillende maten kastjes, dus ik moet eerst de hoeveelheden van bep. producten (wil wel een logische indeling hebben) zien om in te kunnen schatten wat ik in welk kastje kan zetten, hahaha..

Gefeliciteerd met jullie zoontje PIM!!
    Dat heb je inderdaad snel gedaan. Maakt iedereen het goed?

Zwangernr2: Schrikken... Hoop dat het voor je mee valt.
    Maar ook jij weet het iedere keer spannend te houden.

Het gaat nu echt snel. Hier als hekkensluiter beginnen zelfs bij mij de kriebels te komen, maar zou toch graag die 37 wkn grens willen halen!

15. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Zoooo ik kijk 1 dag niet, 20 pagina's erbij ofzo.. Heb alles gelezen maar ga niet overal op reageren hoor :p

Wensdroom van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!

Peetje uiteraard ook met jullie zoon!

Verder wordt het nu echt spannend lees ik, Strijkertje succes en zwangernr2 hopelijk valt het mee in het ziekenhuis!

Roodje fijn dat de Omeprazol bij jou ook zo goed helpt :)

Hier begonnen aan de babywas vandaag.. Wil dat deze week af hebben en de vluchttas ook klaar maken.. Verder weinig te melden hier haha.. Keuvel wel lekker door zo... Heb vannacht gedroomd dat we al in het geboortecentrum waren omdat ik ging bevallen en dat toen de VK kwam en zei dat ik nog helemaal geen ontsluiting had en dat t nog 3 weken ging duren :p Krijgen we dat weer, heel scala aan nieuwe rare dromen over de naderende bevalling hihi..

Fijne dag allemaal!

16. Snoeppie

Snoeppie Bekend lid

10 sep 2012
    521
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Peetje. Wat fijn dat het zo snel en goed is gegaan. Lekker genieten nu samen :)

Succes zwangernr2, hopelijk niks ernstigs aan de hand en gewoon loos alarm!

Jeetje.. zullen er trouwens nog wel baby's hier tot week 40 blijven zitten? Ik wil wel wat langer verlof van mijn werk haha. Maar anderzijds lijkt het me ook heerlijk om nu onze froemel al in mijn armen te hebben..

X

17. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Peetje van harte met de geboorte van jullie zoon Pim! Heel leuke naam! Fijn dat alles voorspoedig is gegaan!

Zwanger2 wat rot voor je! Hopelijk valt het mee!

Strijkertje spannend meid! Zet m op!

Hier opruim woede ook goed toegeslagen. Zusje en moeder helpen me , wat neerkomt op mij die aanwijzingen geeft en zij doen het vuile werk haha. Maar wel heel blij met ze!

18. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met de geboorte van Pim! Klinkt as een super bevalling! Leuke stoere naam! Hele fijne kramwerk gewenst!

Goed zo Strijkertje! Wat fijn dat het zo gaat! You're next!
    Zwangernr2, het zit je ook niet mee... Hoop dat alles goed gaat met jou. Sterkte meis!
    Malaika, goed eerste nieuws!
    Linie, onrust icm nestdrang: vermoeiend! Pak je rust!
    Pinkster, fijn dat er al iets is gebeurd! Spannend wanneer het doorzet!
    Knuffel voor poets-ontwijkende Snoeppie! Hier blijft alles potdicht hoor tot na de uitgerekende datum (wat dezelfde was als die van onze bevallen Peet :$)
    Jij goed bezig Pooh!
    RooDje, ik hoor wel hoe het bij jou ruikt ;) Zal binnenkort weer eens privé forum kijken, maar hou het hier amper bij :$
    Leo, lekker die maffe dromen he? Succes met wassen en inpakken!
    Beertje, wat fijn die hulptroepen!

Hier bevroren, lig onder 3 dekentjes. Heeeel eventjes oogjes dicht hopelijk...

19. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Goedemiddag dames,

Hoe gaat het met de beebs? HIer zo ontzettend benauwd de hele tijd. Snap er niks van, aangezien de beeb al weken compleet ingedaald is. Had het alleen 's avonds maar nu ook overdag dus zit mezelf aardig in de weg. Vannacht ook weinig de beeb gevoeld dus maakte me een beetje zorgen. Gelukkig kreeg meneer net de hik en begon hij weer te zwemmen, toch wel een opluchting!

Leuke datum Mailaika! Dus nog 10 dagen voor jou, spannend! en fijn dat de operatie goed gegaan is, nu een voorspoedig herstel.

Mooie buik kh!

Pinkster, spannend hoor! Ben erg benieuwd hoe lang hetnog gaat duren. En vind het wel een rare reactie hoor van die vriendin van je. Een beetje meer inlevingsvermogen mag je toch wel verwachten lijkt me.

Pooh succes met de keuken, respect hoor....

Ik heb gewoon de zwitsal geurbuiltjes gekocht. Werken erg lang gelukkig :)

Oeh strijkertje spannend! Succes en ben erg benieuwd!

En nog een beeb erbij, goh wat gaat het hard zeg. gefeliciteerd Peetje met jullie zoon Pim!

@Zwangernr2 succes hopelijk valt het mee

@Snoeppie ik hoopte hier ook de hele tijd over tijd te gaan zodcat mijn verlof langer was. Ondertussen ben ik daar toch wel op teruggekomen haha:D

Verder zal ik zo op het priveforum ook even een fotootjes plaatsen. Ook voor de verandering eens met gezicht,

Als het goed is komen vandaag de foto's van de zwangerschapsshoot, ben echt zo benieuwd!

20. Maggi

Maggi Niet meer actief

Peetje van harte gefeliciteerd met jullie knul PIM!!!!!
    Fijn dat het allemaal zo snel is gegaan! Ben benieuwd naar de foto's :)

Zwangernr2 pff wat een schrik! Hopelijk valt het mee!

Hier een beetje een domper; had een vreselijke arts dit keer en ze wilde nieteens nog een groeiecho maken, terwijl dat de afspraak was die ik vorige week heb gemaakt! Ze vond het te snel en te weinig zeggend. Ik heb aangegeven dat ik dit toch wel erg fijn zou vinden en toen heeft ze het toch maar gedaan. Mannetje is hard doorgegroeid, wordt nu op 4 kilo geschat.. Maar zij vond het geen reden tot inleiden.. Ik heb gezegd dat ze het dan maar moet bespreken met mijn hoofdarts omdat die er goede redenen voor had. Dat zou ze doen en zei dat ze wel even inwendig zou kijken of alles al rijp was en dan zouden ze misschien volgende week een afspraak met me maken over inleiden :S Heel verwarrend verhaal dus, weet niet wat ze nu wilde zeggen. Vervelend hoor. Dus nou, dan gaan we maar nog een week. Op naar de 90 kilo!

Deel Deze Pagina