Meid, wat balen! Gelukkig ben je wel in goede handen nu en wordt er goed voor jou en je meisje gezorgd. Is de oppas van Lukas nu ook goed geregeld? Hopelijk weet je gauw waar je aan toe bent. Heel veel sterkte en zet hem op. You can do it! X
Oeh spannend Zwangernr2! Sterkte daar, gelukkig worden jullie nu goed in de gaten gehouden! Grumpy, heerlijke dagje voor jezelf dus! En wat leuk dat je dat gewonnen hebt! Sportze! Kh, goed bezig in de keuken?! Wij hebben dat 2 weken geleden ook gedaan en meteen alles kidsproof gemaakt, of nou ja vooral schoonmoeder dan Fijn! Benieuwd hoe het Strijkertje vergaat! Hopelijk is de kleine er al.. Hier flink wat gestreken en de kasten netjes gemaakt. Morgen maar de ramen wassen, weer een pijnlijke harde buik, dus beetje rustig aan nu.. Zo wel lasagne maken en het zonnetje is toch nog gaan schijnen, dus misschien nog lekker buiten eten Fijne avond!
Zoooo... de keuken is weer schoon, opnieuw ingericht en ingepakt! Wat een klus, ben er nu gewoon de hele dag mee bezig geweest! Vraag me af hoe snel ik zou zijn als ik niet zwanger was geweest Voor nu is het weer geordend, schoon en bovenal veilig! Ik heb al wel de afgelopen 2 dagen een ontzettend harde buik. Niet in de term harde buiken maar echt letterlijk. Zo af en toe trekt daar dan nog een harde buik langs en soms een klein beetje uitstraling naar mijn linkerbeen en dan even heel erg pijnlijk (alsof ik echt wil puffen, hihi). Maar ik voel de kleine nog duidelijk lekker spelen in de buik. Ik ben benieuwd, ik hoor jullie over voorweeën/ oefenweeën en heb geen idee of ik dat zou herkennen.. Heb alleen de laatste tijd weer meer hoofdpijn. Dat was echt ideaal 9 maanden lang geen migraine en gewoon chocola kunnen eten. Dat wordt straks denk ik wel ff afkicken. Zwanger2; toch vergiftiging Maar inderdaad, ze houden je goed in de gaten! Ben benieuwd wat ze beslissen Ingeltje; wat een mooie bloeddruk. Ik heb nog nooit zo laag gezeten. Vrijdag weer naar de vk. Ik ben benieuwd. Kaatje; denk ook aan je rust he? Grumpy; sport ze. Ik heb zo yoga (een na laatste les). Maar heb geen zin. Moet me er straks echt naartoe slepen...
Wow jullie gaan hard meiden @zwangernr2: ach jeetje hoe kan dat nou? Misschien stomme vraag maar hoe ontstaat zw. Vergiftiging? Sterkte hoop dat je geen pijn/last heb! @peetje: gefeliciteerd! ! @strijkertje: veel succes!! @ maggi: nare arts! Enne hij hoeft nog geen 4 kilo te zijn..ze hebben het ook wel eens mis.. @roodje: leuke foto op whatsapp! Is dat dezelfde die op het forum staat? Gewicht: nog steeds 100 kilo. Voor zwangerschap 93. Nu is dat veel te zwaar met mijn 173...na de bevalling weer flink sporten! Dacht eerst ook een dieet volgen. ..cambridge ofzo...doet mn buurvrouw nu..in korte tijd al 10 kilo kwijt, maar dat kan niet als je borstvoeding wil geven helaas Gaan jullie allemaal borstvoeding geven? Heb 8 juni een informatie middag erover. Zo en mijn voeten zijn opgezet!! Pffzoveel vocht en amper wat gedaan...
Oeps ja beetje verwarrend verhaal van mij ook; ze heeft dus gelijk inwendig gekeken en de baarmoedermond was al rijp.. Dus daarom wil ze het bespreken en evt volgende week voor het inleiden gaan (als het dan niet al natuurlijk is gebeurd..) Heb nu trouwens een bloeding van dat geweldige onderzoek.. Grrr! Weet dat de kans er altijd in zit maar ik geef haar hardhandigheid er de schuld van
Ohhh ik vind je niet meer lief Ingeltje! Nee ik heb mijn lesje wel geleerd hoor, eerst trouwen dan sex!
Zwangernr2 jakkes zeg! Wat een schrik.. Ben benieuwd wat er nu verder gaat bevalling. Grote kans dus dat je je meisje ook al binnen nu en een dag in je armen hebt!! Dikke knuf!
Pinda Het is de what´s app profiel foto van vorige week op het prive forum Maggi auw! Dat toucheren is erg vervelend hopelijk stopt het bloeden gauw! Ik vind nu al mijn onder- en achterkantje behoorlijk rauw aanvoelen bij wc bezoek. Zijn er meer meiden die last hebben van hun arie?! Ik probeer niet mee te persen, gebruik vochtig wc papier en curanol, maar heb af en toe ook wat bloed aan mijn wc papiertje...
HIer is het ook een ramp Roodje.... durf bijna niet meer ´mn best te doen´ op de wc vanwege de gevolgen. Maja.... het hoort erbij. Ik troost me met de wetenschap dat het wellicht over een paar maanden minder wordt.
Getsie zwanger2, gelukkig houden ze jullie goednin de gaten. Alles goed geregeld met lucas? Maggi wat een aparte arts zeg! Balen van bloed verlies, maar wie weet brengt dat gewroet wel wat op gang! Hier geen last van m'n 'arie' haha. Ga gelukkig nog steeds vrij gemakkelijk een keer per dag naar het toilet en geen last van aambeien of kloofjes godzij dank Net lekker pannenkoeken gegeten jummie
Heb daarstraks toch voor de zekerheid even naar de verloskamers van Sophia gebeld ivm het bloedverlies en ze gaf inderdaad aan dat dit normaal was.. Word ik net gebeld door een privenummer (en ik dacht dat het vriendin was dus ik neem op met "hallooooo mevrouw -ik bel graag privé- oepss....). Is het die vrouw van Sophia die ik aan de lijn had over het bloedverlies. Zegt ze dat ze na mijn telefoontje even mijn dossier heeft gelezen en daarin toch wat dingetjes las die haar aandacht trokken. Bijvoorbeeld de grote baby in combinatie met de rare suikertest uitslag (hoog nuchter, laag na glucosedrankje). Ze gaf aan dat ze vond dat het EMC daar heel slordig mee om is gegaan en dat ze mij graag morgen om half twaalf ziet om alles even na te lopen en op een rijtje te zetten en dan misschien toch al deze week in te leiden voor de zekerheid! Wel fijn zeg dat iemand die ik "toevallig" spreek, er serieus naar kijkt! Toch nog spannend dus voor mij deze week Ja Roodje, zeer herkenbaar.. Ik durf ook niet meer te persen maar wil het er toch echt uit hebben voor de bevalling. Dilemma's Maar auw auw auw.. Hebben jullie trouwens ook allemaal kleine moedervlekjes erbij gekregen?? Mijn hele borst zit vol met "nieuwe" hele kleine moedervlekjes. Voelen aan als vuiltjes die ik er zo af kan vegen. Broodkruimels ofzo. Ze gaan alleen niet weg
Haaaaiii..Raad eens wat ik aan het doen ben...... Aan het oppassen ahahaha ik leer ook nooit he Maar het is voor me schoonzus,mijn man heeft haar man nodig voor een klusje bij ons thuis,en de meid slaapt,zit lekker op de bank..niks van de weeën meer ... Ben benieuwd hoe met strijkertje gaat en zwangernr2 Sterkte meiden ik denk aan jullie
Spannend hoor maggi!! Fijn dat zij zo zorgvuldig is. Hier ook al maanden een kloofje of aambei. Af en toe even gevoelig en bloed maar niet altijd gelukkig.
Fijn Maggi! Pluspuntjes voor het EMC na die grote minpunt van vanmiddag! Goodluck! Hier net een ambulance voor de voordeur want de straat is opgebroken, moesten gelukkig ergens anders zijn. Komt m'n schoonvader opeens in paniek aanrennen.. Whaha, nee, ik ben nog niet aan het bevallen! leuk zo'n 'dorp' , als t straks echt zo is weet de hele buurt t denk ik
Maggi, fijn dat deze dame zo oplettend was!! Dus het blijft nog spannend bij jou! Succes alvast morgen! Haha Jossie, fijn hè die sociale controle Toen hier vorige week de lactatie verpleegkundige bepakt en bezakt aan kwam dachten ook verschillende buren al dat zij de verloskundige was haha!
Haha wat een grap. Ik woon ook in een dorp en er zijn al velen die een wedje hebben gelegd over de bevalling datum. Zaterdag waren we op verjaardag en ik kreeg op een gegeven moment last van m'n rug dus ik loop naar m'n man en zeg zullen we gaan? Kijkt iedereen verwachtingsvol zo van is het begonnen?! Hihi wel grappig hoe anderen er zo mee bezig zijn. Schoonouders en schoonzus hebben hun telefoon al mee naar boven als ze te bed gaan. Voor het geval dat.... haha Zometeen eveb het bed opmaken inclusief matrasbeschermer uit kraampakket. Hoop niet dat het teveel herrie maakt...
Lekker dat er nog iemand na denkt maggi! Hier vooral veel extra sproetjes die in m'n gezicht tocj een soort zwangerschap vlekken vormen...
Oooh Maggi; dat zou ook echt een actie van mij zijn om zo op te nemen haha. Maar fijn dat zij er wel zorgvuldig naar heeft gekeken en dat je morgen al terecht kan. Ik blijf het een vreemd verhaal vinden van de andere arts maar hopelijk hoor je morgen snel meer! De term arie had ik nog nooit eerder gehoord. Ik heb er geen last van maar voel wel een uitstulpinkje tussen mijn punani en arie haha. Of dat dan een aambei is weet ik niet. Het boedt in ieder geval niet en het doet geen zeer. Mijn ademhalingsoefeningen van de cursus zorgen er wel voor dat mijn drollies soepel eruit komen. Sociale controle heb ik hier ook. Sowieso via WhatsApp maar ook veel mensen die langs willen komen en afspraken willen maken. Maar ik voel me daar helemaal niet prettig bij. Ik merk dat ik al wat in mezelf aan het keren ben. Alleen manlief mis ik overdag verschrikkelijk. Ik vind het verlof maar saai zo in mijn eentje. Hopelijk slaat dit niet om in een depressie ofzo (nooit eerder gehad hoor). Herkent iemand van jullie dit? X
Heb ik ook hoor snoeppie! Ben echt zo blij dat ie nu een weekje vrij is! Alleen is ook maar zo alleen.
Ohh gelukkig dat jij het ook herkent. Als straks alles van kant is hier zal het vast beter gaan. Manlief is nu nog even in het huis bezig, gaan we straks even samen de was turbo opruimen. Het bukken kost me gewoon veel puf nu. Baby ligt nog steeds vrij hoog dus longcapaciteit is bij mijn astma nu echt bagger. Goed, genoeg geklaagd nu hihi! Ben benieuwd hoe het met Strijkertje en Zwangernr2 gaat X