Getsie, balen van die arts zeg! Zeker een domper voor je, het is al zo zwaar... Al moet ik wel weer om je laatste opmerking lachen Gaan ze je nu na overleg bellen dan? Kon ze niet meteen dat inwendig onderzoek doen? Stom stom Maar wie weet kondigt de kleine zich vanzelf al snel aan! Ik hoop het voor je!
pfff MAggi wat vervelend, zo'n arts... Gelukkig heb je toch een groeiecho gehad! Anders even telefonisch contact opnemen met de hoofdarts? Hier alle boven kastjes van de keuken gehad en de rest doe ik morgen.. krijg last van harde buiken en onrustige buik dus maar in 2en splitsen. Nu lekker lam op de bank
Geboren! 23 mei 2013 (35w + 2d) - Roan Tsjalling Leon - 1575 gram - ? cm - Kimmey 24 mei 2013 (35w + 5d) - Wessel - 3000 gram - 50 cm - Kleinmonster 27 mei 2013 (35w + 6d) - F - 2590 gram - 48 cm - Madchen30 01 juni 2013 (37w + 3d) - Elize - 2560 gram - 45 cm - Wensdroom 02 juni 2013 (37w + 6d) - Pim - 3310 gram - ? cm - Peetje2012 Jongetjes(3) Meisjes (2) Wil je de geboortelijst aanpassen? Zoek dan de laatste geboortelijst op (zoek in dit onderwerp op 'geboren'), klik op quote en haal in de tekst dan de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft!
Wat balen van het contact met die dokter Maggi! Hopelijk volgende week beter dan! Ach, als je kind straks 10 kilo weegt, de placenta 6, het vruchtwater 4 en je borsten nog eens 5 per stuk, dan vallen die 90 best mee Pooh, je bent al een bikkel dat je zo ver bent geraakt met zo'n saaie klus! Goed van je! Ingeltje meid, hoe is het bij jou? Hier oefenweeen. Puf puf puf...
Aaaah arme Kaatje helemaal bevroren... gelukkig is de winter bijna om en wordt het over een paar weekjes lekker zomer! Hier alles oké. Vanochtend naar de vk geweest, had de stagiaire en die vond dat het er allemaal goed uit zag. Ik heb een superbloeddruk (100/64 geloof ik) en kindje ligt er goed bij. Goed in vruchtwater en mooi ingedaald. Daarna droeg ze dan over aan de 'echte' vk en begonnen ze met z'n tweeën te praten over hoe goed ik erbij liep en goed alles aanvoelde en goed in contact was met mijn lijf hahaha ik liep met een kont vol veren het pand weer uit! De weeën kunnen indalingsweeën zijn. Dus wie weet blijft deze nog een hele tijd hangen op mijn schaambot (waar ik op vergat te reageren, maar hier hangt hij al een week of 3/4 ook daar en voelt inderdaad of er een aambeeld in hangt en er flink met een hamer op geslagen wordt ). Buik is 38 cm nu van schaambot naar bovenkant bm. Maar ik voel me nog goed. Wel heel moe, maar dat komt gewoon door die stomme nachten en het ongemak en pijn bij liggen etc.
Ja als de nachten slechter worden hakt dat er behoorlijk in. Ach ja, een kont vol veren is veel waard. Who cares dat we zo zwaar worden, zo'n prachtig gezond kind is het enige dat telt. Dat we van boven, in het midden en van onderen onherkenbaar worden interesseert toch niemand (meer)
Precies!! Ik ben toch al aan de man... (arme Maggi.. die moet met haar onderkantje straks nog maar eens een man weten te vinden whahahhaa!) (grapje hoor Maggi, trekt allemaal weer bij )
Jeeee, weer een baby erbij! Gefeliciteerd Peetje met jullie zoon Pim! Maggi: wat rot van die dokter Zwangernr2: hopelijk alles verder oké met jou en de beeb! Pooh: goed bezig met schoonmaken zeg! Kaatje: lekker nog een tukkie gedaan? Ingeltje: fijn dat alles weer goed was met de controle! Nog bedankt voor de complimentjes over m'n buikkie Ben nu 6,5kg aangekomen. Houd ook geen vocht vast (even afkloppen!), waar ik erg blij mee ben! Hier echt geen zin in schoonmaken hoor... Ben lekker onverwachts naar de kapper gegaan, was heel lang niet geweest (febr '12 voor het laatst, konden ze zien in de comp...) en lekker geknipt en gekleurd, mooi straks voor de foto's als de kleine er is Zo meteen alvast koken, pasta en vanavond sporten, mag nog 2 lessen inhalen omdat ik er 2x niet kon. En heb een zwangerschapsmassage gewonnen, via het sporten en ze neemt vanavond de tegoedbon mee, dus ik moet wel gaan Fijne middag/avond nog meiden/mama's!
van harte gefeliciteerd !!!!!Tjonge jongen,ga ik ff poetsen dan mis ik weer een hoop ...maar gelukkig een mooie gezond kind geboren,we gaan lekker....
als eerste peetje van harte met jullie zoon pim totaal onverwachts hahaha strijkertje: jij heel veel succes ik ben opgenomen met zwangerschapsvergifteging.. verklaarde waar mijn hoofdpijn vandaan kwam.. mijn bloeddruk is 140/100 dus word nu in de gaten gehouden.. het is even afwachten wat er verder word besloten maar de kans zit er in dat ze haar gaan halen. nu komt het ineens wel allemaal dichtbij
Oh nee zwangernr2 Wat vervelend. Gelukkig houden ze je nu wel in de gaten. Is Lukas bij je mama? Maggi wat een flapdrol die arts! Grumpy succes met sporten! Hier al +15 kg en sporten zit er niet meer in. Ben al blij als ik het red om 2 trappen omhoog en weer terug te lopen voor de was! Als die kleine er is ga ik wel weer hardlopen. Het voordeel van zo'n 'klein' buikje voor jou is dat je er straks binnen no time weer tip top uit ziet!